Заявка на зворотній дзвінок

Залиште контактний номер телефону – і ми передзвонимо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Давайте обговоримо ідеї щодо просування вашого бізнесу!

Залиште заявку, і ми оперативно зв'яжемося з вами.

* Заповнюючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Вашу заявку успішно надіслано!

Отримати презентацію

Вашу заявку успішно надіслано!
  • Укр
  • Рус
  • Eng
Иконка телефона
  • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
замовити дзвінок
Заповнити бриф
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • (098)-692-06-91
Хочете обговорити проект?
Блог
Google партнер 15 років
Головна Блог Наші кейси (4-я страница)
  • Усі
  • Бізнес в інтернеті
  • Часті питання
  • Новини інтернет-маркетингу
  • Наші кейси
  • Про рекламу в інтернеті
  • Гарне оголошення не завжди продає. А/Б-тест.

    Рекламний креатив - це напевно найбільш популярний об'єкт для обговорення між замовником рекламних послуг та виконавцем (таргетологом, рекламним агентством тощо). Уточнимо, що креатив - це рекламне оголошення, в якому поєднується графічна складова (зображення, відео, серія зображень) та текст. Тобто саме те, що бачить користувач (потенційний клієнт). Інші ж налаштування в рекламі “відповідають” за те, чи побачить саме цей користувач рекламу, де він її побачить, коли, скільки разів, скільки за це заплатить замовник і т.д. Потенційний клієнт цих всіх налаштувань звичайно не побачить, але вони точно не менш важливі, ніж рекламний креатив для кінцевого результату. Ось приклад креативу. У цьому кейсі ми поговоримо про креативи в рекламі, що таргетує, і про те, як одне з таких обговорень креативу з нашим замовником вилилося в цікавий експеримент. Кожен із нас регулярно бачить рекламні оголошення у Facebook або Instagram. Вони бувають різних форматів та різного змісту. Але чому саме креативи викликають найбільше запитань у рекламодавців? На це є кілька основних причин: Креатив – це найбільш зрозумілий елемент реклами для замовника. Мало хто сперечається про те, який тип оптимізації кампаній доречніший - "Охоплення", "Залучення" або "Конверсії". А це одна з ключових налаштувань у рекламному кабінеті;   креатив здається замовнику найважливішим елементом реклами. Безумовно, особливо в таргетованій рекламі, рекламне оголошення важливе для досягнення кінцевої мети, але не більше, ніж інші елементи. Як думаєте, в якому разі ймовірність замовлення буде вищою: якщо показати геніальний дизайнерський креатив користувачу, якому не потрібен холодильник чи простий зрозумілий креатив тому, хто активно шукає холодильник. Висновок очевидний, тому що в першу чергу потрібно правильно підібрати націлення - потрапити до цільової аудиторії! також досить часта причина - це коли замовник забуває про вихідну мету своєї реклами. І коли початкова мета – продати холодильник, то креатив не зобов'язаний подобатися ні замовнику, ні виконавцю, ні навіть користувачам, тому що його завдання не подобатися, а продавати! Для непосвяченого рекламодавця така заява може здатися досить гучною, але вона завжди дуже добре протверезить і допомагає згадати, заради чого ми цю рекламу затіяли, і що креатив - це лише гвинтик у складній системі, який просто повинен добре виконувати свою роль. і візуал креативу - це справа смаку і найпростіше сперечатися саме з приводу такого суб'єктивного елемента, як краса рекламного креативу. Але суддею тут виступають... цифри! Саме цифри та тестування дають відповіді на подібні запитання. Можливо, коли ми надаємо замовнику креативи перед запуском рекламних кампаній, хтось може подумати, що це просто картинка та текст вставлені у певний шаблон, насправді кожен елемент рекламного креативу продуманий та перебуває на своєму місці, а також є частиною загального плану, рекламної стратегії. Тому ми не могли не розповісти, як формуються креативи і які етапи проходять перед тим, як потрапити до замовника на ознайомлення або з'явитися перед користувачем на якомусь майданчику. Загальне бачення, яким може бути майбутній креатив, формується у таргетолога ще задовго до створення рекламних кампаній, а саме на етапі вивчення проекту. Аналізується ніша бізнесу, ринок та конкуренти, рекламний бриф від клієнта, вивчаються всі доступні матеріали (матеріали надані замовником, сайт, соц. мережі тощо), детально опрацьовується ЦА. Тобто, на цьому етапі ми взагалі вже розуміємо що, кому, де, коли і з якою метою ми будемо показувати; На підставі аналізу на попередньому етапі, а також не забуваючи про вихідну мету реклами, ми формуємо рекламну стратегію, де обов'язково прописуємо основний посил, який потрібно донести до користувачів на кожному етапі, а це вже прообраз нашого креативу. І цільова аудиторія тут уже сегментована - для кожного сегмента посил та креатив відповідно має бути свій; Також важливий етап у процесі створення креативів – це формування портрета цільового користувача. А ви думали це тільки для націлення потрібно?) Добре, коли замовник надає інформацію про ЦА хоча б на кшталт: "М/Ж, 18-55 років, цікавляться ЗОЖ, є діти", але для хорошого результату потрібно суттєво глибше розуміння аудиторії . Для формування детального портрета можна поспілкуватися з