Смішні і не дуже міфи про маркетинг та рекламу

Час читання: 5 хвилин

Така вже ця сфера маркетингу, що міфів про неї дуже багато. Нещодавно ми в одній із груп у Фейсбук про маркетинг подискутували з колегами з цеху з цього приводу і від душі посміялися і вирішили тут зібрати найцікавіші, найпопулярніші та найсмішніші міфи та висловлювання, з якими зустрічаються маркетологи та прокоментувати їх не з позиції гумору, а з боку реалій маркетингу.

Ну як то кажуть, поїхали!)

 

1.

креативы в маркетинге

Про ефективність креативу говорить саме статистика. Жоден навіть найдосвідченіший маркетолог не скаже точно, що “зайде” аудиторії, а що ні. Вірніше навіть не так – чим досвідченіший маркетолог, тим менше гарантій він даватиме!)


 

2.

– теж про креативи)) Популярна хибна думка, що чим яскравіше і ефектніше зроблений креатив, тим краще він спрацює. Є багато прикладів, коли за результатами тесту виграє найпростіший варіант оголошення. Бізнес часто плутає помітність креативу з його конвертацією у дзвінок/лід/продаж!


 

3.

– рекламні послуги – це набір численних інструментів та налаштувань. Без досвіду його використання здебільшого не вдасться налаштувати ефективну кампанію. Зі свого досвіду – за більш ніж 12 років роботи ми не бачили жодної (ЖОДНОЇ!) ефективної рекламної кампанії, налаштованої не профільним фахівцем.


 

4.

– давайте всі разом будемо реалістами 🙂

 

 

 

 


 

5.

– чому 7, а не 6 чи 8?))) Скільки потрібно постів робити, де і яких – на це питання відповідає початкова мета (KPI) та розроблена стратегія.


6.

– Тут можна прокоментувати приказкою “Скупий платить двічі”. Якісні послуги не можуть стояти дешево.

 

 


 

7.

– реально дивимося на речі! :))

 

 

 


8.

– Тут треба згадати, яка мета рекламної кампанії! Якщо директорові сподобаються креативи, то ОК 🙂

 

 


9.

– В онлайн-рекламі не існує прайсів – бюджети та вартість послуг з реклами прораховується під кожен проект, виходячи з його завдань, особливостей та обсягу робіт.


 

10.

– :))

 

 

 


 

11.

– Судити про коливання кількості дзвінків можна коли йде їх потік, наприклад від 10-20 на день. Якщо їх мало, то на сцену виходить пані випадковість і те, що вчора було 2-3 дзвінки, а сьогодні їх немає взагалі – це лише справа випадку. За такою кількістю статистики робити висновки не можна.


12.

– теж про статистику)) Вибірка не репрезентативна! Тобто, не відображає дійсність. Для коректних висновків статистики має бути достатньо, у разі хоча б 200 кліків, але що більше, то точніше.

 


13.

ой біда, біда! Ніколи не робіть так. Спочатку налаштування аналітики – потім запуск реклами. Якщо звичайно ви не хочете витрачати гроші даремно.

 


14.
– сильно! :))

 

 

 

 


15.

– це хіт! :)) Для багатьох це звичайно смішно, але таке ми чуємо часто 🙁

 

 

 


16.

– якщо в організації бізнесу на якихось етапах є проблеми, то жодна найкраща реклама не вирішить їх. Вузький асортимент, завищені ціни чи невчасну доставку реклама не компенсує.


17.

– маркетинг – це трохи ширше, раз у 1000 :)))

 


18.

– ви не повірите, але й таке ми чуємо іноді)

)

 

 


19.

– з дизайну)))

 

 

 


20.

– З тієї ж “опери”. Нічого проти доньки не маємо, але здебільшого потім потрібно все переробляти…)

 


21.

– тобто саме таке уявлення про рекламу у деяких замовників?))) Не забуваємо, що на дзвінки впливає не лише реклама, а як мінімум коливання попиту…))

 


22.

– Брендінг потрібен, якщо він потрібен. І для цього не обов’язково бути солодким напоєм))


23.

– терміни підготовки рекламної кампанії переважно залежать від обсягу майбутніх робіт і те, де потрібно 7 днів за 1 день не зробиш. Ну можна звісно, ​​але це буде не те!)))

 

 


24.

– навіть такі уявлення про маркетинг бувають..! ))))

 

 


Розуміємо – і сміх, і гріх! Бізнес, будь ближче до маркетингу!!))

Всім розуміння та багато конверсій!)

 


 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Читайте також:

  • Роль соціальних мереж у розвитку онлайн-бізнесу

    У часи цифрової економіки соціальні мережі стали не просто платформами для спілкування — вони перетворилися на ключовий інструмент зростання бізнесу. Від малого стартапу до міжнародного бренду — сьогодні кожна компанія прагне бути там, де є її клієнт. А клієнт, як правило, — у Facebook, Instagram, TikTok або LinkedIn.

  • Як створити ефективний лендінг для збільшення продажів

    У сучасному цифровому світі лендінг (landing page) — це не просто вебсторінка. Це інструмент продажу, який працює 24/7 і може перетворити відвідувачів на реальних клієнтів. Проте ефективність залежить не від дизайну чи красивих слів, а від правильного поєднання структури, психології та аналітики.

  • Як правильно визначити бюджет на діджитал-маркетинг

    Сьогодні діджитал-маркетинг — не просто додаток до основної стратегії, а її фундамент. Але навіть найкраща ідея не дасть результатів без грамотно розрахованого бюджету. Занадто малий — і ви не отримаєте охоплення, занадто великий — і ризикуєте витратити кошти без відчутного ефекту. Як знайти баланс?

  • Як вибрати правильні ключові слова для вашого бізнесу

    У світі діджитал-маркетингу ключові слова — це міст між вашим бізнесом і потенційними клієнтами. Саме вони допомагають користувачам знаходити вас у пошукових системах. Але як вибрати саме ті слова, які приведуть до вас цільову аудиторію?

  • Майбутнє ремаркетингу: нові підходи та технології

    Ремаркетинг є одним із найефективніших інструментів цифрового маркетингу, який дозволяє компаніям взаємодіяти з користувачами, що вже проявили інтерес до їхньої продукції або послуг. Завдяки розвитку технологій, методи ремаркетингу стають все більш персоналізованими, ефективними та екологічними з точки зору використання даних. У цій статті розглянемо нові підходи та перспективні технології, які визначатимуть майбутнє ремаркетингу.

  • ROAS, ROI та ROMI: що це таке і чому ROAS – не завжди добре?

    Контекстна і таргетована реклама є потужним інструментом для залучення клієнтів та збільшення продажів. Проте, неправильне налаштування та ведення рекламних кампаній може призвести до марної витрати бюджету та відсутності бажаних результатів. Отже розглянемо ТОП-10 найпоширеніших помилок, яких припускаються підприємці в контекстній та таргетованій рекламі, та надамо поради щодо їх уникнення.