Заявка на зворотній дзвінок

Залиште контактний номер телефону – і ми передзвонимо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Давайте обговоримо ідеї щодо просування вашого бізнесу!

Залиште заявку, і ми оперативно зв'яжемося з вами.

* Заповнюючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Вашу заявку успішно надіслано!

Отримати презентацію

Вашу заявку успішно надіслано!
  • Укр
  • Рус
  • Eng
Иконка телефона
  • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
замовити дзвінок
Заповнити бриф
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • (098)-692-06-91
Хочете обговорити проект?
Блог
Google партнер 15 років
Головна Блог Про рекламу в інтернеті (4-я страница)
  • Усі
  • Бізнес в інтернеті
  • Часті питання
  • Новини інтернет-маркетингу
  • Наші кейси
  • Про рекламу в інтернеті
  • “Нам тільки налаштувати і все. Далі ми самі”

    Іноді складається враження, що бізнес хоче контекстну рекламу просто, щоб було чи тому, що конкуренти теж мають. Незнання принципів роботи систем контекстної реклами і витікає у запит виключно на налаштування реклами, без її подальшої оптимізації. Адже сенс звернення до спеціалізованого агентства – не стільки налаштувати, скільки віддати управління маркетингом на аутсорс у компанію, де налаштування та управління рекламою – основний бізнес-процес. Це означає, що РРС-фахівці вестимуть рекламу таким чином, щоб бізнес клієнта отримував прибуток на постійній основі. Тому що агентство заробляє на позитивних результатах – на тому, що робить своїх клієнтів багатшим. Чому “Далі ми самі” – дорога до разчарування? Давайте розглянемо найпростіший приклад. Посадили ви, припустимо, полуницю і забули – хай собі росте. Який урожай отримаємо? – Бур'яни (конкуренти) заглушать її, ягоди (клієнти), якщо й будуть, то дрібними/підгнилими, а врожай загалом (ваш прибуток) – мізерним. Який сенс був витрачатися на покупку розсади та посадку полуниці? - Думаємо, відповідь зрозуміла. А якщо ми не просто посадимо рослини, але й дбайливо доглядатимемо протягом усього сезону (поливати, видаляти бур'яни, розпушувати грунт і так далі), то і врожай буде на славу! Цей приклад, можливо, надто перебільшений, але він пояснює, що буде з вашою рекламною кампанією, якщо над нею не працювати! Що може агентство такого, що я сам не зможу? Ви можете подумати: “Добре, треба щось оптимізувати. Це що, вища математика, і я сам не зрозумію, що до чого?”. Давайте розмірковувати. За сильного бажання, можна освоїти нову область знань - сидіти днями, читати багатотомну довідку Google Реклами, Google Analytics, Google Tag Manager, дивитися навчальні ролики. На це вам знадобиться не місяць і не два. Але хвилиночку, адже це лише поверхневі знання, теорія. А як же вміння та навички? Чи зможете ефективно реалізувати знання без досвіду? А від досвіду в даному випадку безпосередньо залежить успіх всієї рекламної стратегії і розмір прибутку, який ви або не отримуватимете від реклами. З іншого боку, досвід не є гарантією 100% правильності. Припустимо, ви як людина, яка вже знається на рекламі і має певний досвід, можете бути впевнені, що приймете правильні рішення при самостійній оптимізації? Тут необхідно занурення у тему, щоденна робота з контекстною рекламою у різних сферах, нішах, тисячі експериментів всіх рівнів, вміння аналізувати, чітко інтерпретувати отриманий результат, прогнозувати і використовувати ефективні напрацювання. Не детальне настроювання реклами підвищує продаж бізнесу, хоч і є обов'язковою умовою успіху. Постійний аналіз реклами у зв'язку з фактичним результатом, внесення відповідних коригувань у рекламу, А/В-тести – ось що впливає на ефективність реклами.
    Читати повністю
    15.04.2020
  • Як не потрапити на гачок рекламникам-аматорам

