Заявка на зворотній дзвінок

Залиште контактний номер телефону – і ми передзвонимо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Давайте обговоримо ідеї щодо просування вашого бізнесу!

Залиште заявку, і ми оперативно зв'яжемося з вами.

* Заповнюючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Вашу заявку успішно надіслано!

Отримати презентацію

Вашу заявку успішно надіслано!
  • Укр
  • Рус
  • Eng
Иконка телефона
  • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
замовити дзвінок
Заповнити бриф
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • (098)-692-06-91
Хочете обговорити проект?
Блог
Google партнер 15 років
Головна Блог Наші кейси (3-я страница)
  • Усі
  • Бізнес в інтернеті
  • Часті питання
  • Новини інтернет-маркетингу
  • Наші кейси
  • Про рекламу в інтернеті
  • Автостратегії Google. Чи працює машинний інтелект без людини?

    Всім відомо, що реклама від Google може працювати або на ручних ставках, або на автостратегії. З моменту презентації Гуглом розумних стратегій у бізнес-колах  постійно дискутують, мовляв, тепер все просто, втручання людини в рекламну кампанію більше непотрібно, типу достатньо налаштувати все і запустити, а машинний інтелект Google все зробить далі сам. Весь бізнес зрадів, маркетологи замість плакати – сміялися. Давайте на простому прикладі подивимось, як працюють автостратегії Google, чи впливає там на щось людина і якщо так, то який результат. Дано: cтабільно працююча пошукова рекламная кампанія в Гуглі, працює на автостратегії – «Максимум конверсій». Скріншот-1: Бачимо, що у суботу та неділю клієнт отримує занадто дорогі звернення/дзвінки (ліди), ніж в інші дні. При середній вартості отримання ліда 30 грн субота дає ліди по 44 грн, неділя – аж по 66 грн. Вдвічі дороже за середню вартість..! У чому взагалі сенс автостратегій? Це пошук максимальної кількості лідів для клієнта за мінімальною їх ціною. Тобто ідеал, до якого прагне кожен маркетолог (і бізнес також, тільки він про це не знає:) – це коли всі рекламні канали та всі сегменти трафіку приносять конверсії за однаковою мінімальною ціною! Це означає, що стратегія вірна, налаштування – вірні, повна маркетингова іділія) Отже питання – навіщо клієнту ліди по 44 та 66 гривень на вихідних, якщо в інші дні ліди йдуть набагато дешевші, наприклад у вівторок вартість отримання ліда – 22 грн! Що робимо! Хоча Правила Google, гуглівський саппорт та деякі «досвідчені» маркетологи твердять, що використання ручних коригувать ставок (мультиплікаторів) в роботі автостратегії ігноруються системою, ми всупереч беремо та проставляємо мультиплікатори (слава Богові та Googlу технічно це можливо). Для суботи знижуємо ставки на -35%, для неділі -70%. Більше нічого не чіпаємо – даємо машинному інтелекту Гугла час аби отямитись і пристосуватись до наших ручних коригувань. Минають дні, тижні, збирається достатня кількість статистики. Дивимося, що отримали в результаті. Скріншот-2: Бачимо, що вартість ліда в суботу у порівнянні з попередніми значеннями знизилася з 44 грн до 42 грн, а у неділю – з 66 грн до обнадійливих 30 грн! А загальна середня вартість конверсії впала з 30 до  27 грн, 10%... Тобто, ручні мультиплікатори спрацювали, суттєво і в кращий бік – покращення очевидне. А що якщо ми зробимо в цій кампанії такі маніпуляції не лише на рівні днів тижня, а також  на рівні типів пристроїв (моб/ПК), часу доби, соц.-дем. характеристик (М/Ж, вік), геолокації тощо? А потім усе це зробимо в решті рекл. кампаніях клієнта!? То результатом такої роботи буде, по-перше, зниження рекл. витрат на 20-40%, по-друге, при системності таких маніпуляцій клієнт буде завжди отримувати максимальний результат за найнижчою ціною. Що таке 20-40% для бізнеса? При бюджеті 100 тис грн/міс., це 20-40тис грн… Багато це чи мало – кожен вирішує самостійно. Чи можна довіряти цьому одному окремому кейсу? Можна - подібне ми спостерігаємо з моменту появи автостратгій, здається з 2017 року, а це лише один з показових прикладів, яким вирішили поділитися. Чому автостратегії допускають подібні «перекоси» в роботі – гарне питання до Гугла. Всім конверсій!)
    Читати повністю
    05.12.2022
  • Як налаштування е-com підвищує продажі в інтернет-магазині

