Заявка на зворотній дзвінок

Залиште контактний номер телефону – і ми передзвонимо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Давайте обговоримо ідеї щодо просування вашого бізнесу!

Залиште заявку, і ми оперативно зв'яжемося з вами.

* Заповнюючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Вашу заявку успішно надіслано!

Отримати презентацію

Вашу заявку успішно надіслано!
  • Укр
  • Рус
  • Eng
Иконка телефона
  • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
замовити дзвінок
Заповнити бриф
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • (098)-692-06-91
Хочете обговорити проект?
Блог
Google партнер 15 років
Головна Блог Про рекламу в інтернеті (5-я страница)
  • Усі
  • Бізнес в інтернеті
  • Часті питання
  • Новини інтернет-маркетингу
  • Наші кейси
  • Про рекламу в інтернеті
  • Етапи запуску рекламної кампанії на сайт та її оптимізація

    Ви вирішили замовити контекстну рекламу та вибрали маркетингове агентство. Як відбувається підготовка реклами до запуску? Чому це іноді займає дні та навіть тижні? Розповідаємо про етапи налаштування рекламної кампанії в Google, яких дотримуються спеціалісти агенції «Web-Marketing». 1. Визначення цілей та постановка задач Спільно із клієнтом обговорюємо, що очікується отримати від реклами (наприклад, підвищення продажів із сайту). Далі визначаємо критерії, за якими ми аналізуватимемо відвідувачів сайту (KPIs). Найчастіше критеріями є цінні для бізнесу дії, які можуть виконувати користувачі через сайт: запит передзвону, оформлення заявки, дзвінок, додавання товару в кошик, підписка на новини і т.д. Такі дії називаються конверсіями. Рекомендуємо до читання: «Говоримо однією мовою: базові терміни, які варто знати замовнику» 2. Аналіз галузі та конкурентів Щоб краще визначити цільову аудиторію нового проекту та вибрати відповідні канали впливу на неї, фахівець із контекстної реклами має зрозуміти специфіку бізнес-моделі та ніші. Насиченість ринку, принципи ціноутворення, яку і де рекламу ведуть конкуренти нашого клієнта – все це допоможе більш усвідомлено налаштовувати та оптимізувати кампанію, а також готувати оголошення, які вигідно виділяться на полотні пошукової видачі. 3. Аналіз сайту клієнта, заповнення форми із зауваженнями та рекомендаціями щодо доопрацювання сайту За великим рахунком завдання спеціалістів з реклами – залучати цільових користувачів на сайт. Далі – справа за сайтом. А він має продавати! Від того, чи зручний сайт відвідувачу, чи є елементи, що продають, і тригери, чи коректно функціонують форми для звернень, коллбеки, залежить величезна частка продажів. Тому на даному етапі PPC-фахівець вивчає сайт клієнта та надає базовий аудит із рекомендаціями, які правки необхідно внести, щоб покращити конверсійність ресурсу..     4. Аналіз попередніх РК, статистики за минулі періоди Якщо раніше контекстна реклама за проектом вже велася, то доступ до наявної статистики допоможе налаштувати якісніший обліковий запис. Спираючись на дані про попередні кампанії, можна більш точно налаштувати націлення, врахувати помилки і, як наслідок, скоротити витрати на тестовому періоді. 5. Погодження бюджетів та вхідних налаштувань для РК Після аналізу всіх даних фахівець складає портрет цільової аудиторії, визначає географію показів, необхідний бюджет для охоплення цільової аудиторії та приблизну кількість цілей, які будуть досягнуті при заданому бюджеті. Первинні налаштування та бюджет відправляються на узгодження та оплату клієнту. 6. Розробка стратегії та медіаплану Маючи в своєму розпорядженні виділений бюджет, співробітник може більш конкретно планувати, на які джерела його спрямовувати, щоб досягти бажаних результатів. Складається план запуску та ведення кампаній (дати, цілі, націлення, інформаційне посилання, вирви ремаркетингу і т.д.). 7. Налаштування аналітики та рекламних акаунтів Технічна частина з оформлення облікових записів Google Analytics та Google Ads. Щоб збирати про відвідувачів сайту інформацію, фахівець встановлює тег аналітики за допомогою інструмента Google Tag Manager або програміст розміщує його безпосередньо в коді сайту. Далі налаштовуються необхідні уявлення, фільтри, групи каналів, відстеження цілей (конверсій), настроювання аудиторій для ремаркетингу. Важливий етап – налаштування імпорту витрат із різних джерел (якщо вони є у стратегії). Дані про витрати, зібрані в одному місці, украй необхідні, адже так можна буде будувати аналітичні звіти та порівнювати ефективність різних джерел. Також обов'язково синхронізуються акаунти Google Ads та Google Analytics: імпортуються конверсії та аудиторії. 8. Розробка структури акаунтів Які товари/послуги просувати? Як їх шукають користувачі мережі? Як багато конкурентів рекламують подібні товари в контекстній рекламі? Де живуть і якими мовами говорять потенційні клієнти? – Відповіді вже є у стратегії просування, але ці питання є важливими і для визначення структури рекламних акаунтів. Структура акаунту – це кістяк, від якого залежатиме ефективність реклами та зручність роботи спеціаліста. 9. Налаштування рекламних кампаній Один із найбільш витратних за часом етапів. Налаштування пошукових кампаній включає: підбір семантики (ключових фраз); угруповання семантики; підбір списку мінус-слів; оформлення оголошень; оформлення розширень до оголошень (структурованих описів, додаткових посилань, уточнень та ін.); створення автоматичних правил; загальні налаштування (стратегія призначення ставок, геотаргетинг, мови, ротація оголошень тощо). Налаштування кампаній у Контекстно-Медійній мережі (КММ) передбачає створення безлічі націлень та медійних оголошень для показів найбільш релевантного контенту цільової аудиторії. На цьому етапі також налаштовуються кампанії з ремаркетингом. 10. Запуск РК та перевірка коректності відображення трафіку в Аналітиці Після всіх налаштувань та запуску РК PPC-фахівець уважно стежить за тим, як поводиться «новоспечена» реклама. Особливо важливий момент – перевірка коректності надходження даних у системи аналітики. 11. Щоденний моніторинг та корегування РК під поставлені завдання Хоч би як грамотно були зроблені первинні налаштування, нові кампанії вимагають щоденного контролю. Навіть фахівці з багаторічним досвідом знають, що в перші дні після запуску необхідно спостерігати роботу ключових слів, запитів, що надходять, коригувати покази в залежності від конкуренції, напрацьовувати показник якості і т.д. 12. Щоденний/недільний/місячний аналіз результатів та оптимізація Власне, це найважливіший етап у роботі з контекстною рекламою. Не можна налаштувати, запустити та забути про обліковий запис. Точніше, можна, але результат нікого не порадує. Фахівці ніколи не зупиняють процес оптимізації рекламних кампаній. З певною періодичністю (залежно від «молодості» кампанії чи рівня конкуренції), фахівець аналізує поточні результати за допомогою інструментів аналітики і, за необхідності, вносить зміни у роботу кампанії. Саме така планомірна, регулярна оптимізація дозволяє досягати поставлених KPIs.     13. Пошук нових можливостей, потенціалу, зон зростання Якщо з плановою оптимізацією ще можуть справлятися відсотків 20-25% PPC-фахівців на ринку, то тих, хто шукає зони зростання в кампаніях – одиниці. У нашому агентстві для співробітників контекстної реклами пошук шляхів, як масштабувати кампанію, як «вичавлювати» ще найкращі результати – це одне з першочергових завдань після виведення реклами на високу рентабельність. 14. Впровадження нових інструментів Пошук потенціалу РК часто неможливий без підключення нових інструментів. Тому вивчення, тестування та впровадження професійного інструментарію важливе для того, щоб рости в бізнесі. 15. Проведення експериментів Не просто обов'язковий етап, але ще й один із найцікавіших процесів. Проведення А/Б-тестів та експериментів у рекламному кабінеті – це саме те, що говорить про професійний підхід до ведення реклами. 16. Перегляд та коригування рекламної стратегії Через деякий час, на підставі даних, фахівець може дійти рішення, що необхідно внести зміни до стратегії просування. Це можуть бути як точкові корективи (відключення менш результативних кампаній, груп, запуск нових), так і масштабніші зміни (підключення нових рекламних майданчиків, вибудовування нових воронок продажів, розширення географії тощо). 17. Звітність та рекомендації За підсумками місяця за кожним проєктом складається детальний звіт. У нашому агентстві розроблено звітність на основі побажань наших клієнтів. Вона включає докладні відомості про досягнуті цілі, вартість конверсії, витрачені кошти в розрізі кампаній, регіонів, соц-дем параметрів, пристроїв і т.д. Також можливо створити унікальну звітність під клієнта, якщо це буде необхідно. Крім відображення фактичних даних, фахівець додає в звіт список рекомендацій, побажань, ідей для впровадження на сайті або в маркетингову стратегію. Щоб отримати приклад звіту, напишіть нам на пошту info@webmarketing.ua 18. Зворотній зв'язок з клієнтом Після вивчення звіту клієнт, як правило, відповідає на пропозиції спеціаліста і таким чином узгоджується план подальших дій.
    Читати повністю
    22.11.2019
  • Як агентства обманюють клієнтів

