Заявка на зворотній дзвінок

Залиште контактний номер телефону – і ми передзвонимо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Давайте обговоримо ідеї щодо просування вашого бізнесу!

Залиште заявку, і ми оперативно зв'яжемося з вами.

* Заповнюючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Вашу заявку успішно надіслано!

Отримати презентацію

Вашу заявку успішно надіслано!
  • Укр
  • Рус
  • Eng
Иконка телефона
  • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
замовити дзвінок
Заповнити бриф
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • (098)-692-06-91
Хочете обговорити проект?
Блог
Google партнер 15 років
Головна Блог Бізнес в інтернеті (3-я страница)
  • Усі
  • Бізнес в інтернеті
  • Часті питання
  • Новини інтернет-маркетингу
  • Наші кейси
  • Про рекламу в інтернеті
  • Сезонні рекламні кампанії – що і як робити

    Сезон - привід для активного масштабування Сучасний бізнес-ландшафт неможливо уявити без стратегій, що забезпечують ефективне просування товарів та послуг на ринку. У цьому контексті сезонний маркетинг здобуває все більше популярності, виявляючись важливим інструментом, який дає змогу ефективно реагувати на коливання попиту відповідно до різних сезонів року. Від зимових свят до літніх відпусток, ці періоди створюють потужний привід для привернення уваги аудиторії та генерації зростаючих продажів. Влітку споживачі шукають товари, пов’язані зі спекою, з активним відпочинком, а взимку — теплий одяг і подарунки до свят. Для бізнесу критично важливо мати гнучку стратегію, що допоможе задовільнити потреби споживачів, що змінюються відповідно до сезону. Розглянемо, як сезонний маркетинг може стати ключовим інструментом для масштабування бізнесу та досягнення високої ефективності рекламних стратегій. Сезонні рекламні кампанії: ключ до успіху Заздалегідь плануйте сезонну маркетингову стратегію. Сезонність є сильним інструментом для залучення нових клієнтів та збільшення фінансових потоків. Й однією з її переваг є можливість планувати рекламну кампанію заздалегідь. Ретельне вивчення ринкових тенденцій та попиту дає змогу завчасно готуватися до сезонних змін, забезпечуючи наявність затребуваних товарів або послуг. Кожна пора року має свої унікальні можливості для бізнесу. Іншими ключовими аспектами планування сезонної маркетингової стратегії є створення портретів споживача. Ваші покупці можуть належати до різних демографічних груп, тому розуміння того, хто вони у відносних деталях, допоможе вашим сезонним кампаніям. Використовуйте історичні дані для формування сезонної стратегії Ще одним важливим аспектом планування сезонних рекламних кампаній є попередня історична статистика з Google-Analytics для виявлення закономірностей. Аналіз попередніх сезонних кампаній дасть уявлення про поточні тенденції та про те, на яких продуктах чи послугах варто зосередити увагу зараз. Щоб отримати найбільш актуальну інформацію, перегляньте дані за попередні роки. Ще одним гарним джерелом є вивчення загальних споживчих тенденцій. Ці відомості можуть допомогти вам зрозуміти, які продукти чи послуги будуть найкраще працювати під час певного сезону, а також дати уявлення про те, як споживачі роблять покупки. Пропозиції відповідно до сезону та потреб клієнтів — це реальна перевага, яка змусить клієнтів і надалі обирати ваш бренд. Персоналізуйте свої сезонні кампанії Персоналізований маркетинг використовує такі дані, як історія покупок та демографічні відомості для створення рекламних кампаній, максимально релевантних вашому конкретному цільовому споживачу. Мета персоналізованої маркетингової стратегії — змусити вашу аудиторію відчути, що бренд відповідає її інтересам та цінностям. Наприклад, ремаркетингова сезонна кампанія, яка показує користувачам певні продукти, які вони раніше переглядали, створить у цих користувачів відчуття, що ці оголошення призначені саме для них. Пошукова контекстна реклама більше спирається на контент (ключові фрази), а не дані користувача, для охоплення потрібної аудиторії в потрібний час. Хоча в пошукових кампаніях також варто таргетуватись на інтереси та демографію - це допомагає персоналізувати рекламу і показувати оголошення споживачам, які сприйнятливі до ваших рекламних меседжів. Торкніться емоцій споживачів Сезонні кампанії часто обертаються навколо подій, значущих для споживачів. Наприклад, День Валентина присвячений святкуванню дня закоханих. Закохані з нетерпінням чекають на нього і відповідно готують подарунки. Оскільки ці події мають значення, допомогти надихнути споживачів може використання емоційних аспектів. З огляду на це не варто недооцінювати силу оповідання для ваших сезонних кампаній. Доведено, що оповідання історій викликає емоції. Один зі способів здобути реакції за допомогою сезонних рекламних кампаній — використовувати відеорекламу. Відео — ідеальний засіб для збудження емоцій, тому що воно поєднує в собі звукові та візуальні елементи. Поради щодо сезонної рекламної кампанії Розробіть унікальну сезонну пропозицію, яка викличе почуття необхідності в споживачів. Це може бути обмежена акція, знижка чи ексклюзивний продукт. Використовуйте відповідні кольори та графічні елементи, що відображають атмосферу сезону. Оберіть канали публікації оголошень, що найбільше підходять для вашої цільової аудиторії та більште на них рекламний бюджет. Зазвичай в сезон бізнес збільшує рекламні бюджети в 3-5 разів, щоб отримати в чей час максимальний прибуток. Використайте елемент терміновості та запропонуйте акції та знижки, обмежені в часі. Це стимулює покупців до дій. Проводьте A/B тестування для оцінювання ефективності різних елементів рекламних кампаній, таких як заголовки, зображення, CTA. Масштабування в умовах сезонної рекламної активності Свята, відпустки та інші сезонні події створюють прекрасний привід для активного рекламування. Створіть спеціальні рекламні  сезонні кампанії, спрямовані на задоволення потреб вашої аудиторії в цей період. Наприклад, великодні або новорічні знижки, літні акції або осінні пропозиції — усе це може привернути увагу клієнтів. Правильно спроєктована сезонна рекламна активність може послужити важливим кроком до масштабування бізнесу. Збільшення продажів у сезон призведе до залучення нових клієнтів, які стануть постійними споживачами вашого товару чи послуги. Після завершення сезонної рекламної активності, важливо провести аналіз результатів. Визначте, що спрацювало найкраще та, які аспекти можуть бути вдосконалені. Цей аналіз надасть вам цінну інформацію для майбутніх сезонних кампаній та допоможе підвищити ефективність рекламної активності. Сезонність у бізнесі — це не просто можливість відзначити свята чи актуальні події. Це інструмент, який може використовуватися для досягнення вищого рівня продажів, привернення уваги аудиторії та масштабування бізнесу. Збалансована сезонна рекламна кампанія може стати ключовим чинником в отриманні найбільшої частки прибутку протягом року.
    Читати повністю
    22.08.2023
  • Таргетована реклама: що слід пам’ятати підприємцю?

