Стрелка

Контекст і таргет "під ключ"

KPI. Стратегії. Аналітика. ROI

Чтоб бути кращими, не обов'язково бути першими

Стрелка
Стрелка

Контекст і таргет "під ключ"

KPI. Стратегії. Аналітика. ROI

Чтоб бути кращими, не обов'язково бути першими

Стрелка

Ми працюємо у воєнний час! -25% на послуги, курс зафіксовано – 28грн/у.е.
Слава Україні!


“Пропонуємо ми бізнесу щось унікальне? Швидше ми пропонуємо справжнє – перевірені 14-річним досвідом практики, комплексні рішення, робочі стратегії контекстної і таргетованої реклами, оптимізацію під KPI, рентабельність і масштабування. Без  води.”


Точки Треугольники Треугольники

Інструменти для вашого бізнесу

  • Иконка сервиса
    Контекстна реклама

    Google / Yangex / Bing

    Показ оголошень у найпопулярніших пошукових системах

    Детальніше
  • Иконка сервиса
    Ремаркетинг/Ретаргетинг

    Показ оголошень "гарячій" аудиторії, яка вже відвідувала Ваш сайт або знайома з Вашим брендом

    Детальніше
  • Иконка сервиса
    Таргетована реклама

    Facebook / Instagram / Linkedin

    Показ реклами в соціальних мережах. Ефективний спосіб потрапити в цільову аудиторію

    Детальніше
  • Иконка сервиса
    Реклама мобільних додатків

    «Націлювання» оголошень на аудиторію, яка зацікавлена ​​скачати Ваш додаток.

    Детальніше
  • Иконка сервиса
    Google Shopping

    Ефективний тип реклами для інтернет-магазинів

    Детальніше
  • Иконка сервиса
    Реклама в YouTube

    Показ оголошень на найпопулярнішому відеохостингу світу. Широке охоплення аудиторії, стимулювання додаткових продажів.

    Детальніше
  • Иконка сервиса
    Аудит

    Перевірка рекламних акаунтів та аналітики досвідченими фахівцями. Надається детальний звіт та рекомендації.

    Детальніше
Треугольники Менеджер Треугольники

Тут ви отримаєте більше!

Понад 14 років агентство «Web-Marketing» працює у сфері контекстної і таргетованої реклами

Тут ви отримаєте більше!

Понад 14 років агентство «Web-Marketing» працює у сфері контекстної і таргетованої реклами

Иконка преимущества

Професіоналізм

Досвід с 2009 року. Всі фахівці сертифіковані компанією Google

Иконка преимущества

Мислимо, як клієнт

Вивчаємо бізнес клієнта. Пояснюємо доступно і зрозуміло.

Иконка преимущества

Робота на результат

Орієнтуємося на KPI та рентабельність

Иконка преимущества

Довіра на роки

80% кліентів с нами довше 3 років. 20% кліентів с нами довше 10 років

Иконка преимущества

Зрозуміла та детальна звітність

З висновками, коментарями, рекомендаціями і прогнозами.

Иконка преимущества

Оперативність

Завжди на зв'язку і готові до виконання задач

Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом

Замовте рекламу

у професіоналів

* Заповнюючи форму, Ви даєте згоду на обробку Ваших персональних даних.

Вашу заявку успішно надіслано!
Точки Треугольники Треугольники Ноутбук
Точки
Замовте рекламу вигідно!

Налаштування контекстної і таргетованої реклами включає комплекс рекламних інструментів:

  • налаштування всіх типів рекламних кампаній (Пошук, Ремаркетинг, КМС, соцмережі і т.д.);
  • налаштування аналітики на сайті та в рекл. сервісах;
  • імпорт витрат з рекл. кабінетів до аналітики;
  • гіпотези і А/Б-тестування;
  • прогнози, аудит, рекомедації, висновки.

Знаємо про контекстну і таргетовану рекламу все. Ну майже)

  • років
    досвіду
  • років
    Google Partner
  • -кратні
    призери конкурсів Google
  • мов
    Реклама на 15+ мовах
  • Україна, СНД, Європа

Давайте знайомитись, ми проаналізуємо ваш бізнес та запропонуємо оптимальну рекламну стратегію

 

Давайте співпрацювати і досягати успіхів разом!

