Заявка на зворотній дзвінок

Залиште контактний номер телефону – і ми передзвонимо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Давайте обговоримо ідеї щодо просування вашого бізнесу!

Залиште заявку, і ми оперативно зв'яжемося з вами.

* Заповнюючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Вашу заявку успішно надіслано!

Отримати презентацію

Вашу заявку успішно надіслано!
  • Укр
  • Рус
  • Eng
Иконка телефона
  • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
замовити дзвінок
Заповнити бриф
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • (098)-692-06-91
Хочете обговорити проект?
Блог
Google партнер 15 років
Головна Блог Наші кейси (2-я страница)
  • Усі
  • Бізнес в інтернеті
  • Часті питання
  • Новини інтернет-маркетингу
  • Наші кейси
  • Про рекламу в інтернеті
  • Коли чекати результатів від реклами?

    Реклама з оплатою за клік (РРС), тобто контекстна реклама у пошукових системах (Google, Bing), таргетована реклама у соцмережах - стали основним інструментом просування бізнесу в онлайн-мережі. Попит на послуги розміщення реклами в інтернеті стабільно зростає. І сьогодні хочеться розказати, з якими питаннями від бізнесу нам приходиться найчастіше стикатися при знайомстві та обговоренні нового проекту. Одне з таких питань - "Коли реклама почне приносити прибуток?" або "Як швидко буде результат від реклами?". Реклама, прибуток, результат - це все добре, але часто бізнес, особливо малий та середній ототожнює ефективність свого бізнесу та ефективність контекстної чи таргетованої реклами... Але ефективність реклами аж ніяк не означає ефективність бізнесу - реклама може мати чудові показники та справно приводити зацікавлену ЦА на сайт бізнесу, але це не гарантує бізнесу замовлення і прибуток, оскільки бізнес - це не реклама, це сукупність багатьох ланок. І якщо певна ланка у бізнес-процесі недопрацьована, наприклад відділ продажу або якість продукту, то на виході загалом буде поганий результат. І жодною найпрекраснішою рекламою це не виправити! Тому перед запуском проекту в роботу треба бути впевненим, що з бізнесом все гаразд, наскільки можна так виразитись. Інакше всі рекламні старання будуть марними, а бюджет буде витрачений на вітер. Якщо очевидні недоліки, то - ретельний аналіз та надання рекомендацій бізнесу для виправлення ситуації. З нашими проектами, про які йтиме мова, саме так і було - один проект був вже відбудований, ми надали лише декілька рекомендацій. Другий проект - був досить гарно налаштований в офлайні, але в онлайн тільки заходив, тому рекомендацій від нас було досить багато. На щастя, власник бізнесу їх дотримувався і всі без винятку втілював. Про налагодженість бізнесу я загадав, щоб було розуміння, що це необхідна умова для запуску рекламної кампанії, та її подальшого аналізу. Отже, коли ж контекстна реклама (чи таргетована) буде окупатись і давати прибуток!? Технічно - одразу, як почнуться покази рекламних оголошень можуть піти й замовлення, і