Етапи запуску рекламної кампанії на сайт та її оптимізація

Час читання: 4 хвилин

Ви вирішили замовити контекстну рекламу та вибрали маркетингове агентство. Як відбувається підготовка реклами до запуску? Чому це іноді займає дні та навіть тижні? Розповідаємо про етапи налаштування рекламної кампанії в Google, яких дотримуються спеціалісти агенції «Web-Marketing».

1. Визначення цілей та постановка задач

Спільно із клієнтом обговорюємо, що очікується отримати від реклами (наприклад, підвищення продажів із сайту). Далі визначаємо критерії, за якими ми аналізуватимемо відвідувачів сайту (KPIs).

Найчастіше критеріями є цінні для бізнесу дії, які можуть виконувати користувачі через сайт: запит передзвону, оформлення заявки, дзвінок, додавання товару в кошик, підписка на новини і т.д. Такі дії називаються конверсіями.


Рекомендуємо до читання: «Говоримо однією мовою: базові терміни, які варто знати замовнику»


2. Аналіз галузі та конкурентів

Щоб краще визначити цільову аудиторію нового проекту та вибрати відповідні канали впливу на неї, фахівець із контекстної реклами має зрозуміти специфіку бізнес-моделі та ніші. Насиченість ринку, принципи ціноутворення, яку і де рекламу ведуть конкуренти нашого клієнта – все це допоможе більш усвідомлено налаштовувати та оптимізувати кампанію, а також готувати оголошення, які вигідно виділяться на полотні пошукової видачі.

3. Аналіз сайту клієнта, заповнення форми із зауваженнями та рекомендаціями щодо доопрацювання сайту

За великим рахунком завдання спеціалістів з реклами – залучати цільових користувачів на сайт. Далі – справа за сайтом. А він має продавати! Від того, чи зручний сайт відвідувачу, чи є елементи, що продають, і тригери, чи коректно функціонують форми для звернень, коллбеки, залежить величезна частка продажів.

Тому на даному етапі PPC-фахівець вивчає сайт клієнта та надає базовий аудит із рекомендаціями, які правки необхідно внести, щоб покращити конверсійність ресурсу..

 

Перед настройкой рекламы проводится аудит сайта

 

4. Аналіз попередніх РК, статистики за минулі періоди

Якщо раніше контекстна реклама за проектом вже велася, то доступ до наявної статистики допоможе налаштувати якісніший обліковий запис. Спираючись на дані про попередні кампанії, можна більш точно налаштувати націлення, врахувати помилки і, як наслідок, скоротити витрати на тестовому періоді.

5. Погодження бюджетів та вхідних налаштувань для РК

Після аналізу всіх даних фахівець складає портрет цільової аудиторії, визначає географію показів, необхідний бюджет для охоплення цільової аудиторії та приблизну кількість цілей, які будуть досягнуті при заданому бюджеті.

Первинні налаштування та бюджет відправляються на узгодження та оплату клієнту.

6. Розробка стратегії та медіаплану

Маючи в своєму розпорядженні виділений бюджет, співробітник може більш конкретно планувати, на які джерела його спрямовувати, щоб досягти бажаних результатів. Складається план запуску та ведення кампаній (дати, цілі, націлення, інформаційне посилання, вирви ремаркетингу і т.д.).

7. Налаштування аналітики та рекламних акаунтів

Технічна частина з оформлення облікових записів Google Analytics та Google Ads.

Щоб збирати про відвідувачів сайту інформацію, фахівець встановлює тег аналітики за допомогою інструмента Google Tag Manager або програміст розміщує його безпосередньо в коді сайту.

Далі налаштовуються необхідні уявлення, фільтри, групи каналів, відстеження цілей (конверсій), настроювання аудиторій для ремаркетингу.

Важливий етап – налаштування імпорту витрат із різних джерел (якщо вони є у стратегії). Дані про витрати, зібрані в одному місці, украй необхідні, адже так можна буде будувати аналітичні звіти та порівнювати ефективність різних джерел.

Також обов'язково синхронізуються акаунти Google Ads та Google Analytics: імпортуються конверсії та аудиторії.

8. Розробка структури акаунтів

Які товари/послуги просувати? Як їх шукають користувачі мережі? Як багато конкурентів рекламують подібні товари в контекстній рекламі? Де живуть і якими мовами говорять потенційні клієнти? – Відповіді вже є у стратегії просування, але ці питання є важливими і для визначення структури рекламних акаунтів.

