Заявка на зворотній дзвінок

Залиште контактний номер телефону – і ми передзвонимо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Давайте обговоримо ідеї щодо просування вашого бізнесу!

Залиште заявку, і ми оперативно зв'яжемося з вами.

* Заповнюючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Вашу заявку успішно надіслано!

Отримати презентацію

Вашу заявку успішно надіслано!
  • Укр
  • Рус
  • Eng
Иконка телефона
  • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
замовити дзвінок
Заповнити бриф
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • (098)-692-06-91
Хочете обговорити проект?
Блог
Google партнер 15 років
Головна Блог Бізнес в інтернеті (6-я страница)
  • Усі
  • Бізнес в інтернеті
  • Часті питання
  • Новини інтернет-маркетингу
  • Наші кейси
  • Про рекламу в інтернеті
  • Говоримо однією мовою: базові терміни, які варто знати замовнику реклами

    Розпочинаючи новий проект, робота не починається з налаштування рекламних кампаній. Спочатку проводяться підготовчі роботи: вивчення моделі та мети бізнесу клієнта, специфіки продукту, огляд конкурентів, присутніх на ринку, складання портрета цільової аудиторії, аналіз статистики сайту. Це "фундамент", від якого залежить результат наступних кампаній. Далі формується набір показників, якими ми оперуватимемо при налаштуванні, аналізі, оптимізації кампаній, а також при наданні звітності клієнту. З цієї статті ви дізнаєтеся, які основні рекламні терміни необхідно знати замовнику, щоб оцінювати ефективність інтернет-маркетингу, і на які метрики звертати увагу при підрахунку рентабельності інвестицій у контекстну рекламу та онлайн-просування.   Що таке конверсія? Конверсія – це цінна для вашого бізнесу подія (дія користувача) на сайті. Наприклад, за конверсію можна вважати такі події: "Оформлення замовлення", "Запис на прийом", "Дзвінок", "Додавання товару в Кошик", "Реєстрація", "Підписка на новини" і т.д. Спочатку визначається, які дії користувача вважатимуться конверсіями або KPIs (ключовими показниками ефективності). Кожен KPI повинен бути дорівнює конкретної мети і виражатися в цифрах. Залежно від специфіки проекту, показники ефективності можуть бути різними, але найчастіше (якщо, наприклад, мета – продажу  з сайту), показниками ефективності вистапують саме цінні дії (конверсії). Конверсії можуть мати різну цінність. Наприклад, «Підписка на новини» на даний момент, швидше за все, становить для бізнесу меншу цінність, ніж оформлене замовлення. Події із високою цінністю називаються макроконверсіями, а з невеликою цінністю – мікроконверсіями. Наше агентство налаштовує контекстну та таргетовану рекламу з орієнтацією на досягнення найбільшої кількості конверсій. Метою кампаній ставляться макроконверсії (наприклад, оформлення замовлень), а мікроконверсії можуть використовуватися для проміжного аналізу вхідного трафіку, оптимізації результатів та ін. Вартість конверсії Як ви вже розумієте, бізнесу цікаво отримувати конверсії на сайті. А якщо ситуація така: клієнт витрачає гроші, отримує конверсії, а дохід все одно не зростає? Причин може бути кілька. Але почнемо з очевидного - ціни конверсії. Необхідно працювати не лише над кількістю конверсій, а й контролювати їхню вартість. Прийнятна ціна конверсії обчислюється разом із клієнтом у процесі роботи, виходячи з маржинальності продукту, % повторних замовлень тощо. Вартість конверсії = сума, витрачена на рекламу/кількість отриманих конверсій. Трафік сайту Це кількість відвідувачів веб-ресурсу за певний період. Можна припустити, що чим більше користувачів заходить на сайт, тим краще. Не завжди так. Точніше, не завжди зростання трафіку веде до пропорційного зростання продажів. Тому важливо оцінювати якість відвідувань сайту. Кількість сеансів, нових користувачів, що повернулися, джерела трафіку, показник відмов, середня тривалість сеансу – все це непрямі показники, які можуть сказати, наскільки цільова аудиторія приходить на ваш сайт. Для агентства аналітика – основна частина роботи. Оптимізація рекламних кампаній (внесення змін для покращення результатів) завжди проводиться на основі аналізу даних інструментів аналітики. Оплачувати цю послугу окремо не потрібно, вона входить до пакету «Контекстна реклама». Асоційовані конверсії Нам усім хочеться, щоб відвідувач купував відразу при першому відвідуванні сайту. Насправді все трохи інакше. Більшість користувачів йде з сайту, так і не здійснивши заповітну для нас конверсію. Доводиться переконувати цю аудиторію, наздоганяючи ремаркетингом, відправляючи email-розсилки, прокомоди в Viber і т.