Заявка на зворотній дзвінок

Залиште контактний номер телефону – і ми передзвонимо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Давайте обговоримо ідеї щодо просування вашого бізнесу!

Залиште заявку, і ми оперативно зв'яжемося з вами.

* Заповнюючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Вашу заявку успішно надіслано!

Отримати презентацію

Вашу заявку успішно надіслано!
  • Укр
  • Рус
  • Eng
Иконка телефона
  • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
замовити дзвінок
Заповнити бриф
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • (098)-692-06-91
Хочете обговорити проект?
Блог
Google партнер 15 років
Головна Блог Бізнес в інтернеті (7-я страница)
  • Усі
  • Бізнес в інтернеті
  • Часті питання
  • Новини інтернет-маркетингу
  • Наші кейси
  • Про рекламу в інтернеті
  • Який бюджет малий та середній бізнес має виділяти на рекламу?

    Декілька десятиліть тому маркетинг і реклама полягали в купівлі реклами на біл-бордах і телебаченні. Рекламний бюджет компанії витрачався y на створення барвистих постерів, брошур і джинглів. Але, як бачимо зараз, все кардинально змінилося. Якщо говорити про просування в інтернеті, то незалежно від розміру бюджету, насамперед рекламодавці використовують пошукову та медійну рекламу, рекламу в соціальних мережах та e-mail-маркетинг. Статистика підтверджує зрушення у маркетинговому бюджеті: протягом останніх років інвестиції у традиційну рекламу стабільно знижувалися. Витрати на цифровий маркетинг, навпаки, зростали і зростають з кожним роком. Отже, який бюджет малий бізнес має виділяти на цифровий маркетинг? Ця стаття містить інформацію, яка допоможе вам правильно розподілити свій маркетинговий бюджет.   Статистика бюджету цифрового маркетингу В даний час на маркетинг в інтернеті витрачається 35% від усіх маркетингових витрат у середньому для компаній. Компанії виділяють дедалі більше грошей на диджитал-маркетинг, оскільки він дає можливість точно розрахувати рентабельність інвестицій у рекламу, робити відносно точні прогнози і досягати їх. Численні опитування показують, що цього року 70% малих та середніх підприємств збільшать свої маркетингові бюджети на основі цифрових технологій та інтернет-ресурсів. Згідно з опитуваннями, 70% малого та середнього бізнесу планує збільшити бюджети на цифрову рекламу. Більше того, статистика за 2016 рік свідчить, що 62% компаній інвестують 4% і більше від їхнього прибутку на маркетинг. Радимо до читання: "Скільки коштує контекстна реклама і за що платити агентству?" Дослідження також показали, що: у середньому власники малого та середнього бізнесу витрачають $400-600 на місяць на маркетинг; у середньому 46% всього маркетингового бюджету виділяється на цифровий маркетинг; 78% малого та середнього бізнесу вважають мобільну рекламу одним із найважливіших каналів просування. Перспективні рекламні канали у 2020 году Реклама на мобільних пристроях (додатках або мобільних браузерах) залишається основною тенденцією діджитал-маркетингу в найближчі роки. Передбачається, що 50% світового маркетингового бюджету буде використано для мобільної реклами. Як і раніше, перспективними каналами залишаються відеореклама, пошукова контекстна реклама та контент-маркетинг. Свежая запись: Интернет-аудитория 2020: актуальная статистика   Висновок Яку суму ви повинні витратити на цифровий маркетинг цього року? На які канали просування виділяти більше коштів і які стануть для вас найефективнішими? Приймаючи рішення, обміркуйте вищеописані світові тенденції та врахуйте, що: компанії по всьому світу (і ваші конкуренти також) збільшують бюджети на рекламу; витрати  збільшуються на користь цифрового маркетингу та скорочуються на користь традиційного; у 2017 році мобільна реклама, пошукова контекстна реклама та e-mail маркетинг отримають левову частину загального світового бюджету на цифровий маркетинг; загальний маркетинговий бюджет має становити від 4 до 12 відсотків від загального прибутку бізнесу; рекламний бюджет для B2C бізнесу перевищує бюджет реклами для B2В сегмента. Щоб дізнатися, який бюджет потрібно виділити на рекламу вашого продукту, заповніть бриф. Після вивчення ніші бізнесу, продукту та конкуренції, ми надішлемо вам детальну інформацію на вказану вами пошту, в якій вам будуть запропоновані можливі варіанти просування та, відповідно, бюджету, від мінімального до максимального. Ми з радістю допоможемо вашому бізнесу стати сильнішими, звертайтесь)  
    Читати повністю
    20.04.2017
  • Ваш сайт – Ваш найлютіший ворог

