Стаття містить актуальні дані на липень 2019 року про кількість користувачів мережі Інтернет, найвідвідуваніші сайти у світі, популярні соціальні мережі, дослідження про використання Facebook Instagram в Україні та багато іншої корисної інформації. Також вже доступний звіт зі статистики інтернет-аудиторії за 2020 рік.






Радимо до читання: «Як оцінювати ефективність реклами на YouTube»





Узагальнюючи дані, отримуємо таку статистику з інтернет-аудиторії на сьогоднішній день (липень 2019):
- 56% населення планети є користувачами Інтернету;
- 45% активно користуються соцмережами;
- основні джерела, з яких користувачі відкривають нові бренди: Пошукові системи, телебачення, рекомендації знайомих, реклама в соцмережах;
-
у лідерах за популярністю такі соцмережі та месенджери, як: Facebook, YouTube, WhatsApp, Fb Messenger, WeChat, Instagram;
-
як мінімум, 1 раз на місяць 93% користувачів Інтернету дивляться відео онлайн.
Facebook та Instagram в Україні
Станом на вересень 2019 року рекламні майданчики цих соціальних мереж дозволяють охопити 18 млн. людей в Україні.
Facebook в Україні популярніший за Instagram, як і в більшості європейських країн. Facebook і Facebook Messenger особливо популярні серед вікової категорії 25-35 років.
Instagram – соцмережа № 1 для української молоді. Ступінь проникнення серед населення 18-24 років – майже 99%.
56% користувачів, зареєстрованих в Instagram, перебувають у віці 25-35 років і 27% – у віці 36-45 років. Українська аудиторія Фейсбук має вищі показники активності, ніж у середньому у світі: українці частіше взаємодіють із рекламними оголошеннями. Загалом за 30 днів користувач клацає на 18 рекламних публікацій.
Материалы подготовлены на основе исследований GlobalWebIndex, Hootsuite, We Are Social.