д. Якщо користувач відвідав веб-ресурс кілька разів і зрештою здійснив конверсію, для нас важливо враховувати всі джерела (google, facebook, email, direct та ін) та канали (organic, cpc, referral та ін), з якими він взаємодіяв. Адже кожен із них по-своєму стимулював до здійснення конверсії. Ігнорувати їхню участь докорінно неправильно. Розглянемо приклад: Перший рядок говорить про те, що користувач зайшов на сайт із платної реклами в Google і зробив конверсію. Другий і третій рядки – це вже ланцюжки каналів. Наприклад, згідно з третім ланцюжком, користувач вперше відвідав сайт, знайшовши його в органічній видачі Google, наступне відвідування сайту відбулося завдяки платній рекламі в Facebook і тільки після третьої взаємодії - переходу на сайт з медійної реклами в Google - користувач здійснив конверсію. У цьому прикладі джерелам/каналам google/organic, google/display, facebook/cpc буде зарахована асоційована конверсія, тобто зазначено, що вони також призвели до конверсії, хоча й були останньою ланкою у її здійсненні. Кліки та сеанси Існує чітка межа між цими поняттями. Клік – це перехід за оголошенням на ваш сайт, тобто безпосередньо дія натискання на оголошення та подальше завантаження веб-ресурсу. Сеанс – це дії користувача безпосередньо на сайті. Коли ми говоримо про дії, маються на увазі: перегляди сторінок, досягнення цілей (конверсій), соціальна активність (шейри в соц.мережі), транзакції (в e-commerce). За замовчуванням 1 сеанс = 30 хвилинам, проведеним на веб-ресурсі. Також поточний сеанс переривається опівночі. Кількість кліків і сеансів може бути не однаковою. Також варто знати, що в контекстній рекламі на Пошуку оплата стягується саме за кліки. Середня тривалість сеансу и Показник відмов При проміжному аналізі трафіку ми рекомендуємо звертати увагу на непрямі показники його якості та враховувати: Середня тривалість сеансу = сумарна тривалість перебування користувачів на сайті / кількість сеансів. Показник відмов. Відмова – це перегляд 1 сторінки веб-ресурсу без будь-яких інших дій. Показник відмов = кількість сеансів з переглядом 1 сторінки / загальну кіл-сть сеансів. Зауважимо, що найвищий показник відмов – це не завжди погано. Наприклад, якщо ви маєте односторінковий лендинг (припустимо, інформаційний), то високий показник відмов у цьому разі – природне явище. Середня позиція оголошення При показі оголошень на Пошуку рекламодавцям цікаво потрапляти на першу сторінку видачі. Тому раніше особлива увага зверталася на стовпець Google Ads під назвою «Середня позиція оголошення». У зв'язку з тим, що з 30 вересня 2019 року цей стовпець скасовано, стали актуальними такі показники конкуренції, як «% отриманих показів у пошуковій мережі», «% отриманих показів на верхній позиції в пошуковій мережі», «% отриманих показів у пошуковій мережі» , «% втрачених показів у пошуковій мережі» та ін. Інші важливі терміни Коефіцієнт конверсії – це відсоток відвідувань (сеансів) сайту, що призвело до досягнення конкретної мети (конверсії). Наприклад, із 100 користувачів сайту 2 купили товар. Коефіцієнт конверсії становить: 2/100*100% = 2% CTR показує, наскільки оголошення зацікавило користувача і змусило натиснути на нього. Виражається у відсотках і рахується за формулою: CTR = кількість кліків / кількість показів * 100%. Наприклад, оголошення було показано 400 разів і в 20 випадках по ньому клікнули. CTR оголошення в цьому прикладі: 20/400 * 100% = 5% Націлення – букв. «націлювання», набір критеріїв (стаття, вік, місце розташування, інтереси, особливості поведінки у мережі), виходячи з яких формується необхідна аудиторія, якій ми будемо показувати рекл. оголошення. Докладніше про таргетовану рекламу тут. Ремаркетинг – це механіка, за допомогою якої налаштовується показ рекламних оголошень користувачам, які відвідували сайт. Детальніше про ремаркетинг тут. Знаючи основні рекламні терміни, що використовуються в інтернеті, простіше розуміти та інтерпретувати отримані від реклами результати і робити правильні висновки.  
    Читати повністю
    18.09.2019
  • Як оцінювати ефективність реклами на YouTube