    Зважившись на рекламу в соціальних мережах, чи достатньо просто звернутися до агентства та чекати на результати? Для власників бізнесу це актуальне питання, адже багато хто вважає, що професіонали все зроблять без їхньої участі. Однак, насправді все ж таки слід розібратися в основних поняттях таргетованої реклами в Інстаграм та інших соціальних мережах, щоб спілкуватися з таргетологами однією мовою та ставити правильні питання. Якісна комунікація допомагає грамотно витрачати рекламний бюджет та отримувати очікувані результати. То що ж варто знати підприємцю про таргети у Фейсбук та Інстаграм? Давайте розберемося. А чи потрібен вам таргет Інстаграм та Фейсбук? Перше, що важливо зрозуміти, чи потрібно вашому бізнесу таке просування? І тут варто знати особливості таргетованої реклами у Фейсбуку. Її головна перевага — у можливості докладної сегментації аудиторії, на яку вона демонструватиметься. Тобто ви можете звертатися безпосередньо до потенційного клієнта, не витрачаючи бюджету на нерентабельні перегляди. Головне, розуміти, що представляє собою ваша цільова аудиторія: де вона живе; скільки їй років; ким працює; чим цікавиться; особливості поведінки тощо. Тобто, якщо вам потрібно щось донести до своїх клієнтів — запросити, познайомити, продати, таргет Фейсбук та інші соціальні мережі вам швидше за все підходить. Така реклама б'є прямо в ціль і досить швидко демонструє перші результати після запуску.     Що важливо враховувати на старті кампанії? Найголовніше - правильно вибрати мету. І тут часто виникають складнощі, адже найчастіше підприємці хочуть все й одразу. Однак, щоб не злити бюджет марно, важливо визначитися, на що буде заточено рекламу в Інстаграм або Фейсбук. Тут багато залежить від сфери бізнесу та її особливостей. Як правило, потрібні конверсії (продажі) або охоплення та впізнаваність (для брендів). Але кожен окремий проект має мати свої цілі. В електронній комерції це покупка товарів онлайн. В освітніх проектах це може бути отримання заявок на навчання. В ІТ-сфері - завантаження цифрових продуктів і т.д.     Не потрібно ставити одразу кілька цілей, намагаючись охопити всіх та вся. Важливо виділити одну головну і під неї створювати креативи, відстежуючи ключові показники ефективності. Ще один важливий момент підготовки до запуску таргетованої реклами у Фейсбук або Інстаграм стосується опрацювання сайту або посадкової сторінки. Що побачать користувачі, коли прийдуть з рекламного оголошення? Чи знайдуть вони відповіді на свої запитання? Чи отримають те, чого прийшли? Якщо сайт "сирий", без правильного УТП, СТА-елементів та інших маркетингових складових, всі результати рекламної кампанії будуть нанівець! Потрібно спочатку підготувати фундамент і лише потім вибудовувати таргетовану рекламу. Де запускати таргет: Фейсбук чи Інстаграм? Сьогодні двома найбільш популярними майданчиками для розміщення реклами у соцмережах є Фейсбук та Інстаграм. Місячна аудиторія обох платформ складає кілька десятків мільйонів користувачів. Вибираючи з-поміж них, варто орієнтуватися на особливості бізнесу та його аудиторії. Так, найбільш активними користувачами Фейсбук є чоловіки та жінки віком 25-45 років. Основна аудиторія Інстаграм – жінки 18-35 років. Старше покоління не так активно у цих соцмережах, проте домогтися їхньої уваги легше за допомогою таргету у Фейсбук, а не Інстаграм. Ще один цікавий момент стосується форматів рекламного оголошення. Їхній вибір також залежить від майданчика. Таргетована реклама в Інстаграм може мати вигляд: фотографії; відео; каруселі із фото; stories. Таргет Фейсбук має на увазі більшу кількість варіантів, а це більше можливостей для творчості та креативу. Що стосується витрат на рекламну кампанію, то на обох платформах вони можуть бути приблизно однакові з урахуванням нюансів кожного проекту. Отже, фінансове питання точно не повинно бути критерієм при виборі майданчика для просування. Коли чекати на результати? Найбільш хвилюючий момент — коли ж буде видно перші результати після запуску реклами? Миттєво точно не буде. Точніше – результат буде, але наскільки він буде рентабельним…! На виведення у хорошу рентабельність потрібен час. Широке охоплення можна отримати вже у перші дні. Однак важливо розуміти, що оголошення, показане один раз, не запам'ятається. Користувачі не ухвалюють рішення миттєво. Їм потрібен час, щоб подумати, дійти необхідності виконання цільової дії. Тому необхідно демонструвати рекламу кілька разів, а отже розміщення знадобиться щонайменше кілька місяців. І тікайте від тих, хто скаже, що все стане барвисто і прибутково прямий завтра) Висновок: Збільшення відвідувачів веб-ресурсу після націлення в Інстаграм або Фейсбук можна спостерігати у перші кілька днів. Нових передплатників доведеться зачекати протягом 2-5 тижнів. А ось для досягнення кінцевої мети потрібно ще більше часу: охоплення аудиторії (1 місяць); підвищення впізнаваності (мінімум кілька місяців); придбання товару (відразу, але потрібно підраховувати рентабельність, а на отримання рентабельності – тижні та місяці); відпрацювання негативу (близько місяця і більше, якщо випадок складний:). А щоб пройти ці вогонь і воду з максимальним результатом, варто довіряти рекламну кампанію професіоналам, які правильно вибудують її стратегію, все правильно налаштують, запустять, промоніторять і системно аналізуватимуть та вноситимуть відповідні корективи у кампанію та стратегію. І мети обов'язково буде досягнуто. Головне, прислухатися до рекомендацій, брати участь у частині надання зворотного зв'язку за фактичним результатом та отримувати заслужений прибуток.
    Читати повністю
    23.02.2022
  • Як працювати з агентством інтернет-реклами