Залишити заявку
Ручка Треугольники Треугольники

Як ми співпрацюємо:

Кілька кроків до успіху!

Треугольники
  • Фон
    Знайомство, вивчення бізнесу, цілей та задач
  • Фон
    Розробка стратегії, погодження бюджетів
  • Фон
    Налаштування аналітики і рекламних кампаній. Запуск
  • Фон
    Аналіз отриманих результатів, підрахунок KPI
  • Фон
    Оптимізація та коригування реклами під рентабельність
  • Фон
    Пошук зон росту (гіпотези і А/В-тести), масштабування
Залишити заявку
Треугольники Треугольники

Наші клієнти

  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
  • Логотип компании
Стрелка
Стрелка

Відгуки наших клієнтів

Стрелка
Стрелка
  • %

    клієнтів з нами вже

    довше 10 років
  • %

    клієнтів з нами вже

    довше 5 років
  • %

    клієнтів з нами вже

    довше 3 років
Название компании Треугольники Треугольники Точки

Наша команда

Ентузіазм. Компетенція. Відповідальність

Стрелка
  • Точки

    Валерій

    Керівник агентства

  • Точки

    Ірина

    Project Manager

  • Точки

    Єгор

    PPC-фахівець

  • Точки

    Інна

    Інтернет-маркетолог

  • Точки

    Роман

    PPC-фахівець

Стрелка
Треугольники

Один день з життя #WebMarketingTeam

Точки Треугольники Треугольники

Перш ніж почати

Ми з радістю візьмемося за ваш проект, якщо:

  • у вас відбудований бізнес і ви постійно удосконалюєте його на всіх етапах (прийом дзвінків, продаж, логістика, маркетинг, клієнтський сервіс)
  • ваш сайт – сучасний і продуманий, має дизайн, здатний продавати і ви готові за необхідності вносити в нього зміни за наданими рекомендаціями;
  • є маркетолог або відповідальна за маркетинг особа, що володіє базовими основами маркетингу і KPI;
  • буде організовано якісний підрахунок фактичного результату продажів / замовлень / звернень;
  • ви готові інвестувати в свій бізнес, масштабуючи рентабельні кампанії.

Якщо у вас на меті активно розвивати свій бізнес - ми до ваших послуг!

Ноутбук Треугольники Треугольники

Статті та новини

Корисна інформація про контекстну рекламу і інтернет-маркетингу

Стрелка
Стрелка
Читати повністю

Наші кейси

Ділимося досвідом і інсайтами з практики

Стрелка
Стрелка
Читати повністю
Точки Треугольники

Питання та відповіді

Відкрити усі Закрити усі
  • Скільки коштує контекстна і таргетована реклама?

    Бюджет на контекстну та таргетовану рекламу технічно тоже бути будь-яким. Якщо казати про окупність, то бюджет може значно варіюватися в залежності від особливостей продукту, його популярності, конкуренції на ринку, розміру цільової аудиторії тощо і зазвичай це вимагає індивідуального прорахунку. Вартість контексту/таргету може бути від декількох сотень $ до кількох тисяч $ за місяць у великих проектах – десятків тисяч $.

  • Як швидко налаштовується реклама?

    Час, необхідний для налаштування рекламної кампанії, залежить від кількох факторів, таких як рекламна стратегія, обсяг кампанії, складність цілей, вибрані майданчики та підготовлений контент. Простіші кампанії можуть бути налаштовані за 3-4 дні, тоді як складніші кампанії з більшою аудиторією та деталізованою стратегією можуть зайняти кілька тижнів. Важливо враховувати час на планування, створення рекламних матеріалів, налаштування аналітики, безпосередньо параметрів таргетингу та структурних елементів – кампаній, груп, оголошень (креативів) і т.д.

  • Скільки коштують послуги налаштування та управління?

    Вартість послуг налаштування та управління рекламною кампанією може значно варіюватися в залежності від різних факторів, таких як обсяг рекламної кампанії та складність завдань. Зазвичай вартість може становити від 200-300$/міс до 1000-2000$/міс. Ми пропонуємо лише фіксовану плату, розраховану під конкретний проект. Вартість послуг немає прив’язки до розміру рекламного бюджету рекламодавця.

  • Що потрібно від рекламодавця аби запустити рекламу?

    Для запуску реклами рекламодавцю потрібно надати інформацію про бізнес, його особливості, товар або послугу. Також надати наявні графічні зображення, логотип, відеоролики, якщо вони є. Після узгодження всіх моментів налаштовується рекламна кампанія. Після запуску реклами рекламодавець має організувати збір та фіксацію результатів (замовлення, дзвінки, підписки, тощо). По результатах місяця (квартала) підрахувати рентабельність ROMI. По цьому показнику далі визначається та корегується стратегія і подальше масштабування рекламних кампаній.

  • Як швидко буде результат?

    Перші результати від контекстної чи таргетованої реклами можуть з’явитися протягом кількох днів від запуску, але повний ефект може досягатись через декілька тижнів або місяців – в кожному випадку індивідуально (попит, якість сайту, конкуренція тощо).

  • Які майданчики та інструменти слід використовувати для найкращого результату?

    Рекламна стратегія розробляється під кожен проект індивідуально. Зазвичай найкращого результату вдається досягти використовуючи такі інструменти, як контекстна реклама Google, товарна реклама Google Shopping (для товарів), таргет у соцмережах Facebook, Instagram, ремаркетинг. Звичайно перед стартом реклами налаштовуються інструменти для аналізу та відстеження результатів, такі як Google Analytics аби потім вимірювати результат.

  • Як порахувати рентабельність контекстної, таргетованої реклами?

    Рентабельність контекстної та таргетованої реклами розраховується через співвідношення витрат на рекламу до доходів, отриманих від рекламної кампанії. Якщо говорити про рентабельність контекстної/таргетованої реклами, то для комерційних проектів використовується показник ROMI.

    Формула ROMI виражається наступним чином:

    ROMI = (Прибуток від маркетингу – Витрати на маркетинг) / Витрати на маркетинг

  • Від чого залежить ефективність рекламної кампанії?

    Від системної оптимізації реклами та якісної аналітики.

  • Що входить в послуги агенції по роботі з рекламними кампаніями?

    До послуг агенції входить планування, розробка рекламної стратегії, налаштування аналітики та реклами, відстеження результатів, оптимізація кампаній, звітність, надання рекомендацій та вирішення тех. питань.

Треугольники

Контекстна реклама і таргетована реклама у Google/Facebook/Instagram та й в принципі будь-яка контекстна або таргетована реклама – це найпопулярніший інструмент у сучасному digital-маркетингу. Але насправді за нашими прогнозами в середньому у 70% бізнесу, який використовує рекламу в інтернеті контекст і таргет є збитковими! Чому так? Причин багато. Але основні – це некваліфіковане управління та оптимізація контекстної та таргетованої реклами та відсутність наскрізної аналітики від заходу відвідувача на сайт до отримання оплаченого замовлення у CRM. Такий процес, як налагодження та ведення контекстної реклами – це по-перше, рутина, по-друге, потрібні спеціалізовані знання. Не ті, які дає Довідка Гугла та Фейсбука, а практичні знання та розуміння, як працюють інструменти реклами насправді! До того ж потрібно постійно займатися аналітикою, вносити зміни до рекламної стратегії, проводити тестування в контекстній рекламі, знову аналітика та знову виправлення. Тому багато рекламників не приділяють належної уваги веденню кампаній, і як результат — більшість рекламних кампаній в Україні налаштовані за принципом 20/80 – 20% зусиль, дають 80% результату. Але такий підхід не працює, якщо потрібна реклама не заради побачити себе в Гуглі, а реклама заради рентабельності та прибутку! Для досягнення окупності потрібна системна робота над таргетованою та контекстною рекламою, повноцінний збір та аналіз результатів, впровадження наскрізної аналітики, робота з підвищення конверсії сайту тощо. Тільки так можна вивести рекламну кампанію у позитивну рентабельність із подальшим її масштабуванням.

Яка саме контекстна та таргетована реклама потрібна вам – вибір за вами!