    Часи коли інтернет-магазини, навіть невеликі, могли працювати без налаштованої електронної комерції в Google Analytics однозначно минули. Продовжувати вимірювати все просто кількістю замовлень - означає втрачати купу грошей і дуже поверхнево дивитися на аналітику сайту. Давайте спочатку. Чим відрізняється інтернет-магазин від інших типів сайту. В першому у нас є такі елементи як картка товару, каталог товарів, корзина, вартість замовлення та інші. Тобто зазвичай розміри і структура такого сайту суттєво складніша, також у нас з'являється один із основних показників - вартість замовлення. І функціоналу базової Google Analytics для повноцінного аналізу тут вже не вистачає. Без е-com ми проводимо аналіз орієнтуючись в основному на кількість цільових дій на сайті та їх вартість. При цьому маємо статистику в розрізі аудиторій, джерел трафіку, поведінки користувача. Налаштувавши модуль електронної комерції у нас з'являється можливість орієнтуватися на такі показники як дохід, середня вартість замовлення, рентабельність витрат на рекламу, при цьому в розрізі окремих товарів, категорій товарів, списків товарів і т. д. Також при налаштованій електронній комерції стає доступним деякий функціонал в Google Ads, наприклад, стратегії призначення ставок пов'язані з цінністю конверсій. Та і в загальному оптимізація рекламних кампаній буде проходити помітно ефективніше. З необхідністю даного інструменту наче розібралися. Що по налаштуванню? Якщо ви все ще використовуєте Universal Analytics, то: “Існує два основні способи реалізації відстеження електронної комерції в Universal Analytics: стандартна та розширена електронна комерція. У звітах стандартної електронної комерції містяться дані про транзакції. З їх допомогою ви зможете аналізувати активність покупців на сайті або у додатку. Також у цих звітах ви знайдете докладну інформацію про товари та транзакції, середню вартість замовлень, коефіцієнти транзакцій, час до покупки та інші корисні дані. Розширена електронна комерція дає змогу доповнити стандартні звіти. Ви також зможете дізнаватися, коли користувачі додавали товари в кошик, переходили до оформлення покупки та завершували її. Крім того, ви бачитимете, які сегменти покупців зазвичай не доходять до кінця покупки.” Який із варіантів обрати залежить від потреб бізнесу, від того наскільки глибока аналітика потрібна, але ми б порекомендували якщо налаштовувати, то вже розширену. В Google Analytics 4 такого поділу немає, тому е-com тільки розширена. Ну і технічно налаштування е-com в Google Analytics 4 і Universal Analytics відрізняється. Що стосується самого процесу налаштування, то глобально є 2 варіанти: Якщо ви використовуєте CRM з готовим рішенням для інтеграції і підключення електронної комерції, то у вас налаштування буде простіше проходити; Перший варіант не про вас і вам доведеться залучати розробника, налаштовувати через GTM, тобто йти трохи складнішим шляхом. Розглянемо варіант налаштування розширеної електронної комерції для Universal Analytics чи для GA4 через GTM. Буде 3 основні етапи: 1. Написання ТЗ (технічне завдання) розробнику для внесення змін в код сайту. Якщо простими словами, програмісту потрібно буде прописати, що наприклад при додаванні в корзину товара потрібно передавати інформацію про кількість товарів, ціну, категорію, інші ознаки. Саме етап написання ТЗ дуже важливий, адже кожен сайт потребує індивідуального підходу і пропрацювання послідовності дій користувача на сайті. Саме на цьому етапі визначається які саме дії користувача будуть відслідковуються. 2. Внесення змін на сайт відповідно до ТЗ. На цьому етапі ми б рекомендували залучити розробника, який подібні задачі вже виконував, та в ідеалі знає сайт. Після внесення змін важливо перевірити чи коректно передаються всі дані та події, які були описані в ТЗ. 3. На цьому етапі створюємо теги та інші елементи в GTM, тим самим ніби зв’язуємо все те, що реалізував розробник на сайті з GA, щоб дані з сайту передавались в GA. І на цьому етапі також важливо перевірити коректність роботи. І якщо все було налаштовано вірно, то в Google Analytics стануть доступні наступні звіти: Загальна статистика по основних показниках: дохід, кількість транзакцій, середня вартість замовлення та ін.; Аналіз поведінки покупців на шляху до замовлення. Даний звіт допоможе зрозуміти, на якому саме етапі більшість користувачів не продовжують шлях до замовлення, і над яким саме слабким місцем на сайті потрібно працювати; 3. Аналіз платіжної поведінки користувача. Цей звіт більш детально показує статистику по процесу оформлення замовлення; 4. Статистика по ефективності окремих продуктів; 5. Статистика по ефективності категорій продуктів та інші. В оптимізації рекламних кампаній налаштована електронна комерція дозволяє орієнтуватися не на стандартні “кількість конверсій” та “вартість конверсій”, а оцінювати кожен сегмент трафіку з позиції, яку цінність він приніс, тобто на яку суму було здійснено замовлень. Показник “Цінність замовлень/вартість” показує скільки доходу принесла одна гривня витрачена на рекламу. Аналіз даних показників допомагає ефективно розподіляти бюджет між кампаніями, категоріями товарів, іншими сегментами. А також вчасно приймати рішення про зміну розміру рекламного бюджету. Якщо підсумувати все вищесказане, налаштування електронної комерції звичайно потребує певних зусиль, проте для інтернет-магазинів це просто першочергова необхідність. Та і при професійній роботі такий апгрейд аналітики дасть можливість досить швидко збільшити продажі інтернет-магазину.
    Читати повністю
    27.10.2022
  • Автостратегії в Google рекламі

