Заявка на зворотній дзвінок

Залиште контактний номер телефону – і ми передзвонимо Вам!

Вашу заявку успішно надіслано!

Давайте обговоримо ідеї щодо просування вашого бізнесу!

Залиште заявку, і ми оперативно зв'яжемося з вами.

* Заповнюючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Вашу заявку успішно надіслано!

Отримати презентацію

Вашу заявку успішно надіслано!
  • Укр
  • Рус
  • Eng
Иконка телефона
  • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
    • (098) 692-06-91
замовити дзвінок
Заповнити бриф
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
    • Контекстна реклама
      • Пошукова реклама
      • Реклама в КММ
      • Ремаркетинг / Ретаргетинг
    • Таргетована реклама
      • Facebook / Instagram
      • Ремаркетинг
      • Динамічна реклама
    • Товарна реклама (Google Shopping)
    • Реклама в YouTube
    • Реклама мобільних додатків
    • UX-Аудит сайту
    • Аудит реклами та аналітики
    • А/Б-тести на сайті
    • Копірайтинг
    • Розробка рекламної стратегії
    • Налаштування веб-аналітики
    • Аналіз конкурентів
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Блог
    • Про рекламу в інтернеті
    • Бізнес в інтернеті
    • Часті питання
    • Наші кейси
    • Новини інтернет-маркетингу
  • Контакти
  • Укр
  • Рус
  • Eng
  • (098)-692-06-91
Хочете обговорити проект?
Блог
Google партнер 15 років
Головна Блог Бізнес в інтернеті (4-я страница)
  • Усі
  • Бізнес в інтернеті
  • Часті питання
  • Новини інтернет-маркетингу
  • Наші кейси
  • Про рекламу в інтернеті
  • Реклама у Viber: варіанти розміщення

    Нещодавно у Viber з'явилася реклама в списку чатів. Логічно, що рекламодавці зацікавилися новою можливістю. Розповідаємо, як розмістити рекламу у viber досить швидким та економним способом. Насамперед зазначимо, що є кілька видів реклами в месенджерах. Зокрема, є безліч сервісів, які пропонують послуги надсилання повідомлень безпосередньо користувачеві. Розсилка може здійснюватися за власною базою передплатників (номери телефонів). Найчастіше, щоб рекламодавцеві були вигідні такі розсилки, база повинна обчислюватися тисячами, а то й десятками тисяч номерів чи аналогічною кількістю повідомлень. Також Вам можуть запропонувати надсилання повідомлень холодною базою. При цьому існує 2 варіанти, від якого імені  користувач побачить Ваше повідомлення: від імені Вашого бренду або від загального Альфа-імені. Останнє означає, що в імені відправника буде вказано не конкретно Ви (Ваш бренд), а назва якоїсь іншої компанії (найчастіше вигадана), але близька до тематики Вашої розсилки. Можна зареєструвати власне Альфа-ім'я (свій бренд). На це піде приблизно від 3 до 30 днів. Скільки коштує реклама в Viber (Варіант А) Щомісячний платіж для розсилок у Вайбері становитиме від 230-550 у.о. (залежно від того, хочете робити розсилку від загального імені або імені своєї компанії). Це тарифи, що включають певну кількість повідомлень. Ціна за 1 повідомлення у вайбері в середньому стартує від 0,018 у.о. Тобто Ви вибираєте пакет та сплачуєте щомісяця його вартість, окремо за повідомлення доплачувати не потрібно. При цьому якщо ви не використовуєте свої повідомлення (так звані кредити), то вони згоряють. Якщо підбити підсумок, то надсилати рекламні повідомлення у вайбері від імені Вашої власної компанії обійдеться в середньому 500 у.о/міс. На цю суму Ви зможете надіслати близько 30000 повідомлень/міс. На наш досвід, таку послугу варто розглядати, якщо Ваша клієнтська база складає від 10000 номерів. Чи підходить це кожному бізнесу? Ймовірно, ні. Як розмістити рекламу в Вайбері недорого (Варіант Б) Існує й інший спосіб розмістити рекламу у Viber без особливих обмежень. Це реклама у списку чатів, яка настроюється через Google Ads. Здивовані? Так, все досить просто. І цим вже користуються багато брендів. Напевно, Ви бачили, але все ж таки покажемо, як виглядає реклама в чатах вайбера:       Щоб налаштувати таку рекламу, потрібно вибрати кампанію в Google КМС (контекстно-медійна мережа). У націленнях вказати Mobile App >> Viber Messenger. Щоб простіше оцінити рекламу у Вайбері, ми рекомендуємо вивести їх у окрему групу. Але в будь-якому випадку потрібно буде проводити детальний аналіз ефективності і далі проводити стандартну роботу з оптимізації рекламної кампанії. Крім націлювання на нових користувачів, покази оголошень у Вайбері можна використовувати і для ремаркетингу, тобто повертати тих, хто вже був на сайті. Звичайно, якщо є кого повертати! Тобто має бути постійний приплив нової ЦА на сайт.   Незважаючи на те, що налаштування реклами у Вайбері через Google Ads здається простим, керування та подальша оптимізація такої кампанії - процес, що вимагає знань і досвіду, т.як "злити" бюджет за незнання деяких нюансів або помилки при оптимізації ще простіше.   До речі, у нас є кейс на тему: +16,5% зростання заявок для нашого клієнта за допомогою реклами Google Ads у Viber. З іншими нашими кейсами можна ознайомитись тут – кейси. Як бачите, розмістити рекламу в Вайбер можна різними способами. Найуніверсальніший через рекламний кабінет Google Ads. Але не забуваємо, що за нинішньої конкуренції реклама в Viber, як єдиний рекламний канал у більшості випадків через вузьке охоплення, швидше за все, не буде рентабельним - вона може добре працювати, як частина рекламної стратегії в комплексі з іншими інструментами. А так як реклама у Вайбері налаштовується через кабінет Google Ads, і його доведеться створювати та налаштовувати всю аналітику, то звичайно грішно не скористатися і... та іншими інструментами Google Ads, такими як контекстна реклама, таргет у соціальних мережах, реклама в Ютубі тощо . Ну, думаю, всі про них і так знають))
    Читати повністю
    06.10.2020
  • Як створити інтернет-магазин: чек-лист для новачків

