Відсутність результату – теж досвід

Час читання: 2 хвилин

Не лише про досягнення писати. Невдалий досвід також може бути корисним.

Кейс про новорічну рекламну кампанію. Справа була в грудні, новорічний настрій уже витав у повітрі. Ми успішно працювали із компанією, яка надавала послуги для бізнесу. З їхнього боку надійшло завдання розробити стратегію та запустити РК за сезонним, новорічним напрямком. Терміни вже на той момент бентежили, але завдання стояло - ВСТИГНУТИ! У результаті клієнт готував посадкову, ми - терміново розробляли рекламну стратегію.

Тематика - B2B (новорічний напрямок)

Географія - Київ

Інструменти - Google Ads, Facebook Ads

Розробка лендингу та графічних матеріалів для реклами з боку клієнта затяглася, все було готове лише до середини грудня. Всі розуміли, що часу залишилося дуже мало, а послуга досить специфічна, але все ж таки було прийнято рішення запускатися, оскільки все вже було готове і наступного року такий досвід буде корисним.

Цільова аудиторія перетиналася з ЦА за основними рекламованими напрямами, також була база клієнтів, яку активно використовували в рекламі. У Google Ads працювали: пошукова реклама, реклама в КМС і ремаркетинг Google, у Facebook використовували націлення за інтересами і Look-a-like. Запустили рекламні кампанії в середині грудня, а зупинили 25 грудня...

Результат був майже нульовим як у Google Ads,

так і в Facebook.

У результаті на цю новорічну рекламну кампанію витрачено було 4077 грн, а отримано лише одну конверсію. Бюджет наперед виділявся відносно невеликий. Причинами такого результату (точніше його відсутності) був, насамперед, на жаль, пізній старт (такі послуги зазвичай замовляють заздалегідь), а також сама послуга була досить специфічна, а ЦА вузька.

Але висновки і нами, і клієнтом були зроблені, тож чекаємо наступного року для реваншу!

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також:

  • Алгоритми Google Ads проти Вашого бізнесу

    Цілі бізнесу та алгоритмів Google Ads: реальні кейси

    Коли ви налаштовуєте рекламну кампанію в Google Ads, здається, що система сама хоче зробити її максимально ефективною. Google обіцяє автоматизовані рішення, які оптимізують ваші витрати та збільшують прибуток. Але чи завжди це так на практиці? Давайте розбиратися разом.

  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати?

    Як бути з рекламою, коли сезон завершується, а попит на ваш продукт падає? Вимикати її повністю чи залишити хоча б щось працювати? Відповідь на це питання ми знайшли, співпрацюючи з нашим клієнтом, який продає різні види плівок для вікон і скла: тонуючі, захисні, декоративні та автомобільні.

    Декілька років поспіль у грудні реклама ставала на паузу, повертаючись у роботу ближче до весни. Але одного разу ми вирішили це змінити. Зібрали переконливі аргументи, що може дати реклама в міжсезоння для бізнесу клієнта, і ось до яких результатів це призвело

  • Як розробка нового сайту збільшила результат в 2 рази

    Як зміни на сайті змінили долю бізнесу: захоплива історія успіху
    Ви коли-небудь замислювалися, наскільки важливий дизайн і зручність вашого сайту? Якщо ні, то ця історія відкриє вам очі! Наш клієнт пройшов через чималі виклики, перш ніж його бізнес вийшов на новий рівень завдяки правильному підходу до створення сайту. І ми готові поділитися цією захопливою історією!

  • Коли чекати результатів від реклами?

    Рентабельність в кожному випадку і для кожного проекту – індивідуальна. Якщо бізнес гарно відбудований з середини, рекламна кампанія системно оптимізується і немає явно негативних зовнішніх факторів, що впливають на попит, то прибуток не змусить себе чекати, а ROMI покаже, наскільки можна далі масштабувати рекламні кампанії і скільки отримувати прибутку. Але не варто себе обманювати та марити ілюзіями, що прямо зі старту рекламна кампанія буде працювати по максимуму! Ні, давайте бути реалістами. В більшості випадків для виходу в рентабуельність потрібно декілька місяців. Іноді все добре працює з першого, другого місяца рекламної кампанії. Але бувають і інші крайнощі, коли лише через 8-10-12 місяців реклама стає окупною, я тоді приносить вже гарний чистий прибуток.