Заявка на зворотній дзвінок

Залиште контактний номер телефону – і ми передзвонимо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Давайте обговоримо ідеї щодо просування вашого бізнесу!

Залиште заявку, і ми оперативно зв'яжемося з вами.

* Заповнюючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Вашу заявку успішно надіслано!

Отримати презентацію

Вашу заявку успішно надіслано!
  • Укр
  • Рус
  • Eng
Иконка телефона
  • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
замовити дзвінок
Заповнити бриф
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • (098)-692-06-91
Хочете обговорити проект?
Блог
Google партнер 15 років
Головна Блог Наші кейси (5-я страница)
  • Усі
  • Бізнес в інтернеті
  • Часті питання
  • Новини інтернет-маркетингу
  • Наші кейси
  • Про рекламу в інтернеті
  • На 42% нижча ціна конверсії з новою посадковою. Медична тематика

    Йтиметься про контекстну рекламу в медичній тематиці. Також про те, яку важливу роль відіграє посадкова сторінка в отриманні результату, незалежно від тематики та як знизити ціну конверсії (ліда). Часто представникам бізнесу складно об'єктивно оцінити наскільки їхній сайт продає і зручний для відвідувача. І справа тут не лише у знаннях у галузі реклами чи юзабіліті, хоча це, безумовно, дуже важливо. Бізнесу важко подивитися на свій сайт очима клієнта. Коли ви занурені в одну тематику, багато речей здаються простими і навіть елементарними. Тому на свій сайт потрібно дивитися не як професіонал, а як рядовий користувач, який хоче отримати відповідь на основні питання перед тим, як зателефонувати або зробити замовлення. Перед початком співпраці ми зазвичай даємо базові рекомендації та зауваження щодо сайту (а найчастіше вони є). Ця послуга для діючих клієнтів безкоштовна, адже без сайту, що продає, від будь-якої реклами максимальний результат отримати не вдасться. Але в даному кейсі покажемо, який експеримент ми провели з посадковими сторінками у проекті, з яким досить довго та успішно працюємо. А також, наскільки вдалося знизити ціну конверсії (ліда) для клієнта. Завдання було протестувати нову посадкову сторінку, яку оформили у форматі Landing Page на предмет конверсійності (виконання цільових дій на сайті) по одному з напрямків, яка досить відрізнялася за стилістикою та наповненням від поточної сторінки та сайту в цілому. Тобто основна сторінка, яку рекламували – на багатосторінковому сайті у класичному вигляді, експериментальна (тестова) сторінка – у вигляді Landing Page. Тематика - Медицина Географія - Київ Інструменти - Google Ads Перше, що в такій ситуації необхідно зробити - це оцінити якість посадкової, що тестується. В результаті аналізу ми надали клієнту низку рекомендацій. З певних причин впровадити всі зміни одразу не вдалося. Експеримент ми налаштували, а зміни вносили клієнт поетапно протягом півроку. Таким чином, тестування розтяглося на 8 місяців. Всю осінь і зиму посадкові йшли "ніздря в ніздрю". Нагадаємо, що на той момент остаточно всі рекомендації застосовано ще не було.   Але за перші 2 місяці весни, після внесення всіх змін до тестової посадкової з'явився явний переможець.   На скріншоті видно, що вдалося знизити ціну конверсії з 1452 грн до 604 грн, тобто на 58% вартість конверсії з тестової кампанії нижча за вихідну. Мета була досягнута. Тепер можна масштабувати результат на весь напрямок. Пройшло 2 місяці після того, як ми використовуємо нову посадкову на 100% для пошукової кампанії. Конверсії вдається отримувати за вартістю на 42% дешевше, ніж за період тестування.   Таким чином, на виділений рекламний бюджет ми зможемо залучити набагато більше заявок, змінивши лише посадкову сторінку. Подивіться на свій сайт очима клієнта! І пам'ятайте, тестування – це завжди нові можливості, не упускайте їх. P.S. Деякі комерційні дані були приховані з міркувань конфіденційності.  
    Читати повністю
    16.07.2021
  • Коли та як аналізувати результати ррс-реклами