    Рано чи пізно до інтернет-маркетолога чи власника бізнесу приходить ідея запустити рекламу на YouTube. Усвідомлення того, що щомісяця відеохостинг відвідує понад 2 мільярди унікальних користувачів, що людям подобається дивитися відео, що цей формат задіє відразу кілька органів чуття, розпалює інтерес рекламодавця та стимулює швидше зайти на новий рекламний майданчик. Все було б добре, якби не логічне питання, яке ставлять собі розумні фахівці: як відстежити ефективність реклами в ютубі? Як зрозуміти, чи приведуть витрачені гроші до продажу чи просто розчиняться у повітрі?   Тому найчастіше через незнання, які показники ефективності відеореклами враховувати, як її аналізувати, багато хто відмовляється від цього виду просування. У той же час, ті, хто успішно керує відеокампаніями, добирає значний відсоток цільової аудиторії та додаткових конверсій з цього каналу. Тому пропонуємо розібратися в тому, як відстежувати результати реклами на YouTube, щоб не боятися масштабуватись за рахунок цього рекламного майданчика. Що необхідно розуміти при запуску реклами в YouTube 1. Верх воронки продажів. Найчастіше головна мета відеореклами – максимально охопити цільову аудиторію, донести потрібний меседж, познайомити з новим продуктом, побудувати асоціацію з брендом. Це ваша злітна станція на дорозі customer journey. 2. Робота на перспективу. Охоплювальні кампанії працюють довго. Не варто одразу чекати великого сплеску конверсій. Так само, як і не потрібно чекати на ефект тільки від однієї відеокампанії. Необхідно побудувати стратегію залучення користувачів, активно використовувати списки ремаркетингу, побудовані на переглядах ваших рекламних роликів, вміло сегментувати аудиторію та забезпечити показ різноманітних медійних оголошень вибраним сегментам. Про показники ефективності відеореклами Щоб відстежувати конверсії, потрібно встановити на сайт код, який збиратиме дані. Найпростіше це зробити за допомогою Google Ads Conversion Tracking. Втім, якщо у вас вже є рекламний обліковий запис Google, налаштований Google Analytics і цілі, то можна пропустити цей крок. Тепер про можливі сценарії «Взаємодія з роликом – конверсія»: Конверсія після кліку (click-through). Стандартний ланцюжок послідовності: користувач натискає на оголошення або будь-який інтерактивний елемент, потрапляє на сайт і здійснює конверсійну дію. Тобто зрозуміло, що відео привело до покупки, оскільки з нього був клік і покупка. При цьому період ретроспективного аналізу можна вибрати до 90 днів. Конверсія після перегляду (engaged view). Припустимо, користувач не клікав по оголошенню і не переходив на сайт, але дивився ролик досить довго, щоб отримати закладену рекламодавцем інформацію (наприклад, TrueView for action – це від 10 секунд). У такому разі буде зарахований перегляд, а скоєна через якийсь час конверсія – заслуга відео. Але є важливий нюанс: конверсії переглядів потрапляють у звіт для всіх конверсій по кліках. Конверсія після показа (view-through). У випадку, якщо користувач дивився ролик менше 10 секунд, тобто натиснув «Пропустити», але пізніше потрапив на сайт і зробив конверсію, така конверсія відобразиться в стовпці «Конверсії показів». При цьому показник не враховує взаємодії з іншими рекламними оголошеннями. Максимальне вікно ретроспективного аналізу для конверсій – 30 днів. Невеликі поради в доповнення Як бачимо, для відео є свої засоби відстеження конверсій, але іноді їх може бути недостатньо для повного аналізу картини. Наприклад, щоб зареєструвалася конверсія на показ, потрібно, щоб виконалася низка досить рідкісних умов. Тому можна настроїти відстеження мікроконверсій. Почніть аналіз трафіку з відеокампаній з досягнення цілей з невисокою цінністю (кліки за кнопками CTA, передплати новин, переходів на сторінку з цінами тощо). Також якщо ви оберете інтелектуальну стратегію призначення ставок для кампанії, то варто розуміти, що система не зможе якісно оптимізуватися за відкладеними конверсіями. Тут якраз прийдуть на допомогу налаштовані мікроконверсії, які відбуваються набагато швидше, а отже, статистики буде достатньо, щоб алгоритми чудово оптимізували покази під ці події. Лайфхак. Ще одним способом оцінки ефективності відеореклами може бути такий хід: зберіть список аудиторії, які переглянули ваші рекламні ролики і додайте їх в інші кампанії як аудиторії для спостереження. У міру накопичення статистики можна буде порівняти коефіцієнт конверсії для різних аудиторій. Є питання? Бажаєте замовити якісне налаштування реклами в Google? Звертайтесь, з радістю допоможемо вам!  
    Читати повністю
    16.07.2019
  • Управління репутацією у мережі: як побудувати сильний бренд