    У цій статті поговоримо про ключові аспекти плідної взаємодії замовника (бізнесу) та виконавця (digital агентства, PPC спеціаліста, фрілансера тощо) в інтернет-рекламі. А також про зони відповідальності. І саме ця стаття – це крик душі кожного інтернет-маркетолога у світі, адже дуже важливо, щоб кожен займався своєю роботою – тоді результат можна досягти набагато швидше. Ми пропустимо варіант, коли виконавець відверто неякісно виконує свою роботу, адже це привід змінювати підрядника, а не підхід. Якщо додати трохи гумору, щоб не згущувати фарби, то замовників можна розділити так: клієнт-примара. Єдиний маркер життя такого клієнта – це періодичне поповнення рекламного кабінету. Сподіваємося така зайнятість через велику кількість заявок з інтернет-реклами. А якщо серйозно, то не треба робити так); клієнт-байдужий. Такий клієнт виходить на зв'язок, але зазвичай далі розмов справа не заходить: рекомендації не впроваджуються, зворотнmjuj зв'язre про результати реклами немає, а слова "Потрібно порахувати ROI" вселяють страх. Результативність у таких проектах швидше за все повільно, але впевнено знижуватиметься через те, що підрядник знаходиться в інформаційному вакуумі, і вивести в таких умовах кампанії в рентабельність вкрай важко; ідеальний клієнт. На жаль, цей вид у червоній книзі. Такий клієнт прислухається і впроваджує рекомендації, надає регулярно зворотний зв'язок, ініціативний, і що дуже важливо, такий клієнт відкриває та вивчає рекламні звіти, і навіть робить на їх підставі висновки та приймає рішення; клієнт-художник. Тут основне посилання - "Все вирішує краса оголошень!". Креативи від такого клієнта залітають швидше, ніж встигає збиратися статистика за ними, при цьому часто естетичний ефект та результат від таких креативів отримати складно. клієнт-контролер. “А чи можна звіт щотижня, щодня, щохвилини? А скільки часу ви сьогодні провели у рекламному кабінеті? А чому показник відмов з інтернет-реклами знизився на 0,0001%? І замість того, щоб працювати з проектом фахівець витрачає час на лекції з інтернет-маркетингу для замовника, і ключове слово - марні; клієнт-всезнайка. “А на курсах говорили, що це націлення вже не модно використовувати? А підготуйте, будь ласка, медіаплан рекламної кампанії з продажу моїх кошенят. Знайте, якщо вам різко захотілося запросити на перевірку семантику та оголошення (найчастіший запит), то швидше за все у Вас вселився клієнт-контролер, а може навіть трохи всезнайка. І найкорисніше, що можна в такій ситуації зробити - це поставити питання “А навіщо? Яка кінцева мета цієї дії”: хочете перевірити семантику та оголошення на актуальність. Якщо останнім часом ваш бізнес кардинально змінився, а ви забули повідомити це інтернет-маркетологу, то семантику та оголошення явно потрібно переглядати. Але в інших випадках пам'ятайте, що з рекламними кампаніями регулярно працюють та й перед початком роботи ви затвердили семантику з оголошеннями, PPC-фахівець на це орієнтується; хочете відстежувати такі показники як: кількість кліків, вартість кліка, CTR (показник клікабельності), показник відмов тощо. Зрештою для бізнесу має значення лише одне показник - рентабельність інвестицій у рекламу, тобто наскільки окупаються вкладення e рекламу. А всі показники, що вищі навіть для фахівця лише непрямі. В аналізі їх звичайно використовують, але безпосередньо вони не про що не говорять; хочете регулярно перевіряти, що відбувається в рекламному кабінеті. А навіщо тоді вам підрядник? Але як все ж таки правильно побудувати взаємодію, в які моменти активно реагувати, а які залишити на PPC-фахівця: вивчайте, будь ласка, рекламні звіти. Там основна інформація, яку вам необхідно знати з рекламних кампаній. Зазвичай там є статистика з рекламних кампаній, інформація щодо результативності, інформація щодо попиту, динаміка показників, рекомендації, плани, питання; дослухайтеся рекомендацій. Зазвичай ці рекомендації стосуються так чи інакше рекламної стратегії, комунікації з клієнтом тощо. Це можуть бути рекомендації підправити/додати щось на сайті, впровадити промо-акцію, рекомендації про позиціонування продукту, про зміну бюджету або проведення А/Б- тестування. Реалізуючи їх, можна значно покращити результат, і часто з мінімальними вкладеннями, а іноді і без них навіть; пропрацюйте всі аспекти у бізнесі, пов'язані з інтернет-рекламою. Адже навіть якщо залучити на сайт дуже якісних цільових користувачів, готових купити, але при цьому сайт буде незручним або робота відділу продажів не налагоджена, то кінцевий результат на виході буде набагато гіршим, ніж міг бути; Інтернет-маркетинг повинен органічно вписуватися у загальну маркетингову стратегію. І якщо в оголошеннях використовується одне УТП, на сайті – друге, а в офлайн-просуванні – третє, то так можна лише заплутати клієнта, а такі клієнти у 99% випадків більше не клієнти!; неможливо переоцінити важливість оцінки результату та зворотного зв'язку від бізнесу. За її відсутності PPC-фахівець працює наосліп, відповідно про покращення результату тут важко говорити. Тому розробіть зі своїм підрядником систему обміну інформацією та статистикою, а також підрахунок рентабельності інвестицій у рекламу та супутніх показників, адже це основний орієнтир в оцінці результату. Висновки:  при правильній взаємодії в інтернет-рекламі ви насамперед не замовник та підрядник, а партнери, які йдуть до однієї мети. Усім - конверсій та охоплень! :)
    Читати повністю
    15.01.2022
  • Інтернет-реклама: інхаус фахівець чи агенція на аутсорсі?