    Ринок надання рекламних послуг в Україні перенасичений. У разі високої конкуренції завжди є ризик, що з'являться несумлінні “ділки”. У зв'язку з цим при пошуку підрядника (агентства) з контекстної реклами потрібно мати хоча б базові знання про процес налаштування та ведення реклами, щоб відрізнити професіоналів від звичайних шахраїв. Ми підготували низку порад, які допоможуть вам у цій непростій справі.     Вивчіть сайт та інформацію в мережі Знайомство з компанією найчастіше починається із вивчення її сайту. Але звертати увагу потрібно насамперед не на гучні обіцянки, а на факти, які можна перевірити. Отже, що дивитись: скільки років агентство на ринку Якщо компанія протрималася понад 5 років – це вже позитивний момент у ніші, де конкуренція “пожирає” тих, хто приходить на ринок контекстної реклами за легкими грошима. Молоде агентство, звичайно, теж може бути цілком надійним, але тут часто спостерігаються недоробки в процесах, а звідси – слабка комунікація з клієнтом, недостатня кваліфікація співробітників (треба набирати швидко, щоб хоч якось працювати) тощо. чи є сертифікат “Google Partner” Сам собою сертифікат перестав бути гарантією гарного агентства, він лише свідчить, що він вміє працювати з певними типами реклами (пошукової, медійної, торгової, відеорекламою). Але його наявність є обов'язковою, адже відсутність говорить про дуже маленький досвід роботи з рекламою. передивіться розділ “Клієнти” Тут ви можете зробити висновки, компаніям якого рівня надає агентство послуги. Хочемо відзначити, що не варто шукати підрядника, у якого обов'язково є досвід роботи саме з вашою нішою, тому що справжні фахівці глибоко вивчають цільову аудиторію і вибудовують стратегію під окремого клієнта. Тому кожен клієнт отримає максимально кваліфіковане настроювання рекламної кампанії. вивчіть відгуки про агентство в Інтернеті Звичайно, ні для кого не секрет, що піарники компаній працюють над створенням фейкових відгуків, а конкуренти, зі свого боку, пишуть негативні, але все ж таки іноді можна об'єктивно оцінити, яка склалася думка про компанію в мережі. Пам'ятайте: скупий платить двічі Ніхто не хоче переплачувати, тому для більшості ціна має вирішальне значення. І якщо десь принцип "дешевше не означає гірше" працює, то з контекстною рекламою так не буває. Якщо агентство бере за свої послуги ціну нижчу або значно нижчу за ринкову – будьте максимально пильними! Швидше за все, вам пропонують рекламу, яка принесе лише негативний досвід. Ви можете втратити вдвічі більше часу, сил шукати нового підрядника, і, звичайно, можете втратити гроші. Задайте вірні питання Розмова з потенційним підрядником буде значно інформативнішою для оцінки, звичайно, якщо ви запитуватимете про суттєві речі. Ось, про що потрібно поцікавитися: • Скільки часу займе налаштування кампанії? Якщо почуєте, що за півдня, день (тобто досить швидко) – це дуже підозрілий показник. Навіть якщо рекламна кампанія невелика, неможливо зібрати інформацію, все проаналізувати, побудувати стратегію