Заявка на зворотній дзвінок

Залиште контактний номер телефону – і ми передзвонимо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Давайте обговоримо ідеї щодо просування вашого бізнесу!

Залиште заявку, і ми оперативно зв'яжемося з вами.

* Заповнюючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Вашу заявку успішно надіслано!

Отримати презентацію

Вашу заявку успішно надіслано!
  • Укр
  • Рус
  • Eng
Иконка телефона
  • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
замовити дзвінок
Заповнити бриф
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • (098)-692-06-91
Хочете обговорити проект?
Блог
Google партнер 15 років
Головна Блог Бізнес в інтернеті (5-я страница)
  • Усі
  • Бізнес в інтернеті
  • Часті питання
  • Новини інтернет-маркетингу
  • Наші кейси
  • Про рекламу в інтернеті
  • Ми не потокове агентство!

    Український ринок послуг з інтернет-маркетингу, на жаль, слабко орієнтований на клієнта. У гонитві за отриманням швидких і відносно легких грошей більшість рекламних агентств працюють, як конвеєр. Це звані потокові агентства. Що пропонують потокові агенції? Основні відмінності конвеєрних агентств – мегашвидкість виконання, дешевизна та, на жаль, поверховість. Завдання потокового агентства – отримати гроші від клієнтів будь-яким способом. Тут все заточено на обслуговування великої кількості звернень: використовуються універсальні робочі шаблони, чек-листи, що дозволяють автоматизувати роботу, але такий підхід часто не враховує особливості бізнесу конкретного клієнта. Реклама, налаштована потоковою агенцією, приносить свій % результат переважно шляхом прикриття великих «дірок». Швидкий запуск – привабливий для багатьох підприємців пункт. І на цьому «грають» потокові агенції. Миттєве відправлення шаблонної комерційної пропозиції після звернення, розробка рекламної стратегії, налаштування кампаній, аналітики за 1 день – стиль компаній-конвеєрів. Безумовно, в таких агентствах є безліч АЛЕ: маркетинг тут не дивиться в перспективу, немає занурення у «біль» клієнта, конкурентне середовище, бізнес-модель, внутрішні процеси компанії замовника. Звіти містять загальну інформацію («охоплення», «кліки», «CTR»), без цифр про продаж, які принесли маркетингові кампанії, без подальшого планування та прогнозів. Ще одна відмінна риса – клієнтів постійно «розкручують» на нові послуги, які часто не орієнтовані на досягнення кінцевих цілей бізнесу. Але продавати треба, бо «сейлз» має місячний план. Як правило, через те, що клієнти залишаються незадоволені роботою потокового агентства (не бачать результатів у вигляді прибутку), термін життя клієнта в них вкрай низький (2-3 місяці, півроку максимум). Чому ринок потокових агенцій процвітає? По-перше, через нелегку ситуацію для бізнесу України на сьогоднішній день, багато підприємців «ведуться» на «швидко, дешево, сердито». По-друге, агентства, що працюють на потоці, все ж таки можуть бути вигідні деякій частині компаній: наприклад, малому бізнесу, якому потрібно просто підтримувати присутність на ринку або бізнесу з дуже низькою конкуренцією (що зустрічається рідко). В інших випадках, коли потрібні продажі, очевидний результат у вигляді доходу, робота на перспективу та примноження грошового капіталу від маркетингу, не рекомендується ставати частиною машини-конвеєра. Яке агентство по маркетингу вибрати?   Принципами агентства, про співпрацю з яким ви, швидше за все, не пошкодуєте, є: вузька спеціалізація (надають конкретний список послуг на максимально професійному рівні); індивідуалізований підхід до вирішення завдань; всі роботи виконуються задля досягнення бізнес-цілей замовника; орієнтація на довгострокову співпрацю (такі компанії вкладають основну частину своїх ресурсів не на залучення нових клієнтів, а на якісну роботу для існуючих, що вигідно для обох сторін). Ми, агенція «Web-Marketing», щасливі займати особливу нішу на ринку послуг інтернет-маркетингу – бути клієнтоорієнтованим! Ось уже понад 11 років ми допомагаємо нашим клієнтам збільшувати продажі, розвиватися і ставати багатшими. Якщо ви бажаєте отримувати кваліфіковані послуги з маркетингу в Інтернеті – сміливо звертайтесь до нас!
    Читати повністю
    27.02.2020
  • Як перевірити інтерфейс мобільної версії сайту