це вже може бути прибутково. А може й ні... Для виводу в рентабельність потрібні корегування рекламних кампаній, а часто й самої рекламної стратегії, підходів та інструментів. При запуску рекламної кампанії треба мати "холодну" голову, розуміти ринок, рівень конкуренції, не марити безпідставно швидкими продажами, і не покладатись на рекламу, як на єдиний фактор успіху - бо так само думають і ваші конкуренти, які також запускають рекламу і перебивають продажі. А ще є безліч зовнішніх факторів, які можуть геть нівелювати результати реклами. А ще є безліч рекламних налаштувань, які треба протестувати аби знайти оптимальні робочі комбінації. На все це потрібен час, вірніше кажучи не час, а статистика для аналізу й висновків. Ближче до практики - ось два наочні приклади на скріншотах, де показана динаміка прибутку двох наших проектів, один проект - послуги мас-маркет, інший - більш нішовий, товари для автомобільної та побутової сфери. Скрін-1. Послуги. Динаміка прибутку по місяцях: Скрін-2. Товари. Динаміка прибутку по тижнях: В першому випадку видно, що для виводу проекту у позивну рентабельність знадобилось 5 місяців плідної роботи з оптимізації рекламної кампанії. У другому випадку стабільно позитивною рентабельність стала лише через 6 місяців. Але потім... потім реклама почала приносити дуже круті результати - чистий прибуток понад 2000$ на тиждень або 9000$ на місяць (для цього ринку це дуже гарний результат). І це не враховуючи повторних замовлень, які становлять приблизно 15%-20% щомісяця. Як видно з прикладів, іноді результат відчувається не одразу, і на початковому етапі треба ретельно аналізувати  - і зовнішні фактори, і ще більше саме рекламну кампанію. Цей період може бути для бізнесу збитковим, а для рекламної агенції - однозначно збитковий, оскільки кількість робіт на початковому етапі значно перевищує обсяг, необхідний для подальшої роботи з оптимізації реклами. Але тут важливо набратись терпіння і ретельно працювати за для перспективи проекту. Тому основним мотивом тут виступає професійна зацікавленість. Але ці два приклади не відображають на 100% загальну тенденцію - багато проектів дають прибуток зі старту, тобто одразу, вже в перший місяць і при гарній оптимізації  рекламних кампаній можуть далі показувати чудову динаміку прибутку та рентабельності (ROMI). Ось один з багатьох прикладів. Ніша - послуги для населення. Старт рекламної кампанії - березень: Тут наочно видно, що вже в перший місяць бізнес на 1 грн, вкладену в рекламу отримав 1,82 грн чистого прибутку (ROMI=182%), а через 4 місяці прибуток зріс більш ніж вдвічі (ROMI=414%). Отже, ці приклади показують, що рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту - індивідуальна. Треба бути реалістом - іноді результату треба чекати, не просто чекати сидячи, а плідно працюючи). Але якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Всім конверсій!)  
    Читати повністю
    17.08.2023
  • Особливості PPC-реклами в США