    Платформа для створення інтернет-магазинів Хорошоп шість років надає свої послуги як досвідченим гравцям ринку електронної комерції, так і тим, хто робить перші кроки. У цій статті вони розповіли як без досвіду запустити свій бізнес в інтернеті. Вибір ніші інтернет-магазину Кожен інтернет-магазин займає своє місце на ринку – нішу. Від неї залежить категорія товарів, які ви продаватимете, цільова аудиторія, попит та багато іншого. Ніш сотні, якщо не тисячі, але як зрозуміти, яка з них ваша? Як шукати нішу Зверніть увагу на свої інтереси. Наприклад, ви захоплювалися косметикою, намагалися робити її самостійно, а потім відкрили косметичний інтернет-магазин. Це ідеальний варіант, тому що ви любите свою справу і будете в ній добре орієнтуватись. Слідкуйте за трендами в електронній комерції. Якщо ви не змогли визначитись із нішою самі, скористайтеся думкою експертів. Читайте тематичні сайти та виділяйте для себе трендові ніші. Можливо, одна з них припаде вам до душі. Оцініть перспективність ніші. Коли інтернет-магазин почне розвиватися, вам доведеться збільшувати свій асортимент. Тому вибирайте нішу, яку можна масштабувати. Визначте цільову аудиторію. Створіть образ покупця для обраної ніші та подумайте, наскільки їх багато та яка у них платоспроможність. Пам'ятайте, що чим ширша цільова аудиторія, тим вища конкуренція, оскільки за ту саму аудиторію боротимуться абсолютно різні ніші. Тому рекомендуємо максимально детально описати сегменти вашої цільової аудиторії. Вивчіть ринок. Ваш інтерес до ніші це добре, але важливо, щоб він був і у покупців. Перегляньте інтернет-магазини майбутніх конкурентів, дізнайтеся, наскільки вони активні та вивчіть відгуки покупців про них. Для глибокого вивчення, використовуйте сервіси на зразок SimilarWeb, щоб дізнатися про відвідуваність сайтів, і Google Trends, щоб зрозуміти попит на категорію товарів. Пошук надійних постачальників Надійний постачальник - той, який безперебійно забезпечує вас якісними товарами за прийнятною ціною. Під час пошуку не поспішайте з вибором, вивчіть усі можливі варіанти та після порівняння приймайте рішення. Де знайти постачальника Спеціалізовані сайти постачальників. Зробіть у пошуковій системі запит «оптові постачальники Україна», і ви побачите сайти з оголошеннями від постачальників, розбитими по нішах. Серед них часто зустрічаються імпортери та реселери, які перепродують товари з-за кордону — це не впливає на якість, але може підвищити ціну. Якщо ви не бажаєте доплачувати за їхні послуги, то спілкуйтеся із закордонними постачальниками безпосередньо. Для цього шукайте такі ж сайти за запитом wholesale suppliers.     Товари від виробників. В Україні достатньо виробництв, які виготовляють товари, але не займаються їхньою реалізацією. Зазвичай це стосується одягу, але можна знайти товари для дому і навіть електроніку. Виставки. По країні постійно проводяться заходи, де виробники та інші представники різних індустрій хваляться своїми товарами. Відвідуйте такі виставки, щоб оцінити товари наживо, завести корисні знайомства та знайти постачальників.     Під час спілкування з постачальниками дізнавайтеся про всі деталі співробітництва — вартість, способи доставки, обсяги партій та умови гарантії. Просіть товар на пробу, щоб перевірити якість, а також укладайте письмові договори, щоб уникнути проблем. Складання бізнес-плану Не сприймайте бізнес-план як щось неактуальне для простих смертних. Це дорожня карта інтернет-магазину, за якою він розвиватиметься, а також презентація бізнесу потенційним інвесторам. Що входить в бізнес-план 1. Концепція інтернет-магазину. Опишіть, яким ви хочете його бачити і чим ви займатиметеся. Також окресліть асортимент товарів. 2. Стан справ у ніші. Раніше ви вже вивчили ринок, визначили своїх конкурентів та розумієте інтереси покупців. Зафіксуйте цю інформацію у бізнес-плані, щоб розуміти свою стартову позицію. 3. Цілі і завдання. Розпишіть, що ви повинні виконати в найближчому майбутньому — від створення сайту та його запуску до виходу на маркетплейси. Крім цього, поставте собі цілі на перспективу: що ви зробите, щоб закріпитися у ніші, якої кількості продажів хочете досягти за перші три місяці, за рахунок чого ви збираєтесь боротися з конкурентами тощо. 4. Фінансові розрахунки. Визначте всі витрати на утримання інтернет-магазину та розрахуйте очікуваний дохід. Так ви отримаєте уявлення про рентабельність бізнесу та зможете коригувати свій бюджет. Розробка сайту Існує три основні способи створення сайту. Ми розповімо про кожний з них, але рекомендуємо при виборі звертати увагу на такі фактори: вартість розробки; складність реалізації; термін виконання; функціональні можливості сайту Самописний сайт Самописним називають сайт, створений із нуля веб-студією. Є помилка, що такий