    Знаєте, ми тут із хлопцями-колегами подумали: «А чому б не поговорити з вами по душам і не поділитися деякими цікавими фактами?». Ми вирішили розповісти правду про те, як недобросовісні агенції контекстної реклами обманюють своїх клієнтів, за що беруть гроші, як «працюють» із вашими кампаніями насправді. Звичайно, ви відразу можете подумати, що, мовляв, хлопці вирішили себе вигородити, похвалитися, які білі пухнасті. Не станемо лукавити - не без цього :) АЛЕ. Ми пишаємось тим, що працюємо чесно. Це один із основних принципів. Не обов'язково ж мовчати про це? :)   Як агентства обманюють клієнтів Агентств, що надають послуги контекстної та таргетованої реклами в Україні, близько 300 (2019/2020). Конкуренція тут "не на життя, а на смерть". У таких умовах агентствам доводиться вдаватися до різних хитрощів: залучати нібито низькою ціною, давати більшу знижку. Нижче перелік пропозицій-заманух, якими часто «маніпулюють» агентства (позначимо їх збірний образ великою літерою «Г». Від слова «Горе», звичайно :). Ці пропозиції надають справжню ведмежу послугу клієнтам-рекламодавцям, які вирішили замовити контекстну або рекламовану рекламу. Тому зверніть увагу на інформацію нижче. Низькі ціни Як правило, на вартість послуг з налаштування реклами впливають такі фактори, як трудогодини та складність робіт. Чим більше часу та знань потрібно для виконання завдання, тим вища і вартість робіт. Досвідчений, висококваліфікований фахівець на ринку коштує дорого, бо може виконати важке завдання швидко та якісно. Втім, це ви й без нас знаєте. Тож за рахунок чого агентство «Г» встановлює чудово-низьку вартість? Відповідь проста - за рахунок економії на якості та часу. "Г" не стане морочитися над такими пунктами, як: побудова грамотної структури рекламного облікового запису; опрацювання рекламної стратегії; аналіз конкурентів та продукту; аналітика рентабельності (наскрізна аналітика); А/Б-тестування в рекламних кампаніях, не кажучи вже про А/Б-тести елементів сайту клієнта (які, до речі, в рази (!) можуть підняти продаж клієнту); впровадження та тестування нових "фішок" від Гугла/Яндекса/Фейсбука; юзабіліті-аналіз сайту клієнта, рекомендації з сайту, прогнози і т.д. Це перший айсберг, з яким ви зіткнетеся, звернувшись до Г-агентства. «Вода» замість лідів, конверсій та продажів Ймовірно, ви, як людина розважлива і підприємлива, здогадаєтеся, що просто трафік на сайті – це не комільфо для вашого бізнесу. Потрібні продажі, клієнти, прибуток. І тоді ви поставите запитання «Г»: «А як же аналітика? Я хочу бачити, з яких кампаній, за якими ключовими словами, оголошенням приходять ліди на мій сайт, а які сегменти трафіку тільки марно витрачають рекламний бюджет. Я хочу бачити, що працює добре, а що погано. Тут настане епічне мовчання, а потім прозвучить потік банального рекламного сленгу, який не завжди відомий бізнесу, на кшталт «ну, у вас хороший CTR», «ну, тут високий QS ключових слів», «а ось – низький показник відмов» тощо.  – Але ж це бізнесу не треба! Де конверсії, Володю, де дзвінки, замовлення!? – обурюється клієнт. - Все буде, потрібен час, Іване Івановичу! – годує сніданком «Г», а Іван Іванович з надією оплачує новий виставлений рахунок на послуги. Оптимізація? Супровід? – Ні, не чули Чи знаєте ви, що адекватні агенції навіть не розглядають варіант налаштування рекламних кампаній без їхнього подальшого супроводу? Чому? Без цього не досягти рентабельності! А для них важливим є результат = Задоволений клієнт = Хороший відгук/ Рекомендація від цього клієнта. Налаштувати кампанію, і щоб вона одразу заробила рентабельно, а грошики потекли рікою – це нереально (чудеса бувають, ми віримо:), але точно не тут). Щоб вивести рекламу на прийнятну рентабельність, потрібен час і копітка робота. Потрібно аналізувати, оптимізувати, проробляти стратегію, вибудовувати вирви, шукати, що працює добре, а що погано, все коригувати, підлаштовувати. Щотижня, щомісяця. А це довго, часто складно та й взагалі моторошно. Ну а що наше агентство «Г»? Налаштували, запустили – і щомісяця гроші у повітря. А аналіз та оптимізація – ні, це доля «фанатиків». Щоправда, тільки якщо за окрему оплату! Роботи типу імпорту витрат у Google Analytics, налаштування Tag Manager, створення численних аудиторій під ремаркетинг та вирву, вирішення тех. проблем - це теж все часто за додаткову плату. Бажаєте налаштувати ремаркетинг? Ще й покази в медійній мережі? Будьте ласкаві, це ж окрема послуга, що оплачується за іншим тарифом. - Отримайте, розпишіться. Несподівано вийшло, правда? Налаштування за 1 день. Хм… А за годину зможете? Це історія з жанру «Тяп-ляп – і байки». Ні про яке якісне налаштування реклами не може йтися, якщо