    Як вам підхід у рекламі - протестувати щось тиждень інший, а потім робити висновок про результати? А так роблять багато! Підхід має право на життя. Тільки за умови, що за цей період вдасться отримати щонайменше кілька сотень кліків. Але реалії такі, що для більшості ніш та бізнесів таку кількість даних навіть якщо й вдасться отримати, то конверсій, на підставі яких ми робимо висновки, буде зовсім мало. Нижче розглянемо на прикладі реальної РК (рекламної кампанії) ситуацію, коли тенденція змінюється на очах, адже ми просто беремо більший період. І зважене рішення у разі дозволило використовувати рекламний бюджет ефективніше. Тематика - Освіта Географія - Україна Інструменти - Google Ads Аналізуємо показники пошукової кампанії у розрізі типів пристроїв за період 2 тижні. Тут цифри говорять про трохи кращу ефективність ПК (комп'ютерів): вартість конверсії нижча, ніж із мобільних; коефіцієнт конверсії вищий. Але за цей період було отримано недостатню кількість кліків, тому давайте візьмемо більший період, наприклад, один місяць (два тижні з попереднього прикладу сюди теж входять). Як бачимо, коли статистики більше – ситуація кардинально змінилася: вартість конверсій з телефонів у 2,5 разів нижча, ніж із ПК; коефіцієнт конверсії майже вчетверо вище. Але щоб переконатися остаточно, візьмемо період ще більше, 3 місяці. На такій кількості даних, коли по кожному аналізованому сегменту отримано як мінімум 100-200 кліків, очевидно: користувачі з моб. пристроїв краще конвертуються! Проводити аналіз можна тільки на репрезентативній вибірці, коли достатньо статистики. Так ми мінімізуємо похибку та зробимо правильні висновки. На підставі яких далі коригуватиметься рекламна кампанія. Так от, якби ми коригували рекламну кампанію за статистикою за 2 тижні або за місяць, то отримали б дуже неточні дані або навіть помилкові, і відповідно середня вартість конверсії була б вищою, а відповідно за таку кількість заявок клієнт платив би більше. Висновок: не прив'язуємося в аналізі на час - прив'язуємося лише до кількості статистики. І не аналізуємо дані, якщо їх мало: більше даних – точніше висновок!    
    Читати повністю
    07.07.2021
  • Відсутність результату – теж досвід

    Не лише про досягнення писати. Невдалий досвід також може бути корисним. Кейс про новорічну рекламну кампанію. Справа була в грудні, новорічний настрій уже витав у повітрі. Ми успішно працювали із компанією, яка надавала послуги для бізнесу. З їхнього боку надійшло завдання розробити стратегію та запустити РК за сезонним, новорічним напрямком. Терміни вже на той момент бентежили, але завдання стояло - ВСТИГНУТИ! У результаті клієнт готував посадкову, ми - терміново розробляли рекламну стратегію. Тематика - B2B (новорічний напрямок) Географія - Київ Інструменти - Google Ads, Facebook Ads Розробка лендингу та графічних матеріалів для реклами з боку клієнта затяглася, все було готове лише до середини грудня. Всі розуміли, що часу залишилося дуже мало, а послуга досить специфічна, але все ж таки було прийнято рішення запускатися, оскільки все вже було готове і наступного року такий досвід буде корисним. Цільова аудиторія перетиналася з ЦА за основними рекламованими напрямами, також була база клієнтів, яку активно використовували в рекламі. У Google Ads працювали: пошукова реклама, реклама в КМС і ремаркетинг Google, у Facebook використовували націлення за інтересами і Look-a-like. Запустили рекламні кампанії в середині грудня, а зупинили 25 грудня... Результат був майже нульовим як у Google Ads, так і в Facebook. У результаті на цю новорічну рекламну кампанію витрачено було 4077 грн, а отримано лише одну конверсію. Бюджет наперед виділявся відносно невеликий. Причинами такого результату (точніше його відсутності) був, насамперед, на жаль, пізній старт (такі послуги зазвичай замовляють заздалегідь), а також сама послуга була досить специфічна, а ЦА вузька. Але висновки і нами, і клієнтом були зроблені, тож чекаємо наступного року для реваншу!
    Читати повністю
    23.06.2021
  • -20% ціни ліда за допомогою аудиторного націлення