    Працюючи переважно із середнім бізнесом, ми часто спостерігаємо картину, коли з боку маркетингового відділу все налаштовано відносно непогано, при цьому компанія має значні прогалини з інших суміжних аспектів. Вони, своєю чергою, безпосередньо впливають на підсумковий прибуток і подальший успіх фірми. Мова йде про один із найважливіших пунктів для розвитку компанії – управління репутацією бренду. Якщо у великого бізнесу процес роботи з негативом більш-менш налагоджений, то у малого та середнього часто тут спостерігаються значні проблеми. Кількість дотиків користувача з брендом до покупки зростає. Потрібно більше реклами, більше вирв ремаркетингу, більше PR-активностей, більше комунікацій. Як результат, ціна залученого клієнта найчастіше виявляється неприйнятно високою. При цьому, визначаючись з вибором, люди більше схильні покладатися на відгуки інших клієнтів. Тому скільки б грошей ви не витрачали на рекламу, покращення свого сайту, один негативний відгук, наприклад, у facebook може відлякати десятки потенційних покупців. Ось чому важливо відповідати на всі відгуки про вашу компанію, вчасно реагувати на негатив у соціальних мережах та на форумах, припиняти тролінг, знати, на підставі чого залишаються хороші відгуки, а в чому ваші слабкі сторони. Тобто репутаційний менеджмент передбачає бути в курсі всього, що пишуть про вас в інтернеті, аналізувати повідомлення та правильно реагувати на них.     Як дізнатися про свою репутацію у мережі? Існує кілька методів відстеження згадок про бренд. 1. Автоматизовані послуги. Вони сканують мережу за заданими ключовими словами. Функціонал цих інструментів дозволяє переглядати повідомлення користувачів, які містять назву вашого бренду/торгових марок та ін. - всього того, що вам цікаво відстежувати. Серед найпопулярніших і найпотужніших інструментів для моніторингу згадок бренду на форумах, у блогах, соціальних мережах, ЗМІ, відгуках, месенджерах, YouTube: YouScan Brand Analytics IQbuzz Hootsuite 2. Ручне відстеження пошукових систем. Метод корисний, оскільки повідомлення користувача включає ім'я бренду, а, наприклад, в діалозі замінюється займенником. Тому рекомендується проводити ручний аналіз топу пошукової видачі за запитами, що цікавлять. Наприклад, вводимо у пошуку запити типу «хто замовляв у магазині N», «хто замовляв послуги фірми N», «юристи фірми N відгуки» та аналізуємо отримані посилання. 3. Регулярна перевірка ресурсів, на яких ви розміщували свої матеріали: статті на замовлення, PR-матеріали в ЗМІ, відгуки на сайтах реселерів і т.д. 4. Постаналіз. Щоб побачити тенденції розвитку репутації бренду, можна робити ретроспективні аналізи. Вони мають на увазі огляд згадок про компанію протягом тривалого періоду часу (за останні 3,6,12 місяців). Список для аналізу включатиме: загальна кількість відгуків, їхня динаміка; тональність повідомлень (динаміка позитивних, нейтральних, негативних відгуків); список найчастіших джерел, де локалізуються відгуки; географічна карта згадок (концентрація згадок містами/країнами); лідери думок, які висловлювалися про вас; огляд сильних та слабких сторін вашого продукту (що подобається/не подобається), які формують відповідну тональність відгуків. Що робити з отриманою інформацією? Скласти план: а). для роботи з існуючим полем відгуків. Конструктивно закрити весь негатив у пошуку (SERM) – соціальні мережі, форуми, Google Мій Бізнес, форуми. Відповісти на позитивні та нейтральні повідомлення – щиро подякувати за думку, запросити на наступний візит тощо. б). для стратегічного керування репутацією в інтернеті. Зробити своєрідний шаблон роботи «відстеження згадок – відповіді – збирання масивів даних – аналіз – ухвалення глобальних рішень для бренду». Після вивчення репутації вашого бренду в мережі у вас вже складеться список основних категорій негативів (конструктивний, неконструктивний, випадковий, тролінг). Для швидкої реакції на кожний із них можна підготувати скрипти відповідей. Цими скриптами користуватимуться співробітники різних відділів: продаж, маркетинг, бренд-менеджмент. Тому формат відповідей краще задокументувати. Адже бренд повинен спілкуватися зі своїми споживачами в єдиному стилі, використовуючи однакове поводження, витримуючи тональність, дотримуючись принципів та цінностей компанії. Про що варто пам'ятати при побудові репутаційного менеджмента По-перше, робота з управління репутацією в мережі націлена не так на роботу з тим, хто залишив відгук, як на управління думкою тих, хто прочитає цю інформацію. Грамотно відповідаючи на повідомлення будь-якої тональності, ви даєте зрозуміти, що вам не байдуже, ви працюєте над собою, готові йти на компроміси, якщо це необхідно. Крім того, ті, хто відгукувався негативно, при тактовній роботі можуть перейти в розряд захисників вашого імені, стати так званими «адвокатами бренду». По-друге, самі по собі позитивні відгуки не «наростуть», хоч би яким хорошим був ваш бренд. Позитивні повідомлення можуть залишати в окремих випадках, наприклад, коли людина відчула wow-ефект. У нормі, коли клієнт залишає повідомлення. Він отримав нормальну послугу, його емоційне тло стабільне. Чого не можна сказати про негатив. Невдоволення від поганого продукту породжує неприємні відгуки набагато швидше. Тому щоб нейтралізувати їх, необхідно конструктивно реагувати на них. Але цього мало. Потрібно стратегічно стимулювати клієнтів залишати відгуки та заохочувати їх за це. Як бачите, робота з управління репутацією бренду в інтернеті - це добре побудована стратегія і великий комплекс робіт з моніторингу та прийняття вірних рішень у кожному конкретному випадку. Бажаємо вам налагодити робочу схему для створення потужного бренду. Також, якщо вам потрібна стратегія просування бренду в інтернеті, ми до ваших послуг.  
    Читати повністю
    12.07.2019
  • Одкровення та секрети успіху: інтерв’ю з директором