    Менталітет людей та їх поведінкові звички на різних куточках нашої планети достатньо сильно відрізняються. Відповідно PPC реклама та і маркетинг в загальному також має свої особливості в залежності від географії. В цьому кейсі розберемо особливості просування товарів чи послуг в США, адже саме цей ринок такий бажаний для багатьох українських підприємців, і не дарма. Ось основні особливості, які нам вдалось виділити щодо просування через контекст і таргет в США: Більша платоспроможність. Варто пам'ятати, що в США одна з найсильніших економік світу, відповідно дохід середньостатистичного американця дозволяє йому витрачати більше коштів на товари, ніж в багатьох інших країнах. Вони дійсно досить просто наважуються на покупки, адже, по-перше, це зазвичай незначна частка від їх доходу, по-друге, гарно розвинена кредитна система дозволяє отримувати бажані товари відразу, а не відкладати на них. Це потрібно враховувати в рекламі, креативах та в рекламній стратегії в цілому. Вища вартість кліку та конверсії (вартість реклами). Ні для кого не секрет, що в США один з найвищих показників CPC (ціна кліку). Що є досить закономірним, враховуючи рівень доходу. При високій вартості реклами якість налаштування є ключовим елементом в успішності РК, адже саме професійне налаштування і оптимізація дозволяють знизити CPC та CPA. Висока конкуренція. Цей пункт досить пов'язаний з попереднім, адже висока конкуренція також впливає на вартість реклами. В США розвинена культура підприємництва, тому більшість сфер досить конкурентні. І знову ж таки це потрібно враховувати в рекламній стратегії, аналізувати гравців на ринку, відбудовуватися від них, виділятися, шукати свою ЦА. Більш різноманітна аудиторія. До речі про ЦА, виявляється в Україні визначитися з цільовою аудиторією досить просто, адже в глобальному плані ми всі плюс мінус схожі, з одним менталітетом. Але ж США країна емігрантів, і люди в ній говорять на різних мовах, мають різни звички, проблеми, навіть думають по різному, тому з сегментацією аудиторі доведеться заморочитися. Територіальна різноманітність. Знову ж таки, в Україні є Київ, обласні центри і невеличкі міста і для нам приблизно зрозуміло де наша аудиторія. А от США простягається від холодного ділового Нью Йорка до тропічного і розслабленого Маямі. І відповідно кожна аудиторія має свої особливості. Емоційна складова. Частіше всього просто пропонувати хороший товар за низькою ціною недостатньо. Дуже важливе позиціонування та місія бренду. Американці шанують сімейні цінності, а також расову, гендерну, культурну рівність. Далі на прикладі розберемо як можна запустити рентабельну рекламу в США. Тематика - Юридичні послуги Географія - США Інструменти - Google Ads, Facebook Ads У клієнта раніше був досвід запуску конкретної реклами з іншим підрядником, але основною проблемою були дуже неякісні ліди. Тобто заявки залишали, але при першому ж спілкуванні виявлялося, що звернення зовсім не по темі. В результаті перевантажений відділ продаж, витрачений бюджет, а результату нуль. В першу чергу ми звичайно почали аналізувати ринок, ЦА, конкурентів та попередні рекламні кампанії. Варто зауважити, що ніша дуже конкурентна, а ЦА досить специфічна, тому детально пропрацьована стратегія та робота над попередніми помилками в цьому випадку - запорука успіху. Які помилки були виявлені в попередніх РК, які могли привести до неякісних заявок: неправильний розподіл бюджету між інструментами. Більша частина бюджету витрачалась на таргетовану рекламу, тоді як більш якісні ліди в даній сфері очевидно можна отримувати з Google Ads. стратегія в Google Ads була зовсім не пропрацьована, використовувались дуже загальні ключові слова, що приводило до низької якості трафіка. в Facebook Ads використовували невдалий тип РК, а саме “Повідомлення”. Так як тематика досить специфічна, найкращий варіант вести користувачів на сайт, де вони зможуть отримати більше інформації, та вже потім звертатися. в оголошеннях послуги позиціонувалися як дуже дешеві, через це отримували лідів відповідної якості. відділ продажів комунікував з лідами в основному через почту та повідомлення, що досить нормально в США. Але конкуренти призначали відразу короткий дзвінок/консультацію, що призводило до перехвату конкурентами клієнтів.  ремаркетинг майже не використовувався, через що втрачалась велика кількість “теплих” користувачів з контекстної та таргетованої реклами. В рекламних кампаніях, які були нами налаштовані, врахували усі попередні помилки, розробили стратегію для Google Ads та Facebook Ads, надали рекомендації щодо сайту та комунікації з клієнтами та запустили РК. Як результат вдалось значно підвищити якість лідів та отримати наступні показники: Facebook Ads • Google Ads Як бачите, вдалось отримати досить низьку вартість кліку як в Facebook Ads, так і в Google Ads (потрібно враховувати, що це пошукові кампанії, де вартість кліку може бути суттєво вища за таргет), а також високий коефіцієнт конверсії. Висновок:  Глобально налаштування контекстної або таргетованої реклами в США та Україні нічим не відрізняється - це все ті ж рекламні платформи з однаковим в більшості випадків функціоналом, проте є свої особливості, які необхідно враховувати. Потрібно детально пропрацювати стратегію та більше уваги звернути на особливості аудиторії, ну звичайно бути готовим, що витрати (рекламні бюджети) на рекламу в США будуть суттєво вищі. Але якщо все зробити правильно, то ринок США відкриває дуже великі можливості. :) Всім конверсій!)  
    Читати повністю
    19.04.2023
  • Як спілкуватися з підтримкою Google Ads та Facebook Ads

