Заявка на зворотній дзвінок

Залиште контактний номер телефону – і ми передзвонимо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Давайте обговоримо ідеї щодо просування вашого бізнесу!

Залиште заявку, і ми оперативно зв'яжемося з вами.

* Заповнюючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Вашу заявку успішно надіслано!

Отримати презентацію

Вашу заявку успішно надіслано!
  • Укр
  • Рус
  • Eng
Иконка телефона
  • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
замовити дзвінок
Заповнити бриф
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • (098)-692-06-91
Хочете обговорити проект?
Блог
Google партнер 15 років
Головна Блог Про рекламу в інтернеті (3-я страница)
  • Усі
  • Бізнес в інтернеті
  • Часті питання
  • Новини інтернет-маркетингу
  • Наші кейси
  • Про рекламу в інтернеті
  • Брендовий трафік. Як переманити клієнтів у конкурентів за допомогою пошукової реклами?

    Бувало у вас таке, що ви гуглите назву своєї компанії, а бачите оголошення конкурентів на перших позиціях у пошуковій видачі. Якщо не було, знайте: чи ваші конкуренти не знають про ваше існування, чи у них не все добре з контекстною рекламою). Сказано, звичайно, занадто голосно, чинників набагато більше, але тема у нас сьогодні дуже цікава і провокаційна. Поговоримо про брендовий трафік у пошуковій рекламі. Спочатку нагадаємо, що пошукову видачу можна розділити на “платні” рекламні оголошення (зазвичай 3-4 перших і 3-4 останніх позиції), які “купуються” через рекламні послуги; та "органічні" оголошення, тобто сайти потрапляють на ці позиції завдяки пошуковій оптимізації сайту. Повернемося до теми. Брендовий трафік називається, тому що користувачі потрапляють на сайт за брендовими запитами, а брендовими запити називаються тоді, коли в них є назва бренду. Поки що все логічно. Так ось сьогодні подивимося на це питання із трьох різних ракурсів: коли ви показуєтеся за своїми брендовими запитами; коли ви показуєтеся за брендовими запитами конкурентів; коли конкуренти показуються за вашими брендовими запитами. Також ми виділили три найчастіші помилки, які нам доводилося чути з приводу брендових запитів: Помилка 1. Використовувати чужі брендові запити не можна, це заборонено правилами Google. Якщо вірити цьому висловлюванню, то й самим не можна використовувати запити конкурентів, і варто очікувати, що конкуренти за назвою вашого бренду не показуватимуться. А ось і ні. Показувати оголошення за ключовими словами із назвою чужого бренду вам ніхто заборонити не може, а ось використовувати назву чужого зареєстрованого бренду у своїх оголошеннях – це вже незаконно. Що ж робити, якщо ви помітили несумлінних конкурентів? Звертатися на підтримку та вирішувати питання через третю сторону. Також слід розуміти, що частина таких оголошень (з використанням чужого бренду) до видачі так і не доходять, вони автоматично блокуються, оскільки не відповідають Правилам. Помилка 2. Нам не потрібно показуватися за нашими брендовими запитами в пошуковій рекламі, витрачати на це рекламний бюджет, адже ми за цими запитами і так перші в органіці. В органіці ви можете бути першими, але давайте