Заявка на зворотній дзвінок

Залиште контактний номер телефону – і ми передзвонимо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Давайте обговоримо ідеї щодо просування вашого бізнесу!

Залиште заявку, і ми оперативно зв'яжемося з вами.

* Заповнюючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Вашу заявку успішно надіслано!

Отримати презентацію

Вашу заявку успішно надіслано!
  • Укр
  • Рус
  • Eng
Иконка телефона
  • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
замовити дзвінок
Заповнити бриф
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • (098)-692-06-91
Хочете обговорити проект?
Блог
Google партнер 15 років
Головна Блог Наші кейси (6-я страница)
  • Усі
  • Бізнес в інтернеті
  • Часті питання
  • Новини інтернет-маркетингу
  • Наші кейси
  • Про рекламу в інтернеті
  • Кейс у B2B: -60% вартості ліда за 30 днів!

    Вибір ефективного каналу просування – один із основних пунктів маркетингової стратегії компанії. Для одного з наших клієнтів ми використовуємо досить популярне поєднання – рекламу в Google Ads та Facebook. Але унікальний цей кейс тим, що продукт нашого клієнта (CRM для турагентств - "Мої Туристи", сегмент - В2В) розрахований для досить вузької аудиторії. Зараз успішно працюють обидва канали просування, але спочатку не все було так гладко. Facebook стабільно відставав у показниках, порівняно з рекламою у Google. Ми були на межі відмови від цього рекламного каналу. PPC-фахівець, який вів цей проект, усіма силами намагався “витягти” Facebook: тестував креативи, оптимізував кампанії, гурти та плейсменти. Дружна команда нашої агенції прийшла на допомогу! Ми влаштували мозковий штурм, збирали ідеї. З огляду на специфіку бізнесу у фінал вийшла стратегія звуження аудиторії. Такий хід був досить ризикованим, враховуючи рекомендації Facebook сильно не звужувати націлення та давати можливість алгоритмам системи самим знаходити аудиторію. Ми запросили дод. статистику у клієнта + виходячи з наявної статистики глибше вивчили тих відвідувачів, які здійснювали цільові дії на сайті, тобто конвертувалися та “намалювали” більш точний портрет цільового користувача. Далі створили сегментовані рекламні кампанії з вузько налаштованим орієнтуванням, суворо(!) дотримуючись портрета користувача. Запустили кампанії і в результаті вже за місяць кількість конверсій зросла у рази, а вартість конверсії вдалося знизити на... 60%! Висновок: немає єдино вірних рішень у маркетингу і рекламі, все вирішує тестування – припускаємо, пробуємо, оцінюємо результат. Завжди корисно критично подивитися на рекламну стратегію та спробувати знайти альтернативні варіанти. У нашому випадку стратегія спрацювала: реклама у Facebook стала приносити результат нарівні з рештою рекламних каналів, і нам не довелося від нього відмовлятися. Ура! Реклама сегменту B2B у Facebook має право на життя. Бажаємо і Вам стабільних конверсій за вигідною ціною! :)  
    Читати повністю
    30.07.2020
  • +16,5% заявок для клієнта за допомогою реклами у Viber через Google Ads

