Аудит контекстної реклами: як проводиться та навіщо

Час читання: 2 хвилин

Бізнесу потрібен постійний моніторинг та аналіз. Якщо ви бачите, що контекстна реклама не приносить очікуваних результатів або вони падають, варто бити на сполох. Можливо, вибрані стратегії вже не працюють або спочатку були зроблені неякісні налаштування. Для виявлення “прогалин” та оцінки ефективності рекламних каналів проводиться незалежний експертний аудит реклами.

Перевірку проводять сторонні фахівці, щоб результати були об’єктивними. Аудит реклами бажано проводити не разово, а регулярно з метою своєчасного виключення можливих помилок у разі додавання/оновлення кампаній.

audit kontekstnoi reklamy foto

Аудит контекстної реклами: особливості

Аудит контекстної реклами проводиться фахівцями нашого агентства з досвідом у PPC щонайменше 5 років. Аналіз включає ретельну перевірку рекламних кампаній, від їх структури до коректності надходження даних у Google Analytics.

Ось деякі з показників, які ми досліджуємо:

  • оцінка структури облікового запису Google Ads, геотаргетинг, варіанти розташування, ротація оголошень, мультиплікатори ставок, розширення оголошень;

  • для пошукових оголошень: пошукові партнери, демографічні аудиторії, ключові фрази, показник якості ключових слів, мінус-слова, крос-мінусування, типи відповідностей, оголошення, CTR, стратегія призначення ставок, використання адаптивних оголошень, використання динамічних пошукових оголошень та ін;

  • для оголошень в КМС: мінус-слова, мовне націлення, обмеження частоти показів, оголошення, націлення, автоматичне націлення, покази в мобільних додатках, використання аудиторій ремаркетингу та ін;

  • перевірка налаштувань у Google Analytics: аудиторії для ремаркетингу, звіти користувача, імпорт про витрати, обчислювані показники, конверсії та ін.

Що ви отримуєте?

Чек-лист включає більше 40 пунктів.

В результаті нашої роботи ви отримаєте ємну інформацію щодо кожного з пунктів: наявність/відсутність налаштувань, їх якість і, обов’язково, рекомендації – що необхідно зробити, щоб покращити вашу рекламу!

Вартість аудита контекстної реклами

Вартість залежить від обсягів рекламного облікового запису. Актуальну ціну аудиту контекстної реклами та інших послуг дивіться у прайсі агентства.


 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Читайте також:

  • Тенденції розвитку контекстної реклами у різних галузях бізнесу

    Контекстна реклама повертається у фокус маркетологів як відповідь на нові правила приватності, зміни в програматик-екосистемі та прориви в штучному інтелекті. Нижче — огляд ключових трендів і практичні рекомендації по застосуванню контекстного таргетингу у різних галузях бізнесу.

  • Чи варто довіряти автоматизованим кампаніям Google?

    Автоматизація в рекламі сьогодні стала одним із ключових трендів діджитал-маркетингу. Google активно просуває свої “розумні” інструменти: Smart Campaigns, Performance Max, автоматичне призначення ставок та оптимізацію аудиторій. Але чи справді варто покладатися на алгоритми повністю?

  • Як аналізувати ефективність реклами, якщо трафік падає

    Падіння трафіку — не завжди вирок для рекламної кампанії. Це сигнал, який варто правильно інтерпретувати. Адже менше кліків не обов’язково означає менше конверсій, а іноді й навпаки. У цій статті розберемо, як грамотно оцінювати ефективність реклами, коли цифри в аналітиці вже не тішать.

  • Performance Max у 2025 році

    Performance Max у 2025 році: як вичавити максимум із кампаній Google Ads

    Performance Max (PMax) задумувався як універсальний швейцарський ніж у світі Google Ads: один інструмент, а робить усе. У 2025 році ці кампанії стали ще розумнішими, але й нажаль сильно примхливішими. Якщо ти хочеш, щоб PMax приносив конверсії, а не головний біль, треба знати, як із ним дружити. Давай розберемося, що змінилося, як налаштувати кампанію і які підводні камені очікують на PPC-шника.

  • Новинки Google-реклами у 2025 році: що вже є і що ще попереду

    Google Ads у 2025 році — це як космічний корабель: швидкий, розумний і постійно оновлюється. Щороку Google викатує нові фішки, які роблять рекламу ще ефективнішою, а маркетологів — трішки щасливішими (або трішки більш заклопотаними). Давай розберемося, що нового з’явилося в Google-рекламі цього року, і заглянемо в кришталеву кулю, щоб дізнатися, що нас чекає найближчим часом. Поїхали!

  • Використання штучного інтелекту в контекстній рекламі: можливості та перспективи

    Штучний інтелект (ШІ) стрімко змінює сучасний цифровий маркетинг, зокрема контекстну рекламу. Завдяки передовим алгоритмам машинного навчання компанії можуть більш ефективно аналізувати поведінку користувачів і підбирати релевантні рекламні оголошення. У цій статті розглянемо, як саме ШІ впливає на контекстну рекламу, які можливості він відкриває та які перспективи чекають на цю сферу в майбутньому.