Google Ads анонсував запуск пілотного проекту, спрямованого на боротьбу з порушеннями рекламної політики сервісу. Його старт заплановано на вересень цього року.
Суть проекту полягає у винесенні трьох попереджень (“страйків”) акаунтам, які порушують правила розміщення реклами. Після них дію облікового запису буде заблоковано. Насамперед це нововведення стосується заборонених типів реклами:
- пособництво недобросовісної діяльності
- заборонені речовини
- небезпечні товари чи послуги
Щорічно в сумі за ненавмисні, а також шахрайські порушення Google блокує близько 1 млн рекламних облікових записів і більше 2 млрд рекламних оголошень.
Система функціонуватиме так:
-
якщо виявлено порушення, адміністратор облікового запису отримає повідомлення-лист про проблему. На цьому етапі жодних штрафів не передбачено, лише видалення рекламного оголошення.
-
якщо протягом 90 днів знову виявлено порушення, блокування рекламного кабінету на 3 дні.
-
друге порушення загрожує блокуванням на 7 днів.
-
третє – повне блокування рекламного кабінету (акаунту).
Цей проект буде запущений у всіх країнах, і в майбутньому Google планує розширити його масштаби, включивши до нього більше правил та попереджень. Все це робиться з єдиною метою — підвищити відповідальність рекламодавців перед інтернет-користувачами та підвищити якість рекламного контенту, що надається.