    Що ви знаєте про ставки? Це одне із базових понять в контекстній рекламі, яке тісно пов'язане з поняттям аукціону (процес відбору оголошень та їх порядку в пошуковій видачі), ціною за клік і т. д. Також це один із важелів, за допомогою якого ми можемо керувати рекламою. І в базовому форматі ставка означає скільки ми готові заплатити, щоб показати оголошення якомусь конкретному користувачу. Так от, значна частина робіт по оптимізації рекламних кампаній - це робота зі ставками, тобто робота над тим, щоб при мінімальних витратах отримати максимальний результат. Давайте розберемо на конкретному прикладі. Якщо ми бачимо що по одному ключовому слову ми отримуємо конверсії по нижчій ціні, по іншому по більш високій, то логічно, що в першому випадку нам потрібно показуватися частіше, а в другому випадку рідше. Такий же принцип і з іншими сегментами трафіку, якщо з мобільних конверсія дешевша, то підвищуємо ставку щоб на мобільних показуватися частіше ніж на ПК. Теж саме стосується статі, віку, ГЕО, аудиторій і т. д. Немало факторів, чи не так? Крім того проводити коригування ставок можна тільки коли статистики буде достатньо. Вже досить давно Google вивів оптимізацію рекламних кампаній та і всю контекстну рекламу на новий рівень, додавши функціонал автостратегій (стратегій автоматичного призначення ставок). Це інструмент, який за допомогою технологій машинного навчання керує ставками для досягнення поставлених цілей.  Як працюють автостратегії: Обробляють великі обсяги даних. Спеціаліст при оптимізації також це робить, проте така монотонна робота все ж таки краще дається штучному інтелекту) Аналізує сигнали від кожного окремого користувача: його вік, стать, готовність до покупки та інші. При ручній же оптимізації ми розглядаємо користувачів сегментами, а не окремо кожну особу; Корегує ставку в режимі реального часу для отримання максимального результату. PPC спеціаліст вносить коригування коли для аналізу буде достатньо статистики. Типи стратегій автоматичного призначення ставок Максимум кліків. Ставки автоматично призначаються так, щоб оголошення отримало якнайбільше кліків у межах бюджету.   Цільова частка показів. Ця стратегія автоматично призначає ставки так, щоб ваше оголошення з’являлося в найпомітнішій позиції   Цільова ціна за конверсію. Ставки автоматично призначаються так, щоб отримувати якнайбільше конверсій за вказаною цільовою ціною за дію   Цільова рентабельність інвестицій у рекламу. Ця стратегія автоматично призначає ставки так, щоб максимально збільшити цінність конверсії за вказаної цільової рентабельності інвестицій у рекламу   Стратегія "Максимум конверсій" дає змогу збільшити кількість конверсій у межах бюджету   Максимальна цінність конверсії. Ця стратегія автоматично призначає ставки так, щоб ви отримували якнайвищу цінність конверсії в межах бюджету. Як бачите, варіантів вистачає, і від правильного застосування тої чи іншої стратегії залежить успіх рекламний кампаній. Детальніше розберемо важливі нюанси при роботі з автостратегіями: Для коректної роботи більшості автостратегій, в акаунті повинно бути достатньо статистики. Наприклад для стратегій, які орієнтуються на отримання конверсій, уже повинна бути статистична інформація про людей, які ці конверсії (цільові дії на сайті) здійснюють; Важливо правильно обрати стратегію відповідно до поставлених цілей. Наприклад для інтернет-магазинів найбільше підходять “Цільова рентабельність інвестицій у рекламу” чи “Максимальна цінність конверсії”, адже в такому випадку ми оптимізуємось не просто під отримання конверсій, а враховуємо на яку суму користувач здійснює покупку, тобто під отримання максимального доходу; В автостратегій є період навчання. Так як в основі автостратегій стоїть технологія машинного навчання, то певний час результат буде нестабільний і орієнтуватися на нього не варто. А також будь-які кардинальні зміни в налаштуваннях РК змушують систему знову “йти” на донавчання; Деякі автостратегії передбачають ручне коригування ставок на рівні групп, проте уже не максимальної ціни за клік, а цільової ціни за конверсію чи цільової рентабельності інвестицій в рекламу; Для коректної роботи автостратегій повинен бути достатній розмір бюджету. При недостатньому рекламному бюджеті взагалі не варто розраховувати на стабільний результат, а автостратегії і зовсім навчатися не зможуть; Потрібно дуже уважно контролювати роботу автостратегій, тривале чи різке погіршення результатів без очевидних на те причин, говорить про необхідність внесення змін, зміни автостратегії чи переходу на ручне управління. Тематика - товари для дому та автотовари Географія - Польща Інструменти - Google Ads Для прикладу вдалого використання автостратегії ми обрали одну із пошукових кампаній польського проекту. Зі старту до кінця квітня кампанія працювала на ручному управлінні, збиралася статистика, проводилась активна оптимізація. А в наступний період РК працювала на автостратегії “Цільова ціна за конверсію”. Як бачимо кількість конверсій виросла на 192%, вартість конверсії знизилась на 48%. Також є фактор зростання попиту в цей період, проте ефективна робота автостратегії беззаперечна. Висновок: Здавалось би, ось воно - майбутнє, людська праця не потрібна, просто запускаємо рекламу та отримуємо замовлення, машинне навчання все зробить. Проте як уже писали, автостратегії - це не щось кардинально нове, це лише наступний рівень в оптимізації, де автостратегії забирають на себе більш технічну та монотонну роботу, а людині залишається правильно підібрати автостратегію, керувати нею, вносити правки, тобто управлінська чи більш творча робота.
    Читати повністю
    29.07.2022
  • Антикризовий маркетинг