подумаємо. Хтось вводить у пошуковий рядок назву вашого бренду. І що він бачить? Декілька "платних" оголошень конкурентів, оголошення вашого партнера, який теж продає ваш бренд, і ось ваша першість в органіці вже не в полі зору користувача. І навіть якщо це ваш постійний клієнт, то до вашого сайту він може й не дійти. І справді хорошим рішенням тут буде показуватись за своїми ж брендовими запитами. І не так вже багато бюджету це швидше за все вимагає, тому що назву бренду ви в оголошенні використовувати можете (це ж ваш бренд), на сайті також всюди назва вашого бренду, кликати по такому оголошення будуть активно, відповідно вартість кліка буде порівняно невеликою, вже точно нижче, ніж ваш конкурент, який також використовує цей запит. А ось конверсійність (результативність) такого трафіку зазвичай дуже висока. Користувачі вас шукали. Помилка 3. Нам не потрібно використовувати наші брендові запити, якщо ми не є відомим брендом. Загалом все логічно, але якщо, наприклад, ваш потенційний клієнт потрапив на ваш сайт із пошукової реклами, вийшов, але при цьому адресу вашого сайту не зберіг, він почне шукати вас за назвою бренду. Але за відсутності пошукової оптимізації чи контекстної реклами за брендовими запитами, швидше за все, не знайде. Безумовно потрібно розуміти, що вага брендових запитів у рекламній стратегії дуже залежить від ніші. Адже в якихось нішах фактор бренду є вирішальним, як, наприклад, доставка піци. Погодьтеся, у вас з'явилися асоціації з певними брендами. І у нас є клієнт, у якого частка брендового трафіку з пошукової реклами і частка конверсій з цього трафіку несподівано дуже висока. І досягти поточних результатів без використання брендових запитів, швидше за все, не вдалося б. Тематика - Послуги та сервіс, B2B Географія - Україна Інструменти - Google Ads Ще на етапі підготовки рекламних кампаній ми додали семантику і з конкурентів, і з власного бренду. У процесі роботи виявилося, що конкуренція за загальними (не брендовими) запитам дуже висока, а ціна кліку взагалі досягала іноді абсурдних значень для цієї тематики. А ось трафік по конкурентам виявився дуже конверсійним, а особливо тим конкурентам, які територіально знаходилися поряд з нашим клієнтом. Та й без семантики за нашим брендом ми не обійшлися б, оскільки конкуренти активно використовували її у своїй рекламній стратегії. В рамках експерименту ми відключали ключові слова щодо свого бренду, але клієнт це дуже швидко відчув. Що говорить про те, що частина потенційних клієнтів без брендових запитів у контекстній рекламі все-таки до потрібного сайту не доходить. І нарешті цифри. Як бачите більшість конверсій була отримана за брендовим трафіком. А за деякими конкурентами вартість конверсії і найнижча за аккаунтом (70,98 і 67,62 грн). Висновок: Використовувати ключові слова бренду можна і потрібно. Вони можуть стати джерелом додаткового, а головне якісного та "теплого" трафіку. Тільки робити це потрібно правильно та законно. І про рентабельність не забувати, щоб використання таких запитів не переросло просто в "бадіння" з конкурентами.
    Читати повністю
    16.12.2021
  • Кейс: “Розваги у VR”_UA

    Один із наших нових клієнтів займається бізнесом у сфері розваг – квести віртуальної реальності. Проблема, з якою прийшов клієнт - високі витрати на залучення конверсії (замовлення з сайту). Ми провели аналіз ринку, зробили всі підготовчі роботи з налаштування аналітики на сайті та запустили рекламні кампанії. Вже після кількох перших тижнів роботи рекдамних компаній клієнт був приємно здивований отриманим результатам. Чому? Розповідаємо нижче. Вхідні дані Галузь бізнесу: розваги. Географія: великі міста України. Ціль: знизити вартість конверсії, збільшити кількість замовлень на сайті. KPI (ключові показники ефективності) рекламної кампанії: звернення клієнтів через сайт (бронювання часу для гри, заповнення форми в чаті, надсилання контактів офлайн). Канали просування: контекстна реклама у Google Ads (Пошук, Ремаркетинг, КМС).   У ході роботи рек. кампанії ми зібрали перші цифри щодо трафіку. Звичайно, даних було небагато, щоб зробити ґрунтовні висновки, рекламна кампанія була ще сирою, не оптимізованою. Але попередню статистику треба було аналізувати, аби розуміти, куди рухатися далі. Ми порівняли отримані результати з результатами рек. кампанії попереднього підрядника. І ось він – перший бонус до карми нашого агентства: завдяки правильно вибраній рекламній стратегії та грамотній структурі рекл. кампанії вартість конверсії знизилася в 3,9 разів, а саме, з 51,74 грн. до 13,17 грн.     Збільшення коефіцієнта конверсії становило понад 30%: він зріс із 5,29% до 6,9%.     Варто зазначити, що в просуванні цього проєкту є свої проблеми. Можливості пошукової рекламної кампанії обмежені низьким пошуковим попитом (частотністю запитів). Тому одне із завдань, яке ми собі поставили – розширювати поле семантики за рахунок ключових слів, які опосередковано пов'язані за змістом із послугою, що просувається. Тобто використовуємо запити, пов'язані з оффлайн розвагами для молоді та сімей з дітьми. Найчастіше така реклама в Google Ads (за навколотематичними запитами) коштує дорожче, ніж за цільовими релевантними. Але ми свідомо пішли на цей крок. І за цих умов нам вдалося утримати вартість конверсії у вилці 10 – 14 грн.     Крім пошукових кампаній, запущено низку інших реклам. кампаній – ремаркетингових та кампаній КМС. Тут вибрано стратегію роботи з вузькими сегментами користувачів. Окремо працюють кампанії з аудиторіями ремаркетингу, які включають: тих, хто відвідав сайт, але не здійснив жодних цільових дій; тих, хто виконав певну цільову дію; тих, хто вже став клієнтом. Також тестується блок кампаній із націленнями на особливі аудиторії в КМС. У найближчих планах: проведення А/Б-експериментів на сайті з метою підвищення його конверсійності та відповідного збільшення продажів, а також роботи з оптимізації рек. кампаній для подальшого зниження вартості конверсії. Отриманий результат: зниження вартості конверсії у 3,9 рази (порівняно з показниками попереднього підрядника); утримання цільової вартості конверсії (замовлення) за умови роботи навколотематичних кампаній у ПОШКУ; збільшення звернень через сайт. Висновок: ретельно продумана рекламна стратегія та постійна робота з рекл. кампанією дають відмінний результат. Такий підхід вкотре забезпечив нам досягнення поставленої мети. Якщо у вас стоїть завдання - досягати кращих результатів або ви не впевнені в якості роботи вашого підрядника, звертайтеся - допоможемо провести аудит вашого рекламного облікового запису, дамо рекомендації і, при необхідності, професійно налаштуємо для вас нові кампанії. Заполнить бриф.  
    Читати повністю
    05.09.2021
  • Оповідь про те, чому реклама не працює або Реклама, як індикатор бізнесу

