Контекстна реклама 2022: основні тренди
Контекстна реклама під час карантинних обмежень стала неймовірно затребуваною та актуальною. І в 2022 році, згідно з прогнозами провідних рекламних агентств, ця тенденція збережеться. Що стосується основних трендів у PPC-маркетингу, на які варто звернути увагу, то вони виглядають так:
- Тотальна автоматизація
Процеси автоматизації в контекстній рекламі ще активніше набиратимуть обертів. І це не просто забаганка, а реальний інструмент для досягнення успіху в digital-маркетингу.
Тому варто особливу увагу приділити тестуванню та аналізу оголошень. Це допоможе своєчасно вносити поліпшення в кампанію та визначати найефективніший рекламний формат.
-
Штучний інтелект
Завдяки його розвитку нових технологій стане в рази більше, і цей процес не пройде повз контекстну рекламу. Так, одна із "свіжих" розумних систем дозволяє автоматично назначати ставки на рекламу, і це лише початок. Активне застосування ШІ дозволить підвищувати рентабельність рекламних інвестицій з оплатою за клік.
-
Нові методи збору даних
Питання конфіденційності в інтернеті стає все гострішим з кожним роком. Відмова від підтримки cookie — найближче майбутнє, яке потрібно враховувати вже зараз. Тож настав час замислюватися про інші способи збору даних, щоб не бути захопленим зненацька.
-
Переорієнтація рекламних каналів
Stories та ролики в Інстаграм та ТікТок продовжують набирати популярність, як ефективні рекламні майданчики. Ці соціальні платформи активно зростають та пропонують цікаві можливості для PPC маркетингу. Плюси цього очевидні: що більше майданчиків для реклами, то більше шансів на успішну кампанію.
-
Акцент на відеорекламу
Популярність відео як ефективного інструменту продажів неймовірно зросла за останній рік. Ролики збирають все більше кліків, і така тенденція зберігатиметься наступного року. Плюс додасться віртуальна реальність, що всіх приваблює.
-
Оптимізація під мобільні гаджети
Смартфони дедалі активніше витісняють ПК у плані інтернет-серфінгу та онлайн-покупок. Адаптація сайтів під маленькі екрани у світлі даних подій навіть не обговорюється. Разом з цим все більше набирає популярності голосовий пошук. Вкрай важливо враховувати ці особливості при плануванні РРС стратегії.
- Тандем з SEO
РРС та SEO можна і потрібно синхронізувати. Разом ці два інструменти працюють ще краще та результативніше. Застосовуючи новий принцип, можна створити рекламне оголошення, що по-справжньому працює. І це однозначний тренд 2022 року. Висновки
Знаючи тенденції РРС, можна не лише випередити конкурентів, а й охопити максимальну кількість аудиторії, а отже, отримати максимальну вигоду від рекламної кампанії.