вона виконується поспіхом. Плюс тут підключаються перші 2 пункти нашого списку, коли не робиться опрацювання стратегії, структури облікового запису, інтересів ЦА, детальний збір семантики, мінус-слів, налаштування аналітики тощо. Тепер думайте: вам потрібно швидко чи рентабельно? Бонуси! Усім бонуси! Люди люблять гроші. Знижки, акції, подарунки та інші ніштяки працюють. Але сумно, коли агенція «Г» каже, що «залишилося останнє місце на отримання бонусу в 2000 грн». І все. Більше ви ніколи не сядете до цього щасливого поїзда. До вашої уваги: ​​клієнти сертифікованих агенцій завжди отримують ці 2000 грн. (Сума на момент написання статті) від Google, за умови що в новому рекламному акаунті буде витрачено не менше 2000 грн. Тобто ви маєте право розраховувати на бонус від Google при налаштуванні нового облікового запису.   Повернемо 20%, 30% и навіть 50% від вашого бюджету! Чи не здається вам така пропозиція надто підозрілою? Ні, вам не здається! Вона дійсно приховує деякі підводні камінці для клієнта. Справді, існують агенції, які дають клієнтам «кешбек» – повертають обумовлений % від суми платежу, наприклад, за умови поповнення балансу на кілька місяців вперед або за оплати відразу певної суми. Така щедрість – результат схеми, коли реклама постійно відкручується у нових акаунтах. Коли в новому обліковому записі витрачено достатньо коштів (2000 грн.), щоб Google нарахував бонус, створюється новий обліковий запис і знову запускається реклама, доки не відкрутиться 2000 грн. для отримання чергового бонусу. І так нескінченно. Звідси нібито «кешбек» клієнту. І... море витікаючих проблем. Двох із них достатньо, щоб ніколи «не вестись» на такі пропозиції: ваш сайт можуть заблокувати (згідно з правилами Google, один клієнт може отримати бонус лише раз. Під клієнтом розуміється URL сайту); ви весь час переплачуєте за рекламу: кліки в нових рекламних облікових записах, як правило, дорожчі через нижчий рейтинг нового облікового запису в порівнянні зі старим, так як у новому обліковому записі нульові історичні показники. Ми не беремося стверджувати точно, скільки можна втратити на цьому, але з практики від 10% до 30% цілком реально. 3 кити успіху від «Г»-агентства Зібрати ключові слова – підібрати мінус-слова – написати оголошення. Це основа, де «тримається» реклама, створена горе-агентством. Там вам скажуть, що вам достатньо реклами на пошуку, а підбір семантики, мінус-слів оголошення – це колосальна робота. Але особливо сумно, що на цьому робота з контекстною рекламою у «Г» закінчується. Ми профі! Ми найкращі! Так, агенція «Г» любить розкидатися красивими фразами, годувати солодкими обіцянками. Ось тільки коли справа доходить до аналізу результатів, не завжди може пояснити, чому тут цифри такі, а там такі. Та й що було зроблено, щоб красива казка про зростання конверсій на 100% стала реальністю. Ми на ринку 150 років! Як не дивно, але в жодному агентстві не почуєш – "Ми на ринку 1 рік!". Усі з першого дня якось мають досвід від 5-7-10 років :)) Ось така подорож у часі) Де правда? Перегляньте дату реєстрації домену сайту! Уточніть дату реєстрації компанії (ТОВ, ФОП, ПП)! Попросіть показати статистику з датами перших рекламних кампаній і правда відкриється вам разом із очима :) Налаштували та… пішли у відпустку Окремий біль. Не секрет, що супровід реклами коштує чималих грошей. Клієнт платить за те, щоб бути впевненим, що все працює на повну міць і спатиме спокійно. Адже за штурвалом фахівці, які знають, куди направляти рекламу та вчасно вносять зміни до «маршруту». Як часто нам доводилося вислуховувати скарги від клієнтів, що попередня агенція налаштувала кампанію, а потім відправляла її у «вільне плавання»! Ну, раз на місяць заходили, щоб перевірити результати, і на тому дякуємо. А гроші за супровід реклами брали... Підробка звітів Сумно, боляче, навіть соромно за те, що такий факт має місце на рекламному ринку, частиною якого ми є. А ще гірше стає те, що підробкою звітів грішать як «Г», так і відомі великі агентства, які у всіх на слуху. Спотворюються цифри, щоб приховати реальні витрати чи погані показники. Обняти скріншот та плакати Горе-агентство на вічному релаксі, воно не буде готувати вам детальні звіти, будувати діаграми, таблиці, виводити безліч параметрів і метрик. Скріншоти, у кращому випадку файл Excel або планове авторозсилання з рекламного сервісу, де мало що зрозуміло – все в стилі «Г». Алло, чи є хтось на зв'язку? Уявіть, що до всіх безладних налаштувань додається ще й відсутність нормального зв'язку з агентством-підрядником. Ви повідомляєте, що у вас акція через 4 дні, треба внести редагування в кампанію, а відповідь від «Г» приходить через тиждень. Ви просите