    На сьогоднішній день близько 50% трафіку на сайти йде з мобільних телефонів і близько 30% транзакцій відбувається також із мобайлу. Всі ми начебто знаємо цю статистику та розуміємо, наскільки важлива коректна робота сайту на телефонах, але чомусь часто забуваємо про це, коли розробляємо шляхи підвищення ефективності продажів. На що треба звернути увагу перед перевіркою відображення сайту на різних пристроях? Ми рекомендуємо переглянути звіт у Google Analytics «Аудиторія>Мобільні пристрої», де ви побачите статистику по мобільних пристроях відвідувачів вашого сайту:     Проаналізувавши поведінкові показники трафіку та коефіцієнт конверсії з різних моделей телефонів, ви зрозумієте, на які з них варто звернути увагу насамперед. Як перевірити адаптивність сайту під різноманітні мобільні пристрої? Для цього існують спеціальні програми, онлайн-сервіси та розширення для браузерів. Але один із найдоступніших і найшвидших варіантів перевірки відображення сайту на смартфорнах і планшетах — це емулятор пристроїв у браузері Google Chrome. Для того, щоб скористатися емулятором: Відкрийте свій сайт у браузері Chrome Натисніть правою кнопкою миші на екрані та виберіть «Переглянути код» Клацніть на значок девайсів Виберіть потрібну модель пристрою   Що важливо? На першому екрані повинна знаходитися ключова інформація - хто ви і що пропонуєте, а також кнопка заклику до дії (напр., "Купити"). Пам'ятайте: якщо ваш сайт погано адаптований під популярні мобільні пристрої, швидше за все, ви втрачаєте гроші! Тому терміново перевіряйте та виправляйте, якщо необхідно.  
    Читати повністю
    25.02.2020
  • Яким має бути хороший інтернет-магазин