    У 2019 році агентству Web-Marketing виповнилося 10 років. Редакція компанії поспілкувалася з засновником, директором та гуру-фахівцем агентства в одній особі – Валерієм Вишневським. Поговорили про історію компанії, натхненників, звички, хобі та плани на майбутнє.   Про становлення: як виникло агентство Web-Marketing? Валерію, як до вас прийшло рішення заснувати агентство з контекстної реклами? –Наприкінці 2007 року я звільнився з посади супервайзера і ми з друзями вирішили організувати інтернет-магазин комп'ютерної техніки. Організували за півроку. Сайт, офіс, менеджер з продажу. Запустили через фрілансерів рекламу в Гуглі та SEO. Але результат за дзвінками був слабкий, а витрати дуже великі (20 $ йшло за пару годин роботи рекламної кампанії). У результаті довелося розбиратися у всьому самим. Дзвінки/продажі пішли, але криза в жовтні 2008 геть-чисто "вбила" ще незміцнілий стартап. У новому році довелося все згорнути. Далі треба було кудись іти, чимось займатися, тому що на життя залишалося 125 $ (як зараз пам'ятаю). Із друзями/знайомими вирішили спробувати продавати автозапчастини через інтернет. Зробили сайт, я налаштував контекстну рекламу в Гуглі - продажі пішли, але треба було ділити прибуток на чотирьох. У результаті, заробіток у кишені дуже символічний. Надворі криза, люди без роботи, бізнес закривався неймовірними темпами. Загалом, я наважився спробувати пропонувати послуги контекстної реклами. Спершу знайомим, друзям. У березні 2009 року було зроблено сайт, зареєстровано домен webmarketing.ua, відкрито підприємство. Пройдено сертифікацію в Google. Потроху почали з'являтися клієнти. Зараз з великою гордістю можу сказати, що більшість клієнтів, з якими я познайомився у 2009-2010 роках, працюють із нами до сьогодні. Багато хто закривав проекти і відкривав знову, але залишався з нами. Через пару років – офіс, найм першого персоналу. Зараз я розумію, що все це було досить примітивно, але підхід у роботі у нас ніколи не змінювався: послуга має бути надана якісно та в повному обсязі, плюс трохи більше. 2009 рік – час після економічної кризи в країні та у світі. Девальвація гривні, хвилювання у масах. Який він, бізнес, у ті дні? – Криза була абсолютно несподіваною для більшості. У 2007 році банки роздавали кредити, люди купували дорогі машини, квартири, і тут стрибок долара з 5,00 грн на 8,00 грн! Все стало… Повальне звільнення та скорочення. Але мені тоді пощастило з вибором подальшого спрямування: інтернет уже тоді почав досить сильно зростати. Ще до кризи була думка в народі, що в інтернеті все дешевше, і після кризи продаж в інтернеті якось відновився, а згодом почав зростати. Відповідно, клієнтам потрібна була реклама їх сайтів. Так ми отримали впевнений старт. Про сучасність Як вам вдається утримуватись “на плаву” ось уже 10 років у такому конкурентно насиченому бізнесі? У вас є свій секрет/рецепт успіху? – Так, є. Рецепт простий: ніколи не змінювати своїх принципів, бути чесними з клієнтами, ніколи не стояти на місці, не задовольнятися досягнутим. Колись компанія Google проводила регулярні зрізи показників роботи рекламних агенцій. Коли я вперше порівняв зріз по ринку в середньому і зріз по нашому агентству, був здивований: термін утримання клієнта у нас був майже в 2 рази вищий за середній по ринку. Тоді я зрозумів, що ринок є дуже специфічним, багато непрофесійних послуг. Багато гравців ринку користувалися тим, що клієнти нічого не розуміли в рекламних показниках, обманювали, підробляли звіти і рано чи пізно втрачали клієнтів.Цим грішили навіть досить великі та відомі агенції. Зрозуміло, що всі хотіли швидких грошей. Але час розставляє все на свої місця: хто ставився до клієнтів як джерела швидкої наживи, були присутні на ринку максимум 1-3 роки і пропадали. Ринок контексту непростий, чесних швидких грошей тут немає, послуга не надто маржинальна, тим більше в умовах українських бізнес-реалій. Хочеш стабільний бізнес – вибудовуй тривалі стосунки з клієнтами. Що/хто вас мотивує не зупинятися навіть коли буває дуже важко? – Мотив, мабуть, у кожного свій. Однозначно можу сказати, що, по-перше, робота має приносити професійне задоволення, по-друге, має бути видно результат роботи. Динаміка! Ще зі своїх мотивів можу відзначити якесь внутрішнє бажання змінити ринок, показати бізнесу, що послуги бувають якісними і навіть дуже якісними, а реклама дає результат навіть у кризовий час. Бувало тяжко. Через брак часу, через сильну конкуренцію, великі витрати, нерозуміння, куди йти далі, але головне – не падати духом :) Звичайно, важлива моральна підтримка, особливо близьких людей. Напевно, завдяки їм у скрутну хвилину завжди залишалася крапля впевненості, яка не дозволяла засумніватись у тому, що ти на вірній дорозі і все буде добре :). А ще треба відпочивати, перемикатися на хобі. Рідко вдається до сьогоднішнього дня, але це треба, це й освіжає думки та надає впевненості та продуктивність зростає! Хто вони, ваші клієнти? – Спочатку це був переважно український клієнт. Згодом – клієнти з Росії, Казахстану, Білорусі, Азії, Америки, Європи. Ми успішно працювали з ними та працюємо зараз, тау як окрім контекстної реклами в Google у нашому інструментарії є і Яндекс, і Фейсбук, а раніше був і Рамблер, і Мейл.