та налаштувати аналітику та обліковий запис за такі терміни. • Скільки кліків в день/неділю/місяць я буду отримувати? Від агентства, яке говорить тільки про кліки, покази, CTR і оперує ними у звітах, треба тікати. Так, кліки, їхня ціна враховуються при аналізі кампаній, але вони є лише складовими важливіших показників для бізнесу – таких як кількість конверсій, транзакцій, лідів, коефіцієнт конверсії, вартість конверсії тощо. Адже саме дзвінки, продажі – найголовніше для бізнесу. • Чи зможу я бачити рекл. статистику (мати доступ до акаунту)? Нормальне агентство завжди надає доступ клієнту до облікових записів реклами та аналітики. Якщо ні - значить, підряднику, можливо, є що приховувати. • Попросіть описати, що собою представляє процес налаштування кампанії. Тут зверніть увагу на те, як фахівці готуються до запуску кампанії - чи вивчають ваших конкурентів, чи аналізують ваш сайт на юзабіліті, наявність елементів, що продають, згадуються слова "рекламна стратегія", "налаштування подій, відстеження конверсій", "моделі атрибуції", "Аудиторії ремаркетингу", "стратегія призначення ставок". • Уточніть, чи отримаєте налаштування ремаркетингу, і що це будуть за кампанії (тип кампанії, термін участі відвідувачів у списках ремаркетингу, частота показів користувачеві). • Попросіть приклад звіту. По-перше, побачивши зразок, ви зрозумієте, наскільки вам підходить формат звіту, чи все зрозуміло. По-друге, як ми вже говорили, професіонали налаштовують рекламу на отримання результатів, які впливають на прибутковість бізнесу, а отже, до звіту повинні включатися дані про ROI, кількість конверсій чи транзакцій. • Що буде після налаштування? Відповідь на це питання – найпоказовіша. Адже основна робота, яка впливає на результат від контекстної реклами, проводиться потім, після налаштування кампанії – це етап аналізу та оптимізації. Ретельний моніторинг результатів, їх оцінка, коригування ставок, внесення правок у групи, кампанії, стратегію – те, що в результаті допомагає вивести результати на прийнятний рентабельний рівень. Інша річ, що якість оптимізації зі слів не перевіриш. Але якщо агентство дійсно сумлінно проводить оптимізацію акаунтів, то має акцентувати увагу на тому, що результати рекламних кампаній поступово покращуватимуться (так відбувається в більшості випадків при ретельному аналізі та коригуваннях, якщо немає зовнішніх факторів, таких як сезонність, серйозні політико-економічні зміни в країні і т.п.). Якщо ж підрядник не ручається за те, що ефективність підтримуватиметься і зростатиме, то, швидше за все, таке агентство працює не для клієнта та/або не має кваліфікованих спеціалістів для успішної оптимізації реклами. Сподіваємось, наші поради допоможуть вам з першого разу знайти чесного та зацікавленого в успіху вашого бізнесу підрядника з контекстної реклами.   Залишилися питання? – Телефонуйте, ми відповімо вам прямо зараз! (044) 332-69-89 (098) 692-06-91 info@webmarketing.ua  
    Читати повністю
    30.03.2020
  • Чому ми – performance