    Кейс наочно показує приклад аудиторного націлення і як із ним можна працювати. Хоч за вікном і 21 століття, але стереотипи засіли в голови дуже глибоко - коли йдеться про пошукові кампанії всі рекламодавці в один голос кажуть: - А, так це ж про ключові слова! Але праві вони будуть лише частково, тому що так, ключові слова - це один із націлень у пошуковій кампанії, без якого вона просто не почне працювати. Це технічний аспект. Але на сьогоднішній момент цього недостатньо для ефективних рекламних кампаній та отримання високого ROI. Рівень конкуренції у пошуку Google дуже високий, відповідно, якщо ми хочемо отримувати максимум із рекламного бюджету, потрібно чітко потрапити рекламними меседжами до цільової аудиторії. І просто додати у пошукову кампанію ключові слова – цього буде мало. І ось чому. Почнемо із ЦА. Кого ми визначаємо як цільову аудиторію!? Якщо ми визначимо, що наша цільова аудиторія – це М+Ж, від 18 до 65+, які вводять у пошуку Google підібрані нами ключові фрази, ми помиляємося не на свою користь. І дуже сильно. Минули часи. Нині, щоб успішно продавати свої товари та послуги в інтернеті, потрібно точніше визначати та "цілитися" в ЦА. Нині цільова аудиторія, готова купувати в нас, тобто, яка з найбільшою ймовірністю здійснить конверсію на нашому сайті може виглядати вже ось так: ЦА = жінки від 25 до 44, без дітей, з Одеси, з Android, інтереси - "Подорожі", "Спортивні заходи", "Страхування здоров'я", "Бізнес-туризм".   З кожним роком ключові слова в пошукових рек. кампаніях стають дедалі більше технічною складовою, і перестають бути ефективним таргетом. Дедалі більше акцент зміщується у бік аудиторного націлення   І коли ми залучимо до рекламної кампанії такий аудиторний таргет і до цих характеристик додамо ще й ключові слова, що підходять нам - тоді у нас є набагато більше шансів потрапити до тих споживачів, які нам дійсно потрібні. Але це все ускладнюється тим, що для визначення ЦА потрібні вихідні дані - тобто хто саме у нас добре конвертується, де дізнатися їх характеристики та інтереси. Основні параметри ЦА можна взяти при аналізі продажів, частина - зі статистики сайту, а ось більш глибокі характеристики можна отримати через рекламну аналітику - збирати дані та аналізувати, причому постійно - системно і регулярно. Давайте покажемо це на практиці. Тематика - наручні швейцарскі годинники. Географія - західний ринок. Пошукові рекламні кампанії. Додані та відпрацьовані роками відповідні цільові ключові фрази. Тут усе зрозуміло. Далі додаємо для спостереження інтереси користувачів, доступних в рекламному сервісі. І додаємо не тільки ті, які, як нам здається, підійдуть, але й інші, які можуть навіть на перший погляд бути антагоністами за логікою. Для клієнта ми додали близько 10 аудиторних інтересів із налаштуванням "Спостереження". Це дозволяє спочатку поспостерігати, а потім уже, коли вимальовуватиметься картина за їхньою результативністю, приймати рішення щодо подальшої стратегії. Отже, додаємо і чекаємо, коли буде достатньо статистики щодо кожного доданого інтересу – так ми зможемо зробити максимально точніші висновки. Деяким кампаніям знадобиться кілька тижнів, а деяким місяці, виходячи з популярності продукту та швидкості надходження трафіку та статистики. У рекламних кампаніях клієнта для цього нам знадобилося кілька місяців - тут ми зробили запас накопичення даних, щоб висновки були супер точними. Нижче - скріншот із рекламної кампанії (деякі конфіденційні дані ми приховали): Отже, тут видно додані аудиторні