власником бізнесу, а краще з тими, хто безпосередньо продає продукт, вони можуть краще знати, хто купує, які особливості клієнтів, яка у них мотивація, що для них важливо і які заперечення. Також можна легко переглянути кілька десятків профілів передплатників бізнесу в соц. мережах, при такому методі дослідження найбільш яскраво можна уявити ЦА та її особливості. Але це все гіпотези або дуже приблизні дані - точну інформацію про ЦА можна отримати або з історичних даних в аналітиці сайту, або з результатів проведеної рекламної кампанії - це будуть найточніші дані щодо характеристик користувачів, які купували. Ну і нарешті на підставі описаних вище попередніх етапів ми формуємо рекламний креатив. Продумуємо подачу УТП (унікальної торгової пропозиції), яка буде серцем нашого креативу, враховуємо Tone of voice (голос бренду), тобто настрій та особливості того, як бізнес спілкується зі своїми клієнтами, стилістику креативу, звичайно ж робимо його помітним, оскільки потрібно буде конкурувати з великою кількістю реклами. Далі креативи потрапляють до замовника на ознайомлення. Не на погодження! Тут треба розуміти, що цей етап не для нескінченної кількості правок, ми ж не займаємося дизайном, а маркетингом. І як уже казали, креативів у рекламній стратегії досить багато, і вони постійно тестуються і змінюються, тому "змініть колір фону на кілька тонів" або "пересуньте текст на кілька сантиметрів" взагалі не вплине на кінцевий результат. Ну і найцікавіше та найважливіше, про що не знають замовники – далі варіанти створених креативів запускаються у ротацію для А/Б-тестування. Вони змагаються між собою за найкращі показники і в результаті залишаються лише найкращі, але й то ненадовго, адже навіть найвдаліший креатив згодом набридає користувачам і його потрібно замінювати. Звичайно, в штаті замовника може бути дизайнер або його можуть найняти окремо. І здавалося б, це вирішить усі питання, але у такому рішенні є як плюси, так і мінуси. Безумовно з дизайнером виконання креативів буде оперативнішим - у дизайнера ширший інструментарій для створення графічних матеріалів, у таргетолога буде більше часу безпосередньо для роботи з рекламою. Але не все так гладко. Дизайнер – це додаткові витрати, дизайнер – це додаткова людина, комунікація з якою ускладнює процес, дизайнер – це не маркетолог, у нього своє бачення цілей та завдань і таргетологу необхідно максимально точно прописати ТЗ, щоб правильно реалізували задумане. Тому працюючим залишається як варіант з дизайнером, так і без нього - все дуже залежить від особливостей проекту, і звичайно ж трапляються випадки, коли без дизайнера не обійтися. Також давайте розберемо, які дії необхідно робити, щоб питань та суперечок у процесі створення креативів виникало якнайменше: домовлятися про все "на березі". Перед початком роботи замовник повинен прописати всі принципово важливі моменти щодо креативів, а також свої побажання, наявність дизайнера, надати брендбук (опис концепції бренду), якщо такий є; пам'ятати про головну мету майбутньої рекламної кампанії і розуміти, що креатив повинен не бути витвором мистецтва, а просто відповідати своїм завданням з конвертації цільової аудиторії у продажу; пам'ятати про те, що багато креативів, вони змінюються і відбираються кращі варіанти шляхом тестування. Власне обговорення креативів з одним із наших клієнтів призвело до чергового (так, ми й раніше неодноразово все це тестували:) цікавого А/Б-тесту та не менш цікавого результату. Тематика - Освіта Географія - Україна Інструменти - Google Ads Ми надали замовнику чергові креативи, які планували пустити у роботу. Матеріали були у форматі статичних зображень. Але замовнику хотілося додати динаміку (на очі потрапили анімовані оголошення конкурентів). Ок! Не маємо нічого проти анімації та використовуємо її у своїй роботі, але в тому конкретному випадку не були впевнені у доцільності такого рішення. Але щоб показати замовнику все в цифрах, ми вирішили провести А/Б-тестування - додали анімацію у вже створені рекламні креативи і запустили їх паралельно зі статичними зображеннями. Ось приклад статичного креативу.   А ось ті ж об'єкти рекламного креативу тільки анімовані.     Результати А/Б-тестування вийшли цілком однозначними та очікуваними: Вартість конверсії (вартість заявки з сайту) зі статичного креативу в 3,3 рази нижча за анімований (303 грн проти 979 грн)! Це щодо рекламного креативу з прикладу вище. В інших групах теж явно лідирувало статичне зображення. Наша гіпотеза підтвердилася – анімація тут лише заважала користувачеві сприймати інформацію. Простота перемогла. Але головне – не хто переміг, а кінцевий результат рекламних кампаній. Замовник ознайомився з результатами А/Б-тестування і погодився з нашим підходом. Висновки можна зробити такі: по-перше, не креатив визначає результат рекламної кампанії, по-друге, рекламні креативи створюються у великій кількості та постійно змінюються у процесі роботи за результатами тестування. По-третє, часто візуально простий рекламний креатив спрацьовує краще, ніж дизайнерський задум, анімований і на перший погляд дуже крутий.
    Читати повністю
    21.10.2021
  • Якщо забути про асоційовані конверсії, можна втратити багато грошей