сайт буде найбільш якісним і що цим шляхом повинні піти всі серйозні інтернет-магазини. Але цей варіант має відразу кілька побічних ефектів: дорожнеча, довга розробка і необхідність постійної техпідтримки. Виходячи з цього, самописний сайт підходить інтернет-магазинам з великим оборотом, які хочуть ще більшої унікальності бренду. CMS Існує безліч CMS-систем, за допомогою яких можна безкоштовно створити шаблонний сайт із стандартними функціями. Це досить простий процес, але унікальність такого сайту буде низькою. Для розширення можливостей вам знадобляться різні платні модулі. Тут ви вже не впораєтеся самі і доведеться звертатися за допомогою до програмістів та дизайнерів. Надалі, кожна зміна у функціоналі тягне за собою зміни у дизайні та верстці сайту. SaaS-платформа Альтернатива CMS-системам - SaaS-платформи на кшталт Хорошопа. В цьому випадку вам не потрібно витрачатися на хостинг, сервер, додаткові модулі та їх налаштування. У хмарній платформі весь необхідний функціонал зібраний докупи, а підтримкою сайту займається сама платформа. Вам потрібно лише вибрати дизайн, після чого можна сконцентруватися на веденні бізнесу та не думати про інші технічні моменти – це зроблять за вас. Реєстрація інтернет-магазина Після створення сайту та наповнення його товарами, ви повинні зареєструвати свій інтернет-магазин як юридична особа чи ФОП. Підприємцю-початківцю краще підходить ФОП, оскільки це спрощує ведення податкового обліку. Залежно від запланованого доходу, виберіть групу платників податку, вид економічної діяльності та подайте заяву про переведення на спрощену систему оподаткування. Для цього зверніться до податкової особисто або скористайтеся сервісом електронних послуг. Після реєстрації своєчасно сплачуйте соціальний збір та податки, а також не забувайте подавати звітність. Набір штата працівників інтернет-магазина На перших етапах ви, як власник, можете адмініструвати сайт, оформляти замовлення та готувати товари до відправлення самостійно. З розширенням інтернет-магазину у вас з'явиться персонал, який візьме частину цих обов'язків на себе. Для зниження витрат, наймайте деяких співробітників на аутсорс, наприклад, бухгалтера або копірайтера. У новому інтернет-магазині у них не буде великого обсягу роботи, тому брати їх на постійну роботу — невиправдана витрата.   Просування інтернет-магазина Вкладені у відкриття інтернет-магазину сили будуть марними, якщо про нього не дізнаються люди. Тому одразу після відкриття варто зайнятися просуванням. Канали просування SEO. Його завдання - вивести ваш інтернет-магазин на високі позиції в пошуковій системі за ключовими запитами. Це один із ключових каналів просування, який приваблює на сайт органічний трафік. Реклама у Google. Пошуковик дозволяє розміщувати контекстну рекламу інтернет-магазину безпосередньо на сторінці видачі, а також показувати рекламні банери на сайтах, які користуються сервісом Google AdSense. Самостійно налаштувати цю рекламу досить складно, тому для її ефективності звертайтесь до інтернет-маркетологів.     Соціальні мережі. Ведіть сторінки інтернет-магазину в соцмережах, а також запускайте в них рекламу - це чудовий спосіб розповісти про себе велику аудиторію. Прайсагрегатори. Ці сайти збирають інформацію про товари та ціни з інтернет-магазинів, а потім упорядковують її за різними принципами для зручності користувачів. Потрапляння на прайсагрегатор підвищує шанси бути поміченими, якщо у вас справді вигідна пропозиція.     Блог інтернет-магазину. Наявність унікальних текстів з корисним контентом сприяє підвищенню позицій у пошуковій системі. Пишіть про вашу нішу та робіть текстові огляди на товари, а для якісніших текстів — користуйтесь послугами копірайтера або найміть контент-менеджера. Висновки У нашій інструкції ми виділили сім етапів, які ви повинні пройти, щоб створити інтернет-магазин. Вибір ніші. Знайдіть нішу, яка викликає інтерес у вас і попит у покупців. Пошук постачальників. Не вибирайте першого зустрічного, вивчіть усі пропозиції ринку і тоді ухвалюйте рішення. Складання бізнес-плану. Це візитна картка вашого інтернет-магазину, яка має містити кожну деталь вашого бізнесу. Розробка сайту. Враховуйте вартість розробки та її тривалість, а також пам'ятайте – дорогий сайт не означає якісний. Офіційна реєстрація Починайте вести бізнес за правилами, щоб не нажити проблем у майбутньому. Наймання персоналу. Оцініть, з чим ви впораєтеся самостійно, а потім шукайте собі помічників. Просування. Використовуйте відразу кілька каналів просування, щоб про ваш інтернет-магазин дізналося більше людей. Пройдіть кожен етап і ви зрозумієте, що відсутність досвіду в електронній комерції не є перешкодою для створення інтернет-магазину.
    Читати повністю
    30.09.2020
  • Від чого залежить ефективність реклами