зробити терміновий звіт, а вам просто не відповідають. Або відповідають, коли вже не є актуальним. Знайомо? Вчилися ми в школі, а зараз все знаємо За останні кілька років Google Ads викотив величезну кількість оновлень. Щоб розуміти принципи роботи алгоритмів закупівлі реклами та отримувати від неї дохід, потрібно знати всі новинки та фішки. Потрібно регулярно тестувати, впроваджувати робочі інструменти та відключати невідповідні. А "Г" навіщо все це? Воно 3 роки тому вивчило ази і якось працює на цих знаннях до цього дня, керуючись всім відомим принципом Парето (20% зусиль дають 80% результату). Але замовнику треба не 80%, а 100%. Тому або працюєш на повних оборотах, або... ти «Г». Фрілансери Вважають себе окремою кастою. Хоча багатьох із них ми можемо без докорів совісті віднести до «Г»-агентств. Фрілансери часто позиціонують себе як «недорого і від душі». Недорого, бо беруться за будь-які замовлення, аби отримувати хоч якісь гроші. "Від душі" - тут спірне питання. Не беремося критикувати всіх, адже існують гідні фахівці, які працюють на себе, професійно та відповідально. Але ой як нехорошо буває, коли фрілансеру просто набридло возитися з незговірливим клієнтом і він вирішує піти англійською. Кого ж обрати? Думаємо, прикладів достатньо, щоб ви зрозуміли, що не все так прозоро чесно і справедливо може бути на ринку інтернет-реклами, як хотілося б усім. Суцільно й поруч «Г»-підрядники. Тут і дрібна рибка - агентства, які захотіли швидкої, легкої наживи, а через рік-два вже закриваються, бо маржинальність послуги низька, конкуренція висока і... працювати треба, як не дивно. У типових "Г" зустрічається і крупняк. Говоримо без імен, але з усією впевненістю та відповідальністю. У багатьох відомих агенцій рівень «несумлінності» теж зашкалює. Тому підходити до вибору підрядника потрібно з холодною головою та точним розрахунком. Насамперед дайте відповідь собі на такі питання: Ви хочете отримати робочий комплекс реклами та аналітики, що дає результат чи якийсь один вид робіт, як напівзамір? Вам потрібні продажі/дзвінки чи просто рекламні показники? Вам важливо бачити звіти про фактичні результати або про виконану роботу? Ви хочете мати повноцінний доступ до всіх сервісів і рекламних облікових записів вашого проекту або готові покластися на слово честі підрядника? Ви хочете, щоб над рекламними кампаніями для ваших проектів працювали, знаходили зони зростання, проводили А/Б-тестування реклам. кампаній та сайту? Ви б хотіли отримувати від підрядника рекомендації щодо покращення сайту, прогнози, коментарі до отриманих результатів? Як же бути? Невже так похмуро, і ми приречені? Ні. Ось короткий перелік того, на що слід звернути увагу: налаштування реклами починається з налаштування аналітики на сайті, в першу чергу - конверсій і цілей (дзвінок через сайт, замовлення з сайту, підписка на розсилку і т.д.), за якими, власне, буде оцінюватися вся робота; доступ до всіх облікових записів – за замовчуванням; чітко обумовлені цілі, завдання проекту та KPI (показники); чудес не буває в бізнесі, тому з обережністю ставитеся до обіцянок «золотих гір», «молочних річок та кисільських берегів». Будьте реалістами; уточніть досвід підрядника, кількість постійних клієнтів/проектів. Поцікавтеся середнім терміном утримання клієнта (якщо він менше 1-2 років – робіть висновки); ознайомтеся з прикладами звітів, аналітики, кейсами агенції; попросіть контакти кількох клієнтів із портфоліо, з ким компанія працює давно. Так ви зможете отримати реальні відгуки щодо роботи агентства; відвідайте офіс потенційного виконавця, оцініть, наскільки вам до вподоби робоча атмосфера офісу тощо; попросіть прокоментувати якийсь звіт або кейс. Так ви зрозумієте, наскільки зрозуміло вам пояснюватимуть у майбутньому ті чи інші метрики; оперативність у зворотному зв'язку. Знімаємо маски, панове Якщо раптом вам стало цікаво, хто ми, ми представимося. Ми – закохані в інтернет-рекламу трудоголіки – команда "Web-Marketing". Ми зовсім не зухвалі, як могло здатися, але ми за справедливість. Чому ми написали цю статтю? Працюючи на ринку України давно, з 2009, ми побачили багато чого. Зокрема, знаємо, як нечесно «працюють» деякі агентства зі своїми клієнтами. Тож вирішили поділитися. Раптом вам знадобиться. А ще нам не хотілося б вбити у вас віру в те, що контекстна реклама може бути рентабельною, в те, що є хороші підрядники, які зі знанням справи та з радістю допомагатимуть вам підвищувати продажі! Так що віримо в краще і працюємо, друзі! Бажаєте висловити свою думку? – Залишайте коментар нижче.   (044)-332-69-89, (098)-692-0-691
    Читати повністю
    07.11.2019
  • Контекстна реклама очима клієнта, або По той бік Google