    Як часто ви з першого відвідування сайту замовляєте щось на ньому? Швидше за все дуже рідко, а якщо відразу, то ймовірно це не дуже велика покупка. Та й у цих поодиноких випадках ви могли бачити цей бренд у соц. мережах або чути про нього від друзів. Людям властиво вибирати, сумніватися, порівнювати. У 95-99% випадків користувачі не купують при першому відвідуванні сайту. І це нормально. Як і нормально в сучасному інтернет-маркетингу використовувати різні канали просування, такі як контекстна реклама, реклама в соц. мережах, SEO, e-mail розсилання та ін. І кожен із цих каналів “змагаються” за звання найефективнішого в маркетинговій стратегії. Ось тільки оцінювати цю ефективність потрібно правильно, інакше є можливість втратити багато грошей. Як ми вже обговорювали вище, користувач, який здійснив конверсію на сайті (зробив замовлення, наприклад), швидше за все перед цим стикався з кількома рекламними оголошеннями бренду. Наприклад, Іван побачив рекламу доставки товарів у соц. мережі Instagram, перейшовши з реклами на сайт сервісу доставки, показав дружині і вони зійшлися на думці, що це хороша ідея і потрібно буде якось спробувати. Коли продукти в будинку почали закінчуватися Іван згадав, що вони хотіли потестувати послугу доставки, він відправився звичайно ж до Google, і почав вивчати які є варіанти доставки. При цьому Іван переходив як за оголошеннями пошукової реклами, так і за посиланнями на органічну видачу, і перейшов і на наш сайт послуг доставки. Потім відволікся на дзвінок від друга і відклав ноутбук убік. На наступний день на пошту Івана надійшла розсилка від нашого сайту з пропозицією безкоштовної доставки першого замовлення. Вибір було зроблено – конверсію Іван здійснив. Але тут постає питання. Зробив би Іван замовлення, якби йому просто на пошту надійшла розсилка без попередніх “доторкань” з нашим сайтом? Точно сказати ніхто не може, але ймовірність конверсії значно знизилася б, навіть швидше за все дорівнювала б нулю. Але проблема в тому, що Google Analytics (аналітика сайту) зарахує конверсію і всю її цінність тільки останньому "дотику", тобто e-mail розсилці, оскільки використовує стандартну модель атрибуції - за останнім кліком. Але чи це правильно? Адже перед розсилкою на підсвідомість Івана вплинули ще й інші наші рекламні канали, а розсилка була лише останньою краплею, завдяки якій Іван наважився на замовлення! І ось ми підійшли до головної теми цього кейсу, а саме до поняття моделі атрибуції та асоційованих конверсій. Модель атрибуції – це набір правил, які визначають принцип розподілу цінності конверсії користувача між точками взаємодії шляху користувача до цієї конверсії. Асоційовані конверсії - переходи на сайт з різних каналів, які не привели до покупки, але зіграли роль у прийнятті користувачем підсумкового рішення. Простіше кажучи, модель атрибуції - це правило яким конверсії розподіляються між рекламними каналами, а асоційовані конверсії - це переходи, у яких рекл. канал брав участь у скоєнні конверсій, але по конкретній моделі атрибуції конверсія цього каналу зарахована не була. Для наочності нижче представлений один із звітів у Google Analytics з прикладом того, як може виглядати послідовність торкань користувача перед конверсією на сайті: Як вам? А бувають і ось такі ланцюжки: Тут добре видно, що на шляху до покупки в магазині користувач може мати дуже багато точок торкання з рекламою цього магазину. А ось такої ситуації, як на скріншоті нижче, не буває! Таке було можливо давно, років 10 тому... Так ось, у Google Analytics використовується за умовчанням найбільш невідповідна в більшості випадків модель атрибуції - по останньому непрямому кліку, тобто всі канали просування, які були до цього останнього непрямого переходу