    Незважаючи на те, що термін «перформанс маркетинг» трактується по-різному і досі немає чіткого визначення, ми будемо намагатися позначити ключові моменти, що характеризують підхід performance. Говорячи відверто, сучасний маркетинг за замовчуванням повинен бути perfomance. Основні ознаки performance-маркетинга комплексна стратегія просування, яка передбачає залучення сукупності каналів. Нагадаємо, під каналом розуміється тип джерела, за яким людина потрапила на ваш сайт, наприклад, органічний пошук, платний пошук, медійна реклама, соцмережі, email, захід на сайт за розміщеним посиланням на іншому сайті; наскрізна аналітика – збір усіх можливих даних про клієнта та прибуток, який він приносить. Взагалі фіксація всіх цільових дій (дотиків) потенційного клієнта з брендом – ключовий пункт performance-маркетингу. прив'язка до фінансово вимірюваних результатів. Оптимізація роботи кожного каналу здійснюється на основі його результативності (наприклад, якщо кількість лідів, що залучаються з платної реклами у facebook, знижується, кошти перенаправляються на ефективніші канали, доки у facebook/cpc не буде усунуто причину спаду). Якщо просто, то із перфоманс-маркетингом у реальному часі можна бачити, скільки грошей витрачається на кожен канал і скільки повертається. Чому «Web-Marketing» – performance-агентство Підхід нашого агентства – відстежувати ефект від кожної копійки, вкладеної в маркетинг. Давайте розглянемо на прикладі, чому «Web-Marketing» – performance-агентство. Припустимо, клієнт має на меті збільшити кількість оформлених замовлень/оплачених покупок через сайт. Щоб за допомогою реклами залучити за вигідною для бізнесу ціною користувачів, які купуватимуть товар, потрібно: 1. Проаналізувати: бізнес-модель компанії (треба вникнути у процеси компанії нашого клієнта, зрозуміти поточні проблеми, завдання, які треба вирішити); сайт клієнта (оцінити, чи зможемо ми успішно просувати цей сайт чи потрібно щось доопрацювати/змінити); цільову аудиторію (визначити, хто ці люди, які купують даний товар, що мають спільного – виділити сегменти); маркетингову активність конкурентів (визначити, що пропонують, чи виділяються на їхньому фоні конкуренти пропозицією, якщо ні – допомогти сформувати УТП). 2. Побудувати рекламну стратегію – ДЕ, КОМУ, ЯК, ЯК ЧАСТО, з ЯКОЮ ПЕРІОДИЧНІСТЮ показувати рекламу та прорахувати, до ЯКИХ РЕЗУЛЬТАТІВ це приведе. 3. Визначити ключові показники, за якими оцінюватиметься ефективність рекламних кампаній та проводитиметься їх оптимізація (наприклад, ROI, CAC, CPA, LTV, CR). 4. Побудувати наскрізну аналітику – налаштувати збір та кореляцію даних про взаємодію користувача з компанією (ліди з сайту – коллтрекінг – CRM – аналітика). 5. Запустити рекламу і досягати поставленої мети Коли налагоджено збір даних, відповідальна частина – вміти їх правильно інтерпретувати та вносити редагування, щоб отримувати більше замовлень (конверсій) за найменшою вартістю. Ми проводимо оптимізацію реклами на всіх доступних рівнях: оцінюємо якість трафіку за коефіцієнтом конверсії у розрізі джерел та каналів, кампаній, груп оголошень, ключових слів, майданчиків, пристроїв тощо.
    Читати повністю
    13.03.2020
  • З якими проектами ми не працюємо

