Заявка на зворотній дзвінок

Залиште контактний номер телефону – і ми передзвонимо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Давайте обговоримо ідеї щодо просування вашого бізнесу!

Залиште заявку, і ми оперативно зв'яжемося з вами.

* Заповнюючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Вашу заявку успішно надіслано!

Отримати презентацію

Вашу заявку успішно надіслано!
  • Укр
  • Рус
  • Eng
Иконка телефона
  • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
замовити дзвінок
Заповнити бриф
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • (098)-692-06-91
Хочете обговорити проект?
Блог
Google партнер 15 років
Головна Блог Про рекламу в інтернеті (6-я страница)
  • Усі
  • Бізнес в інтернеті
  • Часті питання
  • Новини інтернет-маркетингу
  • Наші кейси
  • Про рекламу в інтернеті
  • Як зробити базовий звіт в Google Data Studio

    У зв'язку з тим, що Data Studio вийшов з бета-версії і став доступним всім рекламодавцям, ми вирішили показати, як робити зрозумілі звіти і порівнювати показники в часі. Для того, щоб ви могли створити звіт, необхідно зареєструватися. Натисніть знак + та пройдіть три кроки для реєстрації. Коли ви пройшли реєстрацію, потрібно створити джерело даних (звідки підтягуватиметься вся інформація для звіту). Натисніть "Створити джерело". Ми вибираємо Google Analitycs і в наступному вікні підтягнуться облікові записи, які доступні вашому профілю. Виберіть обліковий запис, ресурс та подання уважно, якщо у вас їх кілька. Виберіть той, звідки потрібні дані. Натисніть кнопку "зв'язати", у наступному вікні з'являться всі дані. Натисніть «Додати до звіту». У вас з'явиться пусте поле створення звіту. Інформація для звіту збирається в полі «Дані», «зачісувати» його можна у полі «Стилі» Щоб показати загальну інформацію щодо кампаній: 1. Натисніть на значок таблиця і намалюйте квадрат на аркуші. Таблиця буде порожня та її потрібно заповнити. Запам'ятайте, що у Data Studio не можна (і це не потрібно) щось заповнювати вручну, все автоматично підтягується з вибраних джерел. 2. Перевірте джерело даних. 3. У вікні "Параметри" оберіть "Кампанії" і зліва з'явиться список усіх кампаній. 4. У вікні «Показники» виберіть всі необхідні вам показники. Ми беремо всі базові з Analytics. 5. Сортування виконайте за зручним для вас параметром. Ми зробили за сеансами. 6. Вкажіть актуальні дати звіту. 7. Вкажіть фільтр, за яким збирається інформація. Ми фільтруємо канал CPC і в полі дані вибираємо Medium/Sourse/cpc. Щоб показати таку ж інформацію щодо кількості та вартості конверсії, скопіюйте першу табличку, вставте у вільне місце на сторінці. У розділі «Параметри видаліть усі непотрібні параметри та додайте ті, які відображають інформацію про конверсії. Динаміка в часі.   Для нас важливо порівнювати показники у періодах, клієнтам важливо бачити динаміку. Для цього ми робимо просту та наочну діаграму у стилі «Було – Стало». 1. У меню виберіть значок «Гісторама», намалюйте на порожній сторінці квадрат. 2. У «Параметрах» Виберіть «Кількість» та «Вартість Конверсії». 3. Сортування виберіть «Місяць Року». 4. Додайте два місяці. У нас це з 1.08 до 30. 03. Тоді з'являться два стовпці. У розділі стиль натисніть «Інвертувати по осі Х», щоб місяці відображалися правильно для нас (зліва направо). 5. У розділі "Фільтр", за яким збирається інформація. Ми фільтруємо канал CPC і в полі дані вибираємо Medium/Sourse/cpc. Важливо! Якщо у звітному місяці ви робили якісь зміни, наприклад, створювали нову кампанію або встановили нову конверсію, порівнювати з попереднім місяцем не логічно, тому що такі трансформації змінюють картину. У такому разі вам потрібно зробити додатковий фільтр, якщо ви створили нову кампанію, наприклад. У парметрі "Фільтр" натисніть додати фільтр, у ньому "Створити фільтр". У вікні виберіть кампанію, яку потрібно увімкнути/вимкнути і вкажіть її назву. Цей фільтр можна використовувати, якщо вам потрібно розбити всю інформацію щодо напряму діяльності кампанії, якщо у вас їх декілька. Це зручно. У ситуації, коли видаляють або додають нові конверсії, потрібно створювати окрему формулу, в якій будуть лише однакові конверсії для порівнюваних періодів. 1.У розділі "Показники" натисніть "Додати показник", далі > "Створити показник". У вікні буде поле для формули, де вам потрібно додати і підсумовувати тільки ті дані, які потрібні. У нашому випадку ми підсумовували Досягнуті конверсії без урахування нової конверсії. Так само потрібно зробити і для показника «Вартість конверсії». Оформлення. Додайте логотип компанії, діапазон дат для звітності та інші елементи за бажанням. Вуаля. Освоївши базові інструменти для звіту, ви зможете порівнювати та бачити динаміку ваших рекламних кампаній за різними параметрами, у розрізі цільових показників та за окремими кампаніями. Або ви можете довірити це нам)
    Читати повністю
    05.10.2018
  • Оптимізація кампаній в КМС Google: чищення майданчиків

