Чому ми – performance

Час читання: 2 хвилин

Незважаючи на те, що термін «перформанс маркетинг» трактується по-різному і досі немає чіткого визначення, ми будемо намагатися позначити ключові моменти, що характеризують підхід performance.

Говорячи відверто, сучасний маркетинг за замовчуванням повинен бути perfomance.

Основні ознаки performance-маркетинга

  • комплексна стратегія просування, яка передбачає залучення сукупності каналів.

Нагадаємо, під каналом розуміється тип джерела, за яким людина потрапила на ваш сайт, наприклад, органічний пошук, платний пошук, медійна реклама, соцмережі, email, захід на сайт за розміщеним посиланням на іншому сайті;

  • наскрізна аналітика – збір усіх можливих даних про клієнта та прибуток, який він приносить.

Взагалі фіксація всіх цільових дій (дотиків) потенційного клієнта з брендом – ключовий пункт performance-маркетингу.

  • прив’язка до фінансово вимірюваних результатів.

Оптимізація роботи кожного каналу здійснюється на основі його результативності (наприклад, якщо кількість лідів, що залучаються з платної реклами у facebook, знижується, кошти перенаправляються на ефективніші канали, доки у facebook/cpc не буде усунуто причину спаду).

Якщо просто, то із перфоманс-маркетингом у реальному часі можна бачити, скільки грошей витрачається на кожен канал і скільки повертається.

Чому «Web-Marketing» – performance-агентство

Підхід нашого агентства – відстежувати ефект від кожної копійки, вкладеної в маркетинг.

Давайте розглянемо на прикладі, чому «Web-Marketing» – performance-агентство.

Припустимо, клієнт має на меті збільшити кількість оформлених замовлень/оплачених покупок через сайт.

Щоб за допомогою реклами залучити за вигідною для бізнесу ціною користувачів, які купуватимуть товар, потрібно:

1. Проаналізувати:

  • бізнес-модель компанії (треба вникнути у процеси компанії нашого клієнта, зрозуміти поточні проблеми, завдання, які треба вирішити);

  • сайт клієнта (оцінити, чи зможемо ми успішно просувати цей сайт чи потрібно щось доопрацювати/змінити);

  • цільову аудиторію (визначити, хто ці люди, які купують даний товар, що мають спільного – виділити сегменти);

  • маркетингову активність конкурентів (визначити, що пропонують, чи виділяються на їхньому фоні конкуренти пропозицією, якщо ні – допомогти сформувати УТП).

2. Побудувати рекламну стратегію – ДЕ, КОМУ, ЯК, ЯК ЧАСТО, з ЯКОЮ ПЕРІОДИЧНІСТЮ показувати рекламу та прорахувати, до ЯКИХ РЕЗУЛЬТАТІВ це приведе.

3. Визначити ключові показники, за якими оцінюватиметься ефективність рекламних кампаній та проводитиметься їх оптимізація (наприклад, ROI, CAC, CPA, LTV, CR).

4. Побудувати наскрізну аналітику – налаштувати збір та кореляцію даних про взаємодію користувача з компанією (ліди з сайту – коллтрекінг – CRM – аналітика).

5. Запустити рекламу і досягати поставленої мети

Коли налагоджено збір даних, відповідальна частина – вміти їх правильно інтерпретувати та вносити редагування, щоб отримувати більше замовлень (конверсій) за найменшою вартістю.

Ми проводимо оптимізацію реклами на всіх доступних рівнях: оцінюємо якість трафіку за коефіцієнтом конверсії у розрізі джерел та каналів, кампаній, груп оголошень, ключових слів, майданчиків, пристроїв тощо.


Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Читайте також:

  • Тенденції розвитку контекстної реклами у різних галузях бізнесу

    Контекстна реклама повертається у фокус маркетологів як відповідь на нові правила приватності, зміни в програматик-екосистемі та прориви в штучному інтелекті. Нижче — огляд ключових трендів і практичні рекомендації по застосуванню контекстного таргетингу у різних галузях бізнесу.

  • Чи варто довіряти автоматизованим кампаніям Google?

    Автоматизація в рекламі сьогодні стала одним із ключових трендів діджитал-маркетингу. Google активно просуває свої “розумні” інструменти: Smart Campaigns, Performance Max, автоматичне призначення ставок та оптимізацію аудиторій. Але чи справді варто покладатися на алгоритми повністю?

  • Як аналізувати ефективність реклами, якщо трафік падає

    Падіння трафіку — не завжди вирок для рекламної кампанії. Це сигнал, який варто правильно інтерпретувати. Адже менше кліків не обов’язково означає менше конверсій, а іноді й навпаки. У цій статті розберемо, як грамотно оцінювати ефективність реклами, коли цифри в аналітиці вже не тішать.

  • Performance Max у 2025 році

    Performance Max у 2025 році: як вичавити максимум із кампаній Google Ads

    Performance Max (PMax) задумувався як універсальний швейцарський ніж у світі Google Ads: один інструмент, а робить усе. У 2025 році ці кампанії стали ще розумнішими, але й нажаль сильно примхливішими. Якщо ти хочеш, щоб PMax приносив конверсії, а не головний біль, треба знати, як із ним дружити. Давай розберемося, що змінилося, як налаштувати кампанію і які підводні камені очікують на PPC-шника.

  • Новинки Google-реклами у 2025 році: що вже є і що ще попереду

    Google Ads у 2025 році — це як космічний корабель: швидкий, розумний і постійно оновлюється. Щороку Google викатує нові фішки, які роблять рекламу ще ефективнішою, а маркетологів — трішки щасливішими (або трішки більш заклопотаними). Давай розберемося, що нового з’явилося в Google-рекламі цього року, і заглянемо в кришталеву кулю, щоб дізнатися, що нас чекає найближчим часом. Поїхали!

  • Використання штучного інтелекту в контекстній рекламі: можливості та перспективи

    Штучний інтелект (ШІ) стрімко змінює сучасний цифровий маркетинг, зокрема контекстну рекламу. Завдяки передовим алгоритмам машинного навчання компанії можуть більш ефективно аналізувати поведінку користувачів і підбирати релевантні рекламні оголошення. У цій статті розглянемо, як саме ШІ впливає на контекстну рекламу, які можливості він відкриває та які перспективи чекають на цю сферу в майбутньому.