ру, і Мета (meta.ua). З 2017 року ми вийшли на Європу та США. За специфікою бізнесу у нас клієнти дуже різні з різних ніш. Спеціалізації як такої у нас немає, хоча є сфери бізнесу, які нам близькі і дуже цікаві з професійної точки зору. Та й на даний момент, я впевнений, спеціалізація ще не може бути чистою: український ринок ще не готовий до цього. Але, можливо, це справа часу, і колись агентства спеціалізуватимуться на конкретних сферах бізнесу: нерухомість, автобізнес, товари масового попиту тощо. Не всі проекти ми беремо в роботу. Є чітка позиція в цьому плані: ми не беремося за рекламу сайтів, які спочатку не даватимуть конверсій/продажів, так як зроблені під інші завдання. Це нерентабельні для клієнта та нецікаві для нас проєкти. Про це прямо клієнту і говоримо. Також є ніші, з якими не працюємо: БАДи, магія, форекс тощо. Чому? Не любимо обманювати цільову аудиторію :) Віримо в карму :) Також головним критерієм співпраці є бажання клієнта розвивати свій бізнес. Якщо власник бізнесу займає активну позицію, впроваджує нові інструменти, розвиває маркетинг, якщо є розуміння, що інвестиції у свій проект завжди повернуться, то ми з радістю допомагатимемо в цьому. Якщо підхід у клієнта: "сайт простіше - реклама дешевше - дівчинка на телефоні", то це проєкти без перспективи. Працювати з ними – сильна професійна демотивація. Чи є у вашої компанії принципи, цінності? –Без них аж ніяк. Звісно, ​​вони є. Головна цінність – це люди: клієнти та співробітники. Думаю, цим все сказано. А принципи? Професіоналізм та компетентність у роботі, чесність та прозорість у відносинах з клієнтом, зовнішнім та внутрішнім. Вважаю, це є основа довіри. Може, звучить і банально, "вода водою"... Але справжній зміст цих слів усвідомлюєш, коли це проживаєш, коли проходиш через це все. Розумієш, що іншими словами не скажеш. І, напевно, враховуючи специфіку ринку інтернет-реклами, де багато нечистих на руку гравців, варто зазначити, що ми ніколи не виходимо за межі довірених нам клієнтом повноважень. Поясню трохи детальніше: для рекламної кампанії використовується різна інформація, зокрема це може бути і конфіденційна інформація. Для нас табу – використовувати її з якоюсь іншою метою. Цей же принцип стосується й коректності звітів: ми не підробляємо звіти, використовуємо прямий імпорт із рекламних кабінетів та систем статистики. Яким ви бачите ринок діджиталу у найближчі 5-10 років? На чому варто концентруватись, на що звертати увагу тим, хто тільки виходить зі своїми послугами в інтернет? – Зростання конкуренції призведе рано чи пізно до “чистки” ринку від несумлінних гравців. Рекламні сервіси, з одного боку, розвиватимуться у напрямі використання машинного інтелекту, що спрощуватиме процес управління, але, з іншого боку, паралельно додаватимуться нові можливості та функціонал, які потребують людського втручання, ручного управління та контролю. Бізнес все більше переходитиме на наскрізну аналітику для економії витрат на рекламу. З огляду на все це можна сказати, що роботи у рекламників не зменшиться. Реклама стане ще цікавішою та динамічнішою :) Щодо виходу на рекламний ринок, то насамперед, мені здається, значення матиме ступінь клієнтоорієнтованості. Не пропозиція своїх послуг, а вирішення завдань клієнта. Про плани на майбутнє Очевидно, ви не маєте наміру зупинятися на досягнутих успіхах. Які плани ставите собі? Чого чекати вашим клієнтам? – Я намагаюся не називати досягнуте успіхами. Попереду багато роботи, дуже багато планів. Насамперед оптимізація всіх процесів, акцент на якість роботи з клієнтом. Можливе невелике розширення асортименту послуг. І, звичайно, одним із ключових питань залишається колектив, співробітники, спеціалісти. Усміхнені особи, задоволені тим, чим вони займаються і бачать результат своєї роботи - це те, заради чого варто працювати, і, одночасно, це сильно мотивує. Чого чекати клієнтам? Чекати не треба – можемо пообіцяти, що послуги будуть кращими та швидшими, співпраця – приємнішою та комфортнішою! ;) И наостанок Досягнення, якими ви пишаєтесь – Пишатися ми можемо своїми результатами, клієнтами. Кілька років тому Google проводив конкурс на найкращу історію успіху. Ми тоді посіли 2 місце. Тією історією ми справді можемо пишатися. І, до речі, за кілька років історія повторилася :) Суть була такою, що до нас звернувся великий клієнт, рекламну кампанію якого вже багато місяців вело велике міжнародне рекламне агентство. Завдання було за один місяць показати результати краще, ніж попередній підрядник! Щоб нова, сира рекламна кампанія за місяць дала кращий результат, ніж відбудована рекламна кампанія – це завдання практично нереальне. Але ми взялися, задіяли весь накопичений досвід, найкращі практики, іноді працювали до ночі. Через місяць короткий телефонний дзвінок від клієнта: “У вас результати кращі. Ми – ваші!”. Бінґо! :) Така історія у нас не одна. Регулярно переходять клієнти від інших підрядників, у тому числі від великих агентств через незадовільні результати. Аналізуємо, шукаємо зони можливого зростання та потенціалу, налаштовуємо, вичавлюємо максимум на бюджет клієнта – клієнт задоволений. Цим ми можемо точно пишатися! :) Поділіться парою лайфхаків, які допомагають вам у роботі Головне правило в роботі – оптимізувати всі процеси, особливо ті, які за своєю суттю обов'язкові, але не впливають безпосередньо на кінцевий результат. На це потрібно витрачати мінімум часу. І найважливіше: роби – що любиш, люби – що робиш!  
    Читати повністю
    07.07.2019
  • Тренди інтернет-маркетингу 2019