    Місця розміщення часто оптимізуються на рівні групи об'яв або кампанії, але якщо ви використовуєте показ кампаній в одному або декількох облікових записах, перегляньте дані за весь час для всього облікового запису, щоб дізнатися, як місця розташування працюють незалежно від напрямку. Ймовірно, ви зможете визначити тенденції та розподілити місця розміщення за ефективністю та додати або виключити ці місця розміщення із самого початку під час створення майбутніх кампаній. З чого почати?  Відкрийте звіт із даними за весь час за місцями розміщення. Переконайтеся, що відстеження конверсій налаштовано та працювало правильно протягом цього часу. Якщо у вас виникли будь-які проблеми або ви змінювали відстежувані вами конверсії, виберіть потрібний період для аналізу. Розділіть "хороші" та "погані" місця розміщення. Оцініть роботу розташування в порівнянні з середніми значеннями по обліковому запису для наступних ключових показників: - CTR - Коефіцієнт конверсії - Вартість за конверсію - Вартість продажу Якщо будь-які місця розташування сильно відрізняються від середніх показників по обліковому запису, розділіть їх на хороші та погані. Хороші майданчики слід додавати як керовані місця розміщення з моменту запуску будь-якої нової рекламної кампанії та включати вищу ставку, ніж у середньому, щоб отримати хороший старт. Неефективні місця розміщення повинні бути виключені з поточних та майбутніх кампаній або додані як керовані місця розміщення з самого початку, щоб ви могли відповідно коригувати ставки та уважно стежити за ефективністю цих майданчиків. Оптимізація місць розміщення у розширених кампаніях Протягом наступних кількох місяців Google оновлюватиме всі кампанії на розширені кампанії, а зміни вплинуть як на пошукові, так і на медійні кампанії. У КМС переконайтеся, що ви вибрали відповідний метод націлення для вашої ставки. Ви можете налаштувати ставки для інших методів націлювання в одній і тій же кампанії за допомогою коригування ставок. Для груп об'яв, націлених на місце розташування, слід вибрати спосіб призначення ставок для розташування: "Включити спеціальні ставки" У цьому випадку ви можете використовувати мультиплікатори ставок для інших методів націлювання, але ставки за замовчуванням будуть встановлені на рівні розташування. Щоб увімкнути мультиплікатори ставок, виберіть "Включити корегування ставок" Регулярний аналіз майданчиків Регулярно перевіряйте місця розташування та продовжуйте оптимізацію коригування ставок, тестування оголошень та ключових слів. Списки хороших та поганих майданчиків будуть корисними для всіх нових кампаній, а також дозволять більш ефективно оптимізувати вашу роботу та швидше приводити кампанії до оптимального рівня. І пам'ятайте, що важливо мати достатньо даних для аналізу місць розміщення. Скрипти на допомогу Набридло проводити багато часу, переглядаючи дані про місця розміщення для кампаній у медійній мережі Google? Якщо ви дбаєте про свої кампанії, ви, ймовірно, повинні це робити. Це одне з найневдячніших, але необхідних завдань, які можуть вплинути на успіх кампанії у КМС. Зазвичай, пошук та виключення невигідних доменів - нескінченна битва. Сьогодні ви блокуєте один майданчик, завтра з'являється вісім нових. У великій кампанії ви можете займатися чисткою майданчиків цілими днями. Для вирішення таких завдань і існують скрипти. У цій статті ми пропонуємо вам використовувати скрипт чищення майданчиків за умовами: коефіцієнт конверсії та кількість кліків. Використовуйте скрипт з розумом, тобто уважно читайте коментарі та вносьте зміни до коду відповідно до специфіки вашої рекламної кампанії. Цінуйте та заощаджуйте свій час зі скриптами, проте не забувайте періодично перевіряти зміни внесені скриптом та переглядайте статистику по відключеним майданчикам. Як видалити розміщення в мобільних додатках в 1 клік? Якщо вам потрібно вимкнути покази у всіх програмах, доступних у Google КМС, зовсім не потрібно робити це вручну. Просто виберіть «Вказати кілька місць розміщення» та  введіть в строчку: mobileappcategory::69500     Якщо потрібно вимкнути покази тільки в програмах Android, то введіть: mobileappcategory::60000 Якщо потрібно відключити покази тільки в додатках App Store, то цю: mobileappcategory::60500
    Читати повністю
    21.08.2017
  • Навіщо інтернет-магазину потрібна електронна торгівля