знецінюються, і вся цінність віддається останньому каналу! Насправді моделей атрибуції є більше, і вони можуть бути персоналізованими. Ось ті, які можна використовувати в рекламному кабінеті Google Ads: На основі даних Останній клік Перший клік Лінійна модель З урахуванням давності З урахуванням позиції Як бачите, вибір є і найбільш підходящий варіант у кожному окремому випадку підібрати можна. Тому коли асоційовані конверсії не враховуються в оцінці ефективності того чи іншого платного рекламного каналу може бути досить плачевний результат у вигляді втрати рекламного бюджету. Розглянемо ситуацію, коли, наприклад, таргетована реклама в соцмережах, як один із інструментів у маркетинговій стратегії, не приносить конверсій. Аналізуємо ми результати в Google Analytics і відповідно від нібито неефективної реклами, що таргетується, відмовляємося, а за результатами наступного місяця бачимо, що кількість конверсій, а отже і заявок/замовлень, впала в кілька разів! Як з'ясувалося, прямих конверсій щодо таргетованої реклами не було, а ось щодо асоційованих цей канал був лідером! Тобто один із торкань на початку або середині ланцюжка взаємодій у користувачів було саме через рекламу, що таргетується, а ось конверсію вони здійснювали перейшовши на сайт вже по якомусь іншому каналу! І вимкнувши рекламу в соцмережах, ми тим самим обірвали багато ланцюжків на шляху клієнта до нас. Давайте подивимося на прикладі реального проекту, як правильно оцінювати ефективність того чи іншого каналу та не забувати про такий важливий аспект, як асоційовані конверсії у контекстній та таргетованій рекламі. Тематика - Туризм Географія - Україна Інструменти - Google Ads Трохи вступної інформації. За проектом є певна кількість напрямків (розділів на сайті), які ми рекламуємо, і якщо якийсь із напрямків стає нерентабельним, а це може бути, наприклад, через сезонність, то реклама за цим напрямком тимчасово відключається. Але якби ми враховували виключно прямі конверсії, то дуже недооцінювали б дохід, який приносить реклама, відключали б напрямки і клієнт втрачав би не той дохід, який приносили “прямі” конверсії, а набагато більше. Тому ми активно моніторимо в Google Analytics розділ "Багатоканальні послідовності", де аналізуємо асоційовані конверсії, основні шляхи конверсії і т.д. На знімку екрана нижче можна оцінити, яка кількість конверсій і, що найцікавіше, яку цінність приносить реклама, коли вона остання в ланцюжку взаємодії з користувачем і коли вона знаходиться на початку або в середині. Як бачите, прямих конверсій – 672, а це всього 22% від загальної кількості конверсій (672 + 2357 = конверсій), у скоєнні яких брала участь контекстна реклама. І якби в теорії проект залишився без реклами в Google, то втратив би не ці 22%, а набагато більше. Тому основні правила, яких ми дотримуємося у роботі з асоційованими конверсіями: вибір відповідної моделі атрибуції у Google Ads або іншому рекламному сервісі; аналіз асоційованих конверсій та інших показників та звітів з розділу “Багатоканальні послідовності” у Google Analytics; обов'язково донести до клієнта (тобто надати в рекламних звітах, наприклад) статистику не лише за прямими конверсіями, а й за асоційованими. І правильно цю інформацію трактувати та пояснювати. Висновки Незважаючи на те, що тема моделей атрибуції та асоційованих конверсій обговорювалася вже вздовж і впоперек, багато хто досі оцінює ефективність реклами за стандартною моделлю з Google Analytics, і втрачає на цьому рекламні гроші. Тому, не забувайте про асоційовані конверсії, багатоканальні послідовності та оцінюйте ефективність рекламних кампаній, каналів та своїх вкладень правильно! :)    
    Читати повністю
    18.10.2021
  • Семплювання даних. У чому небезпека?

