Тренди інтернет-маркетингу 2019

Час читання: 2 хвилин

Щороку такі компанії, як Google, Facebook, Mail.Ru Group інвестують мільйони доларів у тестування нових сервісів та випуск нових продуктів. 2018 багато в чому став проривним для digital-маркетингу. І вже зрозуміло, що попереду на нас чекає не менш активна презентація інновацій. Сьогодні розповімо про яскраво намічені тренди в інтернет-маркетингу 2019 року.

 

digital marketing trends 4

1. Бути просиішими: використання голосових помічників

Головний завіт усіх пошукових систем – максимально точно та швидко відповідати на запити користувачів. Користувачі стають все більш вимогливими. Вони не хочуть довго блукати лабіринтами сайту і вишукувати потрібний колір-розмір-смак. Зробити шлях до бажаної мети коротким – головне завдання голосових помічників.

Інтеграція голосового сервісу з бізнесом – один із явних трендів. Багато компаній вже користуються можливостями Amazon Alexa, Google Assistant, Cortana, Bixby, “Аліса”, SoundHound, Apple Siri та інших помічників. Сервіси успішно допомагають користувачам вибрати меблі під їхній інтер’єр, замовити улюблену піцу за кілька секунд, розповідають останні новини.

2. Дорогу мобайлу

Швидкість завантаження сайту для багатьох власників бізнесу залишається актуальною проблемою. Цей показник найчастіше безпосередньо впливає на конверсійність. Згідно зі статистикою Google, 53% користувачів залишають сайт, якщо він завантажується більше 3 секунд. Звідси виникла гостра потреба в оптимізації цього процесу. Так, Google створив проєкт, результат якого Accelerated Mobile Pages (AMP) – інструмент з вихідним кодом для створення прискорених мобільних сторінок.

3. Голосовой пошук б’є рекорди

Вже сьогодні частка пошукових запитів, запитуваних голосом, становить 20%. І, як показує статистика, цей вид запитів значно відрізняється від тих, що людина запроваджує вручну. Вони довші і більше схожі на питання, які ми ставимо в усному мовленні. Очевидно, що просувати сайти під такі запити потрібно трохи інакше. Тому SEO фахівці все активніше використовуватимуть механіки просування сайту, в тому числі і під голосовий пошук.

trendy internet marketinga 2019 2

4. Чат-боти як заміна живим менеджерам

У вас ще немає чат-бота? Саме час заводити і бути у тренді. Незважаючи на те, що багато користувачів ще консервативні у своєму виборі і віддають перевагу спілкуванню з живою людиною, передові компанії стверджують, що ситуація зміниться вже в найближчі 2-3 роки. Виробники софту роблять ставку на чат-ботів із штучним інтелектом. А чат-боти стануть поколінням якісно нових співрозмовників. Вони розумітимуть швидку мову і вестимуть діалог, як реальна людина.

5. А в конці кінців – омніканальність

Створення омніканальності у просуванні – безперечний тренд digital-маркетингу.

Всі перераховані вище інструменти, маркетингові ходи повинні працювати в зв’язці і приводити до єдиної мети. І це не про розвиток багатоканальності, коли кожен маркетинговий канал працює та розвивається паралельно іншим. Омніканальність передбачає “підхоплення” користувача по всьому шляху спілкування з брендом. Всі канали, будь то соціальні мережі, чат-боти, програми, стикаються з користувачем у потрібний момент, залучають його до бренду і дають плавний поштовх, спрямовуючи до головного – здійснення конверсії знову і знову.


 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Читайте також:

  • Роль соціальних мереж у розвитку онлайн-бізнесу

    У часи цифрової економіки соціальні мережі стали не просто платформами для спілкування — вони перетворилися на ключовий інструмент зростання бізнесу. Від малого стартапу до міжнародного бренду — сьогодні кожна компанія прагне бути там, де є її клієнт. А клієнт, як правило, — у Facebook, Instagram, TikTok або LinkedIn.

  • Як створити ефективний лендінг для збільшення продажів

    У сучасному цифровому світі лендінг (landing page) — це не просто вебсторінка. Це інструмент продажу, який працює 24/7 і може перетворити відвідувачів на реальних клієнтів. Проте ефективність залежить не від дизайну чи красивих слів, а від правильного поєднання структури, психології та аналітики.

  • Як правильно визначити бюджет на діджитал-маркетинг

    Сьогодні діджитал-маркетинг — не просто додаток до основної стратегії, а її фундамент. Але навіть найкраща ідея не дасть результатів без грамотно розрахованого бюджету. Занадто малий — і ви не отримаєте охоплення, занадто великий — і ризикуєте витратити кошти без відчутного ефекту. Як знайти баланс?

  • Як вибрати правильні ключові слова для вашого бізнесу

    У світі діджитал-маркетингу ключові слова — це міст між вашим бізнесом і потенційними клієнтами. Саме вони допомагають користувачам знаходити вас у пошукових системах. Але як вибрати саме ті слова, які приведуть до вас цільову аудиторію?

  • Майбутнє ремаркетингу: нові підходи та технології

    Ремаркетинг є одним із найефективніших інструментів цифрового маркетингу, який дозволяє компаніям взаємодіяти з користувачами, що вже проявили інтерес до їхньої продукції або послуг. Завдяки розвитку технологій, методи ремаркетингу стають все більш персоналізованими, ефективними та екологічними з точки зору використання даних. У цій статті розглянемо нові підходи та перспективні технології, які визначатимуть майбутнє ремаркетингу.

  • ROAS, ROI та ROMI: що це таке і чому ROAS – не завжди добре?

    Контекстна і таргетована реклама є потужним інструментом для залучення клієнтів та збільшення продажів. Проте, неправильне налаштування та ведення рекламних кампаній може призвести до марної витрати бюджету та відсутності бажаних результатів. Отже розглянемо ТОП-10 найпоширеніших помилок, яких припускаються підприємці в контекстній та таргетованій рекламі, та надамо поради щодо їх уникнення.