    Ваш сайт – Ваш найлютіший ворог Найчастіше основною проблемою ведення бізнесу в Інтернеті є ваш веб-сайт. Так, саме ваш красивий і дорогий сайт, в який ви інвестували кілька років тому, сьогодні працює проти контекстної реклами та просування в органічній видачі. У цій статті ми розглянемо основні недоліки веб-сайтів та знайдемо вирішення цих проблем. швидкість завантаження сайту; медійний контент та картинки; зайвий код; мобільна версія.  Швидкість сайту та час завантаження Швидкість сайту – це час, потрібний браузеру для завантаження контенту на сайті з хостингу. Час завантаження – це час, який проходить після кліка по URL сайту і до того моменту, як контент сайту провантажиться і буде видимим для користувача. У 2010, швидкість сайту стала одним із факторів ранжування в алгоритмах Google для SERP. Швидкість сайту та час завантаження – критично важливі фактори для ефективної лідогенерації та бізнесу з електронною комерцією. Дослідження компанії Soasta показали, що скорочення часу завантаження сайту на 1 секунду може підвищити коефіцієнт конверсії на 27%. Отже, що вважається оптимальним часом завантаження сайту? Більшість досліджень сходяться на 2-6 секунд, але це не універсальна відповідь. Ваш продукт або контент може бути настільки унікальним, якісним та затребуваним, що користувач буде змушений пробачити тривале завантаження сайту, тому що це того варте. Однак вищеописана ситуація не характерна для більшості бізнесів. За статистикою, 40% користувачів залишать веб-сайт, якщо завантаження займає понад 3 секунди; 52% онлайн-покупців стверджують, що висока швидкість завантаження збільшує лояльність до бренду; 79% онлайн-покупців не повернуться на сайт за новими покупками, якщо їм не сподобалася їхня минула взаємодія з веб-сайтом. На щастя, Google має відмінний безкоштовний інструмент, який допоможе виявити проблеми на вашому сайті і дасть поради щодо їх усунення. https://developers.google.com/speed/pagespeed/  Веб-розробники знайомі з випадками, коли надто складні скрипти або плагіни перешкоджають швидкому завантаженню. Більше того, проблема може бути у вашому хостингу. Загалом, є багато покращень, які ви можете зробити, якщо знаєте мови програмування, але ми сфокусуємось на більш простих та базових речах, які можуть гальмувати ваш сайт. Оптимізуйте картинки та інший медіа контент Це хвора тема для власників бізнесу, оскільки веб-сайт – це візуальне уявлення вашої компанії і дуже важко встояти перед бажанням наповнити його всілякими барвистими і сяючими картинками. Всі ці красиві картинки та відео – файли великих розмірів, на завантаження яких потрібно багато дорогоцінних секунд. Вихід із положення наступний: стискати всі картинки та заново оцінити необхідність безлічі візуальних ефектів на сайті. Заберіть зайвий код Існує безліч чудових інструментів та плагінів, які допоможуть вашому сайту виглядати ще більш привабливим або полегшать репостинг у соціальних мережах. Радимо використовувати сервіси, такі як www.octagate.com/service/SiteTimer, щоб визначити, які файли найбільші і гальмують весь сайт. Якщо ви вважаєте плагіни необхідними, що ж, тоді доведеться пожертвувати часом завантаження. Проте, здебільшого, ми додаємо новий блискучий елемент, але оцінюємо кінцевий результат. Аудит усіх віджетів, плагінів та особливих елементів вашого сайту – важлива щорічна процедура, яка дає зрозуміти, чи є на вашому сайті зайвий код чи ні. Наступний тип зайвого коду, який може знижувати продуктивність сайту, – це партнерська реклама. Код, який потрібний для завантаження реклами, значно гальмує час завантаження, а також псує загальне враження про сайт. Ви повинні оцінити, скільки прибутку ви можете втратити, злякавши потенційних клієнтів і скільки ви заробите на рекламі. Менше редиректів Редирект означає, що ваш сайт автоматично перенаправляє користувача на інший URL. Це значно уповільнює веб-браузер користувачів. Рекомендації можуть бути такими: приберіть ланцюжки редиректу, скоротите кількість посилань, які ведуть на інші URL-адреси і приберіть непотрібні редиректи. redirects can take additional time for browsers to read and process. Оптимізуйте сайт для мобільних пристроїв У 2015, Google змінив алгоритми ранжирування на користь веб-сайтів, оптимізованих для мобільних пристроїв. Легкий поштовх від Google був необхідний, тому що 65% жителів США мають мобільні телефони і гарне враження від мобільного вебу робить їх щасливими. Мобільні сайти повинні бути зменшені до масштабу, що підходить для екрана мобільного девайсу, всі форми і віджети повинні бути доступними без скролінгу, зуму і безлічі спроб зловити потрібний елемент. «За лаштунками» також стоїть багато факторів, які впливають на якість мобільного сайту, наприклад, мінімізований код, використання кешування у браузері та меншу кількість картинок у мобільній версії. Деякі з цих рекомендацій можна знайти у звіті, який генерує Google, якщо ви перевірите швидкість вашого мобільного сайту. https://testmysite.thinkwithgoogle.com/ Висновок Часто ваш сайт – перша взаємодія користувача з вашою компанією і врахуйте, що користувач не хоче довго чекати, щоб дізнатися про неї більше. Користувач скоріше залишить повільний сайт з хорошим контентом або продуктом і перевірить, чи не буде їм краще працювати з іншими компаніями, сайти яких набагато швидше і зручніше. Слідкуйте за вашими розробниками і зробіть ваш сайт більш ефективним. Ви отримаєте більше взаємодії користувача і більше конверсій!    
    Читати повністю
    03.03.2017
  • 5 небезпечних побічних ефектів поганого сервісу

    Сервіс – один із найважливіших елементів успішності вашого бізнесу. Хороший сервіс може затьмарити поганий маркетинг, але дуже складно замінити погане обслуговування витонченим і грамотним маркетингом. Контентний маркетинг орієнтується на споживача та сприяє загальному враженню споживача про обслуговування, але це не означає, що створюючи якісний контент, компанія надає якісний сервіс. Звичайно, «хороший сервіс» - абстрактне та суб'єктивне поняття. Це нормально, якщо відбуваються невеликі помилки або трапляються складні клієнти, яких неможливо задовольнити. Подібні дрібниці не означають, що ваша компанія надає поганий сервіс. Однак такі ситуації вважаються неприйнятними при роботі з клієнтами: довгий час очікування (дзвінка, відповіді у чаті, доставки) недостатня увага до деталей представники компанії погано знають наданий продукт чи послугу непрофесійне та байдуже спілкування Компанії, яким знайомі вищезазначені помилки, стикаються з наслідками, які можуть призвести до повного провалу бізнесу. Є й хороші новини - навіть найгірший сервіс можна виправити без критичної шкоди для репутації компанії, але тільки в тому випадку, якщо ви діятимете швидко. У цій статті ми розглянемо 5 найпоширеніших і найнебезпечніших наслідків поганого сервісу, а також поради щодо його покращення. 1. Зіпсована репутація Репутація вашого бренду надзвичайно важлива і вам у жодному разі не слід втрачати контроль над нею. Репутація - це ваше найслабше і вразливе місце, якщо ви стабільно надаєте поганий клієнтський сервіс. Покупці люблять писати та розповсюджувати погані відгуки, якщо їм не сподобалося ваше обслуговування. Дослідження показали, що 95% респондентів розповідають про погане обслуговування, з яким вони зіткнулися як мінімум одній людині, тоді як 54% розповідають як мінімум п'ятьом іншим людям. Те саме дослідження показало, що 88% опитуваних підтвердили вплив відгуків на їхній остаточний вибір. Як правило, велика кількість поганих відгуків про вашу компанію призводить до зниження кількості продажів. Більше того, сарафанне радіо вже не працюватиме на вашу користь. 2. Ліди не конвертуються Поганий клієнтський сервіс вбиває конверсії. Хоча сервіс і більше має на увазі спілкування з існуючими клієнтами, проте ліди та потенційні покупці також потрапляють у цю сферу діяльності. Скільки разів ви намагалися встановити контакт чи партнерство з новим бізнесом чи людиною, але так ніколи й не дочекалися відповіді? Наскільки сильно ви були розчаровані? Тепер, уявіть, що ваші ліди думають, коли намагаються отримати консультацію чи допомогу, але так і не отримують відповіді чи нескінченно чекають на лінії. Відділ обслуговування клієнтів спочатку сприймається покупцями як щось набридливе, неввічливе та байдуже. То чому б вам не здивувати своїх клієнтів приємним та грамотним обслуговуванням? Хороший сервіс справляє чудове перше враження та надихає лідів на співпрацю саме з вашою компанією. 3. Період співпраці з клієнтом зменшується Ви вже знаєте, що отримати нового клієнта часто дорожче, ніж утримати ваших існуючих клієнтів. Саме тому хороший сервіс має бути одним із перших пріоритетів вашої компанії. Ви знали, що 9 споживачів із 10 готові заплатити більше за якісне обслуговування, а 70% готові продовжити співпрацю, якщо ви задовольните їхню скаргу? Поганий сервіс може зменшити прибуток, отриманий від одного клієнта, оскільки скорочується період співробітництва. Це змушує компанії вкладати все більше і більше грошей у маркетинг, однак це не має сенсу, доки ваш клієнтський сервіс не буде якісним. 4. Ви втрачаєте кращих співробітників Результатом поганого сервісу може стати не лише втрата клієнтів, а й ваших найцінніших співробітників. Поганий сервіс породжує тенденцію, що хороші співробітники переймають естафету від поганих співробітників, а чи не навпаки. Це призводить до розчарування людей, яких ви вважали опорою компанії. Більше того, погана репутація може спровокувати кращих представників компанії, покинути її, як тільки вони зрозуміють, що справи фірми безнадійні. 5. Цикл нестачі прибутку Спочатку страждає ваша репутація і ви починаєте втрачати нових клієнтів, потім вас залишають ваші старі та найлояльніші клієнти. На цьому моменті доводиться вирішувати, або ви скорочуєте витрати і намагаєтеся перечекати погані часи, або ви починаєте витрачати вдвічі більше грошей на маркетинг, щоб залучити нових клієнтів. Якщо ви скоротите витрати, щоб компенсувати нестачу прибутку, вам все одно доведеться оптимізувати клієнтський сервіс за допомогою тренінгів або нових співробітників, на що потрібно ще більше ресурсів. З іншого боку, якщо ви збільшите бюджет на маркетинг, це приведе вам кілька нових клієнтів, але корінна проблема обслуговування тільки посилиться і вирішити її буде тільки складніше при масштабуванні. На заключення Намагайтеся вирішити проблеми з обслуговуванням клієнтів на етапі їх виникнення і в жодному разі не відкладайте їх у довгий ящик. Регулярно опитуйте споживачів, спілкуйтеся з ними та оцінюйте роботу відділу обслуговування клієнтів. Найкраще запобігти поганому сервісу, ніж потім вирішувати цю проблему. Якщо ж ви виявили проблему, то вирішувати її варто, перш ніж ви втратите контроль над ситуацією та репутацією вашого бізнесу. Не забувайте, що успішність та рентабельність маркетингу вашої компанії безпосередньо залежить від налагодженості внутрішніх процесів вашого бізнесу.  
    Читати повністю
    24.02.2017
  • Реклама бізнесу в соціальних мережах

    Всерйоз думаєте про те, щоб замовити рекламу у соціальних мережах? Це грамотне рішення для будь-якого бізнесу. Зараз практично не залишилося тих, хто не має аккаунтів у соцмережах, тому Ваша цільова аудиторія теж проводить час на даних платформах та готова до сприйняття інформації. "Фейсбук", "Інстаграм" та "ВКонтактє" давно перестали використовуватися тільки для спілкування або розваги. Це перспективні платформи для просування бізнесу, і ми пропонуємо Вам максимально використовувати їх для свого успіху. Як розкрутити бізнес в соцмережах Налаштування контекстної реклами у соціальних мережах традиційно починається з вивчення тематики бізнесу клієнта, оцінки конкуренції та вибору найбільш перспективних інструментів. Наші фахівці порадять Вам, на якій мережі варто зосередитись, з урахуванням вікової категорії та інтересів ЦА. Далі ми розробимо рекламну кампанію, розділивши потенційних клієнтів на сегменти та підготуємо оголошення під кожен з них. Таргетинг передбачає точкове налаштування показів під ЦА, побудова вирв продажу, грамотний маркетинговий вплив та налагодження взаємодії з аудиторією за допомогою соцмереж. Маючи досвід та вузькоспеціалізовані знання, ми поступово оптимізуємо стратегію та досягаємо кращих результатів при зниженні клієнтських витрат на рекламу. Запрошуємо замовити рекламу в соцмережах та почати новий етап просування компанії Переваги таргетованої реклами у широті налаштувань та можливості зорієнтувати покази на різні цілі – підвищення продажів, охоплення. Є кілька способів налагодити комунікацію з ЦА: за рахунок налаштування демонстрації оголошень щодо соціально-демографічних характеристик, геолокації, поведінкових факторів, інтересів. Наш спеціаліст знає, як застосувати всі можливості націлення для розкручування Вашого бізнесу. Чекаємо на звернення.
    Читати повністю
    11.06.2015
  • Написання текстів, що продають, для сайту