    Новина про те, що в країні почалась війна застала зненацька нашу агенцію, як, мабуть, і більшість населення України. 24.02.2022 ми отримали купу повідомлень від клієнтів з проханням призупинити усі рекламні кампанії. Відразу зауважимо, що розглядати ситуацію ми будемо тільки зі сторони бізнесу та маркетингу. Звичайно ж усі співробітники нашої агенції всім серцем з Україною та сподіваємося що весь цей жах скоро закінчиться. Так от, не встигли бізнеси оговтатися від Covid з його незліченними карантинами та обмеженнями, як трапилась абсолютно безпрецедентна ситуація, яку навіть немає з чим порівняти. Проте після того як шок пройшов, більшість компаній, як і звичайних людей, почали повертатися до життя (настільки це можливо), думати як рухатись далі, адаптувати стратегії і так далі. Адже зараз це те, чим кожен бізнес може допомогти: зберегти робочі місця, платити податки, допомагати країні, продовжувати постачати товари чи надавати послуги своїм клієнтам. Ми виділили принципи, яких в ідеалі добре було б притримуватися в довоєнний час, проте зараз вони як ніколи актуальні. Диверсифікація. Цей принцип стосується мабуть усіх сфер: рекламних інструментів, продуктів, територіального поширення. “ Не кладіть всі яйця до одного кошика”, адже в таких ситуаціях як зараз велика ймовірність залишитись без усього кошика. Шукайте нові можливості. Так, фраза досить заїжджена, проте багато підприємців все ще не можуть наважитись вийти на іноземні ринки. Частіше всього зупиняють складнощі з локалізацією, логістикою, бюрократичними аспектами і т. д. Також є установки по типу “З нами зараз не будуть працювати, так як із зрозумілих причин ми нестабільні, ненадійні”. Проте не треба забувати що Україна зараз “у тренді” (шкода що такою ціною), і багато хто за кордоном хоче нас підтримувати.  Мінімізація витрат. Наприклад, якщо ви починаєте продавати свій продукт в Європі, то питання просування ви можете спокійно закрити в Україні. Контекстна реклама, таргетована, створення рекламних роликів і т. д. Усі ці послуги вам зможуть якісно надати на Батьківщині, а коштувати це буде очевидно суттєво дешевше, ніж за кордоном.  Швидкість та гнучкість. Звичайно мова про адаптацію. У споживачів змінилися потреби та пріоритети і змінюється меседж, з яким бренди звертаються до своїх клієнтів, соціальна місія компанії як ніколи важлива. Іноземні ринки це звичайно важливо, проте в Україні залишилось багато, яким також потрібні продукти та послуги. Так, багато з них переїхали, так, у багатьох змінилась платоспроможність, проте бренд та клієнт зараз як ніколи близькі. Продукт зараз несе зовсім іншу цінність, всі хочуть повернутися до старого життя, а звичні продукти чи послуги це частинки того самого життя. Що стосується конкретно інтернет-маркетингу: Попит у більшості галузей потихеньку починає відновлюватися. Тож звертаємось до тих, хто все же не повернувся до просування, зараз саме час - конкуренція не така велика, як раніше! Актуалізація оголошень. Подумайте, що ви хочете транслювати своїм клієнтам, що для них зараз важливо. Додайте в оголошення, на сайт, в соц. мережі інформацію про те що ви зараз працюєте, користувачам це не завжди зрозуміло і відсутність інформації може коштувати вам замовлення. При запуску рекламних кампаній на іноземні ринки загальні принципи особливо нічим не відрізняються від запуска на Україну, проте потрібно розуміти, що бюджети будуть іншими, так як вартість кліку у за кордоном, як правило, вище. Також з досвіду можемо сказати, що підготувати семантику та оголошення на невідомій мові складніше звичайно, ніж на українській чи англійській, проте це можна зробити без втрат по якості, головне щоб носій мови передивився оголошення. Також хочемо розповісти про одного нашого клієнта, який якраз таки притримувався принципів ще в мирний час і продавав свої товари і в Україні, і в Польщі.  Тематика - товари для дому та автотовари Географія - Польща Інструменти - Google Ads Рекламні кампанії на Польщу ми запусти за декілька тижнів до 24-го. Всі розуміли, що Польща близько та активно приймає біженців і ми не могли спрогнозувати, як це вплине на попит. На графіку нижче ми можемо побачити, що вплив точно був - цільова аудиторія відволіклась на війну в Україні, з початком війни замовлення “просіли”, а вартість отримання клієнта сильно зросла: Ми продовжили працювати та розвивати проект. Регулярно з клієнтом відслідковували рентабельність по напрямкам. В результаті вартість конверсії в вдалося знизити на 26% в травні, в порівнянні з попередніми трьома місяцями. Висновки:  Кожен підприємець, який продовжує зараз розвивати свій бізнес, підкорювати нові ринки, продовжує постачати свої товари чи послуги українцям, насправді відбудовує нашу країну та вносить великий вклад в нашу перемогу. Команда WM також продовжує працювати та готова допомагати вам з інтернет-маркетингом, як в Україні, так і за кордоном, проводячи рекл. кампанії на будь-яких мовах світу.
    Читати повністю
    10.06.2022
  • Рекламна стратегія для ПРОДАЖУ в соц. мережах