    Спілкування з підтримкою рекламних сервісів - це невід'ємна частина роботи з рекламними кампаніями. Підтримка допомагає вирішувати як технічні проблеми (відхилені оголошення, заблокований аккаунт, питання з приводу будь-якого елементу інтерфейсу чи показника), так і в деяких випадках більш стратегічні моменти (питання ефективності РК, вибору структури чи стратегії призначення ставок). Але якщо ви нічого не тямите в контекстній рекламі і вирішили запустити рекламу за допомогою підтримки, це точно не варіант. Взагалі принципи роботи служб підтримки Google Ads та Facebook Ads схожі, тому будемо розбирати відразу обидві служби, проте обов'язково їх порівняємо. Отже, якщо виникло якесь питання з приводу роботи одного з рекламних сервісів, перше що радимо зробити, ні, не звертатися в підтримку, а спробувати загуглити своє питання. Зазвичай першими в пошуковій видачі будуть сайти офіційної довідки, там детально все розписано про кожен показник, кожну кнопку, також все дуже зручно поділено по розділам. Якщо питання не дуже специфічне, то скоріше всього відповідь буде в довідці. І такий варіант буде швидшим, ніж писати в підтримку. Ось посилання на довідку Google Ads та Facebook Ads. Також в Google Ads довідці існує розділ “Спільнота, де можна знайти запитання на різноманітні теми від користувачів та відповіді на них. Якщо релевантного обговорення знайти не вдалось, можна задати своє запитання та невдовзі отримати відповідь, яка може бути влучна ніж від підтримки. Але в багатьох випадках без звернення в службу підтримки не обійтись. Щоб звернутися в Google Ads підтримку необхідно в рекламному кабінеті натиснути на “Довідка”, далі на “Зв'яжіться з нами”. І ви потрапите до віконця де потрібно буде вказати проблему та ввести інші дані. Важливо описати свій запит максимально детально та доступно. Від цього залежить наскільки швидко представник служби підтримки зрозуміє вашу проблему та почне її вирішувати. Після чого буде доступний вибір способу зв'язку. Чат звичайно буде найшвидшим способом, ви зможете спілкуватися в режимі реального часу, на відміну від email, на який вам дадуть відповідь скоріше всього на наступний день, тому старайтеся звертатися в робочий час, щоб була можливість обрати чат. В випадку з Facebook Ads алгоритм досить схожий, ви переходите на сторінку підтримки та знаходите ось таку кнопку (на скріншоті нижче). Так як і в Google Ads заповнюєте всю необхідну інформацію та починаєте чат. Далі починається найцікавіше, спілкування з спеціалістами. Вам зададуть уточнюючі питання і, в залежності від питання, або відразу дадуть відповідь, або попросять 10-15 хвилин щоб розібратися. Основні моменти, які потрібно пам'ятати при спілкуванні з підтримкою: працівники підтримки діють за певними інструкціями, тому будьте терпеливі, надавайте всю необхідну інформацію та не очікуйте чогось надзвичайного, часто відповідь ви отримаєте з тієї ж самої довідки. в підтримці працюють все ж люди, а не роботи, тому людський фактор тут вирішує багато. Ви можете потрапити як на більш досвідченого спеціаліста, так і на новачка. Як на людину яка хоче вам допомогти, так і на людину, яка сьогодні не в гуморі. Тому якщо відповідь вас не влаштовує, просто напишіть ще раз. Ця порада перевірена не раз на власному досвіді. будьте ввічливими та спокійними. Звичайно, в підтримку звертаються коли є якась проблема, але в даному випадку емоційність скоріше завадить. старайтеся просити в працівників підтвердження, зазвичай це стаття з тієї ж самої довідки. Завжди краще переконатися. Якщо порівнювати якість служб підтримки Google Ads та Facebook Ads, то можна виділити наступні пункти: в обох випадках звернутися в підтримку досить просто, довго чекати на чат з працівником не доводиться, якщо звичайно ви звернулися в робочий час що стосується залученості працівника в питання, то складається суб'єктивна думка, що підтримка Google Ads більше старається вникнути в проблему, так як спілкування з працівником підтримки Facebook Ads досить часто закінчується фразою “Зробіть запис екрану з проблемою і ми передамо інформацію в тех. відділ”. Але все дуже залежить від конкретного спеціаліста так як часто в підтримку звертаються через причину відхилення оголошень, блокування рекламного аккаунта чи сайта, порівняти сервіси з цієї точки зору також буде цікаво. Зауважимо що ми завжди працюємо за правилами рекламних сервісів, тому мова піде про помилкове блокування об'єктів. Таке трапляється на обох сервісах, від цього ніхто не застрахований, але складається враження що частіше з такими проблемами стикалися все ж таки в Facebook Ads, але при цьому в Google Ads такі питання складніше і довше вирішувати. Також з приводу блокування, хотілося б додати, що спілкування з підтримкою дуже залежить від того який саме об'єкт було заблоковано. Якщо це просто відхилене оголошення чи товар, підтримка досить оперативно допоможе, скоріше всього вкаже на причину. Але якщо мова йде про блокування аккаунта чи сайта, то тут вже потрібно буде провести значну роботу самостійно, так як причину вам не назвуть через міркування безпеки, скоріше всього просто дадуть посилання на загальний перелік можливих причин. І якщо ви впевнені, що блокування було помилкове, то потрібно не здаватися, і наполягати на повторні перевірки на різних рівнях. Висновок:  Служба підтримки рекламних сервісів - це чудовий додатковий ресурс, який допомагає вирішувати деякі питання, проте потрібно пам'ятати, що працівники підтримки діють за певними інструкціями і перелік їх функцій досить обмежений. Тому дуже важливо щоб управлінням рекламних кампаній займалися справжні професіонали, адже від цього залежить їх успіх.
    Читати повністю
    16.03.2023
  • Аналіз конкурентів онлайн. Як і навіщо