    Про що стаття? 1. Ця стаття допоможе вам оцінити ваш сайт із позиції користувача, який готовий купити товар. 2. Ви отримаєте чек-лист з оформлення інтернет-магазину таким чином, щоб скоротити кількість кинутих кошиків. 3. Дізнаєтесь, які нюанси на сайті можуть відштовхувати покупців. Небагато свіжих фактів Питання конвертації відвідувача інтернет-магазину на покупця стоїть гостро. Достатньо поглянути на цифри, надані дослідницькою компанією Forrester: 75% користувачів, які додали товари в кошик, йдуть із сайту, не здійснивши покупку; 89% відвідувачів хоча б раз не довели процес оформлення замовлення до фіналу; 68% користувачів збирають повний кошик, але покидають сайт ні з чим. Повірте, навіть якщо ваш інтернет-магазин не підпадає під цю статистику, варто тримати руку на пульсі. На сьогоднішній день досить багато інформації в мережі про UX/UI – про те, як має виглядати та функціонувати сучасний інтернет-магазин. Проблема тільки в тому, що з усього потоку інформації складно виділити справді суттєве, бюджети не завжди відповідають реальним потребам для створення та обслуговування хорошого сайту, а фахівець від фахівця різниться. Саме тому, спираючись на багаторічний досвід роботи з різноманітними сайтами, ми вирішили виділити важливі атрибути, які мають бути у гарного інтернет-магазину. Елементи сайту, на які потрібно звернути увагу насамперед Источник: исследования компаний ArrowMedia, Rusability, Bronto Software Наведіть порядок Сайт – це лице вашого бізнесу в Інтернеті. Якщо користувач натрапляє на неробочі посилання, кнопки, некоректну фільтрацію, потрапляє в порожній розділ каталогу і т.д., то його довіра до вас як продавця падатиме з кожним новим одвірком. Швидше за все, логіка думки відвідувача буде такою: якщо сайт «кривий», то і товар неякісний, і з доставкою напортачать. Тому адмініструванню онлайн-магазину варто приділяти чимало часу та коштів. А якщо у вас немає тестувальника, то періодично проводите базовий аудит свого інтернет-магазину самі: пройдіть весь хай від вибору товарів до завершення покупки.     Надайте інформацію про компанію Дослідження показують, що люди більше довіряють сайтам, де є розділи «Про нас»/«Про компанію»/«Наша історія». Також на вашу користь зіграють фото команди, демонстрація ліцензій, сертифікатів, листів подяки і т.д. Додайте блок «Гарантії та Повернення» Інформація про гарантії та можливість повернення товару говорить про те, що компанія працює чесно та прозоро. За пунктами опишіть процедуру оформлення, умови та терміни повернення. Адаптуйте сайт під мобільні пристрої Кожен з нас щодня переглядає десятки інтернет-ресурсів із мобільних пристроїв, тому не варто пояснювати значущість адаптивності сайту під різні пристрої. Просто відкрийте свій сайт прямо зараз з мобільного телефону і дайте відповідь чесно: вам зручно ним користуватися?/ комфортно переглядати інформацію?/ чи коректно виведено меню?/ чи видно кнопки Call to Action? Якщо раптом щось не так – терміново виправляйте, адже понад 50% користувачів вперше знайомляться з товаром саме з мобільних пристроїв. Забезпечте високу швидкість завантаження сайту Ваша пропозиція навряд чи унікальна, та інтернет переповнений вашими конкурентами. Тому потурбуйтеся про те, що якщо потенційний клієнт вибрав ваш сайт, то він зміг побачити його вміст максимально швидко. Якщо сайт вантажиться довго (понад 3 секунди), це дратує користувача, і він йде. Добавте фотоозвіти Покажіть, як виглядає товар у житті. Так, у вас, напевно, є фото товарів, що демонструють його з різних боків. Але додавання до картки товару фото від покупців значно підвищить рівень довіри. Наприклад, можна "підтягнути" фото вашої продукції від користувачів Instagram.   Надайте можливість купити в 1 клік Заберіть усі можливі перепони на шляху клієнта до здійснення покупки. Чим менше кроків до оформлення замовлення та оплати, обов'язкових полів для заповнення, тим краще. Якщо на вашому сайті передбачена реєстрація та вхід до особистого кабінету, рекомендуємо, як мінімум, провести А/Б-тестування сайту, під час якого протестувати варіант з можливістю здійснити покупку без реєстрації.   Чітко пропишіть тарифи на доставку 44% користувачів, які оформили замовлення, але потім побачили вартість доставки, відмовилися від покупки. Тому тариф за доставку краще включити на етапі кошика, щоб клієнт одразу бачив суму. Доведіть систему фільтрації до досконалості Підбір товарів не повинен перетворюватися для користувача на кошмар. Тому фільтри в інтернет-магазині критично важливі, особливо коли товарів сотні, тисячі, мільйони. Необхідно надати клієнту можливість вибирати продукцію за ціною/кольором/розміром/брендом/призначенням/матеріалом тощо. Також не забудьте про сортування за спаданням/зростанням ціни, за популярністю, новизною і т.д. Ще важливіше, щоб фільтрація працювала коректно. Тому не варто економити на розробці та тестуванні даного функціоналу.   Показуйте супутні та схожі товари Коли користувач переглядає картку товару, виводьте блок зі схожими товарами. Існує безліч кейсів, які підтверджують, що показ супутніх товарів піднімає середній чек замовлення. Наприклад, якщо користувач купує кавомашину, пропонуйте купити кошти на догляд, каву і т.д.   Продумайте логіку корзини та оформлення замовлення Надайте можливість: продовжити покупки; додавати/прибирати кількість одиниць товару; передбачте поле для введення промокоду (якщо проводите акції); додайте інформацію про варіанти та вартість доставки на перших етапах оформлення замовлення; просіть заповнювати тільки ті поля, які справді важливі для здійснення покупки; надайте якнайбільше способів оплати для вибору.   Джерело: дослідження компанії Parcel Будемо раді провести аудит вашого сайту! Замовте контекстну рекламу та отримайте безкоштовний аудит сайту!
    Читати повністю
    23.01.2020
  • Новий пошуковий алгоритм Bert від Google: чи виживе SEO?