    Тепер просувати в соц. мережах можна практично все: від одягу та особистого бренду до нерухомості. Але поговоримо ми саме про ті випадки, коли і просування, і подальша взаємодія (продаж) відбувається в межах соц. мереж. Активних користувачів FB/Inst ми точно не здивуємо тим, що реклама із соц. мереж може вести на зовсім різні майданчики: профіль FB/Inst, Instagram Direct/FB Messenger/WhatsApp для миттєвого спілкування в межах тих самих соц. мереж, вбудовану лід-форму, також не залишаючи FB/Inst, сайт, додаток, Telegram і т.д. Звичайно ж варіант, коли ми ведемо користувачів на сторонній майданчик дуже відрізняється від варіанта, коли вся взаємодія відбувається в межах соц. мереж і в плані налаштування, і в плані аналітики, а також від бізнесу потребує зовсім інших дій. Нас зараз цікавлять лише перші три варіанти. Що стосується налаштування, то спочатку для того, щоб направляти потенційних клієнтів у різні місця, потрібно вибирати різні цілі рекламної кампанії на першому етапі налаштування: для профілю FB/Inst - ціль "Трафік"; обмінюватись повідомленнями - мета “Повідомлення”; для заповнення лід-форми – мета “Генерація лідів”. Подальше налаштування відповідно також трохи відрізнятиметься. Кожен з варіантів має як плюси, так і мінуси. А також підходять вони більшою мірою для різних ніш. У випадку коли ведемо на профілі, користувач має можливість вивчити інформацію про продукт, послугу, компанію. Але при цьому ми не направляємо користувача одразу до конверсійної дії, як у випадку з лід-формою або повідомленням. А також відстеження дії користувача закінчується на етапі переходу на сторінку, що дуже погано для аналітики та оптимізації рекламних кампаній. Підходить такий формат для такої ніші як, наприклад, beauty послуги, оскільки потенційному клієнту дуже важливо вивчити інформацію про студію, її репутацію/відгуки, переглянути роботи, вивчити перелік послуг та ціни; У випадку з метою “Повідомлення”, ми перенаправляємо користувача відразу до менеджера, який вже й надаватиме всю необхідну інформацію, та за належної майстерності закривати продаж. Але як ви розумієте в такому випадку рекламне оголошення має бути максимально інформативним, а часу менеджер витратить більше, ніж у попередньому варіанті, оскільки клієнт приходить тільки з інформацією, яку він в оголошенні отримав. Але при цьому відстежувати технічно ми можемо вже "глибшу" дію, а саме надсилання повідомлень. Підходить такий формат для простих продуктів, де термін прийняття рішень максимально короткий, а ціна невисока. Наприклад: одяг, продукти харчування тощо; Коли ведемо на лід-форму користувачеві потрібно залишити свої контакти знову ж таки, лише вивчивши інформацію в рекламному оголошенні. Відстежувати ми можемо відповідно до відправки такої форми. Часто ліди з такого типу реклами можуть бути низької якості, але при правильному налаштуванні лід-форму також можна використовувати. Підходить для проектів, де дуже важлива індивідуальна консультація, де немає фіксованої ціни, наприклад, ремонт під ключ. Ось кілька рекомендацій від нас для успішного просування та продажу у соц. мережах: Для початку визначте, чи підходить вам в принципі концепція продажів в соц. мережах. Ви повинні бути готові до того, що кожного клієнта менеджеру доведеться обробляти індивідуально. А в багатьох випадках такий варіант категорично не підходить, наприклад, для великого інтернет-магазину; Підготувати майданчик, тобто профілі у FB/Inst. А саме наповнити профілі корисним для користувача, що продає контент; заповнити шапку профілю інформативними тезами, що запам'ятовуються; винести основну інформацію, яка потрібна користувачеві у прийнятті рішення у збережені сторіс: асортимент, ціни, відгуки, умови оплати та доставки; про передплатників теж варто забувати, їх можна набрати або органічно, або з допомогою тієї ж реклами; Підготувати скрипти продажу, а також найняти/навчити менеджерів, які взаємодіятимуть із клієнтами; Підготувати графічні та відеоматеріали для рекламних оголошень; Використовувати різноманітні акції для просування товарів/послуг; Що стосується безпосередньо настроювання та оптимізації таких рекламних кампаній, то спочатку потрібно вибрати відповідну мету РК, створити максимально інформативні оголошення, а також налагодити систему аналітики та отримання зворотного зв'язку за результатами. Тематика – продуктовий FMCG (товари широкого попиту) Географія - Україна Інструменти - Facebook/Instagram Для цього проекту як майданчик для просування та продажу були обрані Facebook/Instagram, оскільки повноцінного сайту компанія не мала, а невеликий асортимент продавати в соц. мережах дозволяв. Клієнт підготував зображення, а також кілька роликів із презентацією продукту. Також ми надали рекомендації щодо підготовки сторінок в соц. мережах до запуску рекламних кампаній: як оформити, яку інформацію додати і т.