Як ефективно просуватися в інтернеті у 2023 році?

Час читання: 2 хвилин

Вже дуже скоро ми всі почнемо планувати перший квартал 2023 року і вибудовувати стратегію на весь рік. Щоб не планувати наосліп і орієнтуватися на якісь дані у процесі, варто знати, що нового у сфері інтернет-реклами чекає нас у новому році. Тож саме час познайомитися з головними тенденціями успішного просування товарів та послуг.

як просуватись в інтернеті у 2023 році

Активна персоналізація

Користувачі інтернету, які буквально завалені маркетинговими повідомленнями, втрачають до них цікавість. Традиційна реклама перестає бути ефективною, тому персоналізація маркетингових процесів виходить на перше місце. Людям подобається чути своє ім’я та бачити його надрукованим, а сьогоднішні технології дозволяють легко визначати, що турбує клієнтів та які повідомлення розв’яжуть їхні проблеми.

Орієнтація на утримання клієнтів

Величезна частина роботи над підтримкою хорошого клієнтського досвіду полягає в тому, щоб переконатися, що він безперервний і спрямований на утримання чинних клієнтів, а не просто на залучення нових.
Старі клієнти цінніші за нових, залучення яких обходиться вп’ятеро дорожче. Постійні споживачі також допомагають підвищити репутацію та впізнаваність вашого бренду, оскільки вони будуть розповідати про вашу компанію та продукти своїм друзям, колегам та сім’ї. А щасливі клієнти стають відмінними послами бренду та лідерами думок, тому не забувайте про них.

Миттєве задоволення

Покупці у 2023 бажатимуть більше задоволення від покупок у брендів. Миттєве задоволення необхідне у цифровому світі, де більшість влади перебуває у руках клієнтів. Здійснюючи покупки в Інтернеті, вони хочуть отримати те, що бажають миттєво. Будь-які затримки чи необхідність чекати змусять їх вирушити до іншого місця.
Ось чому маркетингова команда має думати на випередження, а не просто реагувати, коли клієнти звертаються з питаннями. Наприклад, наявність корисної бази знань, до якої користувачі матимуть змогу отримати доступ, може допомогти відповісти на питання, які можуть завадити їм здійснити покупку.

Багатоканальний маркетинг

Використання декількох рекламних платформ приносить гарні результати рекламодавцям. Наприклад, чудово працює стратегія, де задіяні контекстна реклама Google і таргетована реклама Facebook/Instagram. Фокусування маркетингових зусиль на одній соціальній мережі малоефективне. Варто використовувати різні канали просування, адже сучасні реципієнти взаємодіють з багатьма медійними ресурсами. Вони шукають інформацію про послугу чи продукт відразу на декількох діджитал-майданчиках. Якщо між цими різними платформами не буде зв’язку, це може зашкодити клієнтському досвіду та призвести до втрати продажу.

Корисний підкастінг

Створення підкасту може дати кілька несподіваних переваг вашому бізнесу, що робить його чудовою інвестицією. Згідно зі статистикою 2022 року, у всьому світі буде близько 424,2 мільйона слухачів підкастів, а це близько 20,3% усіх інтернет-користувачів. Це величезна кількість, яка свідчить про знайомство та довіру публіки до них.
Відмінний підкаст надасть клієнтам корисну інформацію, і вони повернуться на сайт за додатковим контентом. Слухачі схильні купувати пропозиції компанії, якщо вона постійно надає цікаву та корисну інформацію.
З іншого боку, підкасти надають цифровим маркетологам чудові та різноманітні можливості для реклами брендів, продуктів чи послуг.

Більшість з цих тенденцій добре зарекомендували себе у цьому році, тому й у наступному варто використовувати їх для ефективного просування. І обов’язково все буде добре.

І все буде Україна!

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Читайте також:

  • Як створити ефективний лендінг для збільшення продажів

    У сучасному цифровому світі лендінг (landing page) — це не просто вебсторінка. Це інструмент продажу, який працює 24/7 і може перетворити відвідувачів на реальних клієнтів. Проте ефективність залежить не від дизайну чи красивих слів, а від правильного поєднання структури, психології та аналітики.

  • Ретаргетинг у Facebook і Instagram: оновлені правила гри

    У 2025 році діджитал-маркетологи стикаються з новими реаліями у сфері ретаргетингу. Колись достатньо було встановити піксель Facebook на сайт — і реклама доганяла кожного, хто бодай один раз клікнув. Але з новими оновленнями у сфері конфіденційності, змінами в політиках Apple, Meta та Google, правила гри істотно змінились. Ретаргетинг залишився — але вже не той.

  • Альтернативи PPC-рекламі в сучасному маркетингу

    Які є альтернативи PPC-рекламі в сучасному маркетингу?

    Давай чесно: у 2025 році маркетинг без PPC-реклами — це як їхати на велосипеді, коли всі ганяють на спорткарах. Їхати можна, але до фінішу прийдеш останнім. PPC-реклама (Pay-Per-Click, або плата за клік) — це той інструмент, який дає швидкі, вимірювані результати та гарантує, що твої оголошення побачить саме та аудиторія, яка тобі потрібна. Але чи є альтернативи? Давай розберемося, що пропонує сучасний маркетинг, і чому PPC все одно тримає пальму першості.

  • Як Штучний Інтелект трансформує контекстну рекламу: сучасні можливості та перспективи

    Рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту – індивідуальна. Якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Але не варто себе обманювати та марити ілюзіями, що прямо зі старту рекламна кампанія буде працювати по максимуму! Ні, давайте бути реалістами. В більшості випадків для виходу в рентабуельність потрібно декілька місяців. Іноді все добре працює з першого, другого місяца рекламної кампанії. Але бувають і інші крайнощі, коли лише через 8-10-12 місяців реклама стає окупною, я тоді приносить вже гарний чистий прибуток.