    Агентство Web-Marketing працює з контекстною рекламою в Google, Яндекс, Bing з 2009 року. За цей час команда нагромадила досвід просування різних тематик, наприклад: медичні, готельні, туристичні, юридичні, освітні послуги, послуги вантажоперевезень та доставки товарів з-за кордону, доставки їжі; продаж автомобілів, автозапчастин та аксесуарів, оздоблювальних матеріалів, продуктів харчування; товарів високого цінового сегмента; розваги, активний відпочинок. Загалом – широкий спектр компаній В2В та В2С. Проте ми не співпрацюємо з кожним, хто звертається за послугою контекстної реклами.   Зі всіх звернень, які надходять на замовлення реклами, на жаль, ми беремо в роботу лише трохи більше 50%. Чому? Ми не хочемо, щоб згодом клієнт, витративши гроші, зрозумів, що бажаного результату немає, розчарувався і пішов, хоча спочатку ми знали, що реклама не принесе відчутних продажів. З ким ми не співпрацюємо 1) не працюємо з проектами з безліччю недоробок. Наше агентство бере на себе місію – піднімати продаж бізнесу через сайт. Отже, реклама сайту, який не відповідає комерційним цілям, буде просто зливом грошей. Коротко про те, що має бути на комерційному сайті: висока швидкість завантаження; адаптивна верстка (коректне відображення сайту на різних пристроях); наявність тригерів, що продають, кнопок для покупки, форм для збору контактів; коректна робота фільтрів, сортування, всіх етапів оформлення замовлення; якісні фото товарів, опис способів доставки, оплати, гарантії повернення тощо. Також у процесі роботи ми звертаємо увагу на фактори, на які не можемо впливати, але від яких залежить успіх підприємства. Наприклад, якщо в організації слабкий клієнтський сервіс (повільна обробка заявок, нечемне спілкування), неналежна якість товару, то скільки потенційних клієнтів не привела б контекстна реклама, бізнес не відчує суттєвого прибутку. Тому, якщо помічаємо недоліки, повідомляємо клієнтів. Нам цікаво співпрацювати тільки з тим бізнесом, який хоче виправлятися та змінюватися на краще! Корисно почитати: «Яким повинен бути хороший інтернет-магазин» 2) не беремося за проекти, де з якихось причин не можна встановити на сайт інструменти аналітики. Без налаштування відстеження конверсій (дзвінків, покупок, заявок тощо) немає можливості налаштовувати рекламу так, щоб вона приносила результат у вигляді цих самих конверсій, а значить – на нас чекає гра «наосліп» і неефективне використання коштів. 3) "не працюємо роботу". Завдання PPC-фахівця «Web-Marketing» – досягати поставлених клієнтом цілей. Робити щось, що не веде до досягнення результату, не в наших правилах. 4) не рекламуємо сайти з неетичним або контентом, що вводить в оману: ставки, азартні ігри, мережевий маркетинг, цілительство, ворожіння, кредитування, фінансові піраміди, ICO, засоби для схуднення, БАДи і т.п. 5) не налаштовуємо рекламу за годину/день. Підібрати десяток ключових слів і скласти кілька оголошень – не наш принцип. Ми працюємо за схемою: «Детальне налаштування аналітики – Детальне налаштування рекламної кампанії». А після старту РК слідує безперервний ланцюжок робіт «Тестування – Аналіз – Оптимізація». Зазвичай, налаштування кампанії займає від 3-х днів. 6) не співпрацюємо із проектами без сайтів/лейдингів; 7) не беремо працювати низькобюджетні проекти (коли рекламний бюджет компанії становить 100-200 у.о./мес.). Найчастіше для повноцінної конкурентоспроможної кампанії в Україні таких грошей дуже мало. А якщо у вас специфічний продукт з низькою популярністю, то щоб влучити в цільову аудиторію, швидше за все, потрібно буде вести кілька паралельних кампаній (в залежності від стратегії - Пошук, КМС, ремаркетинг). 8) не працюємо з рекламними кампаніями разово, періодично на запит або погодинно.  Є питання? – Телефонуйте!    (044)-332-69-89, (098)-692-0-691  
    Читати повністю
    10.03.2020
  • Чому я не бачу своїх оголошень у пошуку?