    Коли виникає необхідність організації рекламної кампанії в інтернеті, перед компаніями постає непросте питання — створити окрему штатну посаду всередині компанії (інхаус-спеціаліст) чи довіритися зовнішньому агентству (аутсорс)? Багато хто з упереджень часто вибирають перший варіант, вважаючи, що краще найняти “свою” людину, ніж покладатися на малознайомого підрядника. Інші навпаки довіряють агентствам, вважаючи їх більш компетентними. Яке ж рішення все-таки більш правильне та зважене? Давайте розбиратися разом. Інхаус-спеціаліст: переваги та недоліки Найняти в штат співробітника для налаштування контекстної та таргетованої реклами сьогодні не важко. Завдяки онлайн-курсам з'явилося багато свіжих фахівців - рекламників, маркетологів, таргетологів, які готові взятися за роботу. Потрібно ввести найнятого фахівця в курс справи та поставити мету, щоб він почав працювати у потрібному напрямку. Плюси такого “in-house”-варіанту такі: Після того, як фахівець освоїться і вникне у всі особливості вашого бізнесу, він з більшою ймовірністю зможе максимально поринути у сферу проекту, щоб видавати очікувані результати. Внутрішні співробітники, як правило, мають глибше розуміння продукту, основних цінностей та філософії компанії. При добре побудованій структурі компанії спілкування всередині організації відбувається оперативніше. У штатного фахівця завжди є можливість уточнити важливі моменти, просто звернувшись до колег. Це впливає на підвищення швидкості та гнучкості роботи над проектом. Керівник завжди матиме можливість оперативно комунікувати з підлеглим, цікавитися просуванням та іншими нюансами. Наявність "свого" фахівця або команди, які працюють на вас на постійній основі, гарантує велику відданість маркетинговим цілям компанії. Природно, за умови, що інхаус-співробітник буде зацікавлений виконувати свою роботу максимально ефективно, а не просиджувати штани "з 9 до 6" в очікуванні місячної зарплати. Проте, найм висококласного професіонала коштуватиме копійчину. До офіційної зарплати варто додати інші витрати, такі як обладнання робочого місця, соціальні виплати та інші офісні блага. Багато компаній мають дуже односторонню думку щодо управління штатним PPC-менеджером. Вони не завжди враховують обсяг ресурсів, необхідних для залучення хорошого фахівця, підтримки його мотивації та покращення навичок для отримання максимальної віддачі. До недоліків in-house співробітництва можна віднести: Тривалий процес адаптації працівника. На вивчення спеціалістом нового продукту та всіх нюансів вашого бізнесу потрібні місяці, а іноді навіть роки. А ще пошук та найм!! Це потребує великих витрат часу та ресурсів. Управлінські моменти. Наймаючи спеціаліста у штат, ви берете на себе відповідальність за його навчання та коучинг. Якщо фахівець після курсів, то що може запропонувати без повноцінної практики? Теорія — річ хороша, але її, відверто кажучи, недостатньо для вибудовування робочої конверсійної рекламної кампанії. А щоб упевнитись у компетентності співробітника, доведеться пройти з ним від А до Я хоча б одну рекламну кампанію. Не забуваємо, що інтернет-маркетинг змінюється зараз зі швидкістю світла, і щоб не поступатися конкурентам, доводиться постійно вчитися та вдосконалюватись. Добре знати нішу бізнесу — це серйозна перевага, але вона не спрацює, якщо фахівець не розвиватиметься і у своїй галузі. Тут потрібно передбачити навчання співробітника – семінари, курси підвищення кваліфікації, регулярні конференції. Витрати. До них відноситься фонд заробітної плати, податки та оформлення до штату, соціальні виплати, організація робочого місця, купівля недешевого програмного забезпечення – все, що необхідно для утримання штатної одиниці. Агентство на аутсорс: особливості співробітництва До агентства звертаються, як до компетентної організації, що має великий досвід роботи з рекламними кампаніями та просуванням. У його особі компанії шукають надійного партнера, на якого можна перекласти частину організаційних питань, пов'язаних з маркетингом. Вибір агентства здійснюється за різними критеріями — репутацією, кейсами, комерційною пропозицією, відгуками тощо. У співпраці з агентством можна виділити такі плюси: серйозний кадровий відбір, що включає працівників різних спеціалізацій; широта знань, що базується на різнобічному досвіді співпраці з іншими сферами бізнесу; безперервна робота над проектом, на яку не впливають лікарняні та відпустки працівників; повне покриття витрат на необхідний інструментарій під час роботи з рекламою; постійний мозковий штурм - спілкування з колегами, поради, рекомендації інших спеціалістів; невисокий поріг індивідуальної відповідальності співробітників, що дозволяє пропонувати сміливі нестандартні підходи та рішення; чіткий контроль таймінгу та планування; обов'язкове тестування нововведень та використання у проектах вже відпрацьованих