Як підвищити швидкість завантаження сайту в 1 клік

Час читання: 2 хвилин

Швидкість завантаження сайту – один із найважливіших показників для ранжування у пошукових системах та факторів, що впливають на поведінку користувачів на сайті.

Сайти з тривалим завантаженням (понад 3 секунди) програють у позиціях в органічній видачі. Крім того, низька швидкість завантаження цільових (посадкових) сторінок, наприклад, у контекстній рекламі може негативно позначатися на показнику якості, що, у свою чергу, наводить вищу ціну за клік за оголошенням.

Якщо звести все до простого пояснення, то такий підхід пошуковиків обґрунтований тим, що системи відбирають сайти, які будуть найбільш корисними користувачам мережі.

Ресурси, які швидко завантажуються, викликають більше довіри у користувачів.

Навпаки, якщо сторінка вантажиться 6 і більше секунд, частина користувачів просто залишає сайт, отже, знижуються поведінкові показники і коефіцієнт конверсії сайту.

Існує безліч сервісів, де можна перевірити швидкість завантаження сайту. Наприклад, PageSpeed ​​Insights від Google, SiteChecker, Pr-cy, Site speed та ін.

Практично будь-який із цих інструментів підкаже, на що звернути увагу, щоб покращити показники. Ми хочемо поділитися тим, як підняли швидкість завантаження сайту буквально одним кліком.

Деякий час, у зв’язку із завданнями, на нашому сайті / стояло 2 лічильники Яндекс.Метрики. За показниками PageSpeed ​​Insights швидкість завантаження сайту для комп’ютерів була невисокою, а для мобільних пристроїв – і зовсім низькою.

Коли в лічильниках Яндекс.Метрики вже не було потреби, ми відключили їх і з цікавості перевірили швидкість завантаження нашого сайту. Те, що ми побачили, було вражаючим! Дивіться самі:

 

Две ЯМ на сайте и скорость загрузки сайта до удаления Я Метрики

 

Показник швидкості завантаження сайту на мобільних пристроях та комп’ютерах після видалення одного лічильника Яндекс.Метрики

Удалили одну ЯМ - скорость загрузки сайта после удаления Метрики

 

Показник швидкості завантаження сайту на мобільних пристроях та комп’ютерах після видалення одного лічильника Яндекс.Метрики

 

Удалили обе ЯМ с сайта

 

Показник швидкості завантаження сайту на комп’ютерах після видалення обох Яндекс.Метрик

 

Удалили обе ЯМ с сайта - скорость на мобильных

 

 

Показник швидкості завантаження сайту на мобільних пристроях після видалення обох Яндекс.Метрик

 

Звідси простий висновок: деякі коди аналітики та інших інструментів можуть уповільнювати роботу сайту, тому не «вішайте» все підряд, а встановлюйте тільки ті, які дійсно потрібні для роботи. Наприклад, у нашому випадку Яндекс.Метрика уповільнювала роботу сайту, оскільки це продукт компанії «Яндекс», діяльність якої в Україні обмежена.


Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Читайте також:

  • Популярні помилки бізнесу в оцінці цифрової реклами

    Чому бізнес часто неправильно оцінює результати digital-реклами

    і як уникнути фатальних помилок у прийнятті рішень.

    Сьогоднішній кейс присвячений одній із найпопулярніших і водночас найбільш критичних помилок, які бізнеси допускають під час аналізу і оцінки ефективності цифрової реклами. Мало просто регулярно переглядати метрики. Важливо ще й правильно інтерпретувати те, що ви бачите, інакше навіть найкраща рекламна кампанія може виглядати так, ніби вона “зламалась”…

  • Кейс для тих, хто хоче більше прибутку з сайту

    Як ми оживили сайт і підняли конверсію сайту в 1,5 рази: кейс для тих, хто хоче більше прибутку

    Сьогодні ділимося кейсом, який доводить: хороший сайт — це не гарна картинка, а справжній двигун продажів. Розповімо, як ми допомогли бізнесу з виготовлення гранітних виробів вибратися з ями падаючих замовлень і збільшити конверсію в півтора рази. Готові до історії з хепі-ендом? Поїхали!

  • Навчання алгоритмів Google Ads: варто дати системі час

    Навчання алгоритмів у Google Рекламі

    Сьогоднішній кейс — про те, як працює навчання алгоритмів у Google Рекламі і чому не варто панікувати в перші дні після запуску кампаній. Особливо, якщо мова про Performance Max — тип кампаній, що працює на базі штучного інтелекту.
  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати? Частина-2

    Чи варто вимикати рекламу в міжсезоння – досвід найбільшого інтернет-магазину віконних плівок.

    Продовжуємо тему ефективності рекламних кампаній у низький сезон. Це друга частина кейсу інтернет-магазину про рекламу в міжсезоння. Якщо ви ще не знайомі з першою частиною, ознайомитися можна за посиланням – “Частина 1: Чи варто вимикати рекламу в міжсезоння”

  • Алгоритми Google Ads проти Вашого бізнесу

    Цілі бізнесу та алгоритмів Google Ads: реальні кейси

    Коли ви налаштовуєте рекламну кампанію в Google Ads, здається, що система сама хоче зробити її максимально ефективною. Google обіцяє автоматизовані рішення, які оптимізують ваші витрати та збільшують прибуток. Але чи завжди це так на практиці? Давайте розбиратися разом.

  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати?

    Як бути з рекламою, коли сезон завершується, а попит на ваш продукт падає? Вимикати її повністю чи залишити хоча б щось працювати? Відповідь на це питання ми знайшли, співпрацюючи з нашим клієнтом, який продає різні види плівок для вікон і скла: тонуючі, захисні, декоративні та автомобільні.

    Декілька років поспіль у грудні реклама ставала на паузу, повертаючись у роботу ближче до весни. Але одного разу ми вирішили це змінити. Зібрали переконливі аргументи, що може дати реклама в міжсезоння для бізнесу клієнта, і ось до яких результатів це призвело