    Іноді клієнт хоче побачити, як «наживо» виглядає оголошення з його рекламної кампанії в пошуку Google. Тоді він вводить в пошуковий рядок актуальний запит і не завжди бачить у результатах оголошення своєї компанії! Чому так відбувається, що ви можете не бачити свого оголошення або побачити його на нижчих позиціях, ніж зазвичай? Відповідь: Докладніше: 1. Обмеження бюджетом Якщо в рекламній кампанії встановлено обмеження денного бюджету, система може пропускати покази оголошення з метою рівномірнішої витрати коштів протягом дня. У цьому випадку, чим сильніше обмежений бюджет, тим частіше пропускатимуться покази. 2. Оголошення знаходиться на модерації Можливо, PPC-фахівцем вносилися зміни до оголошення. Після внесення правок оголошення відправляється на повторну перевірку. Загалом процес модерації пошукових оголошень займає близько 60 хвилин. 3. IP-адреса пристрою, з якого здійснюється перегляд оголошень, не відноситься до регіону, на який налаштовані покази оголошень  Зазначимо, що в Україні точність визначення географії IP-адрес близько 90%. 4. Багаторазове введення запитів у пошуку без переходу за оголошеннями Якщо рекламодавець кілька разів вводить запити, за якими показуються його оголошення, але не клікає по них, пошукова система може припинити покази цього оголошення на цьому комп'ютері (IP-адресі), вважаючи, що оголошення не цікаве даному користувачеві, або показати оголошення на нижчих позиціях. 5. Працює стратегія інтелектуального призначення ставок Якщо ви раніше не виявляли інтерес до тематики пошукової кампанії (не вводили відповідні запити, не відвідували тематичні сайти), то при роботі деяких стратегій інтелектуального призначення ставок, вам можуть не показуватися оголошення. Система віддасть перевагу показу користувача з більш релевантною поведінковою історією в мережі (наприклад, тим, хто активно вивчає сайти, подібні до вашого). 6. Обмеження показів для певної аудиторії Якщо в кампанії проставлено коригування ставок за віком, статтю, місцезнаходженням та ін., можливо, ви просто потрапляєте під аудиторію зі зниженими ставками, де % показів нижче. 7. Введеного запиту немає у списку ключових слів вашої кампанії 8. Досягнуто ліміт денного бюджету    !!!ВАЖЛИВО!!! Показ оголошень налаштовується таким чином, щоб досягати поставлених цілей для бізнесу клієнта за найменших витрат. Тому, якщо ви не бачите сайт своєї компанії в рекламному блоці, не варто панікувати - 99%, що ця ситуація має раціональне обґрунтування. Перевірка показів контекстних оголошень (на пошуку Google) повинна здійснюватись через спеціальний інструмент перегляду оголошень: https://adwords.google.com/aw/diagnostic/AdPreview Тут оголошення показується так, як бачать його більшість користувачів у цільовому регіоні. Не рекомендується переглядати оголошення через браузер і тому, що в такому випадку ви збільшуєте кількість переглядів оголошення, не збільшуючи кількість кліків по ньому, тим самим знижуючи рейтинг оголошення (очікуваний СTR), що в свою чергу призводить до зростання вартості кліка та зростання рекламних видатків.  
    Читати повністю
    14.02.2020
  • «Чому так дорого?» Порівнюєм налаштування реклами за 5000 и 2000 грн