    Якщо у вас є сайт з великим обсягом трафіку, то з поняттям семплювання даних ви швидше за все зіткнетеся, або вже зіткнулися. Google Analytics визначає семплювання даних як аналіз підмножини даних з метою виявити значну інформацію у більшому наборі даних. Тобто, коли даних багато, а саме 500 тис. сеансів на рівні ресурсу для діапазону дат, що використовується, то для зниження навантаження на сервер, а також прискорення обробки даних і формування звіту, Google Analytics замість того щоб показувати нам необроблені (сирі) дані бере вибірку з цих даних і прогнозує, добудовує решту маси даних виходячи з аналізу цієї вибірки. Помітити це явище ми можемо, коли переглядаємо дані на вищому (стандартному для Analytics) рівні, а потім спускаємося на рівень нижче і дані там вже зовсім інші. Наприклад, коли аналізуємо показники на рівні джерел трафіку, бачимо певну кількість конверсій з Google реклами, а потім переходимо на рівень кампаній з цього ж Google/cpc, а сума конверсій по кампаніям вже не сходиться з цифрою, яку ми бачили на рівні джерел. Google Analytics не застосовує семплювання до стандартних звітів за замовчанням і видає нам необроблені дані в таких звітах. Але якщо ми якимось чином змінимо стандартний звіт, то дані за необхідної кількості сеансів вже будуть обробленими, і від реальних можуть відрізнятися. Індикатор того, які дані ви переглядаєте - семпльовані чи ні - служить знак праворуч від назви звіту. Якщо вона зелена, то дані "сирі", тобто необроблені, повні. Якщо ж він жовтий, то дані семпльовані.           Давайте на прикладі реального проекту розберемо чим може бути небезпечним семплювання даних. Тематика - Туристичні послуги Географія - Україна Інструменти - Google Ads В одного з наших клієнтів обсяг трафіку на сайті досить великий, як і рекламного трафіку. Тематика – туристичні послуги. Тому ми зіткнулися з обмеженнями Google Analytics. На основі звітів з Google Analytics ми оцінювали результат, а також орієнтувалися під час оптимізації. Рекламні кампанії поділені за напрямками з різними обсягами трафіку. І якщо у випадку з об'ємними напрямками, де трафіку відносно багато та Google Analytics вистачало даних для “якісного” семплювання, тобто оброблені звіти приблизно сходилися з реальними, то у випадку з дрібнішими напрямками дані сильно відрізнялися. Що ж робити в такій ситуації, як отримати доступ до "сирих" даних? Ось деякі з варіантів: зменшити період звіту. Все логічно: період менший, даних менше, дані не обробляються. Але такий варіант підходить явно не завжди; використовувати Google Analytics 360. У такому разі поріг сеансів вільних від семплювання зростає до 100 млн. за вибраний період. Але цей інструмент платний; підключити сторонній сервіс та вивантажувати з Google Analytics необроблені дані. Ось про останній варіант і поговоримо. Сервісів є кілька, але ми зупинимося напевно на найпростішому. Та й підтримка Google Analytics рекомендує використовувати саме цей спосіб, звичайно, неофіційно. Сервіс називається Supermetrics. Призначений він для імпорту маркетингових даних до Google Sheets. Більш детально про те, як використовувати цей сервіс тут. Сервіс платний, але є тестовий період. Давайте подивимося, як все виглядає на ділі. Ось таку кількість транзакцій (цільових дій на сайті) ми бачимо з Google/cpc в липні, коли дивимося стандартний (незмінений) звіт. Значок у назві зелений, отже, дані "сирі”.       Але як тільки ми хочемо подивитися ту ж статистику щодо Google/cpc, тільки в розрізі кампаній, кількість транзакцій вже інша. І значок, як бачите, жовтий, тобто оброблені дані. І реальної кількості транзакцій з кожної окремої кампанії ми не побачимо. І як уже писали вище, для кампаній з невеликим обсягом трафіку різниця в транзакціях може бути дуже відчутною.         Ось що вийшло після розвантаження даних за допомогою стороннього сервісу. Як бачите, є дані в розрізі кампаній, а сума транзакцій сходитися з "сирими" даними з Google Analytics.         Часто дуже важливо працювати саме з “сирими” даними, але, на жаль, у Google Analytics є обмеження щодо цього. Добре, що є способи дістати ці дані. Що стосується саме Supermetrics, цей спосіб можна швидко впровадити, він не складний, але порівняно не автоматизований і працювати надалі з даними може бути не зовсім зручно.
    Читати повністю
    07.09.2021
  • Відеокампанія на Youtube принесла +32% конверсій у медичній тематиці