    У жовтні 2019 року компанія Google запустила тестування нової пошукової технології під назвою Bert (Bidirectional Encoder Representations from Transformers) американською англійською. А в грудні 2019 року алгоритм запрацював 70 мовами світу, включаючи й українську. Здавалося б нічого дивного: Google випустила чергове оновлення пошукового алгоритму. Проте фахівці компанії називають цю технологію наймасштабнішим проривом за останні 5 років. У свою чергу, експерти SEO (Search Engine Optimization) вже висловили думку про те, що новий алгоритм може кардинально змінити органічну видачу в пошуку Google, але поки що робити однозначні висновки рано.     Що представляє собою Bert? За фактом, змінюється принцип роботи пошукача Google. В основі алгоритму Bert лежить технологія обробки природної мови на основі нейронної мережі (NLP). По суті, Bert «заточений» на розуміння не окремих слів, а всієї фрази, яка вводиться користувачем, з урахуванням контексту. Чи варто SEO-фахівцям бити на сполох? З одного боку, видача результатів пошуку, безумовно, зміниться, особливо за «нішевими», вузькочастотними запитами. З іншого боку, алгоритм не сканує вміст сторінок, тому безпосередньо не впливає на ранжування. Що робити, щоб не втрачати позиції та бути в ТОПі? Як і раніше діє золоте правило — створення корисного для користувачів унікального контенту. Але оскільки Bert «розуміє» розмовну мову, то в семантичному ядрі варто приділити особливу увагу розгорнутим ключовим фразам, які відповідатимуть природним питанням людини. Так, для розміщення такого контенту добре підійде, наприклад, розділ на сайті "Відповіді на часті питання". І звичайно, ніхто не скасовував контекстну рекламу в Google. Цей інструмент просування зарекомендував себе як один із найшвидших і найнадійніших способів залучення клієнтів. Рекомендуємо до читання: «Cкільки коштує контекстна реклама и за що платити агентству?»
    Читати повністю
    09.01.2020
  • Скільки коштує контекстна реклама та за що платити агентству?

    Одне з перших питань, яке постає у того, хто вирішив запустити рекламу в Інтернеті: який потрібен для цього бюджет? Спробуймо розібратися разом. Припустимо, ви хочете звернутися в агентство та замовити контекстну та таргетовану рекламу. Загальний бюджет складатиметься з двох складових: рекламний бюджет на рекламу (на кліки/покази); вартість послуг спеціалістів агенції. Як формується ціна на контекстну рекламу? При прорахунку рекламного бюджету враховуються такі дані: Мета рекламної кампанії (це може бути отримання замовлень із сайту, лідогенерація, охоплення цільової аудиторії, підвищення поінформованості про бренд тощо). Залежно від мети варіюватиметься вартість показів рекламних оголошень, оскільки вони братимуть участь у різних аукціонах. Регіони показів. Весь світ чи СНД, чи Україна, чи Київ, область – чим ширше хочемо охопити цільову аудиторію з географії, тим більший потрібний бюджет. Рівень конкуренції. Важливо враховувати, скільки рекламодавців таргетуються (націлюються) на одну й ту саму аудиторію, а також наскільки насичений ринок продуктами, аналогічними до вашого - чим вища конкуренція, тим вищі будуть потрібні ставки і відповідно ціна кліку та бюджет. Особливості стратегії. Залежно від специфіки продукту можуть застосовуватись різні стратегії та тактики просування. Стратегія полягає спочатку в тому, кому, де і що ми плануємо показувати, а тому підбираються відповідні рекламні інструменти і майданчики. Розробка стратегії входить у роботу маркетологів і рекламістів. Вартість послуг агентства За що ви платите, замовляючи рекламу в  агентстві:    за те, що все зроблять за вас:) за те, що все буде виконано на високому рівні з використанням перевірених практик та досвіду. Список робіт PPC-фахівця агентства з підготовки реклами до запуску: •   визначення цілей та постановка завдань рекл. кампанії; • аналіз ніші, аналіз конкурентів; • аналіз сайту клієнта, аудит із зауваженнями та рекомендаціями щодо оптимізації та доопрацювання сайту; • розробка рекламної стратегії; • налаштування аналітики, звітів та відстеження цілей, імпорту витрат; • створення рек. акаунтів та синхронізація з аналітикою; • розробка структури облікових записів; • налаштування рекламних кампаній; • перевірка коректності відображення трафіку в Аналітиці. Список обов'язків PPC-фахівця агентства з ведення рекламних кампаній: • щоденний моніторинг та поточне коригування РК під поставлені завдання; • щоденний/щотижневий/щомісячний аналіз результатів та оптимізація; • пошук нових можливостей, потенціалу та зон зростання; • впровадження нових інструментів; • проведення експериментів, А/В-тестів; • перегляд та коригування рек. стратегії; • підготовка звітності; • написання рекомендацій та пропозицій клієнту щодо покращення сайту, рекл. стратегії та ін. Що потрібно ясно розуміти замовнику: якість контекстної та таргетованої реклами безпосередньо залежить від навичок того, хто налаштовує та керує ними. Налаштувати грамотну кампанію за день неможливо. Один раз налаштувати і потече фонтан клієнтів із золотого кран, на жаль, нереально - завжди потрібні очі, голова та руки фахівця. Отже, який рекламний бюджет потрібен саме вам? Щоб отримати конкретні цифри, зателефонуйте або заповніть бриф. Ми зв'яжемося з вами та обговоримо проект та завдання. Далі розробимо рекламну стратегію просування та, відповідно, прорахунок бюджету (мінімальний, максимальний, рекомендований). Ми з радістю допоможемо вашому бізнесу стати сильнішими. Звертайтесь!
    Читати повністю
    22.10.2019
  • Дослідження інтернет-аудиторії – дані за 2019 рік

