Треугольники Треугольники

А/Б-тестування на сайті 

Не існує гарантованого методу значного збільшення конверсії сайту. Проте, існують механіки, які допомагають виявляти потенційні зони росту. Одна з них – проведення А/В-тестувань.

А/В- експеримент – це порівняння 2-х і більше елементів, які знаходяться в однакових умовах, з метою виявлення найбільш вдалого варіанту. Найчастіше результати таких екпериментів показують, за рахунок чого можна підвищити конверсійність сайту і, відповідно, здешевити розміщення реклами в Інтернеті.

Що потрібно для запуску експерименту?

Гіпотези, що можна поліпшити на сайті, що може працювати не дуже добре, налаштування тестованих елементів (зміна дизайну/тексту/розташування або ін.), час.

В результаті тестування ми отримуємо звіт, в якому показується, який з варіантів виграв, і тоді можна з упевненістю вносити правки на сайт. Або ж нічого не робити, якщо переміг вихідний варіант сайту і спробувати висунути нову гіпотезу.

Детальніше про тестування на сайті читайте в нашому кейсі «Як за допомогою Google Optimize підвищити продажі в 2 рази».

Треугольники Треугольники
Що можна тестувати?
  • елементи сторінки сайту (кнопки/текст, кольори, заклики до дії і т.д.);
  • комбінації елементів сторінки сайту;
  • окремі сторінки сайту, певні різними URL.

A/B-експерименти на сайті проводяться за допомогою інструменту Google Optimize.

Вартість:

от 179 у.е. (4999 грн) (оплата при позитивному результаті)

Термін запуску -
від 3 робочих днів

A/B-експерименти в обліковому записі Google

Ми також проводимо A/B-експерименти в рекламних акаунтах (Google, Facebook). Ця послуга безкоштовна (при замовленні контекстної і / або таргетованої рекл.), так як є невід’ємною частиною оптимізації кампанії.

Дуже корисно, крім якісної оптимізації рекламних кампаній по контексту, проводити над ними експерименти. Принцип той же: береться вихідна кампанія в якості варіанту А, в неї вносяться зміни, які, ймовірно, призведуть до кращих показників – це варіант В. Можна вибирати відсотковий розподіл показів і бюджету оголошень А / В, наприклад 50/50; тривалість експерименту.

Що в підсумку: А / В-тести допомагають отримати однозначну відповідь на припущення (ваші, маркетолога, спеціаліста по контекстній рекламі) щодо роботи окремих елементів сайту, налаштувань націлювання тощо. Отримавши результат, ви зможете вибрати той варіант, який 100% підвищить конверсійність сайту / рекламної кампанії.

Треугольники Треугольники Треугольники

Результати наших клієнтів

  • +30%

    конверсій, в порівнянні з попереднім рекламним агентством.

  • 10+ років

    Більше 10 років залучаємо дешеві ліди для клієнта з товарами Luxury-сегмента у західній Європі.

  • ROI

    Рентабельний трафік з реклами в Google на найбільший туристичний ресурс України.

  • +50%

    За 2019 год +50% конверсій при зниженні вартості замовлення на 19%.

Стрелка
Стрелка
Треугольники Треугольники
Web marketing

Станьте успішніше – залиште заявку на цікаву для Вас послугу

Вашу заявку успішно надіслано!