    Контекстна реклама як РРС-інструмент з'явилася в Україні на початку 2000-х. Спочатку до рекламних оголошень у результатах пошукової видачі була певна недовіра: всі звикли до органічної видачі. Але з часом активні користувачі інтернету почали розуміти, як виглядає реклама на Пошуку і навіть уявляли, як вона працює. Все виглядало нехитро: вводиш у ПОШУК шукану фразу - і система Гугла видає кілька відповідних рекламних оголошень. Виходячи з цього, можна було зробити висновок, що для того, щоб розмістити контекстну рекламу в Гуглі, достатньо було зареєструватися в рекламному кабінеті, накидати кілька десятків ключових слів, за якими хочемо показувати рекламу, скласти пару рекламних оголошень і готово - запускай, спостерігай. Простіше не придумаєш!     Візуально формат показів пошукової реклами залишився практично незмінним дотепер. Хіба що рекламні оголошення трохи видозмінилися: «обросли» додатковими посиланнями, наявністю номера телефону, адресою рекламодавця та ще деякими «фішками». Відповідно, і уявлення про контекстну рекламу залишилося незмінним. Мовляв, що там особливого – ключові слова та оголошення. Так сформувався стереотип про можливість досить простого та швидкого налаштування контекстної реклами. Загалом, не секрет, що спочатку, у тих 2000-х, все так і було. Але зі зростанням популярності інтернету рекламні послуги розвинулися і доповнилися новими можливостями. Сучасне налаштування контекстної реклами Всі звикли до того, що контекст - це рекламні оголошення в результатах пошуку Гугла, але, мабуть, навіть сьогодні більшість користувачів не здогадується, що банер про продаж корму для кішок, який ми бачимо, зайшовши на улюблений форум про домашніх тварин - це теж контекстна реклама. Банер із заголовком «Сподобалося влітку в Римі – злітай восени до Парижа!» на сайті прогнозу погоди на жовтень, який ви бачите, ще перебуваючи під враженням від літнього відпочинку в Італії, теж показується зовсім не випадково! Це оголошення ремаркетингу – одного з інструментів контекстної реклами, що пропонує вам відповідні послуги чи товари, виходячи з ваших недавніх покупок. Картинка пилососа, який ви поклали в Кошик інтернет-магазину, але не оформили онлайн-замовлення до кінця – це також оголошення контекстної ремаркетингової реклами, що нагадує про те, щоб ви не забули завершити оформлення замовлення. І банер із нагадуванням про необхідність придбати нові контактні лінзи, так як термін придатності ваших тримісячних лінз спливає через тиждень – це також контекст. Ви не знали? Так, контекстна реклама зробила крок вперед! Це вже маркетинговий набір інструментів та технологій, які дозволяють, з одного боку, дуже широко охопити аудиторію, а з іншого боку, дуже точково звернутися, чи не на ім'я, до конкретного користувача з конкретною потребою. Але ми, як кінцеві споживачі, бачимо лише один бік медалі. Інша сторона – це процес управління всім цим: налаштування, аналітика, відстеження, побудова стратегій, тестування тощо. Сотні видів націлювання (націлювання оголошень) та різних стратегій, тисячі ключових фраз та оголошень, сотні аудиторій, мільйони майданчиків, десятки типів сегментів трафіку, тисячі показників та метрик, незліченні а/б-експерименти, аналітичні звіти – ось що таке сьогодні контекстна реклама. Тому звичні оголошення з позначкою «Реклама» у результатах пошуку – це лише невелика частина тих можливостей, які зараз мають рекламні послуги пошукових систем. До речі, може для когось буде здивуванням, але оголошення «Доставка піци за 30 хвилин» ви побачите далеко не тому, що ввели в пошук Гугла «замовити піцу», а тому, що ви... працюєте в офісі, «гуглите» зі смартфона на Андроїді, сьогодні п'ятниця, на годиннику 9 вечора, ви дівчина, яка цікавиться подорожами та електронними гаджетами. Ах да! Ще ви перебуваєте у Печерському районі столиці, 14 днів тому ви замовляли піцу «Маргарита», і вам від 25 до 30 років.     Саме такою сьогодні має бути налаштування контекстної та таргетованої реклами, щоб вона була ефективною для бізнесу замовника. І вже давно не йдеться про такі примітивні метрики, як кліки, трафік, показник відмов і кількість переглянутих сторінок на сайті. Нинішні KPI (ключові показники ефективності) – це реальні замовлення через веб-сайт. Таким чином, можна забути про налаштування реклами на кшталт "десяток слів + пару оголошень" - це стереотип з минулого. За нинішнього рівня конкурентної боротьби за місце в Гуглі, як місце під сонцем, таке налаштування просто «зіллє» бюджет рекламодавця. Все стає «трохи складнішим», але й водночас цікавішим. Те, як уявляє роботу з рекламою замовник, зазвичай, – лише невелика вершинка великого рекламного айсберга.   Маркетингові стратегії, аналітичні програми, відстеження дій та поведінки відвідувачів, проведення рекламних тестів та експериментів на сайті, і все це під соусом відповідного інструментарію – це робота контекстолога або, як зараз кажуть, РРС-маркетолога. Саме гармонійне керування цим дозволяє не безцільно збільшити трафік сайту, а організувати потік онлайн-продажів, що конвертується в прибуток рекламодавця.  
    Читати повністю
    15.08.2019
  • Чому не працює контекстна реклама