    Аналіз конкурентів - це мега-важлива складова будь-якої маркетингової діяльності, якщо не успіху всього бізнесу. Який би продукт чи послугу ви не пропонували клієнтам, у більшості випадків вони будуть обирати між вами та іншими гравцями на ринку. Зробити аналіз конкурентів онлайн один раз для галочки також не вийде, так як він може проводитися для різних цілей та на різних етапах розвитку компанії: Збираєтесь відкрити компанію чи запустити новий продукт, на рівні з аналізом інших аспектів ринку, ви звичайно будете проводити аналіз конкурентів, адже те що ви збираєтесь робити вже точно хтось робить. І на основі такого аналізу можна як прийняти рішення про доцільність запуску нового напряму, так і краще зрозуміти нішу та споживача. При формуванні маркетингової стратегії. Для вдалого просування свого проекту вам необхідно знати скільки у вас конкурентів, хто вони, наскільки вони успішні, як виглядає їх сайт, які у них ціни, переваги їхнього продукту чи сервісу, які рекламні канали використовують та багато інших аспектів. При формуванні стратегії просування в інтернеті. В цьому випадку аналізуємо і базові маркетингові показники, але особливу увагу приділяємо аспектам, які стосуються конкурентів в діджитал просторі: сайт, соц. мережі, канали залучення трафіка та ін. Коли щось іде не так. Часто коли показники погіршуються, всі “собаки спускаються” на рекламу або на падіння попиту, проте зазвичай варто подивитися саме в сторону конкурентів. Можливо на ринку з'явився новий сильний гравець або конкурент пропонує безкоштовну доставку, чи використовує більш вдалий канал комунікації з клієнтом. Для пошуку свіжих ідей. Так-так, блукати соц. мережами конкурентів буває корисно. Взагалі всім рекомендуємо час від часу перевтілюватися в клієнта, постаратися забути все що ви знаєте про свою сферу і пройти той же шлях, який проходить клієнт. Спробуйте знайти свій продукт в Google. На яке оголошення в видачі хочеться більше натиснути, своє чи конкурента? Який сайт зручніше, де хочеться більше купити? Чи доганяє вас ремаркетинг конкурентів, а ваш власний? Так як ми діджитал агенція, мова звичайно піде про аналіз конкурентів з точки зору інтернет маркетингу. Незалежно від способу проведення аналізу вам потрібно притримуватися певних кроків, а саме: визначити цілі проведення аналізу. Про це говорили вище; зібрати список конкурентів. Пам'ятаємо що конкуренти є різні: прямі, непрямі, чи за іншою класифікацією; безпосередньо провести аналіз конкурентів в онлайні за ознаками, які нас цікавлять; ну і структурувати інформацію та зробити висновки; Що стосується способів проведення аналізу: Найпримітивніший, проте досить ефективний в багатьох випадках - “ручками”. Тобто беремо і гуглимо наш товар чи послугу, і дивимось, які конкуренти в рекламній видачі, які в органіці, детально вивчаємо їх сайти, соц. мережі, як вони себе позиціонують, а також корисно буває прочитати відгуки на сторонніх сайтах. За допомогою вбудованих функцій рекламних сервісів. Такий аналіз досить обмежений, але дає інформацію, з ким саме ви конкуруєте, чи будете конкурувати використовуючи ті чи інші рекламні інструменти. Google Ads Основне принцип пошукової реклами в Google Ads - це аукціон, який відображає конкуренцію рекламодавців