Різниця між B2B та B2C маркетингом в онлайн-бізнесі
Маркетинг у моделях B2B (бізнес для бізнесу) та B2C (бізнес для споживача) має значні відмінності, зокрема у підходах до продажів, комунікації та стратегії.
У жовтні 2019 року компанія Google запустила тестування нової пошукової технології під назвою Bert (Bidirectional Encoder Representations from Transformers) американською англійською. А в грудні 2019 року алгоритм запрацював 70 мовами світу, включаючи й українську.
Здавалося б нічого дивного: Google випустила чергове оновлення пошукового алгоритму. Проте фахівці компанії називають цю технологію наймасштабнішим проривом за останні 5 років. У свою чергу, експерти SEO (Search Engine Optimization) вже висловили думку про те, що новий алгоритм може кардинально змінити органічну видачу в пошуку Google, але поки що робити однозначні висновки рано.
За фактом, змінюється принцип роботи пошукача Google. В основі алгоритму Bert лежить технологія обробки природної мови на основі нейронної мережі (NLP). По суті, Bert «заточений» на розуміння не окремих слів, а всієї фрази, яка вводиться користувачем, з урахуванням контексту.
З одного боку, видача результатів пошуку, безумовно, зміниться, особливо за «нішевими», вузькочастотними запитами.
З іншого боку, алгоритм не сканує вміст сторінок, тому безпосередньо не впливає на ранжування.
Як і раніше діє золоте правило — створення корисного для користувачів унікального контенту.
Але оскільки Bert «розуміє» розмовну мову, то в семантичному ядрі варто приділити особливу увагу розгорнутим ключовим фразам, які відповідатимуть природним питанням людини. Так, для розміщення такого контенту добре підійде, наприклад, розділ на сайті "Відповіді на часті питання".
І звичайно, ніхто не скасовував контекстну рекламу в Google. Цей інструмент просування зарекомендував себе як один із найшвидших і найнадійніших способів залучення клієнтів.
Рекомендуємо до читання: «Cкільки коштує контекстна реклама и за що платити агентству?»
Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!
Маркетинг у моделях B2B (бізнес для бізнесу) та B2C (бізнес для споживача) має значні відмінності, зокрема у підходах до продажів, комунікації та стратегії.
Пошукова оптимізація (SEO) є невід’ємною частиною онлайн-маркетингу, і зміни в алгоритмах Google можуть значно вплинути на видимість вашого вебсайту в пошукових системах. У 2025 році SEO-стратегії набудуть нових особливостей, враховуючи інновації у штучному інтелекті, еволюцію користувацьких запитів і зміни в алгоритмах Google. Як бізнесам підготуватися до цих змін і адаптувати свої стратегії для досягнення найкращих результатів? Давайте розглянемо це питання.
Веб-дизайн є ключовим елементом у створенні сайту, який не лише приваблює користувачів, а й забезпечує високий рівень конверсії. Конверсія — це процес перетворення відвідувачів на клієнтів або користувачів, які виконують бажану дію, будь то покупка, підписка на розсилку або заповнення форми. Ось кілька базових понять веб-дизайну, які допоможуть вам покращити конверсію вашого сайту.
Свята, відпустки та інші сезонні події створюють прекрасний привід для активного рекламування. Створіть спеціальні рекламні сезонні кампанії, спрямовані на задоволення потреб вашої аудиторії в цей період. Наприклад, великодні або новорічні знижки, літні акції або осінні пропозиції — усе це може привернути увагу клієнтів.
Правильно спроєктована сезонна рекламна активність може послужити важливим кроком до масштабування бізнесу. Збільшення продажів у сезон призведе до залучення нових клієнтів, які стануть постійними споживачами вашого товару чи послуги.
Бізнесу слід розбиратися в основних поняттях таргетованої реклами у Фейсбук та Інстаграм та інших соціальних мережах, щоб спілкуватися з таргетологами однією мовою та ставити правильні питання. Якісна комунікація допомагає грамотно витрачати рекламний бюджет та отримувати очікувані результати. То що ж варто знати підприємцю про таргет у Фейсбук та Інстаграм? Давайте розбиратися 😉