Відсутність результату – теж досвід

Час читання: 2 хвилин

Не лише про досягнення писати. Невдалий досвід також може бути корисним.

Кейс про новорічну рекламну кампанію. Справа була в грудні, новорічний настрій уже витав у повітрі. Ми успішно працювали із компанією, яка надавала послуги для бізнесу. З їхнього боку надійшло завдання розробити стратегію та запустити РК за сезонним, новорічним напрямком. Терміни вже на той момент бентежили, але завдання стояло – ВСТИГНУТИ! У результаті клієнт готував посадкову, ми – терміново розробляли рекламну стратегію.

Тематика – B2B (новорічний напрямок)

Географія – Київ

Інструменти – Google Ads, Facebook Ads

Розробка лендингу та графічних матеріалів для реклами з боку клієнта затяглася, все було готове лише до середини грудня. Всі розуміли, що часу залишилося дуже мало, а послуга досить специфічна, але все ж таки було прийнято рішення запускатися, оскільки все вже було готове і наступного року такий досвід буде корисним.

Цільова аудиторія перетиналася з ЦА за основними рекламованими напрямами, також була база клієнтів, яку активно використовували в рекламі. У Google Ads працювали: пошукова реклама, реклама в КМС і ремаркетинг Google, у Facebook використовували націлення за інтересами і Look-a-like. Запустили рекламні кампанії в середині грудня, а зупинили 25 грудня…

Результат був майже нульовим як у Google Ads,

так і в Facebook.

У результаті на цю новорічну рекламну кампанію витрачено було 4077 грн, а отримано лише одну конверсію. Бюджет наперед виділявся відносно невеликий. Причинами такого результату (точніше його відсутності) був, насамперед, на жаль, пізній старт (такі послуги зазвичай замовляють заздалегідь), а також сама послуга була досить специфічна, а ЦА вузька.

Але висновки і нами, і клієнтом були зроблені, тож чекаємо наступного року для реваншу!

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Читайте також:

  • Популярні помилки бізнесу в оцінці цифрової реклами

    Чому бізнес часто неправильно оцінює результати digital-реклами

    і як уникнути фатальних помилок у прийнятті рішень.

    Сьогоднішній кейс присвячений одній із найпопулярніших і водночас найбільш критичних помилок, які бізнеси допускають під час аналізу і оцінки ефективності цифрової реклами. Мало просто регулярно переглядати метрики. Важливо ще й правильно інтерпретувати те, що ви бачите, інакше навіть найкраща рекламна кампанія може виглядати так, ніби вона “зламалась”…

  • Кейс для тих, хто хоче більше прибутку з сайту

    Як ми оживили сайт і підняли конверсію сайту в 1,5 рази: кейс для тих, хто хоче більше прибутку

    Сьогодні ділимося кейсом, який доводить: хороший сайт — це не гарна картинка, а справжній двигун продажів. Розповімо, як ми допомогли бізнесу з виготовлення гранітних виробів вибратися з ями падаючих замовлень і збільшити конверсію в півтора рази. Готові до історії з хепі-ендом? Поїхали!

  • Навчання алгоритмів Google Ads: варто дати системі час

    Навчання алгоритмів у Google Рекламі

    Сьогоднішній кейс — про те, як працює навчання алгоритмів у Google Рекламі і чому не варто панікувати в перші дні після запуску кампаній. Особливо, якщо мова про Performance Max — тип кампаній, що працює на базі штучного інтелекту.
  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати? Частина-2

    Чи варто вимикати рекламу в міжсезоння – досвід найбільшого інтернет-магазину віконних плівок.

    Продовжуємо тему ефективності рекламних кампаній у низький сезон. Це друга частина кейсу інтернет-магазину про рекламу в міжсезоння. Якщо ви ще не знайомі з першою частиною, ознайомитися можна за посиланням – “Частина 1: Чи варто вимикати рекламу в міжсезоння”

  • Алгоритми Google Ads проти Вашого бізнесу

    Цілі бізнесу та алгоритмів Google Ads: реальні кейси

    Коли ви налаштовуєте рекламну кампанію в Google Ads, здається, що система сама хоче зробити її максимально ефективною. Google обіцяє автоматизовані рішення, які оптимізують ваші витрати та збільшують прибуток. Але чи завжди це так на практиці? Давайте розбиратися разом.

  • Реклама в міжсезоння: зупиняти чи оптимізувати?

    Як бути з рекламою, коли сезон завершується, а попит на ваш продукт падає? Вимикати її повністю чи залишити хоча б щось працювати? Відповідь на це питання ми знайшли, співпрацюючи з нашим клієнтом, який продає різні види плівок для вікон і скла: тонуючі, захисні, декоративні та автомобільні.

    Декілька років поспіль у грудні реклама ставала на паузу, повертаючись у роботу ближче до весни. Але одного разу ми вирішили це змінити. Зібрали переконливі аргументи, що може дати реклама в міжсезоння для бізнесу клієнта, і ось до яких результатів це призвело