практик; максимальна автоматизація процесів за рахунок програмного забезпечення. Природно, кожне шановне агентство зацікавлене у довгостроковій та успішній співпраці з клієнтами, тому ефективно працює на результат без додаткових мотиваторів та плюшок. Що стосується підводних каменів співробітництва на аутсорсі, то вони також мають місце. До мінусів роботи з агентством можна віднести: Необхідність підписання Договору, надання допуску до внутрішньої конфіденційної інформації компанії, яка може знадобитися агентству для роботи. Найменший контроль. Природно, на аутсорсі багато завдань залишаються поза вашим контролем. Але це не стане недоліком, якщо ви вибрали агентство з гарною репутацією. Ви не будете єдиним клієнтом агенції, а отже, і на пріоритетність розраховувати не варто. Який варіант вибрати для свого бізнесу? Одним із головних критеріїв, яким керуються в даному випадку власники бізнесу, є розмір витрат. На перший погляд може здатися, що штатна одиниця коштує набагато дешевше, ніж послуги агентства. Однак, якщо розібратися, то вийде зовсім навпаки. Щомісячний оклад найнятого фахівця + соціальні гарантії + облаштування робочого місця + підвищення кваліфікації = буде досить пристойна сума. Тоді як підряднику ви оплачуєте виключно за виконану роботу. Аутсорс для більшості компаній набагато рентабельніший. Виняток становлять лише великі корпорації, які можуть собі дозволити утримувати власний відділ маркетингу та реклами. Деякі компанії відмовляються від того чи іншого виду співробітництва через міфи, які давно варто розвінчати. Наприклад, всі зовнішні підрядники працюють за одним шаблоном, не вникаючи в індивідуальні особливості бізнесу. Можливо, ще залишилися такі некомпетентні організації, проте шановані агенції давно працюють у форматі perfomance-маркетингу. Вони орієнтовані досягнення конкретних поставлених вами цілей. І для цього вони ретельно опрацьовують усі ключові моменти рекламної кампанії — цільову аудиторію, УТП, купівельні тригери. А також попрацюють із сайтом, сторінками у соцмережах, дадуть рекомендації тощо. Інша помилка стосується штатних фахівців, яких часто підозрюють у роботі від зарплати до зарплати, а не результату. Хоча тут все залежить від корпоративної культури компанії, її системи мотивацій, і в цілому, системи управління персоналом. У будь-якому випадку слід ретельно зважити всі за і проти. Коли необхідно вдаватися до аутсорсингу: Ви не бачите бажаних результатів від свого співробітника/команди. Якщо розпочата рекламна компанія не дотягує до оптимальних результатів, і триває вже кілька місяців, настав час задуматися про аутсорс. Якщо вона не оптимізується для підвищення ефективності, поставленої мети досягти не вдасться. Аналіз результатів маркетингових зусиль важливий успіху діяльності як внутрішніх, так і зовнішніх спеціалістов. Ваші спеціалісти перевантажені роботою. Одна людина, яка відповідає за весь маркетинг, не впорається з поставленими завданнями. Просування включає величезну кількість різних видів діяльності - пошукова оптимізація, реклама, копірайтинг, графічний дизайн, лідогенерація, аналітика та багато іншого. Бути профі у всіх областях нереально, щось обов'язково сильно страждатиме. Не ведеться звітність рекламної кампанії. Ви отримуєте надходження нових заявок, але не знаєте, звідки вони прийшли. Багато маркетингових кампаній будуються за принципом "все і відразу", але зрештою так і незрозуміло, що спрацювало. В результаті частина бюджету витрачається марно, а рекламні зусилля не дають максимальної віддачі. Орієнтація на завдання, а не стратегію. Публікації у соціальних мережах заради активності – це не стратегія. Пошукова реклама, бо конкуренти мають - це теж злив грошей. Обов'язково має бути чітка мета та стратегія її досягнення. Вы использовали традиционный маркетинг. Якщо ви весь час рекламувалися на радіо чи бігбордах, а тепер вирішили перевести цю діяльність у цифрову форму, треба поцікавитися, чи готові до цього переходу ваші співробітники?   Коли слід залишити інхаус-фахівця/відділ: Ваша компанія не має проблем із залученням потенційних клієнтів, ваш бізнес активно зростає і розвивається. Ваша поточна команда успішно займається всіма аспектами цифрового маркетингу. У вас є внутрішня система звітності, що дозволяє відстежити життєвий цикл кожного клієнта з першого контакту. Не варто виключати і комбінований варіант, коли є внутрішній спеціаліст-маркетолог і зовнішній підрядник. Маркетолог займається роботою всіх ваших підрядників - рекламників, копірайтера, дизайнера, поліграфістів і т.д. Справжні професіонали неодмінно налагодять співпрацю, щоб досягти бажаного результату. Універсального рішення немає. Ви можете випробувати всі зручні варіанти, щоб знайти модель, яка вам найбільше підходить.  
    Читати повністю
    20.07.2021
  • Смішні і не дуже міфи про маркетинг та рекламу