інтереси. Тобто кампанія працює за ключовими словами, але система розподіляє трафік і за інтересами. У середньому по даній рекламній кампанії вартість залучення конверсії/ліда (CPL) була близько 30 євро. Як видно у верхньому рядку вартість конверсії у користувачів з інтересом "Ювелірні вироби та годинник" - 24 євро, а ось автолюбителі дають конверсію по 35 євро. При чому і перші, і другі приходять за одними й тими самими ключами! Як же так, резонно виникає питання? Виявляється, не всі фломастери на смак однакові!)) Хоч ключові слова й ті самі, але конвертується аудиторія з різними інтересами по-різному. Найчастіше різниці 100%-200% не буде, але 20-30% - легко! Йдемо далі. Той самий скріншот, але дивимося на CPL (вартість конверсії) по "Покупці предметів розкоші", вона дорівнює - 42,6 євро. А CPL за інтересом "Любителі економити на покупках" - 13,9 євро!! Нагадаю, що сфера - дорогі швейцарські годинники! І здавалося б, що все має бути навпаки - аудиторія з більш багатим інтересом повинна конвертуватися краще в цій сфері. Чому так відбувається? Зазначу два моменти - по-перше, потрібно будувати різні гіпотези і перевіряти ще раз їх, і цілком ймовірно, що ви знайдете зону зростання там, де не особливо її чекали. І по-друге, цілком можливо, що багато конкурентів у своїх пошукових рекламних кампаніях також використовують націлення на інтерес "Покупці предметів розкоші" та аукціон по ньому банально перегрітий і ставки за клік (CPC) високі і відповідно маємо дорогий лід. Також не можна відкидати варіант, що пошукова система в категорії "Любителі економити на покупках" записує цілком активних шопоголіків, які шерстять інтернет у пошуках низької ціни, але при цьому вони і часто купують і вони можуть бути нашими потенційними клієнтами - машинний інтелект Google розумний, але в кишеню користувачеві не зазирне, і цілком можливо, що в цій аудиторії перебувають платоспроможні люди і ... може перейменувати її в "Любителі шопінгу"? :) Які висновки напрошуються? Все банально. По-перше, тестувати абсолютно все, тестування - це запорука зниження ціни конверсії. Ось, до речі, один із цікавих кейсів з А/Б-тестування – А/Б-тест стратегій ставок: -40% бюджету, +55% результату. По-друге, використовувати максимально доступний функціонал рекламних сервісів. По-третє, щоб досягати прийнятних результатів у пошуковій рекламі за нинішнього рівня конкуренції вже недостатньо просто додати і налаштувати ключові слова, на арені давно аудиторний таргетинг, і нам потрібно чітко визначати цільову аудиторію і максимально точно намагатися до неї потрапити своїм рекламним меседжем. Тестуйте все, що можна – стратегії, підходи, фрази, націлення, креативи, посадкові сторінки, тексти, заголовки. Без проведення тестування жодна реклама не вийде на свій максимум! А який отриманий результат всього цього? Розповідаю. За півроку збору даних, аналізу та внесення відповідних коригувань до рек. кампанії перебираючи і тестуючи різні категорії інтересів ЦА, нам вдалося знизити ціну конверсії на 20% за інших рівних умов (ми максимально намагалися враховувати вплив інших факторів, робити відповідні поправки "на вітер", щоб отримати максимально чисті та точні результати). Насамкінець хочу відзначити, що використання аудиторних інтересів - це не єдиний спосіб впливати на ціну ліда. Є ще багато цікавих можливостей в аудиторному таргетингу, але це вже зовсім інша історія..!)) Усім - конверсій! :)
    Читати повністю
    08.02.2021
  • А/Б-тест стратегій ставок: -40% бюджету +55% результату.