    Запустити грамотно налаштовані кампанії – це навіть не половина справи. Ефективність рекламних кампаній залежить від багатьох складових. Як би не намагалося рекламне агентство, але без готовності бізнесу залучатися, аналізувати вирву онлайн-продажів, брати участь у покращенні свого продукту, сервісу, сайту, «вичавити» з реклами максимум не вийде. Пропонуємо розглянути матеріал, який показує зони відповідальності Агентства з реклами та Клієнта: Що слід розуміти: У нашому агентстві рекламні кампанії налаштовуються під конкретні завдання та KPI бізнесу, проводиться глибока аналітика, вкладається максимум зусиль на управління кампаніями задля досягнення поставлених цілей. Але кількість грошей, що у результаті отримує бізнес клієнта від реклами, залежить НЕ лише від якості її налаштування і управління. На продаж впливає затребуваний, класний продукт, ціна, відбудова від конкурентів, робота sales-відділу, якість сервісу, наявність сайту, що продає, з гарною конверсією, система підрахунку фактичних продажів і рентабельності тощо. Тільки у випадку, коли кожен (Агентство та Бізнес) відповідає за свою зону і в той же час готовий до колаборації, можна очікувати на високе повернення інвестицій з реклами! Усім продаж! :)  
    Читати повністю
    11.09.2020
  • Контекстна та таргетована реклама для успішного бізнесу

