Facebook впроваджує нову опцію оптимізації рекламного контенту під кожного користувача.
Тепер при настройці реклами в соціальній мережі можна скористатися новою опцією, яка найближчим часом стане доступною для всіх користувачів.

Вона полягає у можливості оптимізувати текст оголошення під конкретного користувача, зокрема визначає, що показувати насамперед – заголовок, частину основного тексту чи опис. Вибір автоматизовано робить система Facebook, ґрунтуючись на минулому досвіді переваг людини.
Тобто, якщо припустимо, заголовок вашої реклами “Літній розпродаж”, а опис – “Отримайте знижки на всі аксесуари для морського відпочинку”, система може міняти їх місцями для окремих користувачів. Завдяки алгоритмам мережі, визначається, на що читач відреагує краще.
Така автоматична оптимізація рекламних оголошень у Facebook спрощує роботу із соціальною мережею, дозволяючи заощаджувати час і гроші, створювати кілька варіацій тексту націлення. А, головне, дозволяє виявити нові поведінкові тенденції та підходи, про які раніше маркетологи не замислювалися.