    Про що: кейс, як за допомогою реклами Google Ads у Viber, ми збільшили зростання заявок для нашого клієнта (медичні послуги) на 16,5%. Часто фахівці з контекстної реклами, як вогню, бояться показів у мобільних додатках. У цьому є велике раціональне зерно: при показах у mobile apps існує велика ймовірність випадкових кліків користувачами по оголошеннях. Тобто гроші йдуть, а результату жодного. Тому часто під час налаштування кампанії в контекстно-медійній мережі Google мобільні програми (у тому числі й месенджери) відразу виключаються зі списку майданчиків для показів оголошень. При запуску реклами в мобільних додатках дуже важливим буде оперативний і систематичний аналіз результатів на предмет випадкових кліків користувачів за такою рекламою. При виявленні такої проблеми важливо вносити відповідні корективи до кампанії, щоб уникнути втрат рекламного бюджету! Нещодавно користувачі месенджера Viber помітили рекламу від Google у списку чатів. І ми подумали - чи не скористатися новою можливістю і чи не протестувати покази реклами в Viber? Адже вже котрий рік Viber залишається найпопулярнішим месенджером в Україні. Данні за 2019 год. Джерело – Kantar TNS, Statista.   Налаштування реклами у Viber через Google Ads Рішення: протестувати вайбер у кампанії з просування медичних послуг, де вік цільової аудиторії – переважно користувачі віком від 50 років. Канал реклами: контекстно-медійна мережа Google (майданчик – месенджер Viber). Мета кампанії: отримання максимуму конверсій за виділений бюджет. Питання про вдосконалення кампанії стоїть завжди, оскільки наша мета – забезпечити регулярний потік заявок замовнику. У зв'язку з цим доводиться регулярно пробувати нові стратегії, націлення, аудиторії, проводити А/В-тести. Налаштування: щоб побачити, чи здатна конвертувати реклама, розміщена в Viber, ми в існуючій рекламній кампанії створили нову групу оголошень з націленням на регіон "Київ, Київська область", вікова категорія - "старше 55 років" та додали категорію "невідомо", так як там також є частина нашої цільової вікової аудиторії. Ну і майданчиком показів вибрали місце розміщення Mobile App: Viber Messenger:   Особливості: оголошення на сторінці чатів дуже мізерне – складається лише із заголовка та опису, який найчастіше обривається. Тому потрібно максимально стиснути повідомлення:   Що вийшло? За 2 місяці роботи група "55+, додатки" принесла 16,5% конверсій від загальної кількості. Ціна конверсії (560,28 грн.) виявилася практично рівна середній вартості конверсій за цією кампанією (543,38 грн).     Висновки: реклама у месенджерах може приносити конверсії/заявки; реклама в Viber здатна дати 5-20% конверсій загального обсягу конверсій від рекламної кампанії протягом місяця; завжди думайте, де "живе" ваша цільова аудиторія. Чим краще ви розіб'єте її на сегменти, тим більш точно зможете визначити кращі канали та інструменти реклами, а значить підняти продажі. У нашому випадку, якби ми не відкрили дану зону (Viber рекламу в списку чатів), то, очевидно, деякий час приносили б менше конверсій (заявок) клієнту. Що цікаво- в рекламі завжди є місце для зростання, треба тільки думати і не лінуватися працювати ;)  
    Читати повністю
    17.02.2020
  • Як ми знизили ціну заявки на послугу вартістю понад 800 у.о. за допомогою реклами на Fb/Insta

