«Чому так дорого?» Порівнюєм налаштування реклами за 5000 и 2000 грн

Час читання: 3 хвилин

Ми вирішили написати цю статтю, щоб відповісти на одне з найпопулярніших питань, які чуємо при зверненнях до агенції: «Чому у вас налаштування реклами коштує 5000 грн., а мені знайомий/друг/сусід говорив, що налаштує за 2000 грн.?» (Цифри умовні, але суть зрозуміла).

Насамперед пропонуємо згадати правду життя на тему «Швидко. Якісно. Недорого»:

diagramma venna utopia

А тепер пояснюємо детально, чому рекламні послуги, які стоять нижче за ринкову ціну, повинні вас насторожити.

Ціна – один із вирішальних критеріїв при виборі споживачем товару чи послуги.

У той самий час, ціноутворення – явище не відокремлене. Встановлення ціни на товар залежить від багатьох факторів: собівартості товару, цін у конкурентів, попиту на ринку, кількості пропозицій та ін.

Очевидно, що ціна має бути цікавою обом сторонам ринку: і продавцям, і покупцям.

Сценарій з покупцем зрозумілий: із двох однакових пропозицій людина схильна вибрати більш дешевий варіант, а не економічно вигідний у перспективі.

А що відбувається з боку продавця, який прагне реалізувати товар за ціною, нижчою від ринкової?

Можуть бути варіанти, коли такий хід економічно обґрунтований без втрат якості (наприклад, вибрано стратегію проникнення з новим товаром на ринок). Але найчастіше все набагато прозаїчніше: продавець хоче залучати клієнтів за рахунок низької ціни ➡ при цьому рентабельність треба зберегти ➡ для цього знижуються витрати виробництва.

У цьому сценарії практично неможливо уникнути втрат якості продукту.

price time value

Про складність вибору послуг

Відійдемо трохи від теми вартості до інших характеристик товару.

Зазвичай середньостатистичний покупець оцінює новий для нього продукт за непрямими параметрами – гарною обгорткою, привабливим кольором, запахом, яскравим описом, кидким слоганом і т.д.

Що ж спостерігається у сфері продажу послуг? Тут все значно складніше.

Головна відмінність послуги від товару полягає в тому, що якість послуги неможливо оцінити, не скуштувавши її! Потенційний клієнт не може помацати, понюхати, зовні оцінити послугу. У нього в розпорядженні є обіцянки продавця (тобто по суті нічого) та вартість послуги.

Тоді виходить, що людині, яка не розбирається предметно в самій послузі, не знає, що питати, щоб зрозуміти адекватність пропозиції, і яка покладається лише на привабливу ціну, легко помилитися у виборі та отримати негативний досвід.

Про вартість налаштування контекстної реклами

Повертаємося до важливих висновків, до яких ми дійшли вище:

  • за низькою ціною продукту (послуги), як правило, стоїть низька якість;
  • послугу доводиться вибирати, повіривши «на слово».

Як тоді інтерпретувати те, що по суті одну і ту ж послугу продають за різною вартістю?

Однозначно, виробник не працюватиме собі на шкоду. У разі налаштування контекстної реклами випускати більш дешеву послугу можна за рахунок скорочення часу, що витрачається на неї. А це означає, що якість налаштувань буде значно нижчою.

Порівнюємо налаштування реклами за 2000 грн и 5000 грн

Давайте разом розберемося, чим конкретно відрізняються пропозиції налаштування контекстної реклами за більш привабливою ціною і за ринковою ціною:

 

nastroyka reklamnoy kampanii web marketing

 

Навіть із невеликого порівняльного списку видно, що дешеве налаштування = поверхневе, виконане «на швидку», воно не орієнтоване на отримання результату для бізнесу. Її мета - швидке отримання клієнта і хоч якихось грошей. Це нажива на потоці, де важливіша кількість, а не якість, що йде в розріз із принципами серйозних компаній.

Наше агентство максимально клієнтоорієнтоване, тому що нам вигідніше та приємніше працювати на довгострокових відносинах, ніж займатися постійним залученням несерйозних клієнтів, які «клюють» на дешевизну.

Таким чином, ми відразу даємо клієнту максимально повний та якісний обсяг робіт – пакетні пропозиції за принципом «Все включено».

Ось чого ви швидше за все не отримаєте, вибравши дешеве налаштування реклами:

  1. Аналіз конкурентів.

  2. Розробка рекламної стратегії.

  3. Налаштування кампаній на будь-яку кількість ключових слів.

  4. Налаштування кампаній у КМС (медійних оголошень).

  5. Ремаркетинг. І не примітивний, а стратегічно збудований (сегментація аудиторій за термінами участі, за відвіданими сторінками сайту, введеними запитами у пошуку, досягнутими цілями на сайті тощо)

  6. Детальні налаштування на всіх рівнях облікового запису. Ми не сліпо керуємося автоматичними функціями, які пропонуються Гуглом. Найчастіше включення автоматичних функцій на етапі налаштування РК дає результат на 20% нижче, ніж якщо налаштовувати руками та головою спеціаліста.

  7. Використовуються просунуті моделі атрибуції.

  8. вносяться зміни в налаштування цілей за замовчуванням в обліковому записі Google Ads.

  9. Імпорт витрат у Google Analytics (при налаштуванні реклами у Facebook/Instagram, ЯндексДирект та ін. рек. системах).

  10. Запуск А/Б-тестів оголошень.

Думаємо, різниця між професійною роботою над запуском реклами та дешевою «пародією» тепер очевидна.

Залишається відповісти на запитання: «Для вас важлива ціна чи цінність, яку ви отримаєте від послуги?». Якщо цінність – якість – результат, тоді вам до нас! :)

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також: