Ключові слова не дорівнює пошукові запити

Час читання: 2 хвилин

У кожній галузі знань є своя термінологія. Контекстна реклама не є винятком. Незважаючи на те, що у спілкуванні з клієнтами ми намагаємося пояснювати речі максимально зрозумілою мовою, без складних термінів та абревіатур, існують базові поняття, які клієнту все ж таки варто знати.

До такої бази відносяться терміни “пошукові запити” та “ключові слова” (в Google), “ключові фрази” (Yandex).

Про них і йтиметься нижче.

Ви дізнаєтеся:

  • що таке пошукові запити та ключові слова у контекстній рекламі;

  • чим вони відрізняються;

  • чим цінне розуміння цих термінів.

Що таке пошукові запити та ключові слова

Коли ми вводимо щось у пошуковому рядку Google або іншого пошукача – це називається пошуковий запит. Наприклад, користувач шукає шафу-купе у Києві. Він може вводити різні варіації запитів: “шафа купе київ”, “шафа купе на замовлення київ”, “купити гарну шафу-купе”, “шафа купе де найбільший вибір” і т.п.

Ті рекламні оголошення, які бачить даний користувач у відповідь на свої запити, показуються за рахунок того, що спрацювали ключові слова, які підібрав рекламодавець у вигляді націлювання на рекламу. кампанії. Саме ключові слова, налаштовані певним чином ініціюють покази об’яв за певними пошуковими запитами.

Тобто ключові слова – це інструмент продажу, тригер для показів оголошень у пошуковій видачі (втім, вони спрацьовують не завжди. Читайте: Чому я не бачу своїх оголошень у пошуку).

kluchevye zaprosy i kluchevye slova google 2

 

Чим відрізняються пошукові запити та ключові слова

Хороший рекламодавець прагне охопити якнайбільше релевантних запитів, тобто варіантів, як користувачі можуть шукати товари чи послуги.

Але це зовсім не означає, що кампанія має містити ключ. слова, які будуть ідентичні всім пошуковим запитам, тому що:

  • практично це неможливо, так як нові варіанти запитів користувача з’являються щодня (близько 20% нових запитів Google фіксує щодня);

  • у цьому немає потреби, так як грамотно підібрані ключові слова охоплюватимуть навіть найрідкісніші, поодинокі запити користувачів.

Звідси випливає, що декільком різним пошуковим запитами може відповідати одне ключеве слово в рекламному акаунті без шкоди для ефективності кампанії.

Наприклад, для всіх пошукових запитів типу “шафи-купе київ”, “шафа купе київ”, “шафа купе київ поруч зі мною вибрати”, “шафи купе київ на що звернути увагу при виборі” цілком розумно включити в рекламну кампанію одне ключове слово +шафа +купе +київ (про типи відповідності ключ. слів у 2020 році читайте тут).

Висновки:

Ключові слова ≠ Пошукові запити

Кількість ключових слів < Кількість пошукових запитів

Тепер ви напевно знатимете про нюанси даних термінів, зможете з більшим розумінням переглядати звіти в рекламному акаунті і говорити однією мовою з підрядником по контекстній рекламі. 🙂


 

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Читайте також:

  • Чи варто довіряти автоматизованим кампаніям Google?

    Автоматизація в рекламі сьогодні стала одним із ключових трендів діджитал-маркетингу. Google активно просуває свої “розумні” інструменти: Smart Campaigns, Performance Max, автоматичне призначення ставок та оптимізацію аудиторій. Але чи справді варто покладатися на алгоритми повністю?

  • Як аналізувати ефективність реклами, якщо трафік падає

    Падіння трафіку — не завжди вирок для рекламної кампанії. Це сигнал, який варто правильно інтерпретувати. Адже менше кліків не обов’язково означає менше конверсій, а іноді й навпаки. У цій статті розберемо, як грамотно оцінювати ефективність реклами, коли цифри в аналітиці вже не тішать.

  • Performance Max у 2025 році

    Performance Max у 2025 році: як вичавити максимум із кампаній Google Ads

    Performance Max (PMax) задумувався як універсальний швейцарський ніж у світі Google Ads: один інструмент, а робить усе. У 2025 році ці кампанії стали ще розумнішими, але й нажаль сильно примхливішими. Якщо ти хочеш, щоб PMax приносив конверсії, а не головний біль, треба знати, як із ним дружити. Давай розберемося, що змінилося, як налаштувати кампанію і які підводні камені очікують на PPC-шника.

  • Новинки Google-реклами у 2025 році: що вже є і що ще попереду

    Google Ads у 2025 році — це як космічний корабель: швидкий, розумний і постійно оновлюється. Щороку Google викатує нові фішки, які роблять рекламу ще ефективнішою, а маркетологів — трішки щасливішими (або трішки більш заклопотаними). Давай розберемося, що нового з’явилося в Google-рекламі цього року, і заглянемо в кришталеву кулю, щоб дізнатися, що нас чекає найближчим часом. Поїхали!

  • Використання штучного інтелекту в контекстній рекламі: можливості та перспективи

    Штучний інтелект (ШІ) стрімко змінює сучасний цифровий маркетинг, зокрема контекстну рекламу. Завдяки передовим алгоритмам машинного навчання компанії можуть більш ефективно аналізувати поведінку користувачів і підбирати релевантні рекламні оголошення. У цій статті розглянемо, як саме ШІ впливає на контекстну рекламу, які можливості він відкриває та які перспективи чекають на цю сферу в майбутньому.

  • Використання геотаргетингу в контекстній рекламі

    Геотаргетинг є важливим інструментом у контекстній рекламі, який дозволяє показувати оголошення користувачам залежно від їхнього місця розташування. Це дає змогу бізнесам ефективніше залучати цільову аудиторію та зменшувати витрати на рекламу.