    Контекстна реклама в пошукових системах та таргетована реклама в соцмережах — один із найпопулярніших та найефективніших інструментів для онлайн-продажів та розкрутки бренду. Насамперед, тому що: аудиторія мережі Інтернет становить понад 4 млрд. та безперервно зростає; Просунуті системи збору інформації про користувачів і широкий функціонал націлювання дозволяють досить точно знаходити цільову аудиторію та націлювати на неї рекламні повідомлення.   Найбільш відвідуваними сайтами у світі, як і раніше, залишаються: - google.com - youtube.com - facebook.com   Через високу популярність ресурсів Google, YouTube, Facebook, Instagram наше агентство свого часу обрало рекламні послуги в цих каналах як свою основну спеціалізацію. І ось уже понад 12 років ми успішно розвиваємо бізнес наших клієнтів за допомогою контексту та націлення. У чому особливість нашої реклами? Ми не приваблюємо гучними обіцянками та не обіцяємо золотих гір. Ми реалісти і знаємо про те, що результат буде, але чекати першого місяця фонтан дзвінків/продажів/лідів — це самообман. А ми чесні. :) Можливо так, що Ви помітите ефект від реклами вже в день її запуску, а можливо, пройде не один тиждень. У будь-якому випадку — висока та стабільна окупність — це результат щомісячної роботи з оптимізації реклами. Ми орієнтовані на тривалу співпрацю з клієнтом, тому клієнт та його бізнес є центром нашого робочого Всесвіту.     Побудова ефективної рекламної стратегії під кожного клієнта Співпраця з клієнтом починається з обговорення особливостей бізнесу: необхідно вникнути у процеси компанії, конкурентне середовище, вивчити ЦА. Після осмислення вступної інформації від клієнта ми самі вивчаємо все, з чим доведеться працювати: веб-сайт, асортимент, визначаємо, що прийняти за мету рекламних кампаній - які події на сайті можна вважати цінними для бізнесу, наприклад заповнення форми, дзвінок, перегляд контенту і т.д. Логічним результатом аналізу стає побудова рекламної стратегії - вибір відповідних рекламних інструментів та ефективний розподіл бюджету між ними.   Дізнайтеся більше, чому ми — Performance-агентство.   Аналіз продажів з реклами та управління рентабельністю Якщо опустити технічну частину (налаштування акаунтів, реклами та відстеження ефективності - ми вже не раз писали про те, що не всі агентства роблять все професійно), наступна істотна відмінність нашого підходу в тому, що раз на місяць ми проситимемо Вас трохи напружитися, а саме ми з Вами аналізуватимемо фактичні продажі з реклами — прораховуватимемо повернення інвестицій з рекламних каналів, враховуючи дохід з реклами, маржу, витрати на наші послуги та власне вартість самої реклами. Для чого це потрібно? — Для того щоб Ваші вкладення окупалися та працювали на прибуток Вашої компанії. Для того, щоб ми розуміли реальну ефективність нашої реклами та оптимізували її для досягнення ще більшої рентабельності. Неважливо: ви тільки починаєте розкручувати свій сайт в інтернеті і не знаєте, з чого почати, або ви вже стабільно почуваєтеся на ринку та хочете покращити результат; ви нічого не знаєте зі сфери онлайн-реклами або ви досвідчений digital-маркетолог. Ми працюємо з різними замовниками – від малого бізнесу до інтернет-маркетологів великих компаній. Для нас важливо: правильна постановка завдань та цілей - що Ви хочете отримати від реклами в Інтернеті? Досягнення цих цілей ми беремо на себе і пропонуємо Вам те, що працює завжди: професіоналізм, кропітка праця, чесність. Web-Marketing: замовляйте рентабельну рекламу для рентабельності Вашого бізнеса  
    Читати повністю
    15.07.2020
  • ТОП-10 помилок на веб-сайті