    «У нас контекстна реклама не працює. Гроші пішли, а ефект так і не відчули», – приблизно такі скарги періодично можна почути від власників бізнесу. Пропонуємо розібратися у можливих причинах «непрацюючого контексту». Адже повністю відключити цей блок маркетингової стратегії – отже, втратити можливість отримувати соковиту частку достатньо цільового трафіку. Куди дивитися, якщо виникли сумніви, відключати контекст чи ні? Є кілька найімовірніших причин, чому ваша реклама не працює: 1. Неправильні параметри кампаній. Щоб виключити цю часту та банальну причину малоефективних вкладень, достатньо провести безкоштовний базовий або поглиблений аудит контекстної реклами. 2. Кампанії налаштовані коректно, але результату все одно немає. Якщо у вашому рекламному обліковому записі грамотна структура, повна, правильно згрупована семантика, ключові фрази в потрібних відповідностях, пророблені мінус-слова, ведеться регулярна оптимізація кампаній і т.д. - Тоді дивимося ширше. Часто причини слабкого ефекту від контекстної реклами локалізуються за рамками рек. облікового запису. Отже, це може бути: 3. Непродающий сайт. Це біль багатьох таргетологів. Вишукуючись у налаштуваннях націлювання, залучаючи справді цільову аудиторію, вони можуть втрачати левову частку конверсій саме того, що сайт погано реалізований для комерційних цілей. Наприклад, відсутні або недостатньо: кнопок "Купити", "Замовити", "Зателефонувати" тощо; онлайн-чати; колбек; форми зворотнього зв'язку; телефони, імейли неклікабельні тощо. 4. Незручний/ сайт, що не відповідає сучасним вимогам: швидкість загрузки має велике значення. Google не любить повільні сайти і всіляко «топить» їх. Не дивно, адже за статистикою, якщо сторінка завантажується довше 3 секунд, користувач вирушає з неї. Тому обов'язково приділіть велику увагу швидкості завантаження як для десктопної, так і мобільної версії сайту. потрапляючи на цільову сторінку, користувач має побачити відповідь на запит. Наприклад, якщо ви продаєте плитку, то не варто весь трафік на головну сторінку. Адже найчастіше люди уточнюють, що саме їх цікавить: матеріал/розмір/для якоїсь кімнати; ціна; вартість робіт. Зрозуміло, з погляду зручності та логіки, цільова сторінка має містити конкретну інформацію. Також на ній повинні бути кнопки швидкого зв'язку, контакти магазину, адреса, способи доставки/оплати і т.д. Сайт повинен пред'являти вичерпну інформацію і змусити виконати цільову дію. громіздкі форми заявок. Ще один біч багатьох ресурсів. Ім'я/прізвище/по батькові/email/телефон/адреса/поштовий індекс/назва компанії/посада/… що тільки не просять вказувати при заповненні форм! Навіщо стільки інформації? По-перше, через нескінченні поля значна частина користувачів йде, так і не відправивши їх. По-друге, значну частину користувачів може насторожити, що їх просять надати надто багато персональних даних. По-третє, що ви збираєтеся робити з найбільш терплячими, які все ж таки відправлять вам цю заявку з усіма даними? :) Напевно, «вб'єте» їх першою дозою спаму. старомодний сайт. Неякісні зображення, купи нелюдського тексту, яскраві кольори, не адаптована верстка під мобільні пристрої, і, може, навіть фото з ватермарками (рука-обличчя) :) Все це не спонукає у своєму розпорядженні сучасних користувачів купити у вас. 5. Технічні причини. Банально, але часто до нас звертаються клієнти, які кажуть, що реклама у них є, але аналітика не налаштована, і конверсії, відповідно, не відстежуються. Звичайно, це не є прямою причиною відсутності замовлень, але, аналізуючи, можна знайти ці причини! Тому грамотно налаштована аналітика та її регулярне осмислення – обов'язковий пункт, який має йти у зв'язку з роботою будь-якої рекламної кампанії. 6. "Важкий продукт" для онлайн просування. Рідко, але зустрічаються ніші, для яких контекстна реклама не працює. Але це не точно. :) Щоб дійти такого висновку і бути на 100% упевненим, потрібно провести величезну кількість експериментів із рекламними кампаніями, досконально вивчити ринок. Важливий показник реклама конкурентів. Якщо конкуренти рекламуються, це вигідно! Можливо, доведеться поміняти не одного підрядника, щоб зрозуміти, корисний вам контекст чи ні. Що далі? Яким би не було ваше ставлення до ефективності контекстної реклами, тренди змінюються. Має значення все: від зміни світогляду споживача, сьогоднішньої погоди до політичної ситуації у країні. Повністю відмовлятися від ласого шматка трафіку, який може давати контекстна реклама, немає сенсу. Краще довіритися професіоналам та отримувати гідний результат. Залишайте заявку на замовлення професійної контекстної реклами, разом ми обов'язково підвищимо дохід для Вашого бізнесу!  
    Читати повністю
    11.07.2019
  • Аудит контекстної реклами: як проводиться та навіщо