    Ділимося вистражданим кейсом. Чому вистражданим? Тому що тестували довго, складно, але результат перевершив усі очікування. Деталі – нижче. Реклама на Пошуку Google, продукт - не називатимемо)), геолокація - Франція, 2020 рік. Кампанія працювала на ручних ставках, результат - непоганий, цілком можна порівняти з результатом "сусідніх" рек. кампаній в обліковому записі, але припускали, що вартість отримання конверсії (ліда) можна знизити ще! Відповідно пішла класична низка гіпотез та тестувань. Упускаємо всі численні проведені експерименти, зупинимося на останньому, який найпоказовіший, результативніший і найголовніше репрезентативний (хто товаришує зі статистикою, зрозуміє важливість останнього)). Отже, з кінця зими 2020 року почали тестувати автоматизовані стратегії призначення ставок - так би мовити стратегії, засновані на машинному навчанні системи. У більшості випадків, ми не запускаємо нові фішки рекламних сервісів без тестування, тому всі гіпотези проходять через А/Б-тести, і за результатами або відсікаються або приймаються та впроваджуються в рекламних кампаніях. Тестували найпопулярніші в контекстній рекламі автостратегії Google Ads: максимум конверсій рентабельність інвестицій цільова ціна за конверсію У нашому випадку для кожного тесту потрібен період не менше одного місяця, щоб зібралася достатня кількість статистики для статистично вірного висновку і прийняття рішення ЗА або ПРОТИ. Підготували А/Б-тест: кампанію поділено на вихідну (з ручними ставками) та експериментальну (автостратегію), трафік між ними ділився 50% на 50%, результати відповідно повинні бути чистими та правильними :) Запустили тест. І тут: - Тук-тук! - Хто там? - Covid-19! - <kby rfrjuj [htyf!  :((((  (такими були наші емоції) На невиразний період карантину рекл. кампанії були припинені, і тестування на жаль теж. Накопичена статистика вже не мала цінності, час загублено. Пауза. З травня кампанії запустилися і ми знову запустили А/Б-тест. Тестували стратегію "Максимум конверсій". Кампанії запустилися після паузи не дуже добре, всі показники просіли, тому для тестування збирали дані близько двох з половиною місяців. Результат - дана стратегія спрацювала гірше за ручне управління. Тому тестування продовжуємо. Наступний тест – тест стратегії "Цільова рентабельність інвестицій". Вклалися в 1,5 місяці, результат - знову гірше, ніж було. Не зупиняємося! Наступний тест – цільова ціна конверсії. А/Б-тест із тим самим розподілом трафіку - 50% на вихідну, 50% - на експериментальну кампанію. Результати були дуже добрі! Але ми вирішили перевірити ще одну гіпотезу в більш простому експерименті - не в паралельному тестуванні, а в послідовному (хоча він і менш точний) - тобто, після проведеного А/Б-тестування залишили працювати вихідну кампанію деякий час, а через 3 тижні ( даних вже було достатньо) її призупинили та запустили повноцінно нову РК. І порівняли показники. Ділимося статистикою, як працювала нова кампанія з новою стратегією та які результати отримані. Нижче – скріншот. Щоб простіше сприймати - виділили показники ДО та ПІСЛЯ кольорами: було: 5,6 конверсій по 64 євро; стало: 8,8 конверсій по 25 євро; Уточнення: у таблиці не видно кількість трафіку, але його достатньо для оцінки результату та висновків. Підсумок: знайдено стратегію, яка в даному випадку дає істотно кращий результат, ніж інші: 57% - зростання кількості конверсій при 39% зниження їх ціни. Усім - конверсій! :)
    Читати повністю
    15.12.2020
  • Як реконструкція сайту підвищила його конверсію та продаж