    Історії бізнесів, у яких не спрацювала контекстна чи таргетована реклама, починаються однаково. Приходить директор або маркетолог у відоме рекламне агентство і замовляє послуги з реклами. Команда наполегливо працює, пропонує ідеї та реалізовує їх, але очікуваного результату все немає. А чому? Начебто все схоплено. І агентство найкраще. Кейси в нього успішні. Ось тому допомогли і тому. А що зі мною не так? Але агентство, на жаль, не має чарівної палички. Якщо в компанії бізнес-процеси збудовані погано – реклама не допоможе. Якщо менеджери з продажу відповідають із другого додзвону – реклама не допоможе. Якщо не проводиться аналіз, не проглядаються звіти, не фіксуються результати… Реклама не спрацює! Ані контекстна, ані таргетована! Якою б професійною вона не була. У бізнесі все взаємопов'язане. І маркетинг залежить від інших процесів, як і вони від нього. Він полягає у поданні аудиторії цінності товару. Хороші продукти не продаються самі собою. Це міф. Якщо про них ніхто не знає, на продаж чекати не варто. Саме реклама запускає ланцюжок інформування та впізнаваності. Неякісні товари в привабливій обгортці – це також не про маркетинг. Важливо розуміти і розумітися на всіх нюансах успішного ведення бізнесу, щоб отримати бажаний результат. Інакше залишиться тільки нарікати на те, що реклама не працює. Основні причини, через які рекламна кампанія не приносить успіх Низькоконверсійний сайт Коли клієнти звертаються до агентства, то для роботи, як правило, надають лише адресу web-ресурсу та доступ до аналітики. Буває, що професіонали беруться за роботу, виводять сайт у ТОП, але відвідувачі довго не затримуються. Причин тому багато, з них найпоширеніші: немає УТП; відсутні заклики до дії та тригерні елементи сайту; мало інформації про користь товару чи послуги; "кривий" неадаптивний дизайн. Загалом сайт нітрохи не продає, а значить, весь залучений трафік спрацював в холосту. Що робити? Провести детальне тестування веб-порталу. Проаналізувати сторінки конкурентів. Дослухатись до рекомендацій фахівців щодо підвищення конверсії ресурсу. І зробити якісний продающий сайт, який стимулюватиме користувачів на продажу, а не розлякуватиме їх. Відсутність наскрізної аналітики Дивно, але майже у 80% існуючого бізнесу України вона не налаштована. Це означає, що не фіксуються онлайн-продажі, не досліджується шлях клієнта, не оцінюється окупність каналів залучення. Загалом не аналізується рекламна кампанія, і не зрозуміло, що працює, а що ні, де потрібні коригування. Що робити? Налаштувати наскрізну аналітику і почати грамотно рахувати результат. Коли на руках є реальні нові дані, легко зрозуміти, куди потрібно рухатися. Чітка інформація з продажу є дуже важливою у бізнесі, адже завдяки їй вибудовується ефективна рекламна стратегія. Пустивши все на самоплив, не можна претендувати на успіх. "Зробіть трафік" Популярна фраза, яку часто вимовляють клієнти, приходячи до агенції інтернет-маркетингу. Але навіщо? Насправді мета рекламної кампанії - конверсія, тобто дзвінки і замовлення. "Залучення клієнтів" - це теж досить розмите формулювання, тому що потрібно важливе уточнення - "нових". А зі старими потрібна робота щодо повторного продажу. Але вона зазвичай ігнорується. І рекламний бюджет зливається на залучення всіх поспіль. Що робити? За допомогою реклами залучати лише нову клієнтуру, а з існуючими споживачами проводити окрему роботу. Причому важливо розуміти, що новий клієнт не завжди є прибутковим. Часто вартість його залучення дорівнює сумі покупки. Продаж - це лише початок відносин з клієнтом, продовження яких повністю у вашій компетенції. Найбільший прибуток приносять повторні угоди. Відсутність образу ЦА "Чоловіки та жінки від 25 до 55 років" - це дуже широка цільова аудиторія. Намагаючись продавати всім, ви не продасте нікому. Важливо