Контекстна реклама 2022: основні тренди

Час читання: 2 хвилин

Контекстна реклама під час карантинних обмежень стала неймовірно затребуваною та актуальною. І в 2022 році, згідно з прогнозами провідних рекламних агентств, ця тенденція збережеться. Що стосується основних трендів у PPC-маркетингу, на які варто звернути увагу, то вони виглядають так:

  • Тотальна автоматизація 

Процеси автоматизації в контекстній рекламі ще активніше набиратимуть обертів. І це не просто забаганка, а реальний інструмент для досягнення успіху в digital-маркетингу.

Тому варто особливу увагу приділити тестуванню та аналізу оголошень. Це допоможе своєчасно вносити поліпшення в кампанію та визначати найефективніший рекламний формат.

  • Штучний інтелект

Завдяки його розвитку нових технологій стане в рази більше, і цей процес не пройде повз контекстну рекламу. Так, одна із “свіжих” розумних систем дозволяє автоматично назначати ставки на рекламу, і це лише початок. Активне застосування ШІ дозволить підвищувати рентабельність рекламних інвестицій з оплатою за клік.

  • Нові методи збору даних

Питання конфіденційності в інтернеті стає все гострішим з кожним роком. Відмова від підтримки cookie — найближче майбутнє, яке потрібно враховувати вже зараз. Тож настав час замислюватися про інші способи збору даних, щоб не бути захопленим зненацька.

  • Переорієнтація рекламних каналів

Stories та ролики в Інстаграм та ТікТок продовжують набирати популярність, як ефективні рекламні майданчики. Ці соціальні платформи активно зростають та пропонують цікаві можливості для PPC маркетингу. Плюси цього очевидні: що більше майданчиків для реклами, то більше шансів на успішну кампанію.

  • Акцент на відеорекламу

Популярність відео як ефективного інструменту продажів неймовірно зросла за останній рік. Ролики збирають все більше кліків, і така тенденція зберігатиметься наступного року. Плюс додасться віртуальна реальність, що всіх приваблює.

  • Оптимізація під мобільні гаджети

Смартфони дедалі активніше витісняють ПК у плані інтернет-серфінгу та онлайн-покупок. Адаптація сайтів під маленькі екрани у світлі даних подій навіть не обговорюється. Разом з цим все більше набирає популярності голосовий пошук. Вкрай важливо враховувати ці особливості при плануванні РРС стратегії.

  • Тандем з SEO

РРС та SEO можна і потрібно синхронізувати. Разом ці два інструменти працюють ще краще та результативніше. Застосовуючи новий принцип, можна створити рекламне оголошення, що по-справжньому працює. І це однозначний тренд 2022 року. Висновки

Знаючи тенденції РРС, можна не лише випередити конкурентів, а й охопити максимальну кількість аудиторії, а отже, отримати максимальну вигоду від рекламної кампанії.

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Читайте також:

  • Чи варто довіряти автоматизованим кампаніям Google?

    Автоматизація в рекламі сьогодні стала одним із ключових трендів діджитал-маркетингу. Google активно просуває свої “розумні” інструменти: Smart Campaigns, Performance Max, автоматичне призначення ставок та оптимізацію аудиторій. Але чи справді варто покладатися на алгоритми повністю?

  • Як аналізувати ефективність реклами, якщо трафік падає

    Падіння трафіку — не завжди вирок для рекламної кампанії. Це сигнал, який варто правильно інтерпретувати. Адже менше кліків не обов’язково означає менше конверсій, а іноді й навпаки. У цій статті розберемо, як грамотно оцінювати ефективність реклами, коли цифри в аналітиці вже не тішать.

  • Performance Max у 2025 році

    Performance Max у 2025 році: як вичавити максимум із кампаній Google Ads

    Performance Max (PMax) задумувався як універсальний швейцарський ніж у світі Google Ads: один інструмент, а робить усе. У 2025 році ці кампанії стали ще розумнішими, але й нажаль сильно примхливішими. Якщо ти хочеш, щоб PMax приносив конверсії, а не головний біль, треба знати, як із ним дружити. Давай розберемося, що змінилося, як налаштувати кампанію і які підводні камені очікують на PPC-шника.

  • Новинки Google-реклами у 2025 році: що вже є і що ще попереду

    Google Ads у 2025 році — це як космічний корабель: швидкий, розумний і постійно оновлюється. Щороку Google викатує нові фішки, які роблять рекламу ще ефективнішою, а маркетологів — трішки щасливішими (або трішки більш заклопотаними). Давай розберемося, що нового з’явилося в Google-рекламі цього року, і заглянемо в кришталеву кулю, щоб дізнатися, що нас чекає найближчим часом. Поїхали!

  • Використання штучного інтелекту в контекстній рекламі: можливості та перспективи

    Штучний інтелект (ШІ) стрімко змінює сучасний цифровий маркетинг, зокрема контекстну рекламу. Завдяки передовим алгоритмам машинного навчання компанії можуть більш ефективно аналізувати поведінку користувачів і підбирати релевантні рекламні оголошення. У цій статті розглянемо, як саме ШІ впливає на контекстну рекламу, які можливості він відкриває та які перспективи чекають на цю сферу в майбутньому.

  • Використання геотаргетингу в контекстній рекламі

    Геотаргетинг є важливим інструментом у контекстній рекламі, який дозволяє показувати оголошення користувачам залежно від їхнього місця розташування. Це дає змогу бізнесам ефективніше залучати цільову аудиторію та зменшувати витрати на рекламу.