    Якісний контент – одна з умов успішного просування сайту. Контекстна реклама повинна вести потенційного клієнта на грамотно оформлену сторінку, де він отримає відповіді на питання, грамотно прописані переваги ваших товарів або послуг і достатньо причин для здійснення конверсійних дій. Чому варто замовити гарні статті? Інформативний, грамотний контент підвищує довіру аудиторії до компанії, працює на її імідж. Наші копірайтери знають усі прийоми сучасного копірайтингу, тому ви отримаєте якісні тексти, здатні стимулювати бажання купити саме на вашому сайті. Наші фахівці також надають послуги з написання статей для SEO просування. Стиль, смислові акценти, форматування підбираються індивідуально та узгоджуються з побажаннями замовника. Замовити текст для сайту можна зараз! Просто телефонуйте за вказаними в контактах номерами або залиште заявку за формою. Яка вартість написання текстів, що продають? Зацікавили наші послуги та можливість виділятися серед конкурентів якісним контентом? Ціну написання унікального тексту для сайту дивіться у прайсі. Створені копірайтерами нашої агенції унікальні статті стануть візитною карткою вашого сайту. Звертайтесь!
    Читати повністю
    11.06.2015
  • Послуги з інтернет-реклами сайту

    Hозумієте, що навіть класний, зручний, наповнений якісним контентом сайт не гарантує прихід відвідувачів, і тому хочете запустити рекламу? Найбільш підходяща реклама для вашого сайту Акцентуємо увагу на тому, що якщо вам потрібно збільшити кількість замовлень, продажів через сайт, то для цієї мети найкраще підходить саме контекстна та таргетована реклама. Найбільш “передбачуваний” тип реклами – налаштування контекстної реклами на пошуку. Тут можна залучити найцікавішу в покупці аудиторію. Але при цьому й ціна кліка в пошуковій кампанії може бути високою. Зниження вартості трафіку, збільшення коефіцієнта конверсії – першочергові завдання PPC-фахівця. Ціна кліку в контекстно-медійній мережі Google, рекламній мережі Яндекс, найчастіше значно нижча, ніж на Пошуку. Але покази тут націлені на відносно холодну аудиторію. Підключивши інструменти ремаркетингу/ретаргетингу, вдасться запустити показ оголошень користувачам, які вже відвідували ваш сайт. Зазвичай реклама з ремаркетингом дає добрі результати. Для реклами сайту в Інтернеті також відмінно підходить таргетована реклама в соцмережах. Особливо якщо вона працює паралельно з контекстною рекламою.   Ефективна реклама від компанії «Web-Marketing» Наше агентство має вузьку спеціалізацію в контекстній та таргетованій рекламі, тому ми надаємо дані послуги на експертному рівні! Те, який напрямок краще вибрати, залежить від особливостей конкретного бізнесу та цілей клієнта. Усі деталі ми обговоримо під час персональної консультації. Телефонуйте зараз!
    Читати повністю
    11.06.2015
1 … 6 7 8
Логотип компании

Послуги

  • Реклама в Google
  • Реклама в Facebook
  • Реклама в YouTube
  • Google Shopping
  • Аудит акаунтів
Google партнёр

Навігація по сайту

  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Вакансії
  • Контакти

Контакти

Україна м. Київ, ул. Кирилівська, 69в, оф. 620
(098)-692-06-91
info@webmarketing.ua

Зв'яжіться з нами!

Заповніть форму, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Вашу заявку успішно надіслано!
Google партнёр