розуміти, до кого звертатися, та реалізовувати не продукт, а рішення, яке бажає отримати споживач за його допомогою. Це безпосередньо пов'язане з унікальною торговою пропозицією. Без чіткого сегментування ЦА неможливо організувати гідний продаж. Що робити? Вивчати, аналізувати, розділяти. Один і той самий товар купується різними людьми з різних причин. Тому обов'язково слід чітко прописати всілякі приводи для купівлі, та виходячи з цього сегментувати цільову аудиторію. Прогалини в системі бізнесу Без чітко збудованих процесів усередині компанії жодна реклама не гарантує якісного результату. Повинна бути система перевірки та звітності роботи. Часто вона відсутня, і продаж відбувається хаотично. Не збирається інформація про джерела дзвінків, не фіксується, звідки надходять заявки. Таким чином, витрачаються величезні гроші на рекламу, але не визначається, який канал працює більш ефективно, а де потрібні доопрацювання. Що робити? Організувати чітку систему, яка допомагає аналізувати поточне становище компанії, та швидко розкриває всі недоробки. Вона дозволяє грамотно порахувати результат і зрозуміти, як і куди рухатися далі. Внутрішні недоліки Щоб розраховувати на ефект від реклами, необхідно щоб інші бізнес-процеси були добре налагоджені. Насправді ж часто зустрічається, що у компанії може бути: погане УТП; завищені ціни; малий асортимент; не налагоджено роботу відділу продажу; низькокваліфіковані продавці; не впроваджуються нові практики; не відбувається робота з аудиторією. Усі ці недоробки безпосередньо впливають на підсумковий результат рекламної кампанії. На одній рекламі, навіть найпродуманішій і найефективнішій, далеко не просунешся, якщо всередині бізнесу все погано. Що робити? Обов'язково працювати над вивченням ринку та конкурентів. Аналізувати і робити краще. Обов'язково інвестувати в маркетинг, і не пускати процес продажів на самоплив. Навчати персонал технологіям реалізації та самому розвиватися, вивчаючи сучасні принципи ведення бізнесу. "Неупакований" бізнес може залишатися на плаву тільки шляхом демпінгу та конкуренції за ціною. Але чи надовго вистачить його? Як отримати результат від реклами? Якщо хочеться бути власником успішного бізнесу, реклама якого працює на 100%, потрібно постійно працювати. Вивчати, аналізувати та впроваджувати рекомендації, отримані від агентства маркетингу. На “голій” рекламі не вдасться протриматися. Якщо продукт не несе цінності, процеси всередині компанії зламані і продажі ведуться по-старому - результату не досягти. Необхідно впорядкувати все, налагодити збір інформації і, головне, тверезо оцінити нинішній стан справ. Не варто ставити завищені очікування, коли всі сфери занепадають через сформовану пандемічну обстановку. Слід чітко розуміти, на що можна розраховувати і прагнути цього. За великим рахунком, інтернет-реклама є індикатором вашого бізнесу. Якщо вона професійно налаштована та оптимізована, а результату немає, значить потрібно шукати діри всередині компанії. Маркетинг стоїть на чолі всіх продажів. Клієнти не приходять самі. Стихійні споживачі – некеровані. Правильна маркетингова кампанія дозволяє контролювати клієнтів, і спрямовувати їх потрібним шляхом. І, отримавши гідні результати продажів, важливо не зупинятися, задовільняючись отриманим прибутком. Потрібно не боятися рости і тестувати нові способи та канали просування. Більше вкладати, щоби більше отримувати. Якщо хочете бачити результати від реклами, доведеться усвідомити всю глибину маркетингу і навчитися використовувати його бізнесу на благо. Все має працювати у комплексі, як не крути. Одна реклама у нескінченному інтернет-просторі не воїн. Їй потрібні союзники від імені налагоджених бізнес-процесів усередині компанії.  
    Читати повністю
    17.07.2021
  • Кому потрібна контекстна реклама, а кому таргетована?