    Проводячи юзабіліті-аудити для наших клієнтів, ми регулярно виявляємо помилки на сайтах. Більшість із них критичні, а в сукупності вони взагалі можуть значно знижувати конверсію сайту. Ми зібрали ТОП таких помилок. Рекомендуємо ознайомитися з ними та при необхідності підкоригувати свій сайт, щоб уникнути зайвої втрати грошей. 1. Слабий Call to action Ви можете витратити багато сил і купу грошей на залучення цільової аудиторії на сайт, показувати їй свої класні продукти або послуги, розповідати про переваги вашої компанії, але забути або не надати значення важливому нюансу - заклику до дії. Золоте правило AIDA (Attention-Interest-Desire-Action) працює! Тому не забувайте закликати свого потенційного клієнта до логічного кінця - здійснення покупки. Кнопки "Купити", "Замовити", "Записатися" і т.д. повинні бути добре помітними на вашому сайті. 2. Немає елементів лідогенерації Крім головних форм для оформлення покупки/заявки, на комерційному сайті повинні бути присутні й інші форми для збирання контактів та елементи, які можна буде відстежувати в аналітиці. Це необхідно для ведення більш тонкого маркетингу - детальної сегментації аудиторії для email-розсилок, розсилок через месенджери, sms, а також для використання в рекламних кампаніях з ремаркетингом.   3. Незрозуміло, про що сайт Навіть при випадковому попаданні на сайт користувачеві з перших секунд має бути зрозуміло, про що цей сайт – його тематика та призначення. Логотип, що добре переглядається, правильна структура меню, відповідні тематиці банер на першому екрані, слоган допоможуть користувачеві швидко зорієнтуватися на вашому сайті. 4. Нелогічна структура Структура вашого сайту має бути добре продумана, щоб у результаті вийшов функціональний у всіх точках зору ресурс. Що мається на увазі? По-перше, структура сайту повинна повторювати асортимент ваших товарів/послуг (категорії/підкатегорії), що робить її зрозумілою для користувачів. По-друге, правильна логіка угруповання сторінок - запорука успішного просування в SEO і в контекстній рекламі! 5. Багато полів для заповнення форми заявки Уявіть, що ви майже біля мети: потенційний клієнт "загорівся" вашою пропозицією і вже готовий купити, але залишився останній крок - оформити замовлення, і цей крок, на жаль, буває надто болісним для покупця і згубним для продавця. Багато кейсів підтверджує факт, що форми з безліччю полів набагато нижче конвертують, ніж форми зі збором найнеобхідніших даних. Наприклад, навіщо просити заповнити “Ім'я”, “Прізвище”, а то й “По батькові”, якщо достатньо лише імені? Або не завжди логічно робити обов'язковими для заповнення поля "Телефон" та "E-mail" - можна вибрати один контакт. Щоб дізнатися, які форми охоче заповнюватимуть користувачі вашого сайту, необхідно регулярно проводити їх А/В-тестування. 6. Pop-up — в очі Досить часто зустрічається така історія: відкриваємо сайт, і з перших пару секунд — користувачеві на весь екран спливає величезний поп-ап. Шалена "мода" на цей маркетинговий хід давно пройшла, більшість маркетологів знає, що поп-апи дратують. Використовувати їх, звичайно, варто, але вміло та дозовано — як варіанти, показувати: через деяку кількість часу (коли очевидно, що користувач зацікавився), тільки певним відвідувачам сайту (наприклад, з ремаркетингу), після досягнення цілей (переглянули відео, натиснули на “Акції”, читали блог, переглянули більше N товарів тощо) 7. Дизайн минулого століття Застарілий дизайн з безліччю різноманітних шрифтів, що не поєднуються між собою кольорами, неякісних фотографій створюють "наляписту" картину і не викликають довіри у сучасного користувача Інтернету. Якщо користувачі у віці 50+ ще не такі критичні, то продаж товарів і послуг на сайті з відверто застарілим дизайном молодшим людям навряд чи буде успішним. 8. Перевантаженність текстом Великі полотна неінформативного тексту найчастіше обґрунтовані прагненням підтримувати SEO сайту. Але наявність цих текстів часто не є гарантією високих позицій у пошуковій видачі, а ось викликати негативні почуття у відвідувачів сайту вони точно можуть! Інформацію на сайті краще подавати у стислому та структурованому вигляді: інфографіки, блок-схеми, таблиці, слогани, списки тощо. Також при включенні SEOшного тексту намагайтеся максимально гармонійно вписувати його в контент сторінки, зберігаючи при цьому логіку, інформативність та користь відвідувача вашого сайту. 9. Мало засобів зв'язку Надайте всі можливі способи зв'язку з вами — покажіть, що вам можна не лише зателефонувати або написати на пошту, але й надіслати повідомлення до Viber/Telegram/WhatsApp/Facebook messenger. Вкажіть на карті "Контакти", як до вас дістатися. І, звичайно, варто використовувати корисні інструменти, які полегшують життя як відвідувачам сайту, так і бізнесу, онлайн-чати, сервіси замовлення зворотного дзвінка і т.д. Пам'ятайте, що всі люди різні: хтось вважає за краще дзвонити, комусь комфортніше спілкуватися через чат або месенджер, а комусь прямо зараз незручно розмовляти, і він хоче замовити дзвінок на певний час. Тому знайдіть рішення кожного клієнта. 10. Відсутні елементи, що формують довіру Важливо акцентувати увагу на перевагах вашої компанії і не лише словами, а й фактами! Виділіть окремими блоками ваші досягнення та досвід, покажіть відгуки ваших клієнтів, відеовідгуки, листи подяки, ваші ліценції та сертифікати, участь у конкурсах, рейтингах, благодійності тощо. Всі ці деталі разом підвищують довіру до вашого бренду, формують імідж і виділяють вас серед конкурентів.  
    Читати повністю
    03.04.2020
  • Як працювати бізнесу під час карантину через коронавірус

    Вірус COVID-19 не тільки завдає удару здоров'ю людей і вносить зміни в наше звичне життя, але й жорстко відчуває бізнес. Проте сидіти склавши руки, опустивши голову - не вихід.     Звісно, ​​авіаперевізникам, транспортним компаніям, готельному бізнесу, турфірмам тощо. зараз не позаздриш. І якщо великі компанії мають внутрішні резерви, щоб перечекати й йти далі, то для середнього та малого бізнесу ситуація складніша, а для ще незміцнілих проектів може бути навіть критичною. Але! Які тенденції спостерігаються насправді!? За останні дні активність користувачів в інтернеті зросла дуже суттєво. Так, в "Укртелекомі" зафіксували зростання обсягів трафіку у мережі приблизно на 30%. Давайте подивимося на тренди за останні дні – крива показує, як продажі з офлайну перетікають в онлайн: Ті користувачі, які раніше в інтернеті не купували або купували рідко - зараз активно шукають товари та послуги. І якщо вашої реклами немає чи вона на останніх місцях у Гуглі, то вершки з цих нових користувачів зніматимуть конкуренти! І ці нові користувачі запам'ятають ті сайти, на які вони зараз зайдуть. Як працювати під час карантину Загалом нам бачиться кілька обов'язкових дій, які потрібні зараз усім підприємцям: 1. Оцінити, чи можна отримувати частку продажів, перенісши сервіс з офлайну в онлайн із збереженням рентабельності. Ресторани, кафе, навіть малі кав'ярні активно стали пропонувати доставку їжі через сервіси Glovo, Raketa і т.п. Це хороша можливість залишатися на плаву і утримувати своїх клієнтів. Але конкуренція висока, тож треба вихитрятися. Як варіант, привабливою пропозицією може стати безкоштовна доставка, знижка при замовленні меню на весь день та ін. – вирішувати маркетологам. Подумайте, можливо, ви також зможете надати послугу, забравши замовлення самостійно чи через службу доставки? Наприклад, збір заявок на ремонт взуття, одягу, техніки, електроніки, клінінг речей тощо легко перевести в онлайн. Потрібно лише проінформувати людей про це – запустіть рекламу як тест. Для початку, у невеликому радіусі, звідки вам зручно прийматиме заявки. Якщо піде попит – розширюйте. 2. Якщо технічно продавати послуги та товари зараз немає можливості, то що можна зробити, щоб не дати клієнтам забути про себе? Фітнес-клуби, танцювальні школи, студії йоги пропонують своїм клієнтам онлайн-уроки та майстер-класи. Як безкоштовні, так і платні. Тут грає роль  не так грошова вигода, скільки боротьба за клієнта: утримання контакту, прояв турботи. Наслідуючи цей приклад, наприклад, салонам краси доречно надавати корисний контент, щоб залучати аудиторію! Косметолог може давати корисні поради щодо догляду за обличчям у домашніх умовах, перукар – рекомендації щодо вибору засобів, масажист – про будову м'язової системи та важливість масажу для здоров'я, реабілітолог – практичні уроки з гімнастики тощо. Інструментом для такої комунікації, звісно, ​​виступають соціальні мережі. Подібна активність при малих витратах (година часу спеціаліста на день на запис відео або вихід у прямий ефір) буде працювати тільки в плюс для бізнесу: реально корисні матеріали підвищать залучення поточної аудиторії соц. сторінок (у майбутньому вас бачитимуть частіше у стрічці); люди цінують корисний, щирий контент, тому ви підвищите імідж вашої компанії; якщо ви запустите рекламу постів із порадами/рекомендаціями, то залучите більше передплатників, цільової аудиторії. Як ймовірний результат всього – експертизі ваших фахівців довірятимуть більше і, коли закінчиться карантин, потік клієнтів у ваші офлайн точки зросте. 3. Будувати плани підвищення продажів, коли все закінчиться (акції, запуск іміджевої реклами, агресивний ремаркетинг і т.д.)     Чи відключати рекламу під час карантину? У кризу багато хто скорочує витрати, і ситуація з коронавірусом не виняток: через паніку бізнес частково урізує бюджети на рекламні кампанії. Але чи варто поспішати? Піддаючись паніці та упадницьким настроям, ви самі заводите свій бізнес у глухий кут! Подумайте самі: Люди (ваша цільова аудиторія) нікуди не зникли. Вони, як і раніше, потребують продуктів харчування, речей, послуг, у них є потреба організації вільного часу. Тоді, відключаючи рекламу або скорочуючи рекламний бюджет, ви кажете своїм споживачам "ні", а ваші потенційні гроші підуть у кишеню вашому конкуренту. Що роблять ваші конкуренти? Пішли у “застій”? – Користуйтеся нагодою, займіть їхнє місце. Чим нижча конкуренція, тим дешевше обходитимуться вам конверсії. І ми маємо тому реальне підтвердження! Дивіться самі: нижче приклад з рекламного облікового запису одного клієнта, вся конфіденційна інформація прихована зі зрозумілих міркувань. Ніша: послуги. Сегмент: В2С. Географія: Київ. У період після оголошення карантину в Україні кількість конверсій збільшилась, а їхня вартість знизилася. Причина? Конкуренти відключили рекламу чи знизили бюджети. Ось наочно:  Синя лінія – кількість конверсій, червона – вартість конверсії.   