    Бізнесу потрібен постійний моніторинг та аналіз. Якщо ви бачите, що контекстна реклама не приносить очікуваних результатів або вони падають, варто бити на сполох. Можливо, вибрані стратегії вже не працюють або спочатку були зроблені неякісні налаштування. Для виявлення “прогалин” та оцінки ефективності рекламних каналів проводиться незалежний експертний аудит реклами. Перевірку проводять сторонні фахівці, щоб результати були об'єктивними. Аудит реклами бажано проводити не разово, а регулярно з метою своєчасного виключення можливих помилок у разі додавання/оновлення кампаній. Аудит контекстної реклами: особливості Аудит контекстної реклами проводиться фахівцями нашого агентства з досвідом у PPC щонайменше 5 років. Аналіз включає ретельну перевірку рекламних кампаній, від їх структури до коректності надходження даних у Google Analytics. Ось деякі з показників, які ми досліджуємо: оцінка структури облікового запису Google Ads, геотаргетинг, варіанти розташування, ротація оголошень, мультиплікатори ставок, розширення оголошень; для пошукових оголошень: пошукові партнери, демографічні аудиторії, ключові фрази, показник якості ключових слів, мінус-слова, крос-мінусування, типи відповідностей, оголошення, CTR, стратегія призначення ставок, використання адаптивних оголошень, використання динамічних пошукових оголошень та ін; для оголошень в КМС: мінус-слова, мовне націлення, обмеження частоти показів, оголошення, націлення, автоматичне націлення, покази в мобільних додатках, використання аудиторій ремаркетингу та ін; перевірка налаштувань у Google Analytics: аудиторії для ремаркетингу, звіти користувача, імпорт про витрати, обчислювані показники, конверсії та ін. Що ви отримуєте? Чек-лист включає більше 40 пунктів. В результаті нашої роботи ви отримаєте ємну інформацію щодо кожного з пунктів: наявність/відсутність налаштувань, їх якість і, обов'язково, рекомендації – що необхідно зробити, щоб покращити вашу рекламу! Вартість аудита контекстної реклами Вартість залежить від обсягів рекламного облікового запису. Актуальну ціну аудиту контекстної реклами та інших послуг дивіться у прайсі агентства.  
    Читати повністю
    10.07.2019
  • Як працюють товарні кампанії (Google Shopping)