    Коли потрібна контекстна реклама, а коли таргетована? Питання з розряду «бути чи не бути?», але не для профі. Багато хто взагалі не поділяє дані поняття, вважаючи, що це одне й те саме. Досвідчені маркетологи точно знають, коли клієнтам потрібен контекст, а коли таргет. Ці види реклами в інтернеті мають різний підхід та принцип роботи, та залучають цільову аудиторію по-різному. Який спосіб вибрати для просування вашого товару чи послуги? Давайте шукати відповідь. Як продає контекстна реклама? Якщо пояснити простими словами, цим способом просування є оголошення, яке демонструється або в результатах пошуку при введенні користувачем певного запиту, або в мережі сайтів-партнерів, тобто на будь-якому іншому сайті в інтернеті. Воно може мати вигляд тексту, банера або відео, і головна його мета – залучити клієнта до веб-сайту. Тому сайт точно має бути, інакше куди піде трафік? Якщо говорити, наприклад, про пошукову рекламу, для складання ефективної контекстної реклами потрібно проведення аналізу існуючих запитів користувачів. Щоб не вийшло, що продаючи смачну стиглу велику ягоду, ви залучили зовсім іншу аудиторію, яка бажає «купити полуничку недорого». Контекстна реклама однозначно підійде у випадках, коли: необхідні швидкі ліди та оперативний результат; товар чи послуга досить потрібні споживачеві. Пошуковий контекст чудово продає вже підігрітій аудиторії, яка шукає конкретне вирішення своєї проблеми. Тому цей вид просування завжди добре спрацьовує для бізнесу, який пропонує відомий і зрозумілий продукт. І абсолютно не підходить товарам та послугам, які є інноваційними та новими на ринку. З ними знайомити аудиторію слід у вигляді соціальних мереж, тобто таргета. І про нього далі. Як просуває таргетована реклама? Термін «таргет» буквально не сходить з вуст сучасних підприємців. Звучить він загадково, але приховує за собою досить зрозуміле трактування - реклама в соцмережах. Останні просто заповнили собою інтернет-простір, захоплюючи користувачів у свої нетрі, чим і користуються досвідчені маркетологи, просуваючи товари та послуги. Головна особливість таргетованої реклами полягає в тому, що вона продає конкретну цільову аудиторію (ЦА), портрет якої ретельно змальований попередньо. У хід тут йдуть різні характеристики - від статі та віку до інтересів і захоплень. Чим докладніше ви описуєте ЦА, тим більше шансів потрапити оголошенням, що таргетується, прямо в ціль.     В даному випадку не обов'язково мати повноцінний веб-ресурс, на який переходитимуть користувачі. У випадку з таргетом трафік часто прямує на сторінки в соціальних мережах, хоча це не завжди найкращий варіант, якщо є хороший сайт, що продає. Реклама в соцмережах однозначно підійде вам, якщо: ви представляєте ринку абсолютно новий продукт, який не має аналогів; вам потрібно проінформувати публіку про майбутній захід; ви добре знаєте свою ЦА; ваші клієнти проводять багато часу у соціальних мережах. Таргетована реклама більше спрямована на знайомство користувача з продуктом, адже працює із непрогрітою аудиторією. І так, на неї поширюється велика кількість обмежень, пов'язаних із політикою соціальних мереж. Не все може пройти жорстку цензуру Facebook та Instagram, але професійні маркетологи легко оминають існуючі заборони. Креатив на допомогу! А що по вартості? Для багатьох вирішальним чинником на користь вибору того чи іншого виду реклами часто є ціна. В який бюджет обійдеться реклама в Гуглі? І скільки коштуватиме реклама у Фейсбуці? Якщо вам будуть говорити, що якась із них дешевша, не вірте! По-перше, немає у рекламі таких понять, як дешево чи дорого, є - ефективно/неефектино, рентабельно/нерентабельно тощо. Але намагатимемося спілкуватися простою мовою :)   Порівняння цих видів реклами за вартістю недоцільно, адже підсумкова ціна кампаній залежить від занадто великої кількості факторів. Серед них формат оголошення, його тематика, рівень конкуренції в ніші, безпосередньо налаштування в рекламному кабінеті та багато інших важливих критеріїв. Єдина економія, яку ви можете собі дозволити в даному випадку, це найм фахівців для налаштування та запуску ефективної рекламної кампанії. Намагаючись реалізувати все самостійно або за допомогою друга, який «щось читав про таргети та контекст», є великий шанс злити бюджет, не отримавши очікуваного результату. Налаштування онлайн-реклами потребує досвіду та знань. Замість висновку Якщо, проаналізувавши свій бізнес, ви не знайшли 100% відповідності на випадки, коли застосовується та чи інша реклама, не засмучуйтесь. Найефективніший шлях - це стратегія, в якій буде задіяний і контекст, і таргет, щоб охопити максимальну кількість реципієнтів. Просто потрібна правильно вибудована стратегія, яка враховує всі тонкощі продукту, що просувається - товару або послуги. Соціальні мережі б'ють всі рекорди по відвідуваності, тому не використовувати їхню могутність для просування схоже на злочин. Але і Google не пасе задніх, удосконалюючи систему пошуку, відкриваючи нові можливості для рекламодавців за допомогою аудиторного націлення (читайте наш цікавий кейс з аудиторного націлення). Тому потрібно експлуатувати :) обидва інструменти, щоб виводити бізнес на новий рівень розвитку та успіху. Головне, діяти, а не чекати на диво.  
    Читати повністю
    28.06.2021
  • Коли почне окупатись контекстна реклама?