    Визначення відповідних рекламних майданчиків для просування – важливий етап при розбудові рекламної стратегії. Варіантів може бути безліч, залежно від сегментів споживачів, категорії товарів чи послуг, ціни та вартості. Якщо говорити про діджитал-канали, то тут велику популярність у маркетологів і власників бізнесу користується, зокрема, таргетована реклама в Facebook/Instagram. Instagram – чудовий майданчик для e-commerce, чия цільова аудиторія – покоління Y та Z. Facebook традиційно вважається місцем, де можна охопити аудиторію ширшого соціального та вікового спектру. Причини неефективної реклами у Facebook Найважливіше, що слід пам'ятати: соцмережі спочатку створювалися для спілкування. Тут реклама викликає набагато більше відторгнення, ніж на інших майданчиках, тому що зазіхає на особистий простір людини, хай і у віртуальному світі. Тисячі рекламодавців армією виходять на багатомільйонну аудиторію, вважаючи, що з легкістю зірвуть куш, адже ось вони – натовпи потрібної цільової аудиторії! Але пам'ятайте, що не тільки ви хочете "придбати" цю аудиторію. Насправді часто виходить, що рекламодавець залишається з випотрошеним гаманцем та розчаруванням. Причинами такого результату можуть бути: нерозуміння, як відбувається закупівля аудиторії для показів реклами; неправильно обрана стратегія (тип кампанії); невідповідність бюджету меті кампанії та аудиторії; сліпа віра Facebook, який говорить: "Просто тисни "Boost", і все вийде!"     Якщо ви вже встигли розчаруватися в таргетованій рекламі або ще тільки думаєте, чи варто чи ні, ми з відповідальністю запевняємо: Варто пробувати! Але тільки успіх залежатиме від того, наскільки професійно буде побудовано рекламу в соцмережах. Щоб не бути голослівним, поділимося з вами невеликим кейсом. Нижче ми розповімо, що ми отримали після запуску таргетованої реклами у фейсбук послуги вартістю понад 20 000 грн. Кейс: "Як ми почали продавати послуги вартістю 800 у.е. в Fb/Insta і зменшили при цьому вартість конверсії на 32%" Вхідні дані: Клієнт: хірургічні послуги (медицина) KPI: конверсії (прямі дзвінки, замовлення зворотного дзвінка, запис на прийом) Ціль: максимум конверсій при виділеному бюджеті Гео: Україна Середня вартість послуги, що просувається: 20 000 грн. Передісторія: Наше агентство веде для даного клієнта контекстну рекламу в Google вже більше року (кампанії у Пошуку, Контекстно-медійній мережі та YouTube). На запуск таргету клієнт довгий час не погоджувався, тому що вважав, що соцмережі не зможуть принести гарного результату, як, наприклад, ведення контекстної реклами. Але провести тестування все ж таки зважилися. Результати перед стартом теста За період з травня по вересень 2019 року мали такі показники рекламних кампаній Google:  Середня кіл-сть конверсій/міс.  30  Вартість конверсії  952 грн.  Коефіцієнт конверсії  0,28%   У жовтні вирішили запустити у тестовому режимі рекламу у соцмережах. Ми вибрали Facebook/Instagram без розбивки кампанії на 2 ці майданчики. У даному випадку для нас було важливо задати два параметри алгоритму рекламної системи: "сказати", що ми хочемо отримувати конверсії (обмеження за бажаною ціною конверсії не задавали). відібрати цільову аудиторію (оскільки бюджет все-таки обмежений). Решту роботи – пошук аудиторії та закупівлю показів їй нашої реклами – ми доручили алгоритму Фейсбук. Варто зазначити, що кампанія, націлена на отримання конверсій, приноситиме результат тільки при коректно налаштованих цілях на сайті (конверсіях), а також при встановленому пікселі Facebook. Далі ми підготували кілька варіантів об'яв для кожної групи та викотили кампанію на навчання. За підсумками першого тестового періоду отримали: Всього конверсій - 6 Вартість конверсії - 1037 грн Коефіцієнт конверсії - 0,4% У листопаді провели першу оптимізацію кампаній та продовжили спостерігати. За підсумками листопада отримали:  Всього конверсій 14  Вартість конверсії 645 грн.  Коефіцієнт конверсії 0,41% До того ж було отримано 8 асоційованих конверсій. У підсумку кампанія Facebook показала відмінний результат, а інвестування в рекламу, що таргетує, виправдало себе. Залишається лише справа за малим – масштабуватися, додаючи бюджет, ретельно аналізувати результати та проводити оптимізацію. ;) Це лише один приклад із безлічі успішних кейсів. Запевняємо вас, що реклама, що таргетується, може бути ефективною!
    Читати повністю
    07.02.2020
  • Як отримати більше від реклами, або що можуть А/Б-тести?

    Кейс буде короткий, але цікавий та наочний. Ви побачите, що таке А/Б-тестування (спліт-тестування) у контекстній рекламі на зрозумілому прикладі, а також, який результат це тестування може дати. Як казав Гагарін – Поїхали! ;) Кейс «А/В-тести у контекстній рекламі» Маємо в обліковому записі пошукову рекламну кампанію. Як завжди, наше головне завдання – залучити на сайт багато конверсій (продажів) та витратити при цьому мінімум грошей. Способів – мільйон, але в даному випадку ми протестуємо дві різні стратегії призначення ставок у Google Ads та подивимося, яка краще спрацює. У вихідній рекламній кампанії використовується стратегія ручного керування ставками із оптимізатором ціни за конверсію. Створюємо дубль вихідної РК та в ній налаштовуємо іншу стратегію – цільова ціна за конверсію. Нехай вас не лякають найрозумніші назви цих стратегій – просто дивіться на таблицю та на різницю в цифрах, а опис стратегій можна почитати у довідці Google Ads. Обидві кампанії працюють паралельно – одному користувачеві показується оголошення вихідної РК, іншому – експериментальної. Чекаємо кілька тижнів, поки накопичиться достатня кількість статистики для правильних висновків (пам'ятаємо про репрезентативність статистичної вибірки). Ось що отримуємо: Вихідна РК проти Експериментальної РК: має вище CTR (10,42% проти 9,69%) – це добре! має меншу ціну кліка (1,15 у.о. проти 1,62 у.о.) - це супер! частіше показувалася у Пошуку (% показів 85,13% проти 66,37%) – це також добре! Але при всьому цьому Вихідна РК у порівнянні з Експериментальною РК: витратила 1066 у.о. (експериментальна РК - 835 у.о.) принесла клієнту 27 конверсій (експериментальна – 32 конверсії) ціна конверсії – 39 у.о. (експериментальна – 25 у.о.) То нам «шашечки чи їхати»? Звісно, ​​їхати! ;) Тому застосовуємо стратегію, що тестується, на постійній основі і радіємо, що тепер будемо отримувати на 19% більше продажів і на 22% менше витрачати грошей! Висновки: 1. тестована стратегія спрацювала відчутно краще за початкову; 2. ніколи не покладаємось тільки на непрямі показники! Орієнтуємось на основні показники – макроконверсії (ліди/дзвінки/заявки/продажі); 3. продовжуємо А/Б-тести, скрізь і завжди, на різних рівнях структури рекламного облікового запису! І четвертий висновок, найважливіший: на всі питання відповідати мають цифри, жодної інтуїції! Усім продаж! :)
    Читати повністю
    20.01.2020
  • Як підвищити швидкість завантаження сайту в 1 клік

