Не існує гарантованого методу значного збільшення конверсії сайту. Проте, існують механіки, які допомагають виявляти потенційні зони росту. Одна з них – проведення А/В-тестувань.
А/В- експеримент – це порівняння 2-х і більше елементів, які знаходяться в однакових умовах, з метою виявлення найбільш вдалого варіанту. Найчастіше результати таких екпериментів показують, за рахунок чого можна підвищити конверсійність сайту і, відповідно, здешевити розміщення реклами в Інтернеті.
Що потрібно для запуску експерименту?
Гіпотези, що можна поліпшити на сайті, що може працювати не дуже добре, налаштування тестованих елементів (зміна дизайну/тексту/розташування або ін.), час.
В результаті тестування ми отримуємо звіт, в якому показується, який з варіантів виграв, і тоді можна з упевненістю вносити правки на сайт. Або ж нічого не робити, якщо переміг вихідний варіант сайту і спробувати висунути нову гіпотезу.