Треугольники Треугольники

Ремаркетинг и ретаргетинг в Google

За статистикою, в середньому людина проходить від 5 до 40 точок дотику з брендом, перш ніж робить покупку. Тільки вдумайтеся! Це означає, що шлях до покупки виглядає не так, як всім нам хотілося б «зайшов на сайт – купив». Він являє собою ланцюжок з безлічі взаємодій з брендом (перегляди рекламних оголошень, відвідування сайту, відкриття e-mail листів, перегляди постів в соціальних мережах і т.д.). Величезний внесок в ланцюжку конвертації користувача в клієнта вносить такий вид реклами, як ремаркетинг.

Ремаркетинг – це технологія інтернет-маркетингу, яка націлена на звернення до аудиторії, яка вже була на сайті.

Як грамотно налаштувати ремаркетинг/ретаргетинг

Робота з ремаркетингу повинна бути грамотною – ретельно продуманою і стратегічно спланованою. Не варто нехтувати сегментацією аудиторії. Набагато ефективніше показувати різні оголошення людям, які вели себе на сайті по-різному, наприклад:

  • відвідували конкретні розділи товарів;
  • відвідували акційні пропозиції;
  • поклали в кошик товар.

Таким чином можна показувати в мережі персоналізовані текстові або графічні оголошення відвідувачеві Вашого сайту, нагадати йому про забуті в кошику товари, повернути його на сайт і простимулювати вчинення конверсії.

Маркетологи використовують різноманітні набори фільтрів для створення вузьких сегментів аудиторії: за кількістю проведеного часу, за джерелом / каналом трафіку, за ключовими словами в пошукових кампаніях, по відвіданих URL і т.д.

Динамічна реклама в AdWords

На окрему увагу заслуговує динамічний ремаркетинг – такий тип показу реклами, коли вона містить саме ті товари/послуги (контент), які людина переглядала на сайті, або максимально схожі з ними. Динамічний ремаркетинг доступний в:

  • пошукових системах Google, Yandex;
  • соціальних мережах (Facebook, Instagram, Vk, Twitter, LinkedIn і ін.).

Незважаючи на велику кількість переваг такого методу просування, він має значний недолік – складний процес налаштування.

Замовивши цю послугу у нас, Ви отримаєте ефективну рекламу в «Гугл АдВордс» з дотриманням технічного завдання та інтересів ЦА.

Треугольники Треугольники
В Google AdWords (Google Ads) є кілька видів ремаркетингу:
  • в КМС – на користувача, який покинув сайт без цільового дії;
  • пошуковий – коригування ставок для аудиторії відвідувачів сайту
  • Customer Match – реклама за списками email-адрес;
  • динамічний (товарний) ремаркетинг – демонстрація користувачеві тих товарів і послуг, які він переглядав на сайті.
Переваги замовлення послуг у нашому агентстві:
  • Налаштовуємо рекламу під цілі бізнесу (отримання дзвінків, заявок, замовлень через сайт)
  • Працюємо на вимірюваний в грошах результат
  • Постійно шукаємо можливості для підвищення ефективності кампаній
  • Надаємо доступи клієнту
  • Готуємо зрозумілу, детальну звітність
  • Завжди на зв’язку
Цена настройки
  • безкоштовно (при замовленні контекстної реклами)
Термін запуску -
від 5 робочих днів
Треугольники Треугольники Треугольники

Результати наших клієнтів

  • +30%

    конверсій, в порівнянні з попереднім рекламним агентством.

  • 10+ років

    Більше 10 років залучаємо дешеві ліди для клієнта з товарами Luxury-сегмента. Географія – Західна Європа.

  • ROI

    Ведемо високорентабельний трафік з реклами в Google на найбільший туристичний ресурс країни.

  • +50%

    За 2019 год + 50% конверсій при зниженні вартості замовлення на 19%.

  • -32%

    Знизили на 32% ціну заявки на послугу вартістю понад 800 у.о. за допомогою реклами в Facebook.

Стрелка
Стрелка
Треугольники Треугольники
Web marketing

Станьте успішніше – залиште заявку на цікаву для Вас послугу!

Вашу заявку успішно надіслано!