
конверсій, в порівнянні з попереднім рекламним агентством.
Медійна мережа Google включає одні з найпопулярніших серед користувачів інтернету майданчики – YouTube і Gmail. Розміщення відео та GSP-реклами на цих ресурсах відкриває додаткові можливості для просування бізнесу.
По-перше, розширюються націлювання, тобто можна охопити ще більший відсоток цільової аудиторії. По-друге, формати самих оголошень, особливості їх демонстрації істотно відрізняються від інших видів реклами, що дозволяє використовувати нові важелі впливу на цільову аудиторію.
Давайте розглянемо, у чому полягають особливості реклами на «Ютубі».
Google пропонує кілька варіантів відеореклами: вбудовані оголошення під час відтворення роликів, медійна реклама, яка розміщується у вигляді банерів вище рекомендованих роликів, реклама в пошуковій видачі YouTube, оголошення-заставки.
Приклад рекламного оголошення на YouTube:
від 320 у.е. (8 999 грн) разово
конверсій, в порівнянні з попереднім рекламним агентством.
Більше 10 років залучаємо дешеві ліди для клієнта з товарами Luxury-сегмента у західній Європі.
Ведемо рентабельний трафік з реклами в Google на найбільший туристичний ресурс країни.
За 2019 год +50% конверсій при зниженні вартості замовлення на 19%.
Знизили на 32% ціну заявки на послугу вартістю понад 800 у.о. за допомогою реклами в Facebook.