за певну позицію в пошуковій видачі. Якщо ми використовуємо даний інструмент, то Google дає нам можливість переглянути, з ким саме ми конкуруємо, а також проаналізувати певні показники, які стосуються конкуренції. В першу чергу ще до запуску рекламних кампаній, при підборі ключових слів нам доступний показник “Конкуренція”, який показує наскільки багато ставок інших рекламодавців на конкретне ключове слово. А також можемо переглянути інші показники, які стосуються попиту. Якщо рекламні кампанії вже працюють, то подивитися можна вже значно більше. В першу чергу можна проаналізувати блок показників, які називаються “Показники конкурентоспроможності”, та включає “Частку показів у пошуковій мережі”, “Частка показів у верхній частині сторінки в пошуковій мережі” та ін (див. скрін нижче), тобто відображають в скількох відсотках випадків ми виграємо аукціон для певних позицій із усіх можливих випадків. Звичайно ж тут не обов'язково повинні бути всі показники по 100%, це додаткові показники, які дають нам інформацію про те, наскільки ми покриваємо покази по запитах, наскільки активні конкуренти і т. д. Також один із найбільш улюблених звітів наших клієнтів - це “Статистика аукціону”, який показує, з якими саме рекламодавцями ми конкурувати за місце в пошуковій видачі. Зафарбовані червоним на скріні нижче - саме сайти конкурентів.  Найбільш базовий показник в даному випадку “Частка показів”. “Частка показів – це відношення кількості отриманих показів до прогнозованого числа показів, для яких оголошення було придатне. Придатність для показу визначається на основі поточних налаштувань націлювання оголошень, статусів розгляду, ставок і показників якості.” Facebook Ads В даному рекламному сервісі ми також можемо переглядати деяку інформацію про рекламодавців в певній тематиці. Такий інструмент називається “Бібліотека реклами” https://www.facebook.com/ads/library Ми можемо задати країну пошуку, а також ключове слово чи назву рекламодавця. В результаті отримуємо перелік оголошень з інформацією про те коли запущена реклама, які платформи використовують, а в деяких випадках навіть приблизні витрати. Дуже круто, що можна відразу переглянути, які креативи використовують конкуренти. 3. За допомогою спеціалізованих сервісів, зазвичай вони платні, проте надають досить глибоку статистику. У більшості є певна кількість безкоштовних запитів в день.  Розглянемо як виглядає зсередини, та що можна дізнатися на прикладі одного із сервісів. Для початку аналізу задаємо сайт конкурента, країну та отримуємо: загальну інформацію по кількості трафіка (органічного та платного) походження трафіку по країнам, кількість трафіка в динаміці та ін. статистику по органічних ключових словах статистику по конкурентах з органіки статистику по платних КС статистику по конкурентах з платного пошуку і оголошення, які використовуються Висновок: Для гарного аналізу конкурентів онлайн найефективніше буде комбінувати всі перелічені способи, а головне правильно потім використовувати отриману інформацію, а саме структурувати, проаналізувати, визначити свої конкурентні переваги та над чим ще треба попрацювати.
    Читати повністю
    05.03.2023
  • Що таке рекомендації від Google Ads, і чи завжди їх потрібно застосовувати?

    Всі ж уже знають що після налаштування та запуску рекламних кампаній потрібно систематично займатися їх оптимізацією для покращення результатів, а саме: аналізувати результати, вносити коригування, тестувати щось нове і т. д. І Google Ads звичайно намагається нам допомагати в цьому. Так от сьогодні мова піде про такий функціонал в рекламному кабінеті, як розділ “Рекомендації” та “Показник оптимізації”. Показник оптимізації відображає, наскільки якісно та ефективно (на думку Google) налаштовані ваші рекламні кампанії (РК), тобто наскільки повно ви використовуєте потенціал. Він може мати значення від 0 до 100%, відповідно чим вище показник, тим більш “оптимізовані” рекламні кампанії. Як він розраховується? Точної відповіді Google не дає, але якщо в загальному, то система аналізує великі об'єми даних, пов'язані з налаштуваннями та результатами ваших рекламних кампаній та відповідно до заданих цілей РК оцінює, наскільки добре все налаштовано на даний момент, щоб отримати максимальний результат. Найцінніше в цьому функціоналі те, що Google Ads дає рекомендації, як цей показник покращити. Це окремий розділ в рекламному кабінеті, який виглядає ось так: Але хотілося б відразу зазначити, що цей функціонал далеко не панацея, і високий показник оптимізації не гарантує хороших результатів. Потрібно враховувати, що всі обрахунки і рекомендації створює програма, нехай досить розумна, але програма. І якщо в аналізі великої кількості даних людина очевидно програє, то що стосується стратегічних рішень, людський розум поки що поза конкуренцією. Саме тому часто рекомендації не дуже релевантні, актуальні та навіть адекватні. Що ми точно не радили б робити: Натискати кнопку “Автоматично застосувати рекомендації” (на скріншоті вище елемент 1). Рекомендуємо оцінювати кожну рекомендацію окремо, іноді вони можуть зовсім не підходити під загальну стратегію, а часто можуть навіть погіршувати результат; “Ганятися” за показником оптимізації 100%. Напряму показник на результати рекламних кампаній не впливає, тому завжди потрібно оцінювати потенційний вплив будь-яких дій на реальний результат. Чи може мати погані результати РК з показником 100%? Може! Чи може мати гарні результати РК з показником 60%? Може!; Ігнорувати показник оптимізації і розділ “Рекомендації”. Звичайно цього не потрібно робити, це чудове джерело корисних порад і цікавих ідей. В розділі “Рекомендації” ми бачимо показник оптимізації та інформацію про те, як змінився цей показник за останній тиждень (на скріншоті вище елемент 2). Також всі рекомендації класифіковані за типами (на скріншоті вище елемент 3): Оголошення й об’єкти Автоматизовані кампанії Ключові слова та націлювання Ставки та бюджети  Виправлення І нижче розташовані, безпосередньо, самі рекомендації. Вони проранжовані в порядку впливу на рівень оптимізації, що дуже зручно, так як відразу видно як застосування тієї чи іншої рекомендації вплине на загальний показник. Рекомендації формуються, як на основі налаштувань аккаунта чи окремих кампаній, так і на основі тенденцій/новинок в Google Ads. Часто помічаємо, що коли в Google Ads з'являється нова функція, наприклад новий тип об'єктів, то в усіх аккаунтах з'являється рекомендація використовувати цю новинку. Нижче, на прикладі реального аккаунту розберемо, як працювати з рекомендаціями та оцінювати чи потрібно їх застосовувати. Тематика - Туризм Географія - Україна Інструменти - Google Ads Почнемо з найбільш цінних. Рекомендація “Удоскональте свої адаптивні пошукові оголошення” досить корисна. Ми одразу бачимо, який саме ефект будуть мати такі зміни, а саме підвищити кількість кліків. Ми можемо внести зміни як через функціонал “Рекомендацій”, так і безпосередньо через розділ “Оголошення й об'єкти”. Рекомендація “Налаштуйте для наявних ключових слів широку відповідність” підходить далеко не для всіх ключових слів. Широка відповідність в даному аккаунті задана для всіх КС де це обґрунтовано, тому цю рекомендацію можна відхилити. Рекомендація “Додайте нові ключові слова” також в даному випадку не підходить, оскільки запропоновані КС не співпадають з послугами, які надає компанія. Проте іноді в таких рекомендаціях можна знайти і релевантні ключові слова. На скріншоті вище видно, що також зустрічаються рекомендації з приводу застосування автоматизованих стратегій призначення ставок. В таких випадках потрібно додатково аналізувати, наскільки така стратегія відповідає вашим цілям і загальній стратегії. Інші рекомендації менш значимі, і знову ж таки потрібно добре подумати перед тим як їх застосовувати, оскільки, наприклад додавання медійної мережі в пошукову кампанію може значно збільшити витрати і не принести результату. Висновок: Як писали раніше, “Рекомендації” - це гарний інструмент, де можна запозичити корисні поради для оптимізації, але це не першочергово - якісне налаштування і повноцінну оптимізацію всіх аспектів рекламного аккаунту поки нічого не замінить!
    Читати повністю
    29.12.2022
  • Автостратегії Google. Чи працює машинний інтелект без людини?