    Термін «електронна комерція», «електронна торгівля» чи «e-commerce» вже кілька років активно обговорюється, проте далеко не всі представники бізнесу у сфері онлайн розуміють це поняття і, тим паче, повноцінно реалізують. У цій статті ми розглянемо аспект відстеження електронної торгівлі в інтернет-магазинах, акцентуємо на актуальності та перевагах електронної комерції. Що таке електронна торгівля? Відстеження електронної торгівлі є передачею даних про покупки на сайті до системи аналітики (Google Analytics).     Завдяки встановленню коду e-commerce, у звітах Google Analytics можна побачити покупки, які зробили користувачі на вашому сайті за певний період часу:     кількість покупок; кількість одиниць товарів; категорія товару; середній чек; середня ціна товару; дохід щодо кожного товару; загальний дохід; кількість днів до транзакції/     Не секрет, що загальна кількість покупок, кількість покупок певного товару чи певної категорії, дохід та інші дані доступні власнику інтернет-магазину без налаштування електронної торгівлі. Але, припустимо, підрахувавши прибуток, з'ясовується, що ви працювали в мінус. І що робити далі? Зменшити маркетинговий бюджет? Відмовитись від продажів через сайт? Якимсь чином збільшити кількість продажів? Відповідь на ці та інші подібні питання можна дати лише розглянувши ці показники у розрізі джерел трафіку та витрат на кожен із них. Ось тут нам і знадобиться e-commerce. Одне джерело може приносити більше конверсій, але не більше транзакцій. Або ж, кількість транзакцій з одного джерела може бути найбільшим, але прибуток із цього ж джерела може бути меншим, ніж у інших. Для того, щоб визначити найефективніше джерело, необхідно порахувати ROI (рентабельність інвестицій у рекламу) для кожного з них.   Очевидно, що не маючи даних щодо доходу з кожного джерела, дізнатися про реальну віддачу від маркетингу не вийде. До того ж, ROI – головний орієнтир під час оптимізації маркетингових кампаній. Розглядаючи ROI детальніше (пристроями, регіонами, днями тижня тощо) і вносячи відповідні корективи до рекламної кампанії, можна значно збільшити не лише рекламні показники, а й фактичний прибуток клієнта. Які ще висновки можна зробити, переглянувши звіти електронної торгівлі? • Які продукти добре продаються та найбільше потрібні вашим клієнтам. • Дохід на транзакцію та кількість куплених товарів на транзакцію. Наприклад, якщо кількість товарів на транзакцію є нижчою, ніж вам хотілося б, ви можете ввести знижки при купівлі певної кількості товарів або пропонувати безкоштовну доставку. • Термін ухвалення рішення про купівлю. Якщо ваш цикл продажів стабільний або його сезонність передбачувана, ви можете робити надійні прогнози доходів. Якщо клієнти зазвичай здійснюють численні відвідування до покупки, можливо, варто задуматися про зміну дизайну сайту, щоб користувачеві було простіше потрапити на сторінки здійснення покупки або на сторінки з варіантами, що дозволяють користувачам порівнювати ваші продукти та ціни з конкурентами. Для маркетологів ця інформація стане в нагоді для налаштування ефективного ремаркетингу. • Ефективність списків, каталогів і блоків товарів, що використовуються на сайті (наприклад, стандартний каталог на сайті, блок рекомендованих товарів або найбільш часто придбаних тощо) підкажуть вам сильні та слабкі сторони вашого сайту з боку продажу. Маючи дані електронної торгівлі в Google Analytics, ви отримаєте повну картину того, як працює ваш маркетинг та як його покращити. Ви зможете побачити, які джерела трафіку фактично призвели до замовлень та які джерела трафіку призвели до додавання товарів у кошик, але не призвели до покупок. Все це можливо після налаштування відстеження електронної торгівлі. Також, електронна торгівля значно розширює ваші можливості як стратега: • Вам потрібно продати більше футболок XXL? Таргетуйтеся на відвідувачів, які раніше купували одяг великих розмірів. • Якийсь товар часто шукають, але не купують? Скоріш за все, проблема в ціні. Надішліть 10% знижку на цей товар відвідувачам, які додавали його в кошик, але не оформили замовлення. • Використовуйте ремаркетинг з націленням на відвідувачів, які купили телефон без чохла і пропонуйте їм все-таки придбати чохол! • Надсилайте рекламу запчастин для Audi тільки власникам Audi (тим, хто вже купував запчастини для Audi), власникам Lada буде доречніша реклама товарів Lada і т.д. Чим раніше ви впровадите E-commerce – тим вище буде ваш ROI.  
    Читати повністю
    19.07.2017
  • Google запускає нову інтелектуальну стратегію “Максимальна кількість конверсій”

