Чи реально платити менше, а отримувати більше? – Так! Фактори успішного продажу відомі давно – це правило маркетингу «4р»:
Product (продукт);
Place (місце);
Price (ціна);
Promotion (просування).
У розрізі продажів через мережу Інтернет це виглядає так:
Product (продукт). Це Ваш товар чи послуга. Продукт має бути якісним, привабливим та однозначно – конкурентоспроможним. Інакше продажів не буде! Але мало просто вказати на сайті характеристики товару чи послуги. Акцентуйте увагу на його унікальних властивостях, на вигодах, які отримає відвідувач, придбавши продукт і т.д.
Place (место). Це ваш сайт. Вимоги до сайту прості, але дуже важливі: – приємний дизайн; зрозуміла та зручна навігація по сайту та за каталогом; коротка, але вичерпна інформація про товар; доступність контактної інформації; наявність корисних сервісів (підбір товару, порівняння, онлайн-заявка, послуга “зворотний дзвінок”, чат з менеджером тощо)
Price (ціна). Це умови продажу товару (вартість товару, гарантії, терміни доставки, способи оплати, сервіс тощо). Ціна, як один із ключових факторів в інтернеті, має бути адекватна якості товару і порівнянна з середньоринковими цінами, тобто – конкурентоспроможна! Висока ціна товару відлякуватиме відвідувача, але пам’ятайте, що за його перехід на сайт Ви вже заплатили!
Promotion (просування). Це реклама! Завдання рекламної кампанії – залучити до сайту цільову аудиторію. Тобто з мільйонів користувачів мережі інтернет – виділити ту її частину, яка готова та зацікавлена у покупці Вашого продукту. У контекстній рекламі це здійснюється за допомогою правильного підбору і налаштування ключових фраз, оголошень та інших налаштувань та інструментів. Окремо потрібно додати, що для якісної контекстної реклами необхідний зворотний зв’язок! Тобто інформація від рекламодавця про дзвінки, нецільові звернення тощо. На відміну від друкованих ЗМІ, контекстна реклама – це ланцюг постійних експериментів, безперервний ланцюжок: «налаштування-тестування-аналіз-налаштування». Тому чим більше інформації – тим якісніше можна налаштувати рекламну кампанію!
Якщо один із цих пунктів не буде дотриманий, або дотриманий «не зовсім», ефективність продажу буде низькою! Отже, щоб платити менше, а отримувати при цьому більше – удосконалюйте свій продукт, удосконалюйте сайт, а ми вдосконалимо Вашу рекламну кампанію!
Задати питання
Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!
У часи цифрової економіки соціальні мережі стали не просто платформами для спілкування — вони перетворилися на ключовий інструмент зростання бізнесу. Від малого стартапу до міжнародного бренду — сьогодні кожна компанія прагне бути там, де є її клієнт. А клієнт, як правило, — у Facebook, Instagram, TikTok або LinkedIn.
У сучасному цифровому світі лендінг (landing page) — це не просто вебсторінка. Це інструмент продажу, який працює 24/7 і може перетворити відвідувачів на реальних клієнтів. Проте ефективність залежить не від дизайну чи красивих слів, а від правильного поєднання структури, психології та аналітики.
Сьогодні діджитал-маркетинг — не просто додаток до основної стратегії, а її фундамент. Але навіть найкраща ідея не дасть результатів без грамотно розрахованого бюджету. Занадто малий — і ви не отримаєте охоплення, занадто великий — і ризикуєте витратити кошти без відчутного ефекту. Як знайти баланс?
У світі діджитал-маркетингу ключові слова — це міст між вашим бізнесом і потенційними клієнтами. Саме вони допомагають користувачам знаходити вас у пошукових системах. Але як вибрати саме ті слова, які приведуть до вас цільову аудиторію?
Ремаркетинг є одним із найефективніших інструментів цифрового маркетингу, який дозволяє компаніям взаємодіяти з користувачами, що вже проявили інтерес до їхньої продукції або послуг. Завдяки розвитку технологій, методи ремаркетингу стають все більш персоналізованими, ефективними та екологічними з точки зору використання даних. У цій статті розглянемо нові підходи та перспективні технології, які визначатимуть майбутнє ремаркетингу.
Контекстна і таргетована реклама є потужним інструментом для залучення клієнтів та збільшення продажів. Проте, неправильне налаштування та ведення рекламних кампаній може призвести до марної витрати бюджету та відсутності бажаних результатів. Отже розглянемо ТОП-10 найпоширеніших помилок, яких припускаються підприємці в контекстній та таргетованій рекламі, та надамо поради щодо їх уникнення.