


Аудит рекламних кабінетів
Запустили рекламу для свого сайту, але не отримуєте очікуваних результатів? Є сумніви в коректності налаштувань? Рекомендуємо скористатись аудитом рекламних кабунетів. І навіть якщо Вам здається, що по частині онлайн-реклами все начебто непогано, насправді ви можете й не знати, що може бути ще краще!)
Справа в тому, що рекламою потрібно керувати, адаптувати її під конкретні задачі, оптимізувати, робити конкурентною для виграшів в рекламних аукціонах. У зв’язку з цим принцип «налаштував – і забув» веде до провалу. Факт!
Небхідно регулярно перевіряти налаштування, стратегії, ефективність таргетингів, ключових слів, оголошень, а також тестувати і впроваджувати нові функції рекламних сервісів.
Пропонуємо професійний аналіз Вашої реклами
Що являє собою аудит кабунетів контекстної чи таргетованої реклами? Ваші облікові записи будуть перевіряти незалежні експерти. Аналіз ситуації сторонніми підрядниками дозволить отримати об’єктивні висновки (і ми це робимо без поливання брудом наших пухнастих конкурентів)).
Аналіз контекстної реклами від нашої команди включає повну перевірку акаунта, налаштувань аналітики, складання зауважень та рекомендацій (докладніше дивіться нижче в таблиці). Також для проектів, які ми ведемо, ми періодично проводимо крос-аудит – завдання виконують кілька фахівців з нашого агентства, далі ми порівнюємо результати. Це самокритично і дає нам достовірну картину – одна думка – добре, а дві – завжди краще!)
Компетентна думка зі сторони відкриє нові перспективи для розвитку рекламної стратегії, причини недостатньо високої ефективності застосовуваних стратегій, налаштувань чи підходів.
Експерти запропонують аргументовані ідеї для впровадження. Фахівцю, який налаштовував кампанію, складніше помітити помилки і тим більше визнати їх.


- Перевірка облікового запису:
- структура рекламного акаунту, її відповідність асортименту товарів/послуг;
- аналіз стратегій призначення ставок, їх відповідність вихідним KPI;
- бюджет і витрати, призначення ставок, таргетинг, розклад;
- ключові слова, їх конверсійність,ставки, позиції;
- пошукові запити, мінусовка, крос-мінусовка;
- оголошення, їх релевантність, позиція;
- аналіз місць розміщення, винятків;
- медійна мережа, ремаркетинг;
- відстеження конверсій;
- аналіз робіт по оптимізації.
- Перевірка аналітики:
- коректність передачі даних, роботи цілей, імпорту витрат;
- аналіз трафіку (сеанси, кількість переглянутих сторінок, відсоток відходів, шляхи клієнтів і ін.);
- конверсійність в розрізі сегментів: стать, вік, пристрої, дні / час доби і ін.
- Ми провели більше 50 аудитів. Деякі із замовників зверталися повторно, деякі стали постійними клієнтами-рекламодавцями.
- Аудити проводять експерти з досвідом роботи більше 5-15 років.
- Ви отримаєте детальний звіт з кількісними і якісними показниками вашої реклами.
- Надамо прогнози по досягненню цілей і максимально широкі рекомендації щодо поліпшення існуючих позицій.
від 320 у.е. (13400 грн)
від 3 робочих днів
Як замовити аудит контекстної реклами
Розміщення реклами в Інтернеті – це лише перший крок на шляху до просування сайту. Постійний моніторинг результатів, тестування підходів і зміна налаштувань – те, що може забезпечити максимальний трафік. А свіжий професійний погляд з боку – ще один хороший спосіб оптимізації рекламної кампанії. Оцініть користь аудиту реклами для безперебійного надходження цільового трафіку на Ваш сайт.
Замовте послугу, залишивши заявку за формою нижче або телефонуйте прямо зараз!



Результати наших клієнтів
-
-
+30%
конверсій, в порівнянні з попереднім рекламним агентством.
-
-
10+ років
Більше 10 років залучаємо дешеві ліди для клієнта з товарами Luxury-сегмента у західній Європі.
-
ROI
Рентабельний трафік з реклами в Google на найбільший туристичний ресурс України.
-
+50%
За 2019 год +50% конверсій при зниженні вартості замовлення на 19%.