    Оптимізація ставок може бути прокляттям багатьох для багатьох контекстологів. Ми використовуємо безліч звітів, формул, макросів та інші кумедні стратегії, щоб вигравати аукціони та отримувати конверсії. А що якби ми могли налаштувати наші кампанії, так, щоб Adwords автоматично оптимізував їх для конверсій чи вартості конверсії без ручного налаштування? Це те, до чого Google намагається прийти зі своїми новими інтелектуальними стратегіями. Інтелектуальна стратегія «Максимальна кількість конверсій» автоматично встановлює ставки для кожного аукціону, щоб отримати найбільшу кількість конверсій за встановленого бюджету. Це захоплююча стратегія для тестування, що особливо захоплює своїми перспективами. Стратегія використовує машинне навчання для оптимізації конверсій у кожному аукціоні. На відміну від ручного призначення ставок, стратегія інтелектуального призначення ставок не прив'язана до агрегованих даних. Натомість вона встановлює ставки для кожного окремого аукціону, адаптуючи ставки до контексту пошукового запиту користувача, а також до факторів, присутніх на аукціоні. Ці фактори можуть включати списки ремаркетингу, час доби, рекламне оголошення, пристрій користувача, місцезнаходження, використовуваний браузер і навіть операційну систему. Оптимізуючи ставки від аукціону до аукціону, стратегія може автоматично покращуватись до більш високого ступеня точності, що призводить до збільшення кількості конверсій та зниження вартості конверсії. Реалізація стратегії є досить простою. Перейдіть до налаштувань кампанії та оновіть свою поточну стратегію до нової стратегії максимізації конверсій.   Ця нова стратегія демонструє перспективні перспективи і було б розумно її протестувати, якщо ви досі працюєте з ручним призначенням ставок. Але є одна головна вада. Коли ви переключаєтеся на автоматичну стратегію призначення ставок, ви отримуєте набагато менше контролю над обліковим записом та ставками, а також менше даних для ручної оптимізації. Наприклад, якщо стратегія автоматичного призначення ставок почала погано працювати, ви не зможете проаналізувати дані так само ретельно, як із ручною стратегією. Таким чином тим, хто любить повний контроль над кампаніями, ця стратегія може не сподобається. Загалом це цікава нова інтелектуальна стратегія від Google. Завдяки її здатності коригувати ставки від аукціону до аукціону з урахуванням багатьох факторів, що впливають, стратегія може стати успішною для реалізації. Рекомендуємо вам все протестувати та зробити відповідні висновки. Як і за будь-якого тестування, застосуйте стратегію для кількох кампаній, перш ніж масштабувати. Усім конверсій!    
    Читати повністю
    27.06.2017
  • Як проводити когортний аналіз у Google Analytics