    Стаття містить актуальні дані на липень 2019 року про кількість користувачів мережі Інтернет, найвідвідуваніші сайти у світі, популярні соціальні мережі, дослідження про використання Facebook Instagram в Україні та багато іншої корисної інформації. Також вже доступний звіт зі статистики інтернет-аудиторії за 2020 рік.            Радимо до читання: «Як оцінювати ефективність реклами на YouTube»         Узагальнюючи дані, отримуємо таку статистику з інтернет-аудиторії на сьогоднішній день (липень 2019): 56% населення планети є користувачами Інтернету; 45% активно користуються соцмережами; основні джерела, з яких користувачі відкривають нові бренди: Пошукові системи, телебачення, рекомендації знайомих, реклама в соцмережах; у лідерах за популярністю такі соцмережі та месенджери, як: Facebook, YouTube, WhatsApp, Fb Messenger, WeChat, Instagram; як мінімум, 1 раз на місяць 93% користувачів Інтернету дивляться відео онлайн. Facebook та Instagram в Україні Станом на вересень 2019 року рекламні майданчики цих соціальних мереж дозволяють охопити 18 млн. людей в Україні. Facebook в Україні популярніший за Instagram, як і в більшості європейських країн. Facebook і Facebook Messenger особливо популярні серед вікової категорії 25-35 років. Instagram – соцмережа № 1 для української молоді. Ступінь проникнення серед населення 18-24 років – майже 99%. 56% користувачів, зареєстрованих в Instagram, перебувають у віці 25-35 років і 27% - у віці 36-45 років. Українська аудиторія Фейсбук має вищі показники активності, ніж у середньому у світі: українці частіше взаємодіють із рекламними оголошеннями. Загалом за 30 днів користувач клацає на 18 рекламних публікацій. Материалы подготовлены на основе исследований GlobalWebIndex, Hootsuite, We Are Social.  
    Читати повністю
    25.09.2019
1 … 4 5 6 … 8
Логотип компании

Послуги

  • Реклама в Google
  • Реклама в Facebook
  • Реклама в YouTube
  • Google Shopping
  • Аудит акаунтів
Google партнёр

Навігація по сайту

  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Вакансії
  • Контакти

Контакти

Україна м. Київ, ул. Кирилівська, 69в, оф. 620
(098)-692-06-91
info@webmarketing.ua

Зв'яжіться з нами!

Заповніть форму, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Вашу заявку успішно надіслано!
Google партнёр