    Щороку такі компанії, як Google, Facebook, Mail.Ru Group інвестують мільйони доларів у тестування нових сервісів та випуск нових продуктів. 2018 багато в чому став проривним для digital-маркетингу. І вже зрозуміло, що попереду на нас чекає не менш активна презентація інновацій. Сьогодні розповімо про яскраво намічені тренди в інтернет-маркетингу 2019 року.   1. Бути просиішими: використання голосових помічників Головний завіт усіх пошукових систем – максимально точно та швидко відповідати на запити користувачів. Користувачі стають все більш вимогливими. Вони не хочуть довго блукати лабіринтами сайту і вишукувати потрібний колір-розмір-смак. Зробити шлях до бажаної мети коротким – головне завдання голосових помічників. Інтеграція голосового сервісу з бізнесом – один із явних трендів. Багато компаній вже користуються можливостями Amazon Alexa, Google Assistant, Cortana, Bixby, "Аліса", SoundHound, Apple Siri та інших помічників. Сервіси успішно допомагають користувачам вибрати меблі під їхній інтер'єр, замовити улюблену піцу за кілька секунд, розповідають останні новини. 2. Дорогу мобайлу Швидкість завантаження сайту для багатьох власників бізнесу залишається актуальною проблемою. Цей показник найчастіше безпосередньо впливає на конверсійність. Згідно зі статистикою Google, 53% користувачів залишають сайт, якщо він завантажується більше 3 секунд. Звідси виникла гостра потреба в оптимізації цього процесу. Так, Google створив проєкт, результат якого Accelerated Mobile Pages (AMP) – інструмент з вихідним кодом для створення прискорених мобільних сторінок. 3. Голосовой пошук б'є рекорди Вже сьогодні частка пошукових запитів, запитуваних голосом, становить 20%. І, як показує статистика, цей вид запитів значно відрізняється від тих, що людина запроваджує вручну. Вони довші і більше схожі на питання, які ми ставимо в усному мовленні. Очевидно, що просувати сайти під такі запити потрібно трохи інакше. Тому SEO фахівці все активніше використовуватимуть механіки просування сайту, в тому числі і під голосовий пошук. 4. Чат-боти як заміна живим менеджерам У вас ще немає чат-бота? Саме час заводити і бути у тренді. Незважаючи на те, що багато користувачів ще консервативні у своєму виборі і віддають перевагу спілкуванню з живою людиною, передові компанії стверджують, що ситуація зміниться вже в найближчі 2-3 роки. Виробники софту роблять ставку на чат-ботів із штучним інтелектом. А чат-боти стануть поколінням якісно нових співрозмовників. Вони розумітимуть швидку мову і вестимуть діалог, як реальна людина. 5. А в конці кінців – омніканальність Створення омніканальності у просуванні – безперечний тренд digital-маркетингу. Всі перераховані вище інструменти, маркетингові ходи повинні працювати в зв'язці і приводити до єдиної мети. І це не про розвиток багатоканальності, коли кожен маркетинговий канал працює та розвивається паралельно іншим. Омніканальність передбачає "підхоплення" користувача по всьому шляху спілкування з брендом. Всі канали, будь то соціальні мережі, чат-боти, програми, стикаються з користувачем у потрібний момент, залучають його до бренду і дають плавний поштовх, спрямовуючи до головного – здійснення конверсії знову і знову.  
    Читати повністю
    08.01.2019
  • Хто такі квонти та яке відношення вони мають до маркетингу