    Така вже ця сфера маркетингу, що міфів про неї дуже багато. Нещодавно ми в одній із груп у Фейсбук про маркетинг подискутували з колегами з цеху з цього приводу і від душі посміялися і вирішили тут зібрати найцікавіші, найпопулярніші та найсмішніші міфи та висловлювання, з якими зустрічаються маркетологи та прокоментувати їх не з позиції гумору, а з боку реалій маркетингу. Ну як то кажуть, поїхали!)   1. - Про ефективність креативу говорить саме статистика. Жоден навіть найдосвідченіший маркетолог не скаже точно, що "зайде" аудиторії, а що ні. Вірніше навіть не так - чим досвідченіший маркетолог, тим менше гарантій він даватиме!)   2. - теж про креативи)) Популярна хибна думка, що чим яскравіше і ефектніше зроблений креатив, тим краще він спрацює. Є багато прикладів, коли за результатами тесту виграє найпростіший варіант оголошення. Бізнес часто плутає помітність креативу з його конвертацією у дзвінок/лід/продаж!   3. - рекламні послуги - це набір численних інструментів та налаштувань. Без досвіду його використання здебільшого не вдасться налаштувати ефективну кампанію. Зі свого досвіду - за більш ніж 12 років роботи ми не бачили жодної (ЖОДНОЇ!) ефективної рекламної кампанії, налаштованої не профільним фахівцем.   4. - давайте всі разом будемо реалістами :)           5. - чому 7, а не 6 чи 8?))) Скільки потрібно постів робити, де і яких - на це питання відповідає початкова мета (KPI) та розроблена стратегія. 6. - Тут можна прокоментувати приказкою "Скупий платить двічі". Якісні послуги не можуть стояти дешево.       7. - реально дивимося на речі! :))       8. - Тут треба згадати, яка мета рекламної кампанії! Якщо директорові сподобаються креативи, то ОК :)     9. - В онлайн-рекламі не існує прайсів - бюджети та вартість послуг з реклами прораховується під кожен проект, виходячи з його завдань, особливостей та обсягу робіт.   10. - :))         11. - Судити про коливання кількості дзвінків можна коли йде їх потік, наприклад від 10-20 на день. Якщо їх мало, то на сцену виходить пані випадковість і те, що вчора було 2-3 дзвінки, а сьогодні їх немає взагалі – це лише справа випадку. За такою кількістю статистики робити висновки не можна. 12. - теж про статистику)) Вибірка не репрезентативна! Тобто, не відображає дійсність. Для коректних висновків статистики має бути достатньо, у разі хоча б 200 кліків, але що більше, то точніше.   13. -ой біда, біда! Ніколи не робіть так. Спочатку налаштування аналітики – потім запуск реклами. Якщо звичайно ви не хочете витрачати гроші даремно.   14. - сильно! :))         15. – це хіт! :)) Для багатьох це звичайно смішно, але таке ми чуємо часто :(       16. - якщо в організації бізнесу на якихось етапах є проблеми, то жодна найкраща реклама не вирішить їх. Вузький асортимент, завищені ціни чи невчасну доставку реклама не компенсує. 17. - маркетинг - це трохи ширше, раз у 1000 :)))   18. - ви не повірите, але й таке ми чуємо іноді) )     19. - з дизайну)))       20. - З тієї ж "опери". Нічого проти доньки не маємо, але здебільшого потім потрібно все переробляти...)   21. - тобто саме таке уявлення про рекламу у деяких замовників?))) Не забуваємо, що на дзвінки впливає не лише реклама, а як мінімум коливання попиту...))   22. - Брендінг потрібен, якщо він потрібен. І для цього не обов'язково бути солодким напоєм)) 23. - терміни підготовки рекламної кампанії переважно залежать від обсягу майбутніх робіт і те, де потрібно 7 днів за 1 день не зробиш. Ну можна звісно, ​​але це буде не те!)))     24. - навіть такі уявлення про маркетинг бувають..! ))))     Розуміємо – і сміх, і гріх! Бізнес, будь ближче до маркетингу!!)) Всім розуміння та багато конверсій!)    
    Читати повністю
    11.05.2021
  • Анатомія сайту, що продає: як досягти високої конверсії?