    Після запуску контекстної реклами починається ... справжня робота. Попереднє грамотне налаштування рекламної кампанії критично важливе і складається з багатьох етапів. Налаштування можна порівняти з добрим або поганим фундаментом. Як закладеш – так і стоятиме будинок. А ось щоб у будинку було тепло взимку, прохолодно влітку, дах не тік і було всім щастя – необхідний регулярний догляд. Щоб досягти високої окупності контекстної реклами, потрібна регулярна оптимізація кампаній, А/В-тести, а також своєчасне впровадження нових функцій рекламних систем. Ми не втомлюємося повторювати, наскільки важлива робота з рекламними кампаніями, що без спеціальних знань, досвіду, без оптимізації не варто чекати на сплеск продажів від реклами. Говорячи відверто, те, що пропонують багато агентств – разове налаштування реклами без подальшого її аналізу та внесення обґрунтованих коригувань – просто гроші на вітер. Чому так? Як фахівці розвивають рекламну кампанію та про що слід знати клієнту – розповідаємо нижче. Коли починає окупатися контекстна реклама? Нелогічно оцінювати ефективність кампаній відразу після їх запуску.   Майже в 90% випадків позитивне повернення інвестицій з реклами досягається не відразу. Хоча ефект і буде відчутним вже з перших днів, але масштабніші результати Ви отримаєте в процесі управління та оптимізації кампаній фахівцем. Налаштування – Запуск – Збір перших результатів: 2+ тижні На початковому етапі роботи з агентством клієнт виділяє бюджет, що формується з: комісії агентства (плата за комплексне налаштування та оптимізацію реклами); бюджету на саму рекламу (те, що платиться власне рекламному майданчику Google). Спочатку може здаватися, що результат від вкладень у перші тижні занадто малий, продаж зростає незначно і в цілому реклама не окупається. Тому важливо пам'ятати: після запуску кампаній триває «гаряча» пора, коли фахівець уважно стежить за роботою ключових слів, груп оголошень, показниками конкуренції, збирається статистика, вносяться необхідні зміни, тобто кампанія як би «зачісується» та відточується. Тут треба не гарячкувати з висновками – спокійно чекаємо. Збір статистики: 4+ тижні Щоб зробити об'єктивні висновки щодо конверсійності окремих кампаній, груп, ключових слів, оголошень, потрібно зібрати достатню кількість статистики за аналізованими параметрами (кліки, ліди, вартість конверсії, вартість залучення клієнта тощо). Тут все дуже залежить від ніші, конкуренції, бюджету, що спочатку виділив бізнес на рекламу. В середньому, на збір статистики потрібно 2-6 тижнів. Оптимізація – Отримання оновлених даних: 2+ тижні Після аналізу отриманого трафіку на сайт PPC-фахівець приймає рішення, які націлені на підвищення ефективності всієї реклами, тобто зростання ROI/ROMI – проводиться оптимізація кампаній. Важливий технічний нюанс: після внесення суттєвих правок у рекламу на автоматичних стратегіях націлення системі в середньому потрібно 14 днів, щоб запровадити ці зміни, і алгоритм націлення почав приносити нам бажаний результат.   На наш досвід, мінімальний період, після якого можна аналізувати ефективність реклами, – це 1-3 місяці для ніші B2C, і 3-4 місяці – для B2B. Чим більше рекламного трафіку надходить щодня на сайт, тим швидше можна зробити висновок.   Перші тижні роботи кампаній – лише відправна точка у світ рентабельної реклами. Щоб рекламна стратегія працювала на бізнес та приносила все більше грошей, робота PPC-фахівця не повинна припинятися: аналіз, моніторинг конкурентів та ринку, впровадження нових функцій, висування гіпотез та А/В-тести, масштабування. Комплекс цих робіт призведе до ефективної реклами, яка зможе приносити бізнесові реальні гроші.  
    Читати повністю
    06.07.2020
  • Ключові слова не дорівнює пошукові запити