    Трафік та перегляд сторінок – це добре. Але це мало про що свідчить. Багато трафіку здається дуже приємним результатом, але цей трафік може бути абсолютно марним. Плюс, трафік сам не говорить вам про те, що відбувається під поверхнею. Наприклад, ви не знаєте, чи відвідувачі повертаються на ваш сайт. Чи підписуються вони на розсилку або купують пізніше. Як поводяться відвідувачі, порівняно з торішніми відвідувачами. Щоб дізнатися все в деталях і отримати докладну інформацію, яка зрештою зрушить вас з мертвої точки, потрібно копати трохи глибше. Усі основні показники необхідно оцінювати у розрізі різних сегментів. Саме для цього існує інструмент когортного аналізу у Google Analytics. Що це таке, чому це важливо, і як зробити свій перший звіт про когорти ми обговоримо в цій статті. Що таке когортний аналіз? Когорта - це просто угруповання; група людей, об'єднаних за певною подібністю чи загальною характеристикою. Подумайте про роздрібний магазин. У вас є когорта клієнтів, які здійснили покупку цього місяця. А так само є ті, які здійснили покупку цього ж місяця, але торік. У такому разі завдання когортного аналізу – визначити наскільки є прибутковими клієнти за поточний місяць у порівнянні з клієнтами за той же місяць минулого року. Все змінюється. Можливо, змінився асортимент. Можливо, якість продукції змінилася. А може, ви вносили значні зміни на сайті. Ці зміни здаються незначними, але вони можуть дуже впливати на результат. Аналіз трендів та патернів у поведінці відвідувачів може дати багато корисної інформації про результати, до яких привели ті чи інші зміни. Отже, чому це важливо? Чому когортний аналіз краще стандартних метрик Google Analytics надає величезну кількість даних. Analytics ідеально підходить для формування суджень з першого погляду, що базуються на поверхневих агрегованих даних. І це не сарказм, Analytics дійсно один з найкращих інструментів для оцінювання базових показників сайту, таких як ефективність певних джерел, або трохи глибше ефективність певних сторінок або певного контенту. Але веб-сайти змінюються. Багато і часто змінюються: щоразу, коли ви переробляєте елементи сайту, пропонуєте новий продукт, оновлюєте пропозицію і т.д. Дуже важливо розглядати ці зміни у контексті поведінки відвідувачів. Порівнювати кількість трафіку або час на сторінці для певної сторінки за цей місяць з тим же місяцем рік тому,може бути не дуже актуальним, якщо сайт зазнав великої візуальної зміни. Тут нам і допоможе когортний аналіз. Це схоже на фільтр, який представляє дані таким чином, що ви отримуєте більш точні результати. Давайте порівняємо планшетний та мобільний із середнім значенням сайту протягом дня. Цікаво, чи не так? Тільки подивіться на різницю у часі на сторінці! Ця інформація цікава, але не зрозуміло, чи корисна вона і чи можна щось зробити, маючи тільки ці дані. Тому, давайте застосуємо когорти. Погляньмо на кількість нових відвідувачів, які покинули сайт сьогодні і подивимося, як багато з них повернуться наступного дня. Тепер ми можемо копати глибше і дивитися, скільки людей повертаються на сайт (через Х днів з першого візиту). Це наводить нас ближче до AARRR-метриків – модель «метрик для піратів». Називається так, тому що в її основі лежать п'ять етапів життєвого циклу користувача: залучення, активація, утримання, рекомендації, дохід – перші літери етапів англійською складаються в AARRR, схожий на бойовий клич піратів. Ці зміни помітні як у цифрах, так і візуально. На графіку показаний відсоток відвідувачів, що повернулися, по тижнях. Блакитна таблиця під графіком це те місце, де починається найцікавіше. Таблиця показує відсоток відвідувачів, які повернулися на сайт через 7 днів після першого візиту. Друга колонка, Day 0, має на увазі дату з першої колонки. Наступний стовпчик Day 1 має на увазі один день після того, як відвідувачі були на вашому сайті 9-го травня (May 9, 2017). Це означає, що 2.86% нових відвідувачів, які вперше потрапили на ваш сайт 9 травня повернулися на сайт вже наступного дня. Day 2 – це відсоток цих людей, які повернулися знову через 2 дні і т.