Заявка на зворотній дзвінок

Залиште контактний номер телефону – і ми передзвонимо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Давайте обговоримо ідеї щодо просування вашого бізнесу!

Залиште заявку, і ми оперативно зв'яжемося з вами.

* Заповнюючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Вашу заявку успішно надіслано!

Отримати презентацію

Вашу заявку успішно надіслано!
  • Укр
  • Рус
  • Eng
Иконка телефона
  • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
замовити дзвінок
Заповнити бриф
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • (098)-692-06-91
Хочете обговорити проект?
Блог
Google партнер 15 років
Головна Блог Бізнес в інтернеті (8-я страница)
  • Усі
  • Бізнес в інтернеті
  • Часті питання
  • Новини інтернет-маркетингу
  • Наші кейси
  • Про рекламу в інтернеті
  • Секрет успішних продажів в Інтернеті

    Чи реально платити менше, а отримувати більше? - Так! Фактори успішного продажу відомі давно - це правило маркетингу «4р»: Product (продукт); Place (місце); Price (ціна); Promotion (просування). У розрізі продажів через мережу Інтернет це виглядає так: Product (продукт). Це Ваш товар чи послуга. Продукт має бути якісним, привабливим та однозначно – конкурентоспроможним. Інакше продажів не буде! Але мало просто вказати на сайті характеристики товару чи послуги. Акцентуйте увагу на його унікальних властивостях, на вигодах, які отримає відвідувач, придбавши продукт і т.д. Place (место). Це ваш сайт. Вимоги до сайту прості, але дуже важливі: - приємний дизайн; зрозуміла та зручна навігація по сайту та за каталогом; коротка, але вичерпна інформація про товар; доступність контактної інформації; наявність корисних сервісів (підбір товару, порівняння, онлайн-заявка, послуга "зворотний дзвінок", чат з менеджером тощо) Price (ціна). Це умови продажу товару (вартість товару, гарантії, терміни доставки, способи оплати, сервіс тощо). Ціна, як один із ключових факторів в інтернеті, має бути адекватна якості товару і порівнянна з середньоринковими цінами, тобто - конкурентоспроможна! Висока ціна товару відлякуватиме відвідувача, але пам'ятайте, що за його перехід на сайт Ви вже заплатили! Promotion (просування). Це реклама! Завдання рекламної кампанії – залучити до сайту цільову аудиторію. Тобто з мільйонів користувачів мережі інтернет – виділити ту її частину, яка готова та зацікавлена ​​у покупці Вашого продукту. У контекстній рекламі це здійснюється за допомогою правильного підбору і налаштування ключових фраз, оголошень та інших налаштувань та інструментів. Окремо потрібно додати, що для якісної контекстної реклами необхідний зворотний зв'язок! Тобто інформація від рекламодавця про дзвінки, нецільові звернення тощо. На відміну від друкованих ЗМІ, контекстна реклама – це ланцюг постійних експериментів, безперервний ланцюжок: «налаштування-тестування-аналіз-налаштування». Тому чим більше інформації - тим якісніше можна налаштувати рекламну кампанію! Якщо один із цих пунктів не буде дотриманий, або дотриманий «не зовсім», ефективність продажу буде низькою! Отже, щоб платити менше, а отримувати при цьому більше – удосконалюйте свій продукт, удосконалюйте сайт, а ми вдосконалимо Вашу рекламну кампанію!
    Читати повністю
    11.09.2012
1 … 7 8
Логотип компании

Послуги

  • Реклама в Google
  • Реклама в Facebook
  • Реклама в YouTube
  • Google Shopping
  • Аудит акаунтів
Google партнёр

Навігація по сайту

  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Вакансії
  • Контакти

Контакти

Україна м. Київ, ул. Кирилівська, 69в, оф. 620
(098)-692-06-91
info@webmarketing.ua

Зв'яжіться з нами!

Заповніть форму, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Вашу заявку успішно надіслано!
Google партнёр