    Ми вирішили написати цю статтю, щоб відповісти на одне з найпопулярніших питань, які чуємо при зверненнях до агенції: «Чому у вас налаштування реклами коштує 5000 грн., а мені знайомий/друг/сусід говорив, що налаштує за 2000 грн.?» (Цифри умовні, але суть зрозуміла). Насамперед пропонуємо згадати правду життя на тему «Швидко. Якісно. Недорого»: А тепер пояснюємо детально, чому рекламні послуги, які стоять нижче за ринкову ціну, повинні вас насторожити. Ціна – один із вирішальних критеріїв при виборі споживачем товару чи послуги. У той самий час, ціноутворення – явище не відокремлене. Встановлення ціни на товар залежить від багатьох факторів: собівартості товару, цін у конкурентів, попиту на ринку, кількості пропозицій та ін. Очевидно, що ціна має бути цікавою обом сторонам ринку: і продавцям, і покупцям. Сценарій з покупцем зрозумілий: із двох однакових пропозицій людина схильна вибрати більш дешевий варіант, а не економічно вигідний у перспективі. А що відбувається з боку продавця, який прагне реалізувати товар за ціною, нижчою від ринкової? Можуть бути варіанти, коли такий хід економічно обґрунтований без втрат якості (наприклад, вибрано стратегію проникнення з новим товаром на ринок). Але найчастіше все набагато прозаїчніше: продавець хоче залучати клієнтів за рахунок низької ціни ➡ при цьому рентабельність треба зберегти ➡ для цього знижуються витрати виробництва. У цьому сценарії практично неможливо уникнути втрат якості продукту. Про складність вибору послуг Відійдемо трохи від теми вартості до інших характеристик товару. Зазвичай середньостатистичний покупець оцінює новий для нього продукт за непрямими параметрами – гарною обгорткою, привабливим кольором, запахом, яскравим описом, кидким слоганом і т.д. Що ж спостерігається у сфері продажу послуг? Тут все значно складніше. Головна відмінність послуги від товару полягає в тому, що якість послуги неможливо оцінити, не скуштувавши її! Потенційний клієнт не може помацати, понюхати, зовні оцінити послугу. У нього в розпорядженні є обіцянки продавця (тобто по суті нічого) та вартість послуги. Тоді виходить, що людині, яка не розбирається предметно в самій послузі, не знає, що питати, щоб зрозуміти адекватність пропозиції, і яка покладається лише на привабливу ціну, легко помилитися у виборі та отримати негативний досвід. Про вартість налаштування контекстної реклами Повертаємося до важливих висновків, до яких ми дійшли вище: за низькою ціною продукту (послуги), як правило, стоїть низька якість; послугу доводиться вибирати, повіривши «на слово». Як тоді інтерпретувати те, що по суті одну і ту ж послугу продають за різною вартістю? Однозначно, виробник не працюватиме собі на шкоду. У разі налаштування контекстної реклами випускати більш дешеву послугу можна за рахунок скорочення часу, що витрачається на неї. А це означає, що якість налаштувань буде значно нижчою. Порівнюємо налаштування реклами за 2000 грн и 5000 грн Давайте разом розберемося, чим конкретно відрізняються пропозиції налаштування контекстної реклами за більш привабливою ціною і за ринковою ціною:     Навіть із невеликого порівняльного списку видно, що дешеве налаштування = поверхневе, виконане «на швидку», воно не орієнтоване на отримання результату для бізнесу. Її мета - швидке отримання клієнта і хоч якихось грошей. Це нажива на потоці, де важливіша кількість, а не якість, що йде в розріз із принципами серйозних компаній. Наше агентство максимально клієнтоорієнтоване, тому що нам вигідніше та приємніше працювати на довгострокових відносинах, ніж займатися постійним залученням несерйозних клієнтів, які «клюють» на дешевизну. Таким чином, ми відразу даємо клієнту максимально повний та якісний обсяг робіт – пакетні пропозиції за принципом «Все включено». Ось чого ви швидше за все не отримаєте, вибравши дешеве налаштування реклами: Аналіз конкурентів. Розробка рекламної стратегії. Налаштування кампаній на будь-яку кількість ключових слів. Налаштування кампаній у КМС (медійних оголошень). Ремаркетинг. І не примітивний, а стратегічно збудований (сегментація аудиторій за термінами участі, за відвіданими сторінками сайту, введеними запитами у пошуку, досягнутими цілями на сайті тощо) Детальні налаштування на всіх рівнях облікового запису. Ми не сліпо керуємося автоматичними функціями, які пропонуються Гуглом. Найчастіше включення автоматичних функцій на етапі налаштування РК дає результат на 20% нижче, ніж якщо налаштовувати руками та головою спеціаліста. Використовуються просунуті моделі атрибуції. вносяться зміни в налаштування цілей за замовчуванням в обліковому записі Google Ads. Імпорт витрат у Google Analytics (при налаштуванні реклами у Facebook/Instagram, ЯндексДирект та ін. рек. системах). Запуск А/Б-тестів оголошень. Думаємо, різниця між професійною роботою над запуском реклами та дешевою «пародією» тепер очевидна. Залишається відповісти на запитання: «Для вас важлива ціна чи цінність, яку ви отримаєте від послуги?». Якщо цінність – якість – результат, тоді вам до нас! :)
    Читати повністю
    28.01.2020
1 … 3 4 5 … 7
Логотип компании

Послуги

  • Реклама в Google
  • Реклама в Facebook
  • Реклама в YouTube
  • Google Shopping
  • Аудит акаунтів
Google партнёр

Навігація по сайту

  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Вакансії
  • Контакти

Контакти

Україна м. Київ, ул. Кирилівська, 69в, оф. 620
(098)-692-06-91
info@webmarketing.ua

Зв'яжіться з нами!

Заповніть форму, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Вашу заявку успішно надіслано!
Google партнёр