д. Кожна дата All Users формує нову когорту. 9 травня - перша, 10травня - друга і т.д. І в кожної когорти є свій патерн відвідувачів, що повернулися. Згідно з цими даними, ми бачимо, що більшість нових відвідувачів, які потім повернулися на сайт, належать найдавнішій когорті (9 травня). Як використовувати когортний аналіз в Google Analytics  Відкрийте Google Analytics, натисніть на Аудиторії – Когортний аналіз: Ось приклад того, що ви побачите: Налаштування звіту знаходяться над графіком Посередині ви побачите графік Таблиця нижче відображає показники за когортами та датами. Давайте інтерпретуємо графік: Як показник ми вибрали Дату першого відвідування (Acquisition Date) Day 0 - це день першого відвідування, Day 1 - день опісля і т.д. Ви можете підібрати потрібні вам показники та діапазони когорт у налаштуваннях вище.   Розглянемо, які фактори доступні для аналізу: Тип когорти: За датою першого відвідування Розмір когорти: Сортування по днях, тижнях, місяцях Показники за категоріями: На кажного користувача:  Досягнуті цілі  Перегляди сторінок  Дохід  Тривалість сеансу  Кількість сеансів  Транзакції Утримання:  Коефіцієнт утриманих клієнтів Висновок  Досягнуті цілі  Перегляди сторінок  Дохід  Тривалість сеансу  Кількість сеансів  Транзакції  Користувачі Отже, що ми тут бачимо: • Когорта 9 травня отримала 1.5 переглянутих сторінок на користувача; • Та ж когорта отримала 0.03 перегляду сторінок на користувача наступного дня (Day 1). Повернемося до початкової таблиці. Ви запитаєте: «І як мені використовувати цю інформацію?» «Так, тепер я знаю, що дуже маленька частина користувачів повертається наступного дня. І що мені робити?" «Чому 2.86% когорти повернулася наступного дня для когорти 9 травня, але так не сталося для когорти 10 травня?» Зараз розберемося. На щастя, Google Analytics дозволяє розглянути цей звіт ще детальніше. Зверніть увагу, що ми можемо застосовувати різні сегменти до цього звіту: Знову повернемося до аналізу планшетного та мобільного трафіку. Виберіть потрібний сегмент (Mobile and Tablet traffic) і ви побачите порівняння підсумкових даних із даними по вибраному сегменту: Не помічаєте стрибок у відвідувачах, що повернулися, в когорті 11 травня (сегмент з мобільного і планшетного трафіку)? Звісно, ​​рано робити висновки, так як ми взяли надто маленький період для аналізу, однак, у цьому звіті є величезний потенціал. Ви можете використовувати сегменти для джерел трафіку, наприклад, для органічного: Хммм. Користувачі з органіки в когорті 11 травня повертаються набагато частіше за середній. Ви опублікували неймовірно цікаву посаду 11 травня? Можливо так, а можливо у вас з'являться інші, більш релевантні припущення. Висновок Когортний аналіз дозволяє переглядати дані щодо сегментів людей. Інструмент когортного аналізу Google Analytics допоможе вам помістити підсумкові дані веб-сайту під мікроскоп. Усього за п'ять хвилин ви можете швидко порівняти, як різні когорти порівнюються з іншими. Когорти дозволяють вам не тільки оцінювати, хто ваші найбільш прибуткові клієнти, але й чому (або що) вплинуло на них, що вони стали вашими найбільш прибутковими клієнтами.  
    Читати повністю
    20.06.2017
  • Ремаркетинг в соціальних мережах

    Нещодавно моя мама розповіла мені про чоботи, котрі переслідували її в інтернеті: «Це доля. Я бачила їх у Фейсбуці разів п'ять за останній тиждень і зрештою замовила». Мені не вистачило сміливості сказати їй, що то була не доля, а ремаркетинг. Що таке ремаркетинг? Ремаркетинг – це інструмент, який дозволяє показувати рекламні оголошення лише користувачам, які вже відвідували ваш сайт. Так що якщо ви постійно бачите банери з айфонами на всіх сайтах, які ви відвідуєте, будьте впевнені, це не доля, це ремаркетинг. Існує безліч видів ремаркетингу. Наприклад, Google Adwords дозволяє рекламодавцям наздоганяти своїх відвідувачів на будь-якому сайті, що входить до контекстно-медійної мережі (КМС) Google. Ви можете спілкуватися до аудиторії, яка просто відвідала ваш сайт або безпосередньо до лідів (відвідувачам, які вчинили деяку цільову дію на сайті). Що таке ремаркетинг в соц. мережах? Ремаркетинг у соціальних мережах схожий на ремаркетинг у Google AdWords, з тією різницею, що ваші оголошення показуватимуться не на сайтах КМС Google, а у соц.мережах, наприклад Facebook або Instagram, для користувачів, які там зареєстровані. «Формула» проста: був на сайті + зайшов в Facebook/Instagram= попав у базу ремаркетингу Нвіщо запускати ремаркетинг у соц.мережах? А чому б і ні? Подумайте про це як про стосунки. Вам буде набагато комфортніше йти на друге побачення з тією людиною, з якою ви раніше добре провели час, ніж йти на побачення наосліп, коли ви не знаєте чого чекати і коли ваші шанси на успіх явно нижчі. Те саме з рекламою. Якщо хтось уже був на вашому сайті, підписався на розсилку, переглянув відео або відвідав сторінку Контакти, шанси на успішну взаємодію з вашим оголошенням та на здійснення покупки збільшуються в рази в порівнянні з ситуацією, коли користувач вперше бачить ваше оголошення. Тільки подумайте, скільки часу відвідувачі вашого сайту проводять у соціальних мережах. Потенціал соціальних мереж як майданчиків для розміщення ваших об'яв дуже високий, про що свідчить статистика. Переваги ремаркетингу в соц.мережах. #1: Залучення передплатників на ваші сторінки в соц.мережах. Хочете розширити охоплення аудиторії в соціальних мережах, отримувати більше лайків та продажів з групи у Facebook та сторінки у Instagram? Чекати поки що передплатники з'являться самі по собі можна дуже і дуже довго. Так чому б не звернутися до найбільш лояльної аудиторії, яка буде схильною до взаємодії з вашим брендом не тільки на сайті, а й у соціальних мережах. #2: Звертайтеся до тих, хто вже лайкав ваші пости. Після того, як у вас з'явилися передплатники, ви можете показувати рекламні оголошення безпосередньо тим, що лайкнув пости у вашій групі. Цей метод хороший тим, що аудиторія не просто взаємодіяла з вашим брендом, а взаємодіяла на тій же платформі, де ви розміщуєте оголошення ремаркетингу. #3: Перетинайте аудиторії ремаркетингу з націленнями соц.мереж. Рівень деталізації націлення в соц.мережах надзвичайний. Від націлення на матусь цікавляться шугарингом до націлення на прем'єр-міністра Іспанії. Якщо ви добре знаєте свою цільову аудиторію, вам не важко знайти її. Припустимо, ваші списки ремаркетингу дуже великі, але ви не готові витрачати стільки грошей на кліки з соцмереж. У такому разі, ви можете перетнути списки ремаркетингу з демографічним або будь-яким іншим націленням і виділити ще більш цільових користувачів.   На заключення І рибку з'їсти та у воду не лізти. На сьогоднішній день таргетована реклама в соцмережах набирає обертів. Для деяких ніш Facebook або Instagram стає справді вигідним каналом залучення клієнтів. Однак, існує стереотип, що реклама в соціальних мережах дорога і не виправдовує себе. У такому випадку, ремаркетинг у Facebook та Instagram – відмінна альтернатива таргетованій рекламі або перший етап тестування реклами в соц.мережах для вашого бізнесу.    
    Читати повністю
    04.05.2017
1 … 5 6 7
Логотип компании

Послуги

  • Реклама в Google
  • Реклама в Facebook
  • Реклама в YouTube
  • Google Shopping
  • Аудит акаунтів
Google партнёр

Навігація по сайту

  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Вакансії
  • Контакти

Контакти

Україна м. Київ, ул. Кирилівська, 69в, оф. 620
(098)-692-06-91
info@webmarketing.ua

Зв'яжіться з нами!

Заповніть форму, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Вашу заявку успішно надіслано!
Google партнёр