    Звучить як ідея нового науково-фантастичного фільму: новий просунутий вигляд, квонти, з неймовірно глибокими знаннями по роботі з даними з різних джерел, вміють тестувати, маніпулювати і моделювати дані, щоб підтверджувати або спростовувати теорії, отримуючи більш чітке розуміння того, що змушує людей натиснути кнопку «Купити». Але це не наукова фантастика. Квонт - (сленг, від англ. quant, англ. quantitative analyst) — спеціаліст, який застосовує кількісні методи у сфері фінансів, зокрема, біржовий трейдер, який торгує на основі математичних обчислювальних моделей (алгоритмічна торгівля), а не на рекомендації досвідчених експертів ринку. Тепер для успішного маркетингу необхідно пережовувати величезні обсяги даних та розробляти алгоритми, які виявляють потенційні джерела прибутку на морі медійних каналів. Навіть клієнти, які мають однакові спільні інтереси та споживчу поведінку, можуть сильно відрізнятися у виборі каналів, через які вони споживають медійний контент. Квонти та їхні маркетингові команди повинні вміти прогнозувати та позиціонувати себе так, щоб враховувати та підлаштовуватися під ці зміни у міру їх виникнення. Розуміння того, як купуються та розміщуються оголошення Розумні маркетингові команди знають про основні канали та засоби масової інформації, які віддають перевагу їхнім клієнтам, але поява квонтів ще більше звужує фокус і доводить правильність вибору даними. Рекламодавцям більше не потрібно просто сподіватися, що націлення на конкретну демографію чи інтереси принесе добрі результати. З квонтами на борту будуть доступні прогностичні моделі, які точно показують, як працюватиме оголошення з огляду на раніше зібрані дані. Маркетологи, які ігнорують такі стратегії, побачать, що їхні бренди швидко стають неактуальними або здаються далекими від того, чого хочуть клієнти. Це швидко мінливе ігрове поле, і рекламодавці, які зможуть виділити конкретні ефективні напрямки із зібраних даних, будуть набагато успішнішими за тих, хто все ще намагається оперувати лише очевидними націленнями. Переваги маркетингу з квонтами Можна впевнено сказати, що квонти мають необмежений потенціал у маркетингу. Подібно до секретного інгредієнта, в якому полягає успіх страви, вони можуть розробляти прогностичні рекламні моделі, які враховують набагато більше факторів, ніж розташування користувача або товари, які вони переглядали. Уявіть, що ви можете точно визначити не тільки розташування клієнта, але й інші місця, які вони схильні відвідувати? Уявіть, що ви можете використовувати інтереси не тільки виходячи з підписок та відвідуваних сторінок, але також інтереси, що ґрунтуються на тому, що публікують користувачі? Уявіть собі, що ви бачите не тільки нещодавні товари, що цікавлять, але й товари, які цікавили користувача давним давно, а також товари, які зацікавлять у майбутньому? Наскільки вплинула на них рекламна кампанія? Це дані, в які поринають квонти, зриваючи фрукти, які, здавалося б, висять у полі зору, але які неможливо зірвати. Оскільки традиційні канали, такі як телебачення, радіо та газети, починають переходити до програмних рекламних стратегій, можна очікувати, що межі між цими каналами розмиються ще більше. Ефект почнеться зі світу рекламної реклами, але зрештою він розгалужиться і вплине на все: від закупівлі реклами до поведінки споживача. У чому різниця між квонтом та аналітиком даних? Квонти є частиною інновацій, які забезпечують прогрес науки про дані. Коротше кажучи, квонт або "кількісний аналітик" розглядає тенденції та дані або пропоновані моделі та використовує ці дані для інтерпретації та перевірки результатів. Звучить глибоко? Це так і є. Донедавна нішою більшості квонтів були лише фінанси. Але ці «квонти» також знайшли себе в маркетингу - і те, що вони можуть запропонувати, може змінити правила гри для всіх. Ось що вам потрібно знати. Основні маркетингові тенденції потребують нового вида вчених Традиційні методи маркетингу діють у стилі «атакувати споживача рекламою, сподіваючись, що він вибере саме вас». На нинішньому рекламному ринку, маркетологам потрібно бути набагато розумнішими щодо того, як, де і на кого націлювати свої оголошення. Хоча у більшості маркетологів є досить чітке уявлення про те, кому вони показують оголошення, і про те, який контент подобається споживачеві, квонти ведуть маркетинг до розробки нових інструментів прогнозування та інструментів точнішого націлення на аудиторію з використанням оголошень підлаштованих під споживача. Це створює той самий зв'язок між споживачем та пропозицією, яка забезпечує ваш успіх. Часто виникає питання: «Хіба звичайні аналітики не роблять те саме?» Відповідь – не зовсім. Аналітики даних знають, де шукати дані, як аналізувати їх та працювати з ним, щоб оптимізувати процеси та збільшити термін життя клієнта. Вони вміють отримувати великі обсяги заплутаної неструктурованої інформації та аналізувати її, щоб вибрати золоті самородки, які впливають на прибуток компанії та на утримання клієнтів. Квонти теж аналізують дані, їхнє основне завдання - маніпулювати даними для прогнозування потенційних можливостей та змін. Замість того, щоб збирати золоті самородки, квонти зазвичай оцінюють ситцацію в цілому і розуміють, чи можуть вони зробити висновки з цього.   Як квонти змінять ринок маркетингу? Місце квонтів у маркетингу досі відносно нове. Інструменти, які використовують можливості інтелектуального моделювання великих даних та застосовують їх до програмної реклами, як і раніше, досить нові. Проте, вже час задуматися про використання сервісів, які не лише збирають ваші дані, але візуалізують їх таким чином, щоб ви помітили перспективні канали та сегменти та застосували зроблені висновки у майбутніх практиках.  
    Читати повністю
    11.07.2017
1 … 5 6 7 8
Логотип компании

Послуги

  • Реклама в Google
  • Реклама в Facebook
  • Реклама в YouTube
  • Google Shopping
  • Аудит акаунтів
Google партнёр

Навігація по сайту

  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Вакансії
  • Контакти

Контакти

Україна м. Київ, ул. Кирилівська, 69в, оф. 620
(098)-692-06-91
info@webmarketing.ua

Зв'яжіться з нами!

Заповніть форму, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Вашу заявку успішно надіслано!
Google партнёр