Контекстна реклама в Google
Успішне ведення бізнесу складно уявити без інтернет-маркетингу. Тому всі, хто займається комерційною діяльністю, намагаються просуватися онлайн. Тож не дивно, що рівень конкуренції тут стрімко росте, у той час як споживачі стають більш вимогливими. У зв’язку з цим виникає потреба грамотно рекламувати продукт, вигідно виділяючись на тлі конкурентів.
Перевірений спосіб досить швидко отримувати прибуток з онлайн-продажів – це налаштування контекстної реклами. Цей спосіб просування бізнесу дозволяє:
- привести на сайт вже зацікавлених у Вашому товарі чи послузі відвідувачів;
- отримувати потрібні результати, в залежності від цілей: охоплення цільової аудиторії, трафік на сайт, конверсії;
- потрапити в ТОП видачі для нових сайтів, які не мають поки досить високих показників для органічного пошукового просування.
Незважаючи на всі свої плюси, контекстна реклама має і ряд недоліків: трудомісткий процес оформлення грамотної структури акаунту, необхідно багато профільних знань, обов’язково володіння веб-аналітикою для оптимізації кампаній, потрібен регулярний моніторинг за ефективністю кампаній.
Ось чому так важливо віддати ведення реклами профільним спеціалістам!
На користь агентства говорять цифри і факти:
- Клієнти від нас не йдуть. Багато з них співпрацюють з агентством ще з 2009 року!
- Працюючи на ринку з 2009 року, ми стикалися з різними бізнес-моделями, нішами, ринками, тому знаємо особливості просування практично всіх продуктів.
- Зростання конверсій і ROI. Основний критерій оцінки ефективності кампаній для нас – це розмір доходу, який отримує клієнт від реклами.
- Стратегія просування
- Налаштування рекл. акаунта
- Налаштування аналітики (GA-4, GTM, Looker Studio тощо)
- Налаштування цілей (конверсій)
- Налаштування кампаній на Пошуку
- Налаштування кампаній в КММ
- Налаштування ремаркетингу
- А/Б-тести в рекл. акаунтах
Від 500 у.е. (20000 грн) разово.
від 5 робочих днів
В рамках послуги контекстна реклама в Гуглі ми просуваємо проекти клієнтів кількома типами кампаній. Найчастіше це реклама:
- в пошуку – припускає показ оголошень вгорі видачі пошукової системи. Із кампаній на Пошуку йде найцільовіший трафік.
- в контекстно-медійній мережі. Показ рекламних банерів / текстів / відео на тематичних сайтах.
Також активно використовуються і інші інструменти для успішного запуску реклами в мережі Інтернет. Наприклад, реклама в YouTube, динамічний ремаркетинг, Google Shopping.
Результати наших клієнтів
-
-
-
+30%
конверсій, в порівнянні з попереднім рекламним агентством.
-
10+ років
Більше 10 років залучаємо дешеві ліди для клієнта з товарами Luxury-сегмента у західній Європі.
-
ROI
Рентабельний трафік з реклами в Google на найбільший туристичний ресурс України.
-
+50%
За 2019 год +50% конверсій при зниженні вартості замовлення на 19%.