    Швидкість завантаження сайту – один із найважливіших показників для ранжування у пошукових системах та факторів, що впливають на поведінку користувачів на сайті. Сайти з тривалим завантаженням (понад 3 секунди) програють у позиціях в органічній видачі. Крім того, низька швидкість завантаження цільових (посадкових) сторінок, наприклад, у контекстній рекламі може негативно позначатися на показнику якості, що, у свою чергу, наводить вищу ціну за клік за оголошенням. Якщо звести все до простого пояснення, то такий підхід пошуковиків обґрунтований тим, що системи відбирають сайти, які будуть найбільш корисними користувачам мережі. Ресурси, які швидко завантажуються, викликають більше довіри у користувачів. Навпаки, якщо сторінка вантажиться 6 і більше секунд, частина користувачів просто залишає сайт, отже, знижуються поведінкові показники і коефіцієнт конверсії сайту. Існує безліч сервісів, де можна перевірити швидкість завантаження сайту. Наприклад, PageSpeed ​​Insights від Google, SiteChecker, Pr-cy, Site speed та ін. Практично будь-який із цих інструментів підкаже, на що звернути увагу, щоб покращити показники. Ми хочемо поділитися тим, як підняли швидкість завантаження сайту буквально одним кліком. Деякий час, у зв'язку із завданнями, на нашому сайті / стояло 2 лічильники Яндекс.Метрики. За показниками PageSpeed ​​Insights швидкість завантаження сайту для комп'ютерів була невисокою, а для мобільних пристроїв - і зовсім низькою. Коли в лічильниках Яндекс.Метрики вже не було потреби, ми відключили їх і з цікавості перевірили швидкість завантаження нашого сайту. Те, що ми побачили, було вражаючим! Дивіться самі:     Показник швидкості завантаження сайту на мобільних пристроях та комп'ютерах після видалення одного лічильника Яндекс.Метрики   Показник швидкості завантаження сайту на мобільних пристроях та комп'ютерах після видалення одного лічильника Яндекс.Метрики     Показник швидкості завантаження сайту на комп'ютерах після видалення обох Яндекс.Метрик       Показник швидкості завантаження сайту на мобільних пристроях після видалення обох Яндекс.Метрик   Звідси простий висновок: деякі коди аналітики та інших інструментів можуть уповільнювати роботу сайту, тому не «вішайте» все підряд, а встановлюйте тільки ті, які дійсно потрібні для роботи. Наприклад, у нашому випадку Яндекс.Метрика уповільнювала роботу сайту, оскільки це продукт компанії «Яндекс», діяльність якої в Україні обмежена.
    Читати повністю
    15.11.2019
  • Простий А/В-тест допоміг підвищити продаж клієнту в 2 рази

