Медійна мережа Google включає одні з найпопулярніших серед користувачів інтернету майданчики – YouTube і Gmail. Розміщення відео та GSP-реклами на цих ресурсах відкриває додаткові можливості для просування бізнесу.
По-перше, розширюються націлювання, тобто можна охопити ще більший відсоток цільової аудиторії. По-друге, формати самих оголошень, особливості їх демонстрації істотно відрізняються від інших видів реклами, що дозволяє використовувати нові важелі впливу на цільову аудиторію.
Налаштування реклами в YouTube
Давайте розглянемо, у чому полягають особливості реклами на «Ютубі».
Google пропонує кілька варіантів відеореклами: вбудовані оголошення під час відтворення роликів, медійна реклама, яка розміщується у вигляді банерів вище рекомендованих роликів, реклама в пошуковій видачі YouTube, оголошення-заставки.
Приклад рекламного оголошення на YouTube:
- величезне охоплення цільової аудиторії;
- відносно низька ціна за показ;
- показ оголошення в абсолютно будь-якому ролику – навіть кліпах всесвітньо відомих зірок;
- можливість точково налаштувати демонстрацію реклами під цільову аудиторію;
- за рахунок відеоформату відбувається максимальний вплив на користувача
- Глибоко вивчаємо бізнес клієнта
- Налаштовуємо рекламу під цілі, які підвищують прибуток компанії (збільшуємо кількість покупок, дзвінків, заявок через сайт)
- Оперативні в роботі
- Даємо безкоштовні рекомендації щодо поліпшення посадочних сторінок
- Надаємо зрозумілі звіти про досягнуті результати
від 320 у.е. (8 999 грн) разово
Результати наших клієнтів
-
-
-
+30%
конверсій, в порівнянні з попереднім рекламним агентством.
-
10+ років
Більше 10 років залучаємо дешеві ліди для клієнта з товарами Luxury-сегмента у західній Європі.
-
ROI
Рентабельний трафік з реклами в Google на найбільший туристичний ресурс України.
-
+50%
За 2019 год +50% конверсій при зниженні вартості замовлення на 19%.