    Мережа переповнена сайтами, але далеко не всі  із них продають. Можна вкластися в рекламу, залучити відвідувачів на веб-ресурс, але не отримати очікувані продажі. Знайомо? Ваш сайт може мати першокласний дизайн, якісний контент, але від цього не буде користі, якщо він не конвертує. Конвертуючий сайт, що продає, перетворює відвідувачів на покупців. Він приносить більший прибуток і дозволяє бізнесу отримувати значно більше продажів. І створити його можна, дотримуючись певних правил юзабіліті сайтів - зручності користування. Вони перевірені часом та довели свою ефективність. Вам залишається лише застосувати їх до свого веб-ресурсу. Як підвищити конверсію сайта: стартові роботи Щоб дійти очікуваного результату, потрібно провести підготовчі роботи, без яких його не буде. Важливо приділити їм достатньо уваги і не ігнорувати, бажаючи швидше запустити сайт. Поспіх у цій справі не найкращий товариш. Визначте цільову аудиторію. З неї починаються всі продажі, і створення конверсійного сайту не є винятком. Зберіть повну інформацію про тих, до кого збираєтеся звертатися. Розберіться у їхніх проблемах та розчаруваннях. Зрозумійте, чим ви можете допомогти. Раніше вважалося важливим залучення просто максимальної кількості користувачів. Однак зараз це не призводить до збільшення продажів - рівень конкуренції нині дуже високий. Важливо концентруватися на потрібних людях, які складають вашу цільову аудиторію і які з великою ймовірністю куплять те, що ви хочете продати на сайті. Створіть ескіз структури сайту відповідно до теплових карт уваги, карт кліків, карт скролінгу. Маркетологи давно знають, як відвідувач проглядає сайт, де і як довго затримує увагу. Багато хто пропускає цей крок, і даремно. Пророблений схематичний макет дозволяє зосередити увагу відвідувача, розставити акценти на тих елементах, які важливі для вас – наприклад, форма заявки чи підписки, форма онлайн-чату або зворотнього дзвінка. Це підсвідомо підштовхує користувача зробити необхідну вам дію. Найміть дизайнера для розробки макету. І тут важливо розуміти, що поняття "красиво" та "стильно" дуже суб'єктивні, тому слід намагатися уникнути прийняття дизайнерських рішень на підставі власних упереджень. Хороший дизайнер повинен знати всі тонкощі юзабіліті сайту і врахувати їх при промальовуванні дизайну, що продає. Не припиняйте користувацькі А/Б тестування після створення сайту. Користуйтеся спеціальними програмами, наприклад Google Optimize, щоб знаходити проблемні місця, та оперативно виправляйте їх. Цей інструмент дозволяє проводити A/B-експерименти на сайті, досліджувати елементи веб-проекту – заголовки, конверсійні CTA-кнопки, форми, тексти тощо. Це простий і одночасно найефективніший метод довести сайт до ідеалу, що продає, не втрачаючи час і гроші. Тільки, покращуючи веб-ресурс на кожному етапі його розвитку, ви зможете досягти бажаної конверсії. Конверсійний сайт: обов'язкові елементи Всі сайти, що продають, відрізняються від звичайних наявністю певних елементів. Їхньою основною метою є мотивація користувачів на здійснення цільової дії. Останнє необов'язково означає продаж. Це може бути, наприклад, передплата або реєстрація. Що ж входить до списку цих обов'язкових елементів? УТП – унікальна торгова пропозиція. Простими словами, це те, чим ваш продукт відрізняється від інших і краще за них. В ідеалі УТП потрібно продумувати ще до створення сайту. Його наявність є солідною перевагою перед конкурентами. Вона виступає в ролі головного мотиватора для покупців, пояснюючи, чому товар потрібно придбати саме у вас. Якщо ваша пропозиція нічим не відрізняється від інших офферів, якщо ви помітно не виділяєтеся серед конкурентів, то продати продукт буде складно, а реклама, в яку ви вкладатиметеся для розкручування, буде на межі окупності. Тому потрібно визначити потреби вашої ЦА і чітко показати на сайті, як ви задовольните їх - тоді споживач ваш. Привабливий веб-дизайн. І це не лише про візуальне сприйняття, а й про юзабіліті сайту. Якісний дизайн для порталів з високою конверсією означає: швидке завантаження; адаптивність сайту під мобільні пристрої (мобільний трафік з кожним днем ​​зростає); зрозумілу навігацію; привабливий макет. Віддайте перевагу простоті та зручності сайту, а не дизайнерським вишукуванням. Але при цьому він повинен бути кращим від конкурентних веб-ресурсів. І тут не завадить промоніторити їх, щоби зрозуміти, як серед них вигідно виділитися. Заклики до дії (CTA). Користувачі добре реагують, коли знають чого від них хочуть. Тому обов'язково потрібні заклики до дії. Вони пояснюють, як зробити наступний крок до конверсії. Без них відвідувачі, ознайомившись із інформацією на сайті, просто закриють його. Кнопок CTA може бути декілька: Зареєструватись Придбати Замовити дзвінок Підписатись і т.д. Читайте наш кейс про те, як за допомогою розміщення СТА-кнопки та проведення А/Б-експерименту на сайті ми збільшили продаж клієнта в 2 рази - Простий А/В-тест допоміг підвищити продаж клієнту в 2 рази Майбутня рекламна кампанія. На етапі розробки структури сайту бажано заздалегідь продумати, якою буде майбутня рекламна кампанія та створювати архітектуру сайту з урахуванням цього. Тут важливо продумати посадкові сторінки під відповідні рекламні кампанії. Наприклад, сайт освітньої установи. Установа надає багато послуг, у тому числі курси англійської, німецької, французької та іспанської мов. При розробці сайту обов'язково в цьому випадку крім окремих сторінок під кожну мову потрібно передбачити спільну сторінку, куди можна буде вести трафік з контекстної реклами за запитами “курси іноземних мов”, а інакше куди його направляти? На головну? Не можна - це призведе до різкого зниження конверсії. Золоте правило юзабіліті сайту – відвідувач має потрапляти на сторінку тієї послуги, за якою він прийшов. Тексти, що продають. Який інтернет-ресурс без контенту? Але він має бути не просто інформативним, а й читабельним – грамотно відформатуйте тексти, щоб вони легко читалися. Текст, що продає, повинен містити заголовки, підзаголовки, абзаци, нумеровані та марковані списки, виділення ключових моментів жирним шрифтом або кольором, графічний контент і т.д. Також тексти на сайті повинні вирішувати проблеми вашої цільової аудиторії - виділіть для себе 3-5 "білей" клієнтів, і дайте на них відповідь на сайті, запропонуйте їх вирішення. Уявіть, що у користувача відкрито кілька сайтів з ідентичними продуктами. На якому він здійснить покупку? Очевидно – на тому, де він знайде відповіді на свої запитання. Додатковий зиск. Саме вона може стати вирішальним фактором на користь вашого сайту. Тут можна пропонувати будь-що - акції, бонуси, знижки. Вибирайте залежно від власних бізнес-можливостей. Що щє повинно бути на сайті, що продає? Базові елементи теж не варто упускати з уваги. Від них залежить успіх інтернет-проекту. Наприклад, дескриптор сайту. Він неодмінно має бути, адже дозволяє зачепити відвідувача з перших секунд перебування на сайті. Дескриптор – це короткий опис ресурсу. Розташовується він, як правило, під логотипом у лівому верхньому кутку. Також до нього належить заголовок сайту. За його створення не потрібно нічого вигадувати. Навпаки слід, якомога простіше дати користувачеві зрозуміти, де він знаходиться. Наприклад: "інтернет-магазин ювелірних