д. Було розроблено рекламну стратегію, яка включала як РК ​​(рекламні кампанії) спрямовані на продаж, так і брендову РК. Рекламна стратегія була побудована за принципом вирви, де ми взаємодіяли з користувачем на різних етапах: знайомство з брендом, заклик до купівлі, ремаркетинг, повторні продажі. Задіяли кампанії з метою “Повідомлення”, а також “Трафік”. Але в основному все ж таки вели користувачів в Instagram Direct/FB Messenger, так як і результативність таких кампаній була вищою, і з аналітикою у них краще. Щодо креативів, то найкраще себе показали оголошення у форматі “Карусель” із зображенням та ціною продуктів. Такий креатив і привертає увагу, і одразу показує продукт, і дає достатньо інформації для швидкої покупки. В результаті за 2 місяці роботи рекламних кампаній було отримано 301 замовлення та розпочато 1614 листування. А як додатковий бонус, кількість передплатників за час роботи рекламних кампаній у Instagram зросла майже у 7 разів (зі 174 до 1186). Нижче статистика щодо компаній, які були запущені за 2 місяці роботи. Як видно, найбільше листування (1001) за найнижчою ціною (1,58 $) принесла РК з вузьким націленням. Такі результати здивували зокрема менеджерів підтримки Facebook, адже зазвичай рекомендується навпаки робити акцент на широкі націлення. Результати порадували як нас, так і клієнта, але все ж таки клієнт зіткнувся з певними труднощами на етапі обробки заявок, а саме неможливістю повної автоматизації спілкування з клієнтами, і як наслідок великі витрати часу на обробку лідів. Тому давайте розглянемо основні переваги та недоліки просування та продажу через соц. мережі. Плюсами у разі роботи із соц. мережами будуть: відносна дешевизна та простота створення/підготовки посадкового майданчика. Більшість бізнесів сторінки в соц. мережах вже має, але навіть якщо і ні, то створити і підготувати до просування сторінку в Instagram буде значно дешевше, простіше і швидше, ніж створити якісний сайт або мобільний додаток; живе спілкування із клієнтом. Менеджер веде клієнта від вітання до отримання зворотного зв'язку після покупки, це дає більше можливостей продати, а також краще вивчити потреби, заперечення клієнта, зібрати відгуки, зробити повторний продаж; часто доводиться чути, що алгоритми Facebook "не люблять", коли користувача виводять з майданчика соцмережі (на сайт, наприклад). Наскільки це актуально сказати складно, але те, що багато даних втрачається і ми не бачимо повну картину при аналітиці, коли користувачі переходять з реклами на сайт, це факт. А ось мінуси можна перерахувати такі: основний недолік, який відзначає бізнес - це значні витрати часу на обробку заявок та неможливість повністю автоматизувати цей процес, як у випадку з сайтом, де є можливість замовити онлайн через "Кошик". На певному етапі це стає серйозною проблемою; користувачам менш зручно вивчати інформацію у соц. мережах, ніж на сайті або додатку. І як би ми не звикли до замовлень товарів через Instagram, більш звична та зручна структура сайту все ще тримає першість; пункт зі статистикою у нас був у плюсах. Але й у недоліках просування через соц. мережі він теж буде, тому що якщо ми ведемо користувачів з реклами в Direct, то остання дія, яку можемо зафіксувати - це буде відправка повідомлення, а ось чи купив користувач, ми в рекламному кабінеті вже не побачимо. Висновок: Як бачите у продажах у соц. мереж є як плюси, так і мінуси, але головне що потрібно винести з цього кейсу, що продажі в соц. мережах - це дуже добрий варіант для початку просування бізнесу, щоб вивчити свого клієнта, при цьому з відносно мінімальними вкладеннями. Але якщо ви хочете розвитку для своєї справи, сайт/додаток це обов'язковий, неминучий і логічний крок.
    Читати повністю
    17.04.2022
  • Де та навіщо використовувати ВІДЕОКОНТЕНТ у рекламі