    У кожній галузі знань є своя термінологія. Контекстна реклама не є винятком. Незважаючи на те, що у спілкуванні з клієнтами ми намагаємося пояснювати речі максимально зрозумілою мовою, без складних термінів та абревіатур, існують базові поняття, які клієнту все ж таки варто знати. До такої бази відносяться терміни "пошукові запити" та "ключові слова" (в Google), "ключові фрази" (Yandex). Про них і йтиметься нижче. Ви дізнаєтеся: що таке пошукові запити та ключові слова у контекстній рекламі; чим вони відрізняються; чим цінне розуміння цих термінів. Що таке пошукові запити та ключові слова Коли ми вводимо щось у пошуковому рядку Google або іншого пошукача - це називається пошуковий запит. Наприклад, користувач шукає шафу-купе у Києві. Він може вводити різні варіації запитів: "шафа купе київ", "шафа купе на замовлення київ", "купити гарну шафу-купе", "шафа купе де найбільший вибір" і т.п. Ті рекламні оголошення, які бачить даний користувач у відповідь на свої запити, показуються за рахунок того, що спрацювали ключові слова, які підібрав рекламодавець у вигляді націлювання на рекламу. кампанії. Саме ключові слова, налаштовані певним чином ініціюють покази об'яв за певними пошуковими запитами. Тобто ключові слова – це інструмент продажу, тригер для показів оголошень у пошуковій видачі (втім, вони спрацьовують не завжди. Читайте: Чому я не бачу своїх оголошень у пошуку).   Чим відрізняються пошукові запити та ключові слова Хороший рекламодавець прагне охопити якнайбільше релевантних запитів, тобто варіантів, як користувачі можуть шукати товари чи послуги. Але це зовсім не означає, що кампанія має містити ключ. слова, які будуть ідентичні всім пошуковим запитам, тому що: практично це неможливо, так як нові варіанти запитів користувача з'являються щодня (близько 20% нових запитів Google фіксує щодня); у цьому немає потреби, так як грамотно підібрані ключові слова охоплюватимуть навіть найрідкісніші, поодинокі запити користувачів. Звідси випливає, що декільком різним пошуковим запитами може відповідати одне ключеве слово в рекламному акаунті без шкоди для ефективності кампанії. Наприклад, для всіх пошукових запитів типу "шафи-купе київ", "шафа купе київ", "шафа купе київ поруч зі мною вибрати", "шафи купе київ на що звернути увагу при виборі" цілком розумно включити в рекламну кампанію одне ключове слово +шафа +купе +київ (про типи відповідності ключ. слів у 2020 році читайте тут). Висновки: Ключові слова ≠ Пошукові запити Кількість ключових слів < Кількість пошукових запитів Тепер ви напевно знатимете про нюанси даних термінів, зможете з більшим розумінням переглядати звіти в рекламному акаунті і говорити однією мовою з підрядником по контекстній рекламі. :)  
    Читати повністю
    23.04.2020
1 2 3 4 … 7
Логотип компании

Послуги

  • Реклама в Google
  • Реклама в Facebook
  • Реклама в YouTube
  • Google Shopping
  • Аудит акаунтів
Google партнёр

Навігація по сайту

  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Вакансії
  • Контакти

Контакти

Україна м. Київ, ул. Кирилівська, 69в, оф. 620
(098)-692-06-91
info@webmarketing.ua

Зв'яжіться з нами!

Заповніть форму, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Вашу заявку успішно надіслано!
Google партнёр