Налаштування Google Shopping
Товарне оголошення – це презентація товару в пошуковій видачі, яка включає фото товару, його назву, вартість, а також назву магазину.
Кому підходить?
Кампанії Google Shopping на сьогоднішній день – один з найефективніших типів реклами в мережі Інтернет для рітейлу. Якщо Ви продаєте що-небудь онлайн, незалежно від кількості товарів, то ми Вам рекомендуємо обов’язково включити даний тип реклами в свою стратегію просування.
Як виглядає?
На даний момент в Україні доступні прості товарні оголошення. Вони з’являються у відповідь на запит користувача в пошуковому рядку, при цьому можуть розташовуватися:
- над усіма результатами пошуку вгорі (в тому числі і над платними текстовими оголошеннями);
- в правому верхньому кутку сторінки.
Приклади:
Що потрібно для запуску товарної реклами?
Торгові кампанії створюються через спеціальний сервіс – Google Merchant Center. Спочатку необхідно пройти процедуру реєстрації на платформі (заявити права власності на сайт, привести сайт у відповідність усім правилам Merchant Center і ін.). Також необхідно створити фід товарів (документ, який містить всю інформацію про товари з вашого сайту). Існує кілька способів створення фіда товарів.
Вам не варто боятися технічних труднощів, адже роботи з оформлення акаунта Google Merchant Center, а також написання технічного завдання Вашому програмістові для створення фіда ми беремо на себе.
Підготовка кампанії Google Shopping покроково:
1. Перевірка сайту на відповідність вимогам для створення товарних кампаній.
2. Підготовка фида:
- формування ТЗ програмісту для створення фида;
- при необхідності формування завдання програмістам щодо виправлення помилок.
3. Створення облікового запису в Google Merchant Center:
- реєстрація в Google Merchant Center;
- підтвердження прав на сайт;
- налаштування облікового запису.
4. Створення торгової кампанії в Google Ads:
- зв’язування акаунтів Google Ads і Google Merchant Center;
- формування структури кампанії в Google Ads;
- запуск кампанії.
5. Подальші роботи:
- оптимізація;
- тестування елементів фида.
- Вартість залучення клієнта в торгових кампаніях нижче в середньому на 10-50%. Ці цифри підтверджені дослідним шляхом. У всіх торгових кампаніях, які налаштовувало наше агентство, вартість конверсії істотно знижувалася, у деяких випадках в 1,5-2 рази.
- Оголошення привертає увагу користувача. Є можливість відразу побачити фото товару, визначитися підходить чи ні, а це, в свою чергу, знижує кількість «порожніх» кліків, коли людина заходить, щоб переглянути фотографії товару.
- Автоматизація процесу. Після реєстрації і налаштування Merchant Center, створення правильно оформленого фіда дані про товари, їх наявность/відсутность, вартість будуть оновлюватися в автоматичному режимі. Це зручно і дозволяє сконцентруватися лише на оптимізації кампаній.
- Відносно низька конкуренція, так як ще далеко не всі рекламодавці користуються цією функцією.
- Налаштування – від 400 у.е. (16000 грн) разово.
- Управління, оптимізація – від 300 у.е. (12000 грн)/міс.
від 5 робочих днів
Результати наших клієнтів
-
-
+30%
конверсій, в порівнянні з попереднім рекламним агентством.
-
-
10+ років
Більше 10 років залучаємо дешеві ліди для клієнта з товарами Luxury-сегмента у західній Європі.
-
ROI
Рентабельний трафік з реклами в Google на найбільший туристичний ресурс України.
-
+50%
За 2019 год +50% конверсій при зниженні вартості замовлення на 19%.