Що таке рекомендації від Google Ads, і чи завжди їх потрібно застосовувати?

Час читання: 3 хвилин

Всі ж уже знають що після налаштування та запуску рекламних кампаній потрібно систематично займатися їх оптимізацією для покращення результатів, а саме: аналізувати результати, вносити коригування, тестувати щось нове і т. д. І Google Ads звичайно намагається нам допомагати в цьому. Так от сьогодні мова піде про такий функціонал в рекламному кабінеті, як розділ “Рекомендації” та “Показник оптимізації”.

Показник оптимізації відображає, наскільки якісно та ефективно (на думку Google) налаштовані ваші рекламні кампанії (РК), тобто наскільки повно ви використовуєте потенціал.

Він може мати значення від 0 до 100%, відповідно чим вище показник, тим більш “оптимізовані” рекламні кампанії.

Як він розраховується? Точної відповіді Google не дає, але якщо в загальному, то система аналізує великі об’єми даних, пов’язані з налаштуваннями та результатами ваших рекламних кампаній та відповідно до заданих цілей РК оцінює, наскільки добре все налаштовано на даний момент, щоб отримати максимальний результат.

Найцінніше в цьому функціоналі те, що Google Ads дає рекомендації, як цей показник покращити. Це окремий розділ в рекламному кабінеті, який виглядає ось так:

Але хотілося б відразу зазначити, що цей функціонал далеко не панацея, і високий показник оптимізації не гарантує хороших результатів. Потрібно враховувати, що всі обрахунки і рекомендації створює програма, нехай досить розумна, але програма. І якщо в аналізі великої кількості даних людина очевидно програє, то що стосується стратегічних рішень, людський розум поки що поза конкуренцією. Саме тому часто рекомендації не дуже релевантні, актуальні та навіть адекватні.

Що ми точно не радили б робити:

  1. Натискати кнопку “Автоматично застосувати рекомендації” (на скріншоті вище елемент 1). Рекомендуємо оцінювати кожну рекомендацію окремо, іноді вони можуть зовсім не підходити під загальну стратегію, а часто можуть навіть погіршувати результат;
  2. “Ганятися” за показником оптимізації 100%. Напряму показник на результати рекламних кампаній не впливає, тому завжди потрібно оцінювати потенційний вплив будь-яких дій на реальний результат. Чи може мати погані результати РК з показником 100%? Може! Чи може мати гарні результати РК з показником 60%? Може!;
  3. Ігнорувати показник оптимізації і розділ “Рекомендації”. Звичайно цього не потрібно робити, це чудове джерело корисних порад і цікавих ідей.

В розділі “Рекомендації” ми бачимо показник оптимізації та інформацію про те, як змінився цей показник за останній тиждень (на скріншоті вище елемент 2).

Також всі рекомендації класифіковані за типами (на скріншоті вище елемент 3):

  • Оголошення й об’єкти
  • Автоматизовані кампанії
  • Ключові слова та націлювання
  • Ставки та бюджети 
  • Виправлення

І нижче розташовані, безпосередньо, самі рекомендації. Вони проранжовані в порядку впливу на рівень оптимізації, що дуже зручно, так як відразу видно як застосування тієї чи іншої рекомендації вплине на загальний показник.

Рекомендації формуються, як на основі налаштувань аккаунта чи окремих кампаній, так і на основі тенденцій/новинок в Google Ads. Часто помічаємо, що коли в Google Ads з’являється нова функція, наприклад новий тип об’єктів, то в усіх аккаунтах з’являється рекомендація використовувати цю новинку.

Нижче, на прикладі реального аккаунту розберемо, як працювати з рекомендаціями та оцінювати чи потрібно їх застосовувати.

Тематика – Туризм

Географія – Україна

Інструменти – Google Ads

Почнемо з найбільш цінних.

Рекомендація “Удоскональте свої адаптивні пошукові оголошення” досить корисна. Ми одразу бачимо, який саме ефект будуть мати такі зміни, а саме підвищити кількість кліків. Ми можемо внести зміни як через функціонал “Рекомендацій”, так і безпосередньо через розділ “Оголошення й об’єкти”.

