Скільки коштує контекстна реклама та за що платити агентству?

Час читання: 2 хвилин

Одне з перших питань, яке постає у того, хто вирішив запустити рекламу в Інтернеті: який потрібен для цього бюджет? Спробуймо розібратися разом.

Припустимо, ви хочете звернутися в агентство та замовити контекстну та таргетовану рекламу.

Загальний бюджет складатиметься з двох складових:

  • рекламний бюджет на рекламу (на кліки/покази);
  • вартість послуг спеціалістів агенції.

Як формується ціна на контекстну рекламу?

При прорахунку рекламного бюджету враховуються такі дані:

  1. Мета рекламної кампанії (це може бути отримання замовлень із сайту, лідогенерація, охоплення цільової аудиторії, підвищення поінформованості про бренд тощо). Залежно від мети варіюватиметься вартість показів рекламних оголошень, оскільки вони братимуть участь у різних аукціонах.

  2. Регіони показів. Весь світ чи СНД, чи Україна, чи Київ, область – чим ширше хочемо охопити цільову аудиторію з географії, тим більший потрібний бюджет.

  3. Рівень конкуренції. Важливо враховувати, скільки рекламодавців таргетуються (націлюються) на одну й ту саму аудиторію, а також наскільки насичений ринок продуктами, аналогічними до вашого - чим вища конкуренція, тим вищі будуть потрібні ставки і відповідно ціна кліку та бюджет.

  4. Особливості стратегії. Залежно від специфіки продукту можуть застосовуватись різні стратегії та тактики просування. Стратегія полягає спочатку в тому, кому, де і що ми плануємо показувати, а тому підбираються відповідні рекламні інструменти і майданчики. Розробка стратегії входить у роботу маркетологів і рекламістів.

Вартість послуг агентства

За що ви платите, замовляючи рекламу в  агентстві:   

  • за те, що все зроблять за вас:)

  • за те, що все буде виконано на високому рівні з використанням перевірених практик та досвіду.

Список робіт PPC-фахівця агентства з підготовки реклами до запуску:

•   визначення цілей та постановка завдань рекл. кампанії;

• аналіз ніші, аналіз конкурентів;

• аналіз сайту клієнта, аудит із зауваженнями та рекомендаціями щодо оптимізації та доопрацювання сайту;

• розробка рекламної стратегії;

• налаштування аналітики, звітів та відстеження цілей, імпорту витрат;

• створення рек. акаунтів та синхронізація з аналітикою;

• розробка структури облікових записів;

• налаштування рекламних кампаній;

• перевірка коректності відображення трафіку в Аналітиці.

Список обов'язків PPC-фахівця агентства з ведення рекламних кампаній:

щоденний моніторинг та поточне коригування РК під поставлені завдання;

• щоденний/щотижневий/щомісячний аналіз результатів та оптимізація;

• пошук нових можливостей, потенціалу та зон зростання;

• впровадження нових інструментів;

• проведення експериментів, А/В-тестів;

• перегляд та коригування рек. стратегії;

• підготовка звітності;

• написання рекомендацій та пропозицій клієнту щодо покращення сайту, рекл. стратегії та ін.


Що потрібно ясно розуміти замовнику: якість контекстної та таргетованої реклами безпосередньо залежить від навичок того, хто налаштовує та керує ними. Налаштувати грамотну кампанію за день неможливо. Один раз налаштувати і потече фонтан клієнтів із золотого кран, на жаль, нереально - завжди потрібні очі, голова та руки фахівця.


Отже, який рекламний бюджет потрібен саме вам? faq

Щоб отримати конкретні цифри, зателефонуйте або заповніть бриф. Ми зв'яжемося з вами та обговоримо проект та завдання. Далі розробимо рекламну стратегію просування та, відповідно, прорахунок бюджету (мінімальний, максимальний, рекомендований).

Ми з радістю допоможемо вашому бізнесу стати сильнішими. Звертайтесь!


Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • SEO у 2025 році: нові алгоритми Google і як до них адаптуватися

    Пошукова оптимізація (SEO) є невід’ємною частиною онлайн-маркетингу, і зміни в алгоритмах Google можуть значно вплинути на видимість вашого вебсайту в пошукових системах. У 2025 році SEO-стратегії набудуть нових особливостей, враховуючи інновації у штучному інтелекті, еволюцію користувацьких запитів і зміни в алгоритмах Google. Як бізнесам підготуватися до цих змін і адаптувати свої стратегії для досягнення найкращих результатів? Давайте розглянемо це питання.

  • Базові поняття веб-дизайну для покращення конверсії сайту

    Веб-дизайн є ключовим елементом у створенні сайту, який не лише приваблює користувачів, а й забезпечує високий рівень конверсії. Конверсія — це процес перетворення відвідувачів на клієнтів або користувачів, які виконують бажану дію, будь то покупка, підписка на розсилку або заповнення форми. Ось кілька базових понять веб-дизайну, які допоможуть вам покращити конверсію вашого сайту.

  • Сезонні рекламні кампанії – що і як робити

    Свята, відпустки та інші сезонні події створюють прекрасний привід для активного рекламування. Створіть спеціальні рекламні сезонні кампанії, спрямовані на задоволення потреб вашої аудиторії в цей період. Наприклад, великодні або новорічні знижки, літні акції або осінні пропозиції — усе це може привернути увагу клієнтів.
    Правильно спроєктована сезонна рекламна активність може послужити важливим кроком до масштабування бізнесу. Збільшення продажів у сезон призведе до залучення нових клієнтів, які стануть постійними споживачами вашого товару чи послуги.

  • Таргетована реклама: що слід пам’ятати підприємцю?

    Бізнесу слід розбиратися в основних поняттях таргетованої реклами у Фейсбук та Інстаграм та інших соціальних мережах, щоб спілкуватися з таргетологами однією мовою та ставити правильні питання. Якісна комунікація допомагає грамотно витрачати рекламний бюджет та отримувати очікувані результати. То що ж варто знати підприємцю про таргет у Фейсбук та Інстаграм? Давайте розбиратися 😉