Простий А/В-тест допоміг підвищити продаж клієнту в 2 рази

Час читання: 3 хвилин

У будь-якому бізнесі є зони зростання. Тому важливо безперервно вдосконалювати стратегію розвитку та шукати нові шляхи, які піднімуть продажі. Ми ж, надаючи послуги з контекстної реклами, експериментуємо не лише в рамках Google Ads, але й проводимо для наших клієнтів А/Б тестування сайту, використовуючи інструмент Google Optimize.

Для початку трохи розповімо про можливості Google Optimize і чому його варто використовувати. За допомогою даного інструменту можна тестувати:

  • як працюватимуть різні варіанти однієї і тієї ж сторінки. Наприклад, можна створювати варіанти кнопки транзакції (змінити її колір, форму, текст заклику до дії і так далі);
  • як працюватимуть варіанти комбінацій елементів тієї самої сторінки. Наприклад, можна тестувати, яка комбінація з кількох варіантів “Заголовок розділу + картинка” привертає увагу і більше кліків;

  • різні URL-адреси. Корисно, якщо ви хочете дізнатися, яка з ваших сторінок сайту буде конвертувати краще.

Також на сьогоднішній день доступна опція персоналізації контенту сайту. Простою мовою, на підставі проведених експериментів, про які ми розповіли вище, різним аудиторіям можна показувати саме такі елементи сайту, на які ця аудиторія краще реагує.

goo opt

Перейдемо до практики. Покажемо вам приклад, як наша агенція за допомогою А/Б-експерименту Google Optimize допомогла одному з клієнтів підвищити конверсійність його сайту вдвічі, що прямо пропорційно говорить про підвищення прибутку вдвічі.

Вхідні дані

Галузь бізнесу: доставка товарів із США.

Тип експерименту: А/B тестування елементів сторінки.

Мета експерименту: перевірити, чи підвищиться коефіцієнт конверсій з додаванням кнопки «Зареєструватися та розпочати покупки» у видиму область екрана (без скролінгу сторінки вниз).

Тривалість експерименту: 27 днів.

Особливості налаштувань експерименту: розподіл трафіку – 50%/50% (тобто половина користувачів бачила сайт у його вихідному варіанті, інша половина – варіант із доданим елементом: кнопкою).

За конверсію прийнято: реєстрацію користувача на сайті. Спочатку можливість зареєструватися, щоб розпочати покупки, була лише в меню сайту. Ось, як виглядала шапка сайту у вихідному варіанті:

shoppex article 77

 

А це експериментальний варіант, з доданою кнопкою  «Зареєструватися та розпочати покупки»:

shoppex art4Суть експерименту досить проста. Протягом 27 днів система показувала ці два варіанти головної сторінки сайту, рівномірно розподіляючи покази відвідувачам і збираючи статистику, в якому випадку відбувається більша кількість конверсій. За час дії тесту сайт відвідало 19646 користувачів.

Найцікавіша частина – отримання результатів експерименту. Ось що ми побачили в нашому випадку:

fffff

Данні з Google Optimize

Сіра пунктирна лінія показує рівень коефіцієнта конверсії вихідного варіанту сайту. Суцільна зелена лінія показує рівень коефіцієнта конверсії для експериментального варіанту.

article 14 02

Данні з Google Analytics

1 – графік із відображенням коефіцієнта конверсії до експерименту (1,1%)

2 – графік із відображенням коефіцієнта конверсії під час експерименту (1,5)

3 – графік із відображенням коефіцієнта конверсії після закінчення експерименту. Кнопку «Зареєструватися та розпочати покупки» ще не відмалювали.

4 – графік із відображенням коефіцієнта конверсії після встановлення кнопки на сайт на постійній основі. Коефіцієнт конверсії становить 2,5%, що більш ніж у рази вище, ніж у вихідному варіанті сайту.

 

Підсумки: система віддала експериментальному варіанту 100% переваги. У цьому передбачається поліпшення цільового показника (коефіцієнт конверсії) на 121%.

Як бачимо, за допомогою доступних інструментів можна досягати більших результатів. У наведеному прикладі додавання всього лише одного елемента до вдалого місця на сайті призвело до збільшення продажів, а значить, і прибутку. Якщо у вас залишилися питання щодо даного кейсу або ви хочете поекспериментувати зі своїм сайтом, сміливо пишіть нам – будемо раді допомогти!


 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Читайте також:

  • Популярні помилки бізнесу в оцінці цифрової реклами

    Чому бізнес часто неправильно оцінює результати digital-реклами

    і як уникнути фатальних помилок у прийнятті рішень.

    Сьогоднішній кейс присвячений одній із найпопулярніших і водночас найбільш критичних помилок, які бізнеси допускають під час аналізу і оцінки ефективності цифрової реклами. Мало просто регулярно переглядати метрики. Важливо ще й правильно інтерпретувати те, що ви бачите, інакше навіть найкраща рекламна кампанія може виглядати так, ніби вона “зламалась”…

  • Кейс для тих, хто хоче більше прибутку з сайту

    Як ми оживили сайт і підняли конверсію сайту в 1,5 рази: кейс для тих, хто хоче більше прибутку

    Сьогодні ділимося кейсом, який доводить: хороший сайт — це не гарна картинка, а справжній двигун продажів. Розповімо, як ми допомогли бізнесу з виготовлення гранітних виробів вибратися з ями падаючих замовлень і збільшити конверсію в півтора рази. Готові до історії з хепі-ендом? Поїхали!

  • Навчання алгоритмів Google Ads: варто дати системі час

    Навчання алгоритмів у Google Рекламі

    Сьогоднішній кейс — про те, як працює навчання алгоритмів у Google Рекламі і чому не варто панікувати в перші дні після запуску кампаній. Особливо, якщо мова про Performance Max — тип кампаній, що працює на базі штучного інтелекту.
  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати? Частина-2

    Чи варто вимикати рекламу в міжсезоння – досвід найбільшого інтернет-магазину віконних плівок.

    Продовжуємо тему ефективності рекламних кампаній у низький сезон. Це друга частина кейсу інтернет-магазину про рекламу в міжсезоння. Якщо ви ще не знайомі з першою частиною, ознайомитися можна за посиланням – “Частина 1: Чи варто вимикати рекламу в міжсезоння”

  • Алгоритми Google Ads проти Вашого бізнесу

    Цілі бізнесу та алгоритмів Google Ads: реальні кейси

    Коли ви налаштовуєте рекламну кампанію в Google Ads, здається, що система сама хоче зробити її максимально ефективною. Google обіцяє автоматизовані рішення, які оптимізують ваші витрати та збільшують прибуток. Але чи завжди це так на практиці? Давайте розбиратися разом.

  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати?

    Як бути з рекламою, коли сезон завершується, а попит на ваш продукт падає? Вимикати її повністю чи залишити хоча б щось працювати? Відповідь на це питання ми знайшли, співпрацюючи з нашим клієнтом, який продає різні види плівок для вікон і скла: тонуючі, захисні, декоративні та автомобільні.

    Декілька років поспіль у грудні реклама ставала на паузу, повертаючись у роботу ближче до весни. Але одного разу ми вирішили це змінити. Зібрали переконливі аргументи, що може дати реклама в міжсезоння для бізнесу клієнта, і ось до яких результатів це призвело