Ремаркетинг и ретаргетинг в Facebook
Якщо Ви налаштовані повернути відвідувачів Вашого сайту, які не вчинили цільової дії, це можна зробити за допомогою класичного або динамічного ремаркетингу.
Це сучасна технологія, яка дозволяє показувати користувачам максимально релевантні оголошення.
Ремаркетинг в Facebook
У Facebook можна налаштувати показ реклами не тільки відвідувачам сайту, але і тим, хто різними способами взаємодіяв зі сторінкою Вашого бренду у Facebook або в Instagram (переглядав певні відео, реагував на публікації, відправляв повідомлення та ін.). Широкі можливості при створенні аудиторій ремаркетингу на фейсбуці – одна з переваг даної рекламної площадки.
Сьогодні «Фейсбук» пропонує кілька видів ремаркетингу:
- класичний (показ реклами відвідувачам сайту, користувачам додатка, залученим в контент сторінки Facebook / Instagram і ін.);
- динамічний (показ оголошень, а саме з тими товарами/послугами, які людина переглядала, або максимально схожими з ними).
У нашому агентстві є безліч кейсів реклами в мережі Інтернет, в яких при просуванні використовуються інструменти ремаркетингу, що надаються Facebook.
У 97% випадків рекламна стратегія, яка включає в себе ремаркетинг, дає результати вище, ніж та, яка працює без нього.
- більше 12 років досвіду;
- сертифіковані фахівці;
- всі доступи – у клієнта;
- звіти про результати, а не про виконану роботу.
безкоштовно (при замовленні таргетованної реклами)
від 5 робочих днів
Результати наших клієнтів
-
-
+30%
конверсій, в порівнянні з попереднім рекламним агентством.
-
-
10+ років
Більше 10 років залучаємо дешеві ліди для клієнта з товарами Luxury-сегмента у західній Європі.
-
ROI
Рентабельний трафік з реклами в Google на найбільший туристичний ресурс України.
-
+50%
За 2019 год +50% конверсій при зниженні вартості замовлення на 19%.