    У червні 2020 року ми викотили оновлений сайт https://webmarketing.ua/ Скажімо відразу: була мета, щоб сайт https://webmarketing.ua/краще конвертував (тобто ми хотіли збільшити кількість звернень потенційних клієнтів), але результат перевершив наші очікування. Наскільки читайте нижче. Коротко про те, що маємо через 2 місяці роботи оновленого сайту: коефіцієнт конверсії “Заповнення брифу” (це основна форма заявки на обох сайтах) по google/cpc (платна реклама у Google): на старому сайті становив у різні періоди останнього від 0,22% до 0,96% (у найпіковий період); на новому зараз – 1,09% (і липень-серпень не найактивніший період для нашої ніші), тобто поки що спостерігається стабільне збільшення коефіцієнта конверсії. Важливо відзначити, що це показники тільки за однією формою "Заповнення брифу" і тільки платним трафіку з Google. На новий сайт ми додали ще кілька видів контактних форм – з них також надходять заявки. Значно зросла кількість дзвінків. Таким чином, загальна конверсія сайту стала суттєво вищою. А тепер про все по порядку. Як виглядав старий сайт Працюючи з масою сайтів, ми об'єктивно розуміли, що як мінімум наш сайт потребує більш сучасного веб-дизайну. У веб-архіві можна подивитися, як виглядав сайт «Web-Marketing» до реконструкції: https://web.archive.org/web/20190109213226/http://webmarketing.ua/ Перший екран старого сайту:    За конверсію було прийнято: звернення через основну форму – «Заповнення брифу», прямий дзвінок, замовлення зворотнього дзвінка (Binotel) (відключили на початку 2019 року через нецільові звернення), звернення через онлайн-чат (Jivosite) (відключили на початку 2019 року через нецільові звернення). У процесі підготовки концепції дизайну нового сайту вирішили, що потрібні деякі зміни загалом по сайту: Редизайн логотипу. Орієнтація – на цільову аудиторію та тематику нашого сайту. У результаті вибрали колірну гаму: сірий-блакитний/синьо-білий та морквяний – для акцентів. Презентабельний, сучасний дизайн. Більш інформативна головна сторінка. Сюди ми розмістили ключові блоки: основні послуги агентства, вигоди клієнта, історія, команда, відгуки, логотипи клієнтів, статті та кейси, контакти. Більше форм для заявок, елементів call-to-action та засобів комунікації. Перебудувати структуру меню “Послуги”. Перебудувати структуру меню “Блог”. Як продає новий сайт «Web-Marketing»? Що вийшло – ви можете бачити самі (https://webmarketing.ua/). Так, ще ведуться доопрацювання, так, можливо, цей сайт – не зразок досконалості :) Але ми досягли своєї головної мети – стали отримувати більше звернень потенційних клієнтів. За рахунок чого зросла конверсія сайту? Працює сукупність факторів: це і свіжіший дизайн і насиченість різними видами контенту (графіка, анімація, відео), і більше блоків, що продають (сертифікати, команда, досягнення) і те, що тепер не потрібно шукати, як зв'язатися, де залишити заявку: через кожні 2-3 прокрутки екрана користувач бачить заклик до дії (заповнити форму, подивитися кейси, зателефонувати і т.д.). Для демонстрації динаміки конверсії сайту ми вибрали: джерело/канал google/cpc (щоб скоротити вплив інших факторів, наприклад, роботи з SEO, активності в соцмережах тощо); порівняння періодів: поточний період роботи оновленого сайту (1.07.2020 - 20.08.2020), 3 аналогічним за тривалістю періодом, коли на старий сайт йшла реклама з Google (google/cpc); параметр порівняння – коефіцієнт конверсії для мети “Заповнення брифа”. Порівняння: 1 липня 2020 – 20 серпня 2020 та 1 квітня 2019 – 21 травня 2019: Порівняння: 1 липня 2020 – 20 серпня 2020 та 1 січня 2019 – 20 лютого 2019: Порівняння: 1 липня 2020 - 20 серпня 2020 та 1 жовтня 2019 - 20 листопада 2019   Тепер ми можемо на власному прикладі показувати, наскільки сильно залежить конвертація трафіку в ліди/продажі від логіки сайту, його презентабельності, зручності для користувача. Ми часто чуємо про ситуацію, коли реклама працює, начебто приходять цільові користувачі, але % лідів, який отримує бізнес із реклами, не покриває витрати. Саме тому наше агентство, перш ніж розпочинати рекламну стратегію, обов'язково вивчає цільову аудиторію клієнтського бізнесу, робить аудит сайту, дає зауваження та рекомендації щодо підвищення конверсії сайту. Якщо ж сайт в принципі не підходить для залучення лідів/продажів, то вкладення в рекламу будуть порожньою тратою коштів. За такі проекти ми не беремося. І головний висновок: немає безвихідних ситуацій. Не конвертує сайт? Не окупається реклама? Якщо у вас є бажання йти далі, розвивати свій бізнес – давайте розбиратись та вирішувати проблеми разом – «Web-Marketing» до Ваших послуг! :)  
    Читати повністю
    31.08.2020
1 … 4 5 6 7
Логотип компании

Послуги

  • Реклама в Google
  • Реклама в Facebook
  • Реклама в YouTube
  • Google Shopping
  • Аудит акаунтів
Google партнёр

Навігація по сайту

  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Вакансії
  • Контакти

Контакти

Україна м. Київ, ул. Кирилівська, 69в, оф. 620
(098)-692-06-91
info@webmarketing.ua

Зв'яжіться з нами!

Заповніть форму, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Вашу заявку успішно надіслано!
Google партнёр