Facebook совершенствует электронную коммерцию

Час читання: < 1 хвилина

Facebook впроваджує нову опцію оптимізації рекламного контенту під кожного користувача. 

Тепер при настройці реклами в соціальній мережі можна скористатися новою опцією, яка найближчим часом стане доступною для всіх користувачів.

Вона полягає у можливості оптимізувати текст оголошення під конкретного користувача, зокрема визначає, що показувати насамперед – заголовок, частину основного тексту чи опис. Вибір автоматизовано робить система Facebook, ґрунтуючись на минулому досвіді переваг людини.

Тобто, якщо припустимо, заголовок вашої реклами “Літній розпродаж”, а опис – “Отримайте знижки на всі аксесуари для морського відпочинку”, система може міняти їх місцями для окремих користувачів. Завдяки алгоритмам мережі, визначається, на що читач відреагує краще.

Така автоматична оптимізація рекламних оголошень у Facebook спрощує роботу із соціальною мережею, дозволяючи заощаджувати час і гроші, створювати кілька варіацій тексту націлення. А, головне, дозволяє виявити нові поведінкові тенденції та підходи, про які раніше маркетологи не замислювалися.


Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Читайте також:

  • Як створити ефективний лендінг для збільшення продажів

    У сучасному цифровому світі лендінг (landing page) — це не просто вебсторінка. Це інструмент продажу, який працює 24/7 і може перетворити відвідувачів на реальних клієнтів. Проте ефективність залежить не від дизайну чи красивих слів, а від правильного поєднання структури, психології та аналітики.

  • Ретаргетинг у Facebook і Instagram: оновлені правила гри

    У 2025 році діджитал-маркетологи стикаються з новими реаліями у сфері ретаргетингу. Колись достатньо було встановити піксель Facebook на сайт — і реклама доганяла кожного, хто бодай один раз клікнув. Але з новими оновленнями у сфері конфіденційності, змінами в політиках Apple, Meta та Google, правила гри істотно змінились. Ретаргетинг залишився — але вже не той.

  • Альтернативи PPC-рекламі в сучасному маркетингу

    Які є альтернативи PPC-рекламі в сучасному маркетингу?

    Давай чесно: у 2025 році маркетинг без PPC-реклами — це як їхати на велосипеді, коли всі ганяють на спорткарах. Їхати можна, але до фінішу прийдеш останнім. PPC-реклама (Pay-Per-Click, або плата за клік) — це той інструмент, який дає швидкі, вимірювані результати та гарантує, що твої оголошення побачить саме та аудиторія, яка тобі потрібна. Але чи є альтернативи? Давай розберемося, що пропонує сучасний маркетинг, і чому PPC все одно тримає пальму першості.

  • Як Штучний Інтелект трансформує контекстну рекламу: сучасні можливості та перспективи

    Рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту – індивідуальна. Якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Але не варто себе обманювати та марити ілюзіями, що прямо зі старту рекламна кампанія буде працювати по максимуму! Ні, давайте бути реалістами. В більшості випадків для виходу в рентабуельність потрібно декілька місяців. Іноді все добре працює з першого, другого місяца рекламної кампанії. Але бувають і інші крайнощі, коли лише через 8-10-12 місяців реклама стає окупною, я тоді приносить вже гарний чистий прибуток.