виробів" або "Англійська онлайн". Наступний важливий момент – це відповідність структури сайту структурі асортименту товарів та послуг. Обов'язково поділяйте їх на логічні групи, але не перестарайтеся. Їх не повинно бути занадто багато, шукайте золоту середину - рядовий користувач повинен легко знаходити товар або послугу, що шукається. Продумайте функціонал сайту, щоб він допомагав відвідувачу швидше орієнтуватися та, відповідно, приймати рішення. Розширте фільтри пошуку, дайте можливість порівняння, додайте калькулятор попереднього прорахунку. Надайте максимальну кількість способів зв'язку з компанією - не обмежуйтесь лише номерами телефонів, додайте популярні месенджери, кілька форм заявок, онлайн-чат та форму замовлення зворотного дзвінка. Нехай відвідувач сам вибирає чим йому зручно користуватися. І наочно покажіть, як користувачеві сайту робити у вас замовлення. Обов'язково розмістіть на сайті досягнення вашої компанії. Це формує довіру у клієнтів і сприяє їх лояльності. По можливості познайомте користувачів із командою, яка працює на їхнє благо. Реальні люди завжди вселяють довіру більше, ніж бренд без лиця. І найголовніше – не забувайте постійно наповнювати ресурс контентом, щоб не створювалося враження занедбаності. Природно, він має бути унікальним, корисним та грамотно представленим. Не забувайте, що контент – це не лише текст, а й фотографії, відео. Все це має бути гарної якості. Обов'язково перевіряйте сайт на огріхи верстки, помилки та друкарські помилки. Користувачам вони відразу впадають у вічі і з легкістю можуть зіпсувати навіть найкраще початкове враження про вас, і докорінно змінити рішення про покупку вашого продукту. Наявність на сайті граматичних та орфографічних помилок, вад верстки сайту може геть-чисто зіпсувати враження відвідувачів. Це як невимита підлога, скрипучі двері або тріснуте скло вітрини в магазині торгового центру – викликає бажання піти. Поважайте своїх відвідувачів - перевіряйте ще раз контент перед видачею сайту в онлайн. Типові помилки сайтів, що продають Тепер, знаючи, яким має бути сайт з високою конверсією, важливо уникнути поширених помилок при його розробці та просуванні. Вони трапляються із завидною регулярністю, тому краще про них знати заздалегідь, щоб не допустити. Ось кілька найчастіших: Відсутність чіткої мети Часто компанії замовляють розробку сайту, не розуміючи на 100% що вони хочуть отримати від нього в результаті. Багато хто керується “у всіх є, і нам потрібен”. І це призводить до нульового результату у майбутньому. Важливо чітко визначити мету інтернет-ресурсу, яка може полягати у збільшенні кількості угод, покращенні іміджу компанії та розробляти сайт саме під ці завдання. Захаращена посадкова сторінка Користувачі формують думку про сайт лише за кілька секунд. Тому посадкова сторінка повинна зацікавити їх, але це зовсім не означає, що потрібно розмістити на ній максимальну кількість інформації про компанію та продукт. Також варто уникати рекламних оголошень, банерів, які відволікатимуть увагу. Автозапуск аудіо або відеоконтенту Безперечно, хороший аудіо та відео контент сприяє збільшенню конверсії. Сьогодні вони є ефективними інструментами маркетингу. Однак, позбавте користувачів від їх автоматичного запуску. Не приймайте за них рішення, а залиште можливість вибирати – відтворювати чи ні. Напевно, вам теж не подобається, коли в низці відкритих вкладок раптом починає мовити звук начебто з нізвідки? Примудрена навігація Правильна оптимізація меню – прямий шлях до підвищення конверсії. І навпаки. Якщо ви вирішите покреативити і розмістити меню в нетрадиційному місці, будьте готові до втрати користувачів. Навігацію краще розміщувати там, де всі її звикли бачити: горизонтальну – вгорі, вертикальну – зліва. Пам'ятаємо про теплові карти уваги? Надмірне використання кольорів Так, відтінки мають психологічний вплив на споживачів. Так, вони викликають певні емоції. І все це можна і потрібно використовувати, але без перебору. Велика палітра кольорів на сайті виглядає дешево і несмачно, як старі строкаті килими, які висіли в кожній квартирі. Ідеальний набір – 3-4 відтінки. З них - один домінуючий, два додаткові, і один колір фону. Оптимізація та підвищення конверсії сайту – це процес, що вимагає досліджень, побудови гіпотез та тестування для отримання результату. А знання і, відповідно, виняток типових помилок, допоможе заощадити час та ресурси та підвищити конверсію сайту, пропорційно збільшивши прибуток, що отримується від платної реклами в інтернеті та/або seo-просування. Лендінг чи багатосторінковий сайт? Останнє важливе питання для багатьох, яку структуру веб-ресурсу вибрати – лендінг чи багатосторінковий традиційний сайт? Тут все залежить від завдання, яке потрібно вирішити. Якщо планується реалізації одного товару чи послуги, тоді однозначно – лендінг. Він ефективний для швидкого старту та дозволяє зробити цікаву пропозицію для цільової аудиторії. Якщо ваш онлайн-бізнес будується на кількох послугах, то варто подумати над їх поділом на дві окремі односторінки. Чим докладніше ви поділяєте цільову аудиторію, тим вище конверсію варто очікувати. При цьому важливо пам'ятати, що лендінг погано просувається в пошукових системах в органічному пошуку. Джерела їхнього трафіку тут - соціальні мережі та контекстна реклама. Багатосторінковий сайт - чудове рішення для широкого асортименту товарів чи послуг. Його основна перевага полягає в тому, що можна в одному місці докладно розповісти про свою діяльність та познайомити з нею на практиці. Просувати багатосторінник можна всіма доступними способами, на допомогу - контекстна реклама, таргетована реклама в соц.мережах, seo-оптимізація і т.д. Часто зустрічаються комбінації цих видів сайтів, коли існує повноцінний багатосторінковий сайт та запускається рекламна кампанія окремих продуктів за допомогою лендінгу. І не забувайте про ще один важливий момент у створенні сайту - це кого ви вибираєте в підрядники. Всі роботи, починаючи від розробки, і закінчуючи просуванням, краще довірити профільним фахівцям, щоб забезпечити собі гарантовано хороший результат. Контролюйте хід робіт, вникайте хоча б в базові поняття юзабіліті та маркетингу або візьміть у штат маркетолога, який комунікуватиме з підрядниками і координуватиме злагодженість їхньої роботи. Усередині компанії теж повинні працювати професіонали, щоб усі етапи бізнес-ланцюжка – від створення сайту до доставки товару покупцю – були без розривів. Підсумовуючи, хотілося б відзначити, що успішний сайт – це лише можливість, але далеко не гарантія гарного кінцевого результату! Але підвищуючи конверсію свого сайту, ви підвищуєте свій дохід від онлайн-продажів. Любіть свій сайт – це оцінить ваша цільова аудиторія. Всім конвертуючих сайтів та продажів! :)
    Читати повністю
    10.04.2021
1 2 3 4 … 8
Логотип компании

Послуги

  • Реклама в Google
  • Реклама в Facebook
  • Реклама в YouTube
  • Google Shopping
  • Аудит акаунтів
Google партнёр

Навігація по сайту

  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Вакансії
  • Контакти

Контакти

Україна м. Київ, ул. Кирилівська, 69в, оф. 620
(098)-692-06-91
info@webmarketing.ua

Зв'яжіться з нами!

Заповніть форму, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Вашу заявку успішно надіслано!
Google партнёр