Контекстна реклама в пошуку Google
Пошукова реклама – це потужний спосіб залучення на сайт клієнтів, які вже знаходяться в активному пошуку пропонованих Вами товарів або послуг.
Давайте подивимося, як працює ця технологія. Наприклад, користувач збирається купити телевізор. Але перед покупкою він хоче порівняти різні моделі, а також ціни у різних продавців. Для цього він звертається до пошукової системи і вводить запит в Пошуку «телевізор жк купити». У результатах видачі з’являються сайти, які продають ЖК телевізори. При цьому перші 3-4 позиції вгорі і внизу сторінки займають рекламні оголошення.
Як ви думаєте, наскільки ймовірним є те, що наш потенційний покупець клацне по рекламних оголошеннях, якщо вони знаходяться вгорі? Вважаємо, відповідь очевидна, адже, за статистикою, 90% людей відкриває сайти, представлені на першій сторінці пошуковика і тільки 10% переходять на 2-у сторінку і далі.
Реклама в Ads – особливості
Контекстна реклама в «Гуглі» – це один з небагатьох способів просування сайту, який швидко окупається і приносить результати. Але це відбувається лише при професійному підході. Часто представники малого і середнього бізнесу хочуть заощадити на висококласних фахівцях і намагаються налаштувати рекламу самостійно або звертаються за допомогою до дешевих новачків в контекстній рекламі. Результати цих робіт в 99% випадків – плачевні. Гроші йдуть, а інвестиції не окупаються. Звідси народжується думка, що контекст не працює.
«Плюси» реклами в Пошуку:
- при правильних налаштуваннях покази йдуть максимально «гарячій» аудиторії;
- потрапити в ТОП органічної видачі колосально складно, але реклама дає нам таку можливість, а точніше – підіймає сайт (пропозицію) вище органіки.
«Мінуси» реклами в Пошуку:
- висока конкуренція
Рекламодавців в одній тематиці може бути безліч, тому йде боротьба за рекламні місця. Робот сервісу «Гугл АдВордса» перевіряє всі оголошення з аналогічними ключовими запитами і формує рейтинг для їх показу.
Щоб виграти аукціон і потрапити в ТОП, потрібно подбати про багато факторів: релевантність ключових слів, якість налаштування рекламного акаунта, наповнення посадкової сторінки.
Забезпечити ефективну рекл. кампанію можуть тільки досвідчені фахівці.
- аналіз бізнесу клієнта, тематики, конкуренції, ринку;
- вивчення цільової аудиторії та її запитів;
- підбір релевантних ключових слів;
- складання таких, що привертають увагу та відображають потреби потенційних клієнтів, оголошень;
- визначення географічних (регіон), тимчасових, (дні, години), демографічних (стать, вік, статус, інтереси) налаштувань показів реклами;
- А / В-тести оголошень і налаштувань кампанії для поступового зниження ціни кліка;
- рекомендації щодо поліпшення цільової сторінки.
Увага! Налаштування Пошукових кампаній входить в послугу «Контекстна реклама» и і включає комплекс інструментів: Пошук+КММ+Ремаркетинг.
від 390 у.е. (10 999 грн) разово
від 5 робочих днів
Наша команда має великий досвід (більше 12 років), тому ми надаємо виключно якісні послуги по контекстній рекламі. РРС-фахівці постійно моніторять результати і своєчасно коригують необхідні позиції.
В Адс представлена велика аналітика для відстеження кількості показів, кліків, активності конкурентів, поведінкових факторів відвідувачів. Це дозволяє формувати детальну звітність і розробляти нові більш ефективні шляхи розвитку рекламної стратегії.
Ми працюємо виключно на результат, який можна виміряти в грошах, тому Ви можете бути впевнені, що рекламні кампанії для Вашого сайту окупляться і принесуть Вам істотний прибуток.
Результати наших клієнтів
-
-
-
+30%
конверсій, в порівнянні з попереднім рекламним агентством.
-
10+ років
Більше 10 років залучаємо дешеві ліди для клієнта з товарами Luxury-сегмента у західній Європі.
-
ROI
Рентабельний трафік з реклами в Google на найбільший туристичний ресурс України.
-
+50%
За 2019 год +50% конверсій при зниженні вартості замовлення на 19%.