
конверсій, в порівнянні з попереднім рекламним агентством.
За статистикою, в середньому людина проходить від 5 до 40 точок дотику з брендом, перш ніж робить покупку. Тільки вдумайтеся! Це означає, що шлях до покупки виглядає не так, як всім нам хотілося б «зайшов на сайт – купив». Він являє собою ланцюжок з безлічі взаємодій з брендом (перегляди рекламних оголошень, відвідування сайту, відкриття e-mail листів, перегляди постів в соціальних мережах і т.д.). Величезний внесок в ланцюжку конвертації користувача в клієнта вносить такий вид реклами, як ремаркетинг.
Ремаркетинг – це технологія інтернет-маркетингу, яка націлена на звернення до аудиторії, яка вже була на сайті.
Робота з ремаркетингу повинна бути грамотною – ретельно продуманою і стратегічно спланованою. Не варто нехтувати сегментацією аудиторії. Набагато ефективніше показувати різні оголошення людям, які вели себе на сайті по-різному, наприклад:
Таким чином можна показувати в мережі персоналізовані текстові або графічні оголошення відвідувачеві Вашого сайту, нагадати йому про забуті в кошику товари, повернути його на сайт і простимулювати вчинення конверсії.
Маркетологи використовують різноманітні набори фільтрів для створення вузьких сегментів аудиторії: за кількістю проведеного часу, за джерелом / каналом трафіку, за ключовими словами в пошукових кампаніях, по відвіданих URL і т.д.
На окрему увагу заслуговує динамічний ремаркетинг – такий тип показу реклами, коли вона містить саме ті товари/послуги (контент), які людина переглядала на сайті, або максимально схожі з ними. Динамічний ремаркетинг доступний в:
Незважаючи на велику кількість переваг такого методу просування, він має значний недолік – складний процес налаштування.
Замовивши цю послугу у нас, Ви отримаєте ефективну рекламу в «Гугл АдВордс» з дотриманням технічного завдання та інтересів ЦА.
конверсій, в порівнянні з попереднім рекламним агентством.
Більше 10 років залучаємо дешеві ліди для клієнта з товарами Luxury-сегмента у західній Європі.
Ведемо рентабельний трафік з реклами в Google на найбільший туристичний ресурс країни.
За 2019 год +50% конверсій при зниженні вартості замовлення на 19%.
Знизили на 32% ціну заявки на послугу вартістю понад 800 у.о. за допомогою реклами в Facebook.