    Товарні кампанії (Google Shopping) – відносно новий тип реклами в Google Ads в Україні, і ще не всі рекламодавці включають їх у стратегію просування. Таке ігнорування найчастіше є помилкою. Тому що можна отримувати значно кращі результати порівняно зі звичайними текстовими пошуковими оголошеннями. Іноді навіть у рази краще. Про переваги товарних кампаній ми розповідали тут. А у цій статті покажемо, як може працювати Google Shopping на практиці.   Ми зробили зріз деяких поточних кампаній наших клієнтів. Нижче ви побачите скріншоти з цифрами за кількістю та вартістю конверсій, які дають оголошення в Google Shopping порівняно з іншими кампаніями проекту. Вхідні дані Які товари просуваються: моторні олії, фаркопи, сигналізація для автомобілів. Географія: вся Україна, крім зони АТО. Мета: протестувати ефективність товарних кампаній для даних сегментів бізнесу, порівняно з традиційними рекламними кампаніями.   Зріз по кампаніям для товару "Автосигналізації" KPI (ключові показники ефективності) рекламної кампанії: доданий товар у кошик та клік на кнопку "Купити в 1 клік". Період: 1.02 – 28.02 Результат: кількість конверсій у товарній кампанії вища на 4,5% порівняно зі звичайними пошуковими, а їхня вартість нижча на 54%!   Зріз по кампаніям для товару "Моторні олії" KPI (ключові показники ефективності) рекламної кампанії: клік на кнопку "Купити" Період: 1.02 – 28.02 Результат: торгові оголошення дають на 6,1% конверсій більше, ніж динамічні пошукові, і що показово – їхня вартість на 31% нижча!   Зріз по кампаніям для товару "Фаркопи для авто" KPI (ключові показники ефективності) рекламної кампанії: коллтрекінг, замовлення зворотного дзвінка та оформлене замовлення. Період: 9.02 – 28.02 Результат: кількість конверсій у товарній кампанії приносить у середньому на 27% більше конверсій, при цьому їхня вартість нижча на 27%, ніж у звичайних пошукових кампаніях.   Висновок: товарні кампанії у всіх представлених проектах від їх старту і до сьогодні виграють з погляду прибутку, що вони приносять. Інвестиції у цей тип реклами цілком виправдовують себе. Варто зазначити, що дуже важливо проводити оптимізацію в Google Shopping. Просто налаштувати один раз підходить лише для короткочасного результату, далі показники неминуче погіршуватимуться під впливом зовнішніх факторів. Замовити налаштування Merchant Center та/або ведення товарних кампаній ви можете, залишивши заявку. Будемо раді допомогти вашому бізнесу!
    Читати повністю
    09.07.2019
1 … 4 5 6 7
Логотип компании

Послуги

  • Реклама в Google
  • Реклама в Facebook
  • Реклама в YouTube
  • Google Shopping
  • Аудит акаунтів
Google партнёр

Навігація по сайту

  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Вакансії
  • Контакти

Контакти

Україна м. Київ, ул. Кирилівська, 69в, оф. 620
(098)-692-06-91
info@webmarketing.ua

Зв'яжіться з нами!

Заповніть форму, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Вашу заявку успішно надіслано!
Google партнёр