    Останні кілька років рейтинги трендів у сучасній інтернет-рекламі часто очолює відеоконтент. Давайте розберемося, чи це панацея і чи потрібно всім терміново бігти і замовляти відеоролик для реклами в інтернеті? Раніше ми вже писали про те, як відеокампанія на Youtube принесла 32% конверсій у медичній тематиці. Але відповідні та якісні відеоматеріали були лише однією зі складових досягнення такого результату. Для початку розберемося, де саме, на яких основних майданчиках та в яких саме типах рекламних кампаній ми можемо використовувати відеоролики, як рекламні оголошення. Google Ads: Відеокампанії на YouTube. Із цим все зрозуміло, без відео тут ніяк. Але якщо через КМС-кампанію зайти, то можна і тільки із зображеннями на YouTube показуватися, не багато хто це знає, але сьогодні не про це; КМС-кампанія. Тут звичайно ж можна додати в оголошення відео і воно буде показуватися паралельно із зображенням. Але, на відміну від відеокампанії, додавання цього елемента не є обов'язковим. Та й додати в оголошення виключно відео теж не вийде, графічне зображення має бути обов'язково; У кампанії для додатків також можна додати відео. * Враховуючи наявність зображень у розширеннях пошукових кампаній, можливо, скоро і в пошуковій рекламі можна буде відеоконтент використовувати) Facebook/Instagram. Використовувати рекламні відеоролики в таргетованій рекламі найчастіше досить доречно. Використання відеоматеріалів передбачено за всіх цілей (типів) кампаній, крім того є спеціальна мета “Перегляди відео” для показів відеореклами; І звісно ж TikTok. Ось тільки на відміну від інших популярних соціальних. мереж як матеріали для рекламних оголошень тут можна використовувати виключно відео, що і логічно. Але як, кому і для чого запускати рекламу в TikTok, це вже зовсім інша тема. Також не варто забувати, що ролики можуть бути дуже різними залежно від мети: корпоративні, рекламні, брендові, експлейнери (що пояснюють ролики) і т.д. Залежно від формату виробництва: зняті на камеру, мальовані та ін. Використовувати для реклами в теорії можна всі ці ролики, все ж таки залежить тільки від мети, рекламної стратегії та фантазії маркетолога. Але зупинимося докладніше на рекламних (що продають) роликах. Як зробити його так, щоб він приніс результати: Перший і це головний пункт - довірте виробництво ролика професіоналам. Якщо відео буде готувати досвідчений продакшн, інші моменти будуть автоматично враховані. Погодьтеся, відео власного виробництва може підійде для сторіс в Instagram, але для масштабної (і не тільки) рекламної кампанії потрібно використовувати якісний продуманий до дрібниць відеоконтент; пам'ятайте про мету. Вибирати формат, прописувати сценарій та вбудовувати ролик у рекламну стратегію потрібно виходячи з мети (продати, запам'ятатися, зацікавити тощо); думайте наперед. Враховуючи те, що створення ролика є досить витратним заходом, робіть його максимально гнучким. Тобто під час створення ролика для YouTube-каналу тривалістю 20 хв. пам'ятайте, що за кілька місяців чи років його можна вкоротити до 1 хв., обрізати під квадрат і використовувати для таргетованої реклами; створюйте відразу кілька варіантів, при цьому не однотипних. Який би продуманий не був ролик, процес А/Б-тестування ніхто не скасовував; творчий креатив у відеоконтенті має бути, але має бути доречним. Тут важливо не закреативити так, щоб не було зрозуміло, що й навіщо рекламуємо, тобто знову ж таки “пам'ятаємо про вихідну мету”; не забуваємо про те, що будь-який контент (а особливо реклама) перегортається дуже швидко, тому, що ви продаєте і чому потрібно купити саме у вас, потрібно донести на початку ролика. Також розберемо плюси та мінуси відеооголошень у порівнянні зі старими добрими зображеннями: + Почнемо з плюсів. З відеорекламою набагато більше можливостей донести потрібну інформацію, тобто набагато більше можна вмістити в напівхвилинний ролик, ніж