Google Ads: три предупреждения, и блокировка рекламного кабинета

Час читання: < 1 хвилина

Google Ads анонсував запуск пілотного проекту, спрямованого на боротьбу з порушеннями рекламної політики сервісу. Його старт заплановано на вересень цього року.

Суть проекту полягає у винесенні трьох попереджень (“страйків”) акаунтам, які порушують правила розміщення реклами. Після них дію облікового запису буде заблоковано. Насамперед це нововведення стосується заборонених типів реклами:

  • пособництво недобросовісної діяльності
  • заборонені речовини
  • небезпечні товари чи послуги

Щорічно в сумі за ненавмисні, а також шахрайські порушення Google блокує близько 1 млн рекламних облікових записів і більше 2 млрд рекламних оголошень.

Система функціонуватиме так:

  1. якщо виявлено порушення, адміністратор облікового запису отримає повідомлення-лист про проблему. На цьому етапі жодних штрафів не передбачено, лише видалення рекламного оголошення.

  2. якщо протягом 90 днів знову виявлено порушення, блокування рекламного кабінету на 3 дні.

  3. друге порушення загрожує блокуванням на 7 днів.

  4. третє – повне блокування рекламного кабінету (акаунту).

Цей проект буде запущений у всіх країнах, і в майбутньому Google планує розширити його масштаби, включивши до нього більше правил та попереджень. Все це робиться з єдиною метою — підвищити відповідальність рекламодавців перед інтернет-користувачами та підвищити якість рекламного контенту, що надається.


Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Читайте також:

  • Як створити ефективний лендінг для збільшення продажів

    У сучасному цифровому світі лендінг (landing page) — це не просто вебсторінка. Це інструмент продажу, який працює 24/7 і може перетворити відвідувачів на реальних клієнтів. Проте ефективність залежить не від дизайну чи красивих слів, а від правильного поєднання структури, психології та аналітики.

  • Ретаргетинг у Facebook і Instagram: оновлені правила гри

    У 2025 році діджитал-маркетологи стикаються з новими реаліями у сфері ретаргетингу. Колись достатньо було встановити піксель Facebook на сайт — і реклама доганяла кожного, хто бодай один раз клікнув. Але з новими оновленнями у сфері конфіденційності, змінами в політиках Apple, Meta та Google, правила гри істотно змінились. Ретаргетинг залишився — але вже не той.

  • Альтернативи PPC-рекламі в сучасному маркетингу

    Які є альтернативи PPC-рекламі в сучасному маркетингу?

    Давай чесно: у 2025 році маркетинг без PPC-реклами — це як їхати на велосипеді, коли всі ганяють на спорткарах. Їхати можна, але до фінішу прийдеш останнім. PPC-реклама (Pay-Per-Click, або плата за клік) — це той інструмент, який дає швидкі, вимірювані результати та гарантує, що твої оголошення побачить саме та аудиторія, яка тобі потрібна. Але чи є альтернативи? Давай розберемося, що пропонує сучасний маркетинг, і чому PPC все одно тримає пальму першості.

  • Як Штучний Інтелект трансформує контекстну рекламу: сучасні можливості та перспективи

    Рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту – індивідуальна. Якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Але не варто себе обманювати та марити ілюзіями, що прямо зі старту рекламна кампанія буде працювати по максимуму! Ні, давайте бути реалістами. В більшості випадків для виходу в рентабуельність потрібно декілька місяців. Іноді все добре працює з першого, другого місяца рекламної кампанії. Але бувають і інші крайнощі, коли лише через 8-10-12 місяців реклама стає окупною, я тоді приносить вже гарний чистий прибуток.