    L.   У цьому ось кейсі ми говорили про те, як сильно недооцінюють КМС-кампанії як конверсійний (приносить заявки, замовлення, клієнтів) інструмент. Так ось, відеокампанії нажили собі славу ще більшого брендового типу кампанії. Але ми з цим не погоджуємося. Тому все та сама тематика (медицина), але вже інший інструмент. І ми так само впевнені, що при правильному підході можна тестувати різні типи кампаній для отримання результату, навіть для такої специфічної ніші, як медицина. Тематика - Медицина Географія - Україна Інструменти - Google Ads Відеокампанії у цьому проекті працювали більш тривалий період, але ми взяли “свіжі” дані за останній рік. Як бачимо, вартість конверсій з відеокампанії всього на 9% більша, ніж у середньому по аккаунту. І при цьому цей тип РК приніс 32% загальної кількості конверсій за рік. Тобто, якби в цьому проекті використовувалися виключно пошукові РК, то клієнт не отримав би як мінімум 32% заявок. Основні моменти, на які варто звертати увагу під час роботи з відеокампаніями у медичній тематиці: відповідний тип оголошення. У кампанії зі знімка екрана використовується In-Stream із можливістю пропуску. Ми також тестували оголошення без можливості пропуску. Але такий тип оголошень, саме у цьому проекті, зовсім не виправдав себе. Основна причина в тому, що послуга, що просувається, досить складна і привернути увагу дуже коротким роликом не вдасться, а ось оголошення In-Stream з можливістю пропуску виявилися дуже підходящим варіантом, сам ролик досить інформативний і об'ємний, а у користувача завжди є вибір: продовжувати дивитися або пропустити; звичайно ж дуже важливий аспект – це сам ролик. Він повинен бути інформативним, утримуючим увагу, а також відповідним за тривалістю (для кожного типу оголошень вона своя). Також у нашій тематиці дуже важливий сам зміст ролика, а також посадкової сторінки, тому що тематика досить делікатна для користувача і Google подбав, щоб нічого зайвого в ролику ви не пообіцяли і не сказали. А також дисклеймери вам на допомогу; останній і найбільш універсальний момент - це правильно підібрана цільова аудиторія. Потрібно враховувати, що відеокампанії - це не пошук все-таки, і користувачі самі ваші послуги шукати не будуть, тому детальне вивчення ЦА та тестування та опрацьований таргетинг тут будуть єдино правильним рішенням. Ну що ж, не бійтеся тестувати відеокампанії для різних ніш і цілей, адже там можуть бути додаткові 32% конверсій. Тільки не забувайте про пункти вище)
    Читати повністю
    20.08.2021
  • Кейс: як рекламувати бізнес у сфері освіти

    У нашому арсеналі є кілька освітніх проектів, які рекламуємо. Це і реклама різноманітних мовних курсів, і курсів дизайну, і реклама освітніх агентств, які допомагають отримувати навчання за кордоном. Основні моменти, про які потрібно пам'ятати для успішної реклами бізнесу у сфері освіти: вибір відповідних інструментів. Потрібно пробувати різні: таргетована реклама в соц. мережах, відеореклама на Youtube, та старий добрий пошук Google теж ніхто не скасовував; активне опрацювання ЦА (цільової аудиторії), її сегментація. Не варто забувати, що користувачі, які приймають рішення і ті, хто користуватиметься послугами, не завжди одні й ті самі. Наприклад, батьки можуть зацікавитися додатковим навчанням для дітей, а роботодавець підвищенням кваліфікації для співробітників; чим складніший продукт і холодніший користувач, тим більше має бути вирва. Не нехтуйте цим, ведіть користувача поетапно до покупки. Користувач найчастіше не відразу зважитися на курс, наприклад. Необхідна не одна точка торкання з потенційним клієнтом, і при кожному торканні посил буде різним. На прикладі одного з таких проектів покажемо, як Сovid-19 вплинув на освітню тематику та особливості її просування. Тематика - Освіта Географія - Україна Інструменти - Google Ads, Facebook Ads До "ковіду" ми вже кілька років успішно працювали з одним освітнім проектом. Результати були добрими, але нас не влаштовувала нестабільність у показниках, це пояснювалося досить вузькою ЦА. Прийшов травень 2020, всі були збентежені кілька місяців і бізнес, і потенційні клієнти. Це буде видно на графіках нижче. Але головне вчасно зреагувати, всі пішли в онлайн і навчання з освітою, звичайно, теж. А для нас це означало більше можливостей для розвитку проекту, а саме: розширення аудиторії. Можна було б подумати, що лише через розширення ГЕО (регіону показу реклами), але насправді не лише. Хтось нарешті зважився на навчання тому, що онлайн зручніше, а в когось з'явилося більше часу; посил та УТП (унікальна торгова пропозиція) в оголошеннях потрібно було модернізувати. Нова аудиторія, оновлений продукт, відповідно потрібні інші оффери (пропозиції); і звичайно ж більше можливостей для тестування, це не може не тішити.  Нижче графік із платного трафіку за 2019, 2020 та неповний 2021 рік: Кількість конверсій (цільових дій на сайті) значно зросла, починаючи з 2020 року, вартість конверсії впала. Подивимося у розрізі інструментів: Google Ads: Facebook Ads: У випадку з обома інструментами вдалося досягти значного зростання та стабілізації показників конверсійності. Таким чином, несприятлива зовнішня ситуація, пов'язана з подіями 2020 року, спонукала до розвитку бізнесу у сфері освіти, а гнучкий підхід забезпечив зростання ефективності рекламних кампаній.
    Читати повністю
    19.08.2021
  • Кейс: контекстно-медійна мережа та конверсії. Чи можливо?

    Іноді стикаємося з думкою, що рекламні кампанії в контекстно-медійній мережі Google (КМС) - це не зовсім конверсійний інструмент, що це більше про бренд. Контекстно-медійна мережа Google дозволяє звертатися до потенційних клієнтів за допомогою медійних оголошень з націленням, коли вони переглядають улюблені сайти або відео на YouTube, перевіряють пошту в Gmail або використовують мобільні сайти та програми. Такий тип реклами ще називають "банерною", і це теж помилка, адже банери - це лише один із форматів оголошень у КМС-кампаніях. Ми сьогодні збираємося спростувати міфи про контекстно-медійну мережу на прикладі рекламних кампаній двох проектів у досить складних тематиках - медицині та товарах LUXURY-сегменту. Отже. Тематика - Медицина Географія - Україна Інструменти - Google Ads У рекламній стратегії цього проекту використовується кілька типів кампаній, зокрема КМС і пошукова. Саме ці типи ми і порівнюватимемо на предмет ефективності за ціною отриманої конверсії. КМС-кампанія активно використовується досить давно. Щоб не бути голослівними, а також для точності, візьмемо період в один рік для початку, з червня 2020 року по травень 2021 року. Червоним виділено результати КМС-кампаній, синім - пошукових кампаній. Як бачимо, вартість конверсій практично не відрізняється у всіх рекламних кампаніях облікового запису, але пошукові РК приносять 26% (110 із 416), а контекстно-медійна мережа 34% (142 із 416) конверсій. А відеокомпанія ще більше, але сьогодні не про неї йдеться. Таким чином, якби в рекламній стратегії використовувалися тільки пошукові РК, то потенціал для цього проекту був би обмежений, але за допомогою інших типів кампаній, у т. ч. контекстно-медійних, вдалося збільшити кількість конверсій (цільових дій на сайті) практично в 4 рази. Але ми на цьому не зупинилися і запустили A/B-тест у КМС-кампанії – змінили посадкову сторінку. Для пошукових кампаній вихідна посадкова сторінка була оптимальним варіантом - тут тестування ми проводили, а ЦА, що залучається з КМС можна було провести А/Б-експеримент з посадочними, так як аудиторія там лише щодо "тепла" і конвертувати її можуть різні сторінки по-різному! Подивіться, що з цього вийшло. За результатами тестування в сумі за контекстно-медійними кампаніями вдалося отримати на 49% більше конверсій, ніж із пошукових, і вартість конверсії майже в 2 рази нижча: Вопреки распространённому мнению контекстно-медийная сеть Google может приносить конверии в значительном количестве и по цене, часто более низкой, чем поисковые кампании, где аукцион иногда перегревается очень сильно.   Ось нижче ще один приклад – кейс з іншого проекту. Тематика - товари LUXURY-сегмента Географія - Франція Інструменти - Google Ads У стратегії було задіяно практично всі доступні типи рекламних кампаній - пошукові, КМС-кампанії, ремаркетингові, крос-ремаркетингові (ремаркетинг між двома сайтами з ідентичною ЦА) тощо. Нижче на скріншоті для порівняння виділено червоним кольором показники однієї пошукової та синім – однієї контекстно-медійної кампанії. Видно, що ціна конверсії у пошуку – 44 євро, а в КМС – 30 євро, що на 32% дешевше. Так, КМС-кампанія дає при таких налаштуваннях у даній стратегії цього проекту не так багато конверсій, як пошукова рекламна кампанія, але все одно їх досить багато – 65 конверсій із мережі контекстно-медійної мережі проти 253-х – з пошуку. Як це 26%, і це не мало! Висновок: КМС при вмілому настроюванні виконує не тільки брендингові завдання! Не потрібно списувати КМС-кампанії з рахунків у стратегіях, що продають. Все, що вам потрібно - це грамотне налаштування та системна їх оптимізація. І про А/Б-експерименти теж не слід забувати! P.S. Деякі комерційні дані були приховані з міркувань конфіденційності.    
    Читати повністю
    30.07.2021
1 … 3 4 5 … 7
Логотип компании

Послуги

  • Реклама в Google
  • Реклама в Facebook
  • Реклама в YouTube
  • Google Shopping
  • Аудит акаунтів
Google партнёр

Навігація по сайту

  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Вакансії
  • Контакти

Контакти

Україна м. Київ, ул. Кирилівська, 69в, оф. 620
(098)-692-06-91
info@webmarketing.ua

Зв'яжіться з нами!

Заповніть форму, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Вашу заявку успішно надіслано!
Google партнёр