Чи варто вимикати рекламу в низький сезон – досвід найбільшого інтернет-магазину віконних плівок.
Продовжуємо тему ефективності рекламних кампаній у низький сезон. Це друга частина кейсу інтернет-магазину про рекламу в міжсезоння. Якщо ви ще не знайомі з першою частиною, ознайомитися можна за посиланням – “Частина 1: Чи варто вимикати рекламу в міжсезоння”
Проєкт
Це інтернет-магазин плівок в Україні, який пропонує майже всі види плівок для скла – архітектурні, декоративні, автомобільні, захисні, тонувальні тощо.
Що ми зробили?
У першій частині ми розповідали, як переналаштували рекламні кампанії під низький сезон та яких результатів досягли. Взимку 2024-2025 року ми вирішили повторити такий підхід, щоб перевірити, чи спрацює така стратегія знову.
Після завершення високого сезону показники почали падати, тому довелось заздалегідь готувати рекламну кампанію до зниження попиту. Використовуючи досвід минулих років, ми:
- Вимкнули частину рекламних кампаній (які давали більш пасивну ЦА, але яка влітку добре конвертувалась);
- Решту кампаній переналаштували під інші цілі, головна з яких — залучення “теплої” аудиторії;
- Змістили акцент у продуктовій політиці на всесезонні товари: автомобільні, захисні та окремі архітектурні плівки.
Як це відобразилося на продажах?
Ми постійно проводимо наскрізну аналітику, відстежуємо первинні та вторинні продажі, а також прибуток від нових клієнтів по тижнях (див. графік нижче). Це дозволяє повністю володіти ситуацією, швидко реагувати та вносити коригування за необхідності.

Як показує графік, у першій половині грудня прибуток тримався на позитивному рівні, а ближче до свят почав знижуватися. У цей період втримати показники складно, але досвід показує, що після новорічних свят люди починають активно замовляти. Багато хто знайомиться з брендом під час свят, а купівлю здійснює через кілька днів. Тому вимикати рекламу на цей період недоцільно.
Одразу після свят прибуток почав стрімко зростати, спочатку повернувшись до рівня грудня, а потім перевищивши грудневі показники майже вдвічі. Таким чином, ми повторили успіх минулого сезону.
Висновки
- Навіть у низький сезон рекламні кампанії залишаються рентабельними.
- Важливо не просто залишати рекламу активною, а адаптувати рекламну стратегію під сезонність.
- Навесні, коли почнеться високий сезон, потрібно знову повернути попередні налаштування, оскільки ринок, попит і задачі змінюються.
- Хоча це потребує чималої додаткової роботи, така стратегія забезпечує стабільну прибутковість протягом усього року (за винятком кількох днів на новорічні свята).
Результати підтверджують, що правильний підхід до реклами дозволяє не тільки уникнути збитків у міжсезоння, а й зберегти високу ефективність бізнесу протягом всього року.
Всім конверсій!)