Рекомендація “Налаштуйте для наявних ключових слів широку відповідність” підходить далеко не для всіх ключових слів. Широка відповідність в даному аккаунті задана для всіх КС де це обґрунтовано, тому цю рекомендацію можна відхилити.

Рекомендація “Додайте нові ключові слова” також в даному випадку не підходить, оскільки запропоновані КС не співпадають з послугами, які надає компанія. Проте іноді в таких рекомендаціях можна знайти і релевантні ключові слова.

На скріншоті вище видно, що також зустрічаються рекомендації з приводу застосування автоматизованих стратегій призначення ставок. В таких випадках потрібно додатково аналізувати, наскільки така стратегія відповідає вашим цілям і загальній стратегії.

Інші рекомендації менш значимі, і знову ж таки потрібно добре подумати перед тим як їх застосовувати, оскільки, наприклад додавання медійної мережі в пошукову кампанію може значно збільшити витрати і не принести результату.

Висновок:

Як писали раніше, “Рекомендації” – це гарний інструмент, де можна запозичити корисні поради для оптимізації, але це не першочергово – якісне налаштування і повноцінну оптимізацію всіх аспектів рекламного аккаунту поки нічого не замінить!

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Читайте також:

  • Популярні помилки бізнесу в оцінці цифрової реклами

    Чому бізнес часто неправильно оцінює результати digital-реклами

    і як уникнути фатальних помилок у прийнятті рішень.

    Сьогоднішній кейс присвячений одній із найпопулярніших і водночас найбільш критичних помилок, які бізнеси допускають під час аналізу і оцінки ефективності цифрової реклами. Мало просто регулярно переглядати метрики. Важливо ще й правильно інтерпретувати те, що ви бачите, інакше навіть найкраща рекламна кампанія може виглядати так, ніби вона “зламалась”…

  • Кейс для тих, хто хоче більше прибутку з сайту

    Як ми оживили сайт і підняли конверсію сайту в 1,5 рази: кейс для тих, хто хоче більше прибутку

    Сьогодні ділимося кейсом, який доводить: хороший сайт — це не гарна картинка, а справжній двигун продажів. Розповімо, як ми допомогли бізнесу з виготовлення гранітних виробів вибратися з ями падаючих замовлень і збільшити конверсію в півтора рази. Готові до історії з хепі-ендом? Поїхали!

  • Навчання алгоритмів Google Ads: варто дати системі час

    Навчання алгоритмів у Google Рекламі

    Сьогоднішній кейс — про те, як працює навчання алгоритмів у Google Рекламі і чому не варто панікувати в перші дні після запуску кампаній. Особливо, якщо мова про Performance Max — тип кампаній, що працює на базі штучного інтелекту.
  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати? Частина-2

    Чи варто вимикати рекламу в міжсезоння – досвід найбільшого інтернет-магазину віконних плівок.

    Продовжуємо тему ефективності рекламних кампаній у низький сезон. Це друга частина кейсу інтернет-магазину про рекламу в міжсезоння. Якщо ви ще не знайомі з першою частиною, ознайомитися можна за посиланням – “Частина 1: Чи варто вимикати рекламу в міжсезоння”

  • Алгоритми Google Ads проти Вашого бізнесу

    Цілі бізнесу та алгоритмів Google Ads: реальні кейси

    Коли ви налаштовуєте рекламну кампанію в Google Ads, здається, що система сама хоче зробити її максимально ефективною. Google обіцяє автоматизовані рішення, які оптимізують ваші витрати та збільшують прибуток. Але чи завжди це так на практиці? Давайте розбиратися разом.

  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати?

    Як бути з рекламою, коли сезон завершується, а попит на ваш продукт падає? Вимикати її повністю чи залишити хоча б щось працювати? Відповідь на це питання ми знайшли, співпрацюючи з нашим клієнтом, який продає різні види плівок для вікон і скла: тонуючі, захисні, декоративні та автомобільні.

    Декілька років поспіль у грудні реклама ставала на паузу, повертаючись у роботу ближче до весни. Але одного разу ми вирішили це змінити. Зібрали переконливі аргументи, що може дати реклама в міжсезоння для бізнесу клієнта, і ось до яких результатів це призвело