статичне зображення, можна краще розкрити суть продукту або послуги. Також у ролику більше простору для творчості. Грамотно зроблений ролик приковує погляд користувача, він частіше помітніший. А також саме відео може залишитись у пам'яті надовго. Всі ж таки пам'ятають парочку телевізійних рекламних роликів з дитинства?)) - Звичайно ж відео вимагає набагато більше вкладення коштів та часу, ніж зображення. Більше того, найчастіше у вартість послуг інтернет-маркетолога входить створення графічних креативів для реклами, а ось для створення роликів вже потрібно буде виділяти додаткові кошти. І якщо ви думали, що замовили ролик і все, ваша участь закінчилася, то ні, найчастіше створення ролика – це спільний і нешвидкий процес. Також, у порівнянні із зображенням, висока ймовірність, що основний посил користувач просто не дочекається і перегорне відео ще до того, як у ролику з'явиться значуща інформація. Ну і нарешті на реальних прикладах з нашої практики розберемо як ефективно використовувати відеоконтент, і чому в якихось випадках він спрацьовує на рівні і навіть краще ніж зображення, а в якихось ні. Кейс 1 Тематика - Медицина Географія - Україна Інструменти - Google Ads Так, цей приклад ми вже показували, але тут добре видно, коли відеокампанія спрацьовує з метою продажу.     Окрім відеокампанії у проекті працюють також пошукові та КМС-кампанії. Вартість конверсій з відеокампанії всього на 9% більше, ніж у середньому по обліковому запису - це відмінний результат! І при цьому цей тип РК приніс 32% загальної кількості конверсій за рік. Тобто, якби в цьому проекті використовувалася виключно пошукова реклама, то клієнт не отримав би як мінімум 32% заявок. Кейс 2 Тематика - продуктовий FMCG (товари широкого вжитку) Географія - Київ Інструменти - Facebook/Instagram Для цього проекту ми мали досить якісний відеоконтент, який ми з радістю використовували. І ось перший приклад, кампанія на холодну аудиторію, тобто це перший дотик із користувачами. Результат в наявності, відеокреатив явно поступається зображенням.     У другому випадку ціна за результат (за почате листування) з відеооголошень - приблизно на рівні із зображеннями.     Чому ж у першому кейсі відеокампанія так добре спрацювала. Сама послуга є досить складною, її потрібно пояснювати, відео для цього добре підходить. Також формат оголошень на Youtube, який ми використовували, забезпечує перегляд перших секунд відео, відповідно, була можливість привернути увагу аудиторії. У випадку з другим кейсом все також логічно - коли ми таргетувалися на холодну аудиторію, то за допомогою зображення ми доносили основну інформацію з одного погляду на креатив, а ось відео швидше за все перегорталося і не чіпляло погляд. Але коли ми відео показували вже тим, хто був знайомий з брендом і бачив оголошення раніше, вони вже розуміли про що буде відеоролик і зацікавленість була вищою! Які висновки можна зробити? Відеоконтент у сучасній рекламі важливий, він обов'язково має бути! Його можна і потрібно використовувати, з різними цілями – і охоплення, і конверсії, і брендинг. Тільки завжди, повторюся, завжди потрібно думати, чи підходить відеореклама в тому чи іншому випадку, продумувати рекламну стратегію під кожен проект і... звичайно проводити систематично А/Б-тестування та аналіз результатів – і тоді рентабельне щастя практично у вас у кишені! Всім конверсій! :)
    Читати повністю
    11.01.2022
1 2 3 4 … 7
Логотип компании

Послуги

  • Реклама в Google
  • Реклама в Facebook
  • Реклама в YouTube
  • Google Shopping
  • Аудит акаунтів
Google партнёр

Навігація по сайту

  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Вакансії
  • Контакти

Контакти

Україна м. Київ, ул. Кирилівська, 69в, оф. 620
(098)-692-06-91
info@webmarketing.ua

Зв'яжіться з нами!

Заповніть форму, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Вашу заявку успішно надіслано!
Google партнёр