Ремаркетинг и ретаргетинг в Google
За статистикою, в середньому людина проходить від 5 до 40 точок дотику з брендом, перш ніж робить покупку. Тільки вдумайтеся! Це означає, що шлях до покупки виглядає не так, як всім нам хотілося б «зайшов на сайт – купив». Він являє собою ланцюжок з безлічі взаємодій з брендом (перегляди рекламних оголошень, відвідування сайту, відкриття e-mail листів, перегляди постів в соціальних мережах і т.д.). Величезний внесок в ланцюжку конвертації користувача в клієнта вносить такий вид реклами, як ремаркетинг.
Ремаркетинг – це технологія інтернет-маркетингу, яка націлена на звернення до аудиторії, яка вже була на сайті.
Як грамотно налаштувати ремаркетинг/ретаргетинг
Робота з ремаркетингу повинна бути грамотною – ретельно продуманою і стратегічно спланованою. Не варто нехтувати сегментацією аудиторії. Набагато ефективніше показувати різні оголошення людям, які вели себе на сайті по-різному, наприклад:
- відвідували конкретні розділи товарів;
- відвідували акційні пропозиції;
- поклали в кошик товар.
Таким чином можна показувати в мережі персоналізовані текстові або графічні оголошення відвідувачеві Вашого сайту, нагадати йому про забуті в кошику товари, повернути його на сайт і простимулювати вчинення конверсії.
Маркетологи використовують різноманітні набори фільтрів для створення вузьких сегментів аудиторії: за кількістю проведеного часу, за джерелом / каналом трафіку, за ключовими словами в пошукових кампаніях, по відвіданих URL і т.д.
Динамічна реклама в AdWords
На окрему увагу заслуговує динамічний ремаркетинг – такий тип показу реклами, коли вона містить саме ті товари/послуги (контент), які людина переглядала на сайті, або максимально схожі з ними. Динамічний ремаркетинг доступний в:
- пошукових системах Google, Yandex;
- соціальних мережах (Facebook, Instagram, Vk, Twitter, LinkedIn і ін.).
Незважаючи на велику кількість переваг такого методу просування, він має значний недолік – складний процес налаштування.
Замовивши цю послугу у нас, Ви отримаєте ефективну рекламу в «Гугл АдВордс» з дотриманням технічного завдання та інтересів ЦА.
- в КМС – на користувача, який покинув сайт без цільового дії;
- пошуковий – коригування ставок для аудиторії відвідувачів сайту
- Customer Match – реклама за списками email-адрес;
- динамічний (товарний) ремаркетинг – демонстрація користувачеві тих товарів і послуг, які він переглядав на сайті.
- Налаштовуємо рекламу під цілі бізнесу (отримання дзвінків, заявок, замовлень через сайт)
- Працюємо на вимірюваний в грошах результат
- Постійно шукаємо можливості для підвищення ефективності кампаній
- Надаємо доступи клієнту
- Готуємо зрозумілу, детальну звітність
- Завжди на зв’язку
- безкоштовно (при замовленні контекстної реклами)
від 5 робочих днів
Результати наших клієнтів
-
-
-
+30%
конверсій, в порівнянні з попереднім рекламним агентством.
-
10+ років
Більше 10 років залучаємо дешеві ліди для клієнта з товарами Luxury-сегмента у західній Європі.
-
ROI
Рентабельний трафік з реклами в Google на найбільший туристичний ресурс України.
-
+50%
За 2019 год +50% конверсій при зниженні вартості замовлення на 19%.