    У будь-якому бізнесі є зони зростання. Тому важливо безперервно вдосконалювати стратегію розвитку та шукати нові шляхи, які піднімуть продажі. Ми ж, надаючи послуги з контекстної реклами, експериментуємо не лише в рамках Google Ads, але й проводимо для наших клієнтів А/Б тестування сайту, використовуючи інструмент Google Optimize. Для початку трохи розповімо про можливості Google Optimize і чому його варто використовувати. За допомогою даного інструменту можна тестувати: як працюватимуть різні варіанти однієї і тієї ж сторінки. Наприклад, можна створювати варіанти кнопки транзакції (змінити її колір, форму, текст заклику до дії і так далі); як працюватимуть варіанти комбінацій елементів тієї самої сторінки. Наприклад, можна тестувати, яка комбінація з кількох варіантів "Заголовок розділу + картинка" привертає увагу і більше кліків; різні URL-адреси. Корисно, якщо ви хочете дізнатися, яка з ваших сторінок сайту буде конвертувати краще. Також на сьогоднішній день доступна опція персоналізації контенту сайту. Простою мовою, на підставі проведених експериментів, про які ми розповіли вище, різним аудиторіям можна показувати саме такі елементи сайту, на які ця аудиторія краще реагує. Перейдемо до практики. Покажемо вам приклад, як наша агенція за допомогою А/Б-експерименту Google Optimize допомогла одному з клієнтів підвищити конверсійність його сайту вдвічі, що прямо пропорційно говорить про підвищення прибутку вдвічі. Вхідні дані Галузь бізнесу: доставка товарів із США. Тип експерименту: А/B тестування елементів сторінки. Мета експерименту: перевірити, чи підвищиться коефіцієнт конверсій з додаванням кнопки «Зареєструватися та розпочати покупки» у видиму область екрана (без скролінгу сторінки вниз). Тривалість експерименту: 27 днів. Особливості налаштувань експерименту: розподіл трафіку – 50%/50% (тобто половина користувачів бачила сайт у його вихідному варіанті, інша половина – варіант із доданим елементом: кнопкою). За конверсію прийнято: реєстрацію користувача на сайті. Спочатку можливість зареєструватися, щоб розпочати покупки, була лише в меню сайту. Ось, як виглядала шапка сайту у вихідному варіанті:   А це експериментальний варіант, з доданою кнопкою  «Зареєструватися та розпочати покупки»: Суть експерименту досить проста. Протягом 27 днів система показувала ці два варіанти головної сторінки сайту, рівномірно розподіляючи покази відвідувачам і збираючи статистику, в якому випадку відбувається більша кількість конверсій. За час дії тесту сайт відвідало 19646 користувачів. Найцікавіша частина – отримання результатів експерименту. Ось що ми побачили в нашому випадку: Данні з Google Optimize Сіра пунктирна лінія показує рівень коефіцієнта конверсії вихідного варіанту сайту. Суцільна зелена лінія показує рівень коефіцієнта конверсії для експериментального варіанту. Данні з Google Analytics 1 – графік із відображенням коефіцієнта конверсії до експерименту (1,1%) 2 – графік із відображенням коефіцієнта конверсії під час експерименту (1,5) 3 – графік із відображенням коефіцієнта конверсії після закінчення експерименту. Кнопку «Зареєструватися та розпочати покупки» ще не відмалювали. 4 – графік із відображенням коефіцієнта конверсії після встановлення кнопки на сайт на постійній основі. Коефіцієнт конверсії становить 2,5%, що більш ніж у рази вище, ніж у вихідному варіанті сайту.   Підсумки: система віддала експериментальному варіанту 100% переваги. У цьому передбачається поліпшення цільового показника (коефіцієнт конверсії) на 121%. Як бачимо, за допомогою доступних інструментів можна досягати більших результатів. У наведеному прикладі додавання всього лише одного елемента до вдалого місця на сайті призвело до збільшення продажів, а значить, і прибутку. Якщо у вас залишилися питання щодо даного кейсу або ви хочете поекспериментувати зі своїм сайтом, сміливо пишіть нам - будемо раді допомогти!  
    Читати повністю
    06.07.2019
1 … 5 6 7
Логотип компании

Послуги

  • Реклама в Google
  • Реклама в Facebook
  • Реклама в YouTube
  • Google Shopping
  • Аудит акаунтів
Google партнёр

Навігація по сайту

  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Вакансії
  • Контакти

Контакти

Україна м. Київ, ул. Кирилівська, 69в, оф. 620
(098)-692-06-91
info@webmarketing.ua

Зв'яжіться з нами!

Заповніть форму, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Вашу заявку успішно надіслано!
Google партнёр