    Всім відомо, що реклама від Google може працювати або на ручних ставках, або на автостратегії. З моменту презентації Гуглом розумних стратегій у бізнес-колах  постійно дискутують, мовляв, тепер все просто, втручання людини в рекламну кампанію більше непотрібно, типу достатньо налаштувати все і запустити, а машинний інтелект Google все зробить далі сам. Весь бізнес зрадів, маркетологи замість плакати – сміялися. Давайте на простому прикладі подивимось, як працюють автостратегії Google, чи впливає там на щось людина і якщо так, то який результат. Дано: cтабільно працююча пошукова рекламная кампанія в Гуглі, працює на автостратегії – «Максимум конверсій». Скріншот-1: Бачимо, що у суботу та неділю клієнт отримує занадто дорогі звернення/дзвінки (ліди), ніж в інші дні. При середній вартості отримання ліда 30 грн субота дає ліди по 44 грн, неділя – аж по 66 грн. Вдвічі дороже за середню вартість..! У чому взагалі сенс автостратегій? Це пошук максимальної кількості лідів для клієнта за мінімальною їх ціною. Тобто ідеал, до якого прагне кожен маркетолог (і бізнес також, тільки він про це не знає:) – це коли всі рекламні канали та всі сегменти трафіку приносять конверсії за однаковою мінімальною ціною! Це означає, що стратегія вірна, налаштування – вірні, повна маркетингова іділія) Отже питання – навіщо клієнту ліди по 44 та 66 гривень на вихідних, якщо в інші дні ліди йдуть набагато дешевші, наприклад у вівторок вартість отримання ліда – 22 грн! Що робимо! Хоча Правила Google, гуглівський саппорт та деякі «досвідчені» маркетологи твердять, що використання ручних коригувать ставок (мультиплікаторів) в роботі автостратегії ігноруються системою, ми всупереч беремо та проставляємо мультиплікатори (слава Богові та Googlу технічно це можливо). Для суботи знижуємо ставки на -35%, для неділі -70%. Більше нічого не чіпаємо – даємо машинному інтелекту Гугла час аби отямитись і пристосуватись до наших ручних коригувань. Минають дні, тижні, збирається достатня кількість статистики. Дивимося, що отримали в результаті. Скріншот-2: Бачимо, що вартість ліда в суботу у порівнянні з попередніми значеннями знизилася з 44 грн до 42 грн, а у неділю – з 66 грн до обнадійливих 30 грн! А загальна середня вартість конверсії впала з 30 до  27 грн, 10%... Тобто, ручні мультиплікатори спрацювали, суттєво і в кращий бік – покращення очевидне. А що якщо ми зробимо в цій кампанії такі маніпуляції не лише на рівні днів тижня, а також  на рівні типів пристроїв (моб/ПК), часу доби, соц.-дем. характеристик (М/Ж, вік), геолокації тощо? А потім усе це зробимо в решті рекл. кампаніях клієнта!? То результатом такої роботи буде, по-перше, зниження рекл. витрат на 20-40%, по-друге, при системності таких маніпуляцій клієнт буде завжди отримувати максимальний результат за найнижчою ціною. Що таке 20-40% для бізнеса? При бюджеті 100 тис грн/міс., це 20-40тис грн… Багато це чи мало – кожен вирішує самостійно. Чи можна довіряти цьому одному окремому кейсу? Можна - подібне ми спостерігаємо з моменту появи автостратгій, здається з 2017 року, а це лише один з показових прикладів, яким вирішили поділитися. Чому автостратегії допускають подібні «перекоси» в роботі – гарне питання до Гугла. Всім конверсій!)
    Читати повністю
    05.12.2022
1 2 3 … 7
Логотип компании

Послуги

  • Реклама в Google
  • Реклама в Facebook
  • Реклама в YouTube
  • Google Shopping
  • Аудит акаунтів
Google партнёр

Навігація по сайту

  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Вакансії
  • Контакти

Контакти

Україна м. Київ, ул. Кирилівська, 69в, оф. 620
(098)-692-06-91
info@webmarketing.ua

Зв'яжіться з нами!

Заповніть форму, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Вашу заявку успішно надіслано!
Google партнёр