Структура акаунту – це кістяк, від якого залежатиме ефективність реклами та зручність роботи спеціаліста.

9. Налаштування рекламних кампаній

Один із найбільш витратних за часом етапів.

Налаштування пошукових кампаній включає:

  • підбір семантики (ключових фраз);

  • угруповання семантики;

  • підбір списку мінус-слів;

  • оформлення оголошень;

  • оформлення розширень до оголошень (структурованих описів, додаткових посилань, уточнень та ін.);

  • створення автоматичних правил;

  • загальні налаштування (стратегія призначення ставок, геотаргетинг, мови, ротація оголошень тощо).

Налаштування кампаній у Контекстно-Медійній мережі (КММ) передбачає створення безлічі націлень та медійних оголошень для показів найбільш релевантного контенту цільової аудиторії.

На цьому етапі також налаштовуються кампанії з ремаркетингом.

10. Запуск РК та перевірка коректності відображення трафіку в Аналітиці

Після всіх налаштувань та запуску РК PPC-фахівець уважно стежить за тим, як поводиться «новоспечена» реклама. Особливо важливий момент – перевірка коректності надходження даних у системи аналітики.

11. Щоденний моніторинг та корегування РК під поставлені завдання

Хоч би як грамотно були зроблені первинні налаштування, нові кампанії вимагають щоденного контролю. Навіть фахівці з багаторічним досвідом знають, що в перші дні після запуску необхідно спостерігати роботу ключових слів, запитів, що надходять, коригувати покази в залежності від конкуренції, напрацьовувати показник якості і т.д.

12. Щоденний/недільний/місячний аналіз результатів та оптимізація

Власне, це найважливіший етап у роботі з контекстною рекламою. Не можна налаштувати, запустити та забути про обліковий запис. Точніше, можна, але результат нікого не порадує.

Фахівці ніколи не зупиняють процес оптимізації рекламних кампаній. З певною періодичністю (залежно від «молодості» кампанії чи рівня конкуренції), фахівець аналізує поточні результати за допомогою інструментів аналітики і, за необхідності, вносить зміни у роботу кампанії.

Саме така планомірна, регулярна оптимізація дозволяє досягати поставлених KPIs.

 

Анализ и оптимизация - важнейший этап в работе с контекстной рекламой

 

13. Пошук нових можливостей, потенціалу, зон зростання

Якщо з плановою оптимізацією ще можуть справлятися відсотків 20-25% PPC-фахівців на ринку, то тих, хто шукає зони зростання в кампаніях – одиниці.

У нашому агентстві для співробітників контекстної реклами пошук шляхів, як масштабувати кампанію, як «вичавлювати» ще найкращі результатице одне з першочергових завдань після виведення реклами на високу рентабельність.

14. Впровадження нових інструментів

Пошук потенціалу РК часто неможливий без підключення нових інструментів. Тому вивчення, тестування та впровадження професійного інструментарію важливе для того, щоб рости в бізнесі.

15. Проведення експериментів

Не просто обов'язковий етап, але ще й один із найцікавіших процесів. Проведення А/Б-тестів та експериментів у рекламному кабінеті – це саме те, що говорить про професійний підхід до ведення реклами.

16. Перегляд та коригування рекламної стратегії

Через деякий час, на підставі даних, фахівець може дійти рішення, що необхідно внести зміни до стратегії просування.

Це можуть бути як точкові корективи (відключення менш результативних кампаній, груп, запуск нових), так і масштабніші зміни (підключення нових рекламних майданчиків, вибудовування нових воронок продажів, розширення географії тощо).

17. Звітність та рекомендації

За підсумками місяця за кожним проєктом складається детальний звіт. У нашому агентстві розроблено звітність на основі побажань наших клієнтів. Вона включає докладні відомості про досягнуті цілі, вартість конверсії, витрачені кошти в розрізі кампаній, регіонів, соц-дем параметрів, пристроїв і т.д.

Також можливо створити унікальну звітність під клієнта, якщо це буде необхідно.

Крім відображення фактичних даних, фахівець додає в звіт список рекомендацій, побажань, ідей для впровадження на сайті або в маркетингову стратегію.


Щоб отримати приклад звіту, напишіть нам на пошту info@webmarketing.ua


18. Зворотній зв'язок з клієнтом

Після вивчення звіту клієнт, як правило, відповідає на пропозиції спеціаліста і таким чином узгоджується план подальших дій.


Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також: