Різниця між B2B та B2C маркетингом в онлайн-бізнесі
Маркетинг у моделях B2B (бізнес для бізнесу) та B2C (бізнес для споживача) має значні відмінності, зокрема у підходах до продажів, комунікації та стратегії.
Декілька десятиліть тому маркетинг і реклама полягали в купівлі реклами на біл-бордах і телебаченні. Рекламний бюджет компанії витрачався y на створення барвистих постерів, брошур і джинглів. Але, як бачимо зараз, все кардинально змінилося. Якщо говорити про просування в інтернеті, то незалежно від розміру бюджету, насамперед рекламодавці використовують пошукову та медійну рекламу, рекламу в соціальних мережах та e-mail-маркетинг.
Статистика підтверджує зрушення у маркетинговому бюджеті: протягом останніх років інвестиції у традиційну рекламу стабільно знижувалися. Витрати на цифровий маркетинг, навпаки, зростали і зростають з кожним роком.
Отже, який бюджет малий бізнес має виділяти на цифровий маркетинг? Ця стаття містить інформацію, яка допоможе вам правильно розподілити свій маркетинговий бюджет.
Статистика бюджету цифрового маркетингу
В даний час на маркетинг в інтернеті витрачається 35% від усіх маркетингових витрат у середньому для компаній. Компанії виділяють дедалі більше грошей на диджитал-маркетинг, оскільки він дає можливість точно розрахувати рентабельність інвестицій у рекламу, робити відносно точні прогнози і досягати їх.
Численні опитування показують, що цього року 70% малих та середніх підприємств збільшать свої маркетингові бюджети на основі цифрових технологій та інтернет-ресурсів.
Згідно з опитуваннями, 70% малого та середнього бізнесу планує збільшити бюджети на цифрову рекламу. Більше того, статистика за 2016 рік свідчить, що 62% компаній інвестують 4% і більше від їхнього прибутку на маркетинг.
Радимо до читання: "Скільки коштує контекстна реклама і за що платити агентству?"
у середньому власники малого та середнього бізнесу витрачають $400-600 на місяць на маркетинг;
у середньому 46% всього маркетингового бюджету виділяється на цифровий маркетинг;
78% малого та середнього бізнесу вважають мобільну рекламу одним із найважливіших каналів просування.
Перспективні рекламні канали у 2020 году
Реклама на мобільних пристроях (додатках або мобільних браузерах) залишається основною тенденцією діджитал-маркетингу в найближчі роки. Передбачається, що 50% світового маркетингового бюджету буде використано для мобільної реклами. Як і раніше, перспективними каналами залишаються відеореклама, пошукова контекстна реклама та контент-маркетинг.
Свежая запись: Интернет-аудитория 2020: актуальная статистика
Висновок
Яку суму ви повинні витратити на цифровий маркетинг цього року? На які канали просування виділяти більше коштів і які стануть для вас найефективнішими?
Приймаючи рішення, обміркуйте вищеописані світові тенденції та врахуйте, що:
компанії по всьому світу (і ваші конкуренти також) збільшують бюджети на рекламу;
витрати збільшуються на користь цифрового маркетингу та скорочуються на користь традиційного;
у 2017 році мобільна реклама, пошукова контекстна реклама та e-mail маркетинг отримають левову частину загального світового бюджету на цифровий маркетинг;
загальний маркетинговий бюджет має становити від 4 до 12 відсотків від загального прибутку бізнесу;
рекламний бюджет для B2C бізнесу перевищує бюджет реклами для B2В сегмента.
Щоб дізнатися, який бюджет потрібно виділити на рекламу вашого продукту, заповніть бриф.
Після вивчення ніші бізнесу, продукту та конкуренції, ми надішлемо вам детальну інформацію на вказану вами пошту, в якій вам будуть запропоновані можливі варіанти просування та, відповідно, бюджету, від мінімального до максимального.
Ми з радістю допоможемо вашому бізнесу стати сильнішими, звертайтесь)
Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!
Маркетинг у моделях B2B (бізнес для бізнесу) та B2C (бізнес для споживача) має значні відмінності, зокрема у підходах до продажів, комунікації та стратегії.
Пошукова оптимізація (SEO) є невід’ємною частиною онлайн-маркетингу, і зміни в алгоритмах Google можуть значно вплинути на видимість вашого вебсайту в пошукових системах. У 2025 році SEO-стратегії набудуть нових особливостей, враховуючи інновації у штучному інтелекті, еволюцію користувацьких запитів і зміни в алгоритмах Google. Як бізнесам підготуватися до цих змін і адаптувати свої стратегії для досягнення найкращих результатів? Давайте розглянемо це питання.
Веб-дизайн є ключовим елементом у створенні сайту, який не лише приваблює користувачів, а й забезпечує високий рівень конверсії. Конверсія — це процес перетворення відвідувачів на клієнтів або користувачів, які виконують бажану дію, будь то покупка, підписка на розсилку або заповнення форми. Ось кілька базових понять веб-дизайну, які допоможуть вам покращити конверсію вашого сайту.
Свята, відпустки та інші сезонні події створюють прекрасний привід для активного рекламування. Створіть спеціальні рекламні сезонні кампанії, спрямовані на задоволення потреб вашої аудиторії в цей період. Наприклад, великодні або новорічні знижки, літні акції або осінні пропозиції — усе це може привернути увагу клієнтів.
Правильно спроєктована сезонна рекламна активність може послужити важливим кроком до масштабування бізнесу. Збільшення продажів у сезон призведе до залучення нових клієнтів, які стануть постійними споживачами вашого товару чи послуги.
Бізнесу слід розбиратися в основних поняттях таргетованої реклами у Фейсбук та Інстаграм та інших соціальних мережах, щоб спілкуватися з таргетологами однією мовою та ставити правильні питання. Якісна комунікація допомагає грамотно витрачати рекламний бюджет та отримувати очікувані результати. То що ж варто знати підприємцю про таргет у Фейсбук та Інстаграм? Давайте розбиратися 😉