Конкуренти продовжують рекламуватись? – Тим більше, вам необхідно тримати своє місце на ринку! Будь-який підприємливий бізнес не стоїть на місці, думає і думає на три кроки вперед. Що потрібно зробити, коли ослабла конкуренція та боротьба за місце під сонцем (читай, позицію у Гуглі)? Звичайно, виходити на ринок і завойовувати місця! Ми періодично моніторимо пошукову видачу Гугла щодо аналізу наших конкурентів і конкурентів наших клієнтів. Так ось: за кілька днів після оголошення карантину ми помітили появу нових осіб у пошуку Гугла! Навіть у нішах, у які роками ніхто не міг пробитися! Якщо для вас це очевидні аргументи, подумайте, чи знижувати активність в онлайні на час карантину. Відкоректуйте рекламну стратегію Тепер поговоримо про те, як скоригувати рекламну стратегію, якщо ваш бізнес зосереджений в онлайні. Розумно дотримуватись наступних рекомендацій: Пошукові кампанії мають працювати, адже ви нічого не втрачаєте. Це тип реклами, яка показується під запит користувача - відповідно, якщо є попит - показується ваша реклама, якщо попиту (запиту) немає - не показується, і значить немає витрат! Залежно від ситуації, як варіант, на Пошуку можна звузити кампанію до найконверсійніших ключових слів (наприклад, відключити семантику типу “найкращі холодильники 2020” та залишити “холодильник купити”, “холодильник доставка додому”). Особлива увага – ремаркетингу. Зараз доречні не лише конверсійні кампанії з ремаркетингом, а й брендові з перспективою зміцнити позиції бренду і отримати більше обороту продажів, коли закінчиться карантин. “Підштовхніть” свого споживача! Користуйтеся тим, що багато людей проводять більше часу вдома. Про що вони мріяли, що планували, коли з'явиться час? Закінчити ремонт, зайнятися самонавчанням або освітою своїх дітей онлайн або на перспективу, вибрати СТО, де зробити ремонт свого автомобіля, приділити увагу своєму здоров'ю, почитати відгуки про лікарів і вибрати клініку, купити рибок або вибрати підрядника, де зробити собі веб-сайт і т.д. .д. Ось чим може спантеличувати себе аудиторія, що знаходиться вдома на карантині. Так направте свою рекламу на надання корисних в поточних умовах послуг і специфічних товарів населенню, і рекламу послуг і товарів, купівля яких планується заздалегідь! Запустіть нову рекламну кампанію із новими креативами! Продаєте оздоблювальні матеріали? - Простимулюйте людей закінчити ремонт будинку. Продаєте рослини? – Запропонуйте здійснити давню мрію та озеленити квартиру. Ви представник приватної клініки, лабораторії? – Нагадайте людям, що профілактика – найкращий засіб від хвороб! Запропонуйте пройти планові обстеження, аналізи, УЗД або прийом лікаря онлайн (якщо, наприклад, немає потреби в огляді лікарем). Як варіант збору лідів можна протестувати рекламу з пропозицією забронювати послугу зі знижкою, щоб скористатися нею, коли режим життя нормалізується. Як ми вже радили вище, хорошим рішенням для залучення нової цільової аудиторії може стати просування публікацій з корисним контентом у соціальних мережах. Перепрофілюйтесь Багатьом видам бізнесу все ж таки не уникнути збитків. Але і з цього можна отримати своєрідну вигоду. Перепрофілюйтеся в менторів! – Розкажіть через соціальні сторінки вашої компанії про свій бізнес, становлення, поточні труднощі та розв'язання проблем, як ви виживаєте в період карантину і які дії робите для порятунку бізнесу. Люди цінують відвертість! До речі, просування навчальних онлайн-курсів є актуальним як ніколи. Рекламодавці цього продукту "тиснуть" на те, що зараз найкращий час для саморозвитку. Чому б не спробувати продавати те, що ви можете робити добре? Круті в управлінні бізнесом, проєктуєте сайти, випікаєте смачні пироги? Спробуйте записати уроки про це або провести онлайн-трансляцію - не важливо для продажу або просто для піару - цей досвід стане гарним вкладенням не тільки на період карантину, а й у перспективі. Генеруйте і втілюйте – зараз саме час! ;) Якщо вам потрібна консультація, є питання, як рекламуватись у період карантину та після нього, давайте кооперуватися! – Телефонуйте нам для консультації, ми знайдемо для вас оптимальне рішення! Усім здоров'я, 36,6, крутих ідей під час карантину та вибухових продажів після нього!
    Читати повністю
    20.03.2020
1 … 3 4 5 … 8
Логотип компании

Послуги

  • Реклама в Google
  • Реклама в Facebook
  • Реклама в YouTube
  • Google Shopping
  • Аудит акаунтів
Google партнёр

Навігація по сайту

  • Про нас
  • Вартість
  • Послуги
  • Наші клієнти
  • Відгуки
  • Вакансії
  • Контакти

Контакти

Україна м. Київ, ул. Кирилівська, 69в, оф. 620
(098)-692-06-91
info@webmarketing.ua

Зв'